Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je mazda gh napisal:

Bo kurc mir..prokleta jajca japonska mazdina..nikoli več nočem tega sranja na svojem dvorišču!!! Po skor celi generalki je po 5000km začelo neki ružit v motorju tku da je spet pri mehaniku in kar je blo delano je vse ok tako da je šlo spet neki druzga u kurac..naj bi šou regulator ventilov al neki tacga..mater ej..najrajš bi jo zakuru

Če bo naprodaj v okvari, mi javi-te.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Ja @mazda gh, sočustvujem s tabo. :( In prav je, da poročaš o težavah in mogoče komu prihraniš podobno kalvarijo.

 

Že če pogledaš 2,2 motor je tako zakompliciran, da mora mehanik res pazit, da pravilno razkoplje in potem vse pravilno sestavi nazaj.

 

https://www.youtube.com/watch?v=u_sz05ve_eI

 

Res je. To ni kak folksvagen, ki ga zna šraufat vsak. Je res specifičen motor. Potrebuješ res strokovnjaka, da vse lepo sestavi skupaj. Predvsem pa je pomembno pravilno vzdrževanje le teh. 

Menjava olja na vsakih 20000 km je no-go. 

 

 

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Verjamem da nimas vec zaupanja v avto. Po eni strani si vlozil ogromno zivcev, denarja,casa, in vsega. Po drugi strani pa nimas vec zaupanja v avto. Enako se mi je zgodilo z mercedesom, potem sem raje menjal. Vcasih je to najboljsa opcija. Vse dobro ti zelim.

Do sedaj 4.300€ mater ej..nevem pa zdej kolk stane ta zadeva..zvem jutri.

 

Ampak glede na to da se je usakmu ena znamka zamerla..sej kaj pa pol sploh kupt? Peugeot/citroen vemo usi da so bolj tku tku,vag-i mi sploh ne dišjo, mercedes tudi ni neka opcija,bmw odpade definitivnu, opel tudi..kaj sploh se ostane..dacia  hehe

pred 52 minutami je Z M A J napisal:

Če bo naprodaj v okvari, mi javi-te.

Ma ne sedaj mislim da ga ne bom encajt prodajou..sam zato ker sm tolk ulozu vanj in mi je skoda zdej tku prodajat..upam da dobim spet mal zaupanja vanj ampak naslednji auto pa zihr ne bo mazda

Napisano
pred 48 minutami je Alex napisal:

Res je. To ni kak folksvagen, ki ga zna šraufat vsak. Je res specifičen motor. Potrebuješ res strokovnjaka, da vse lepo sestavi skupaj. Predvsem pa je pomembno pravilno vzdrževanje le teh. 

Menjava olja na vsakih 20000 km je no-go. 

Ma ta k mi je delou ta auto je ze 500 mazd skp sestavu in ni meu problemu..je moj osebni prjatu tku da vem kaj dela in tudi ce bi narobe sestavi bi se takoj napaka pokazala

Pravkar je FuManchu napisal:

Volvo :punk:

Jap to je tut opcija ampak me pri v60 moti ker je premajhen prtljaznik za familjo..ga ima fotr tku da mi je ok drgac

Napisano

Dobro porihtajte in naj ti v nadaljevanju dobro služi.

 

Ko naštevate znamke; Reno Galuna II, tisto sranje na kartice, sem skoraj ponorel. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 24 minutami je mazda gh napisal:

Ma ta k mi je delou ta auto je ze 500 mazd skp sestavu in ni meu problemu..je moj osebni prjatu tku da vem kaj dela in tudi ce bi narobe sestavi bi se takoj napaka pokazala

Jap to je tut opcija ampak me pri v60 moti ker je premajhen prtljaznik za familjo..ga ima fotr tku da mi je ok drgac

Je še xc60, v70, xc70, v90, xc90 :bravo:

Meni pride prav v70 ali xc70.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

Dobro porihtajte in naj ti v nadaljevanju dobro služi.

 

Ko naštevate znamke; Reno Galuna II, tisto sranje na kartice, sem skoraj ponorel. :(

Haha sm jo imeu tudi jst..svaka jim cast da so takšno ropotijo nardili 😀

Pred eno uro je FuManchu napisal:

Je še xc60, v70, xc70, v90, xc90 :bravo:

Meni pride prav v70 ali xc70.

Suv ne pride v poštev pri meni, ker mi niso všeč in ne vidim smisla v teh "đipih"..v70 in 90 je pa ze cena ohoh. 

pred 37 minutami je Deeyan napisal:

 

Alfa Romeo 🥰

Alfa? Hmm nism se o njej razmisljal :) kako je sploh kej z alfami tanovmi oz par let starmi? Še vedno narjene po špagetarsko al so se kej popravli?

Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Alfa? Hmm nism se o njej razmisljal :) kako je sploh kej z alfami tanovmi oz par let starmi? Še vedno narjene po špagetarsko al so se kej popravli?

 

men je že 159 bla bomba, za Giulio pa tut nč kej ni slišat kakih serijskih težav, pa je avto že kr neki časa zuni

 

Še na avtonasvetih tako pravijo: 

  • S pogostimi težkimi okvarami se obravnavano vozilo zaenkrat ne sooča. :)

 

 

Napisano
pred 7 urami je mazda gh napisal:

Nikoli ne reci nikoli ampak dvomim glede na to da sm skor 6000km naredu brez problemou

Na koncu bo pa mehanik kriv, ki se je jeb.. da je vse razdrl, popravil in sestavil skupaj, in to po prijateljski ceni.😔

 

Če si toliko vložil, boš pa še nekaj evrov za regulator. 

Napisano
pred 45 minutami je Deeyan napisal:

 

men je že 159 bla bomba, za Giulio pa tut nč kej ni slišat kakih serijskih težav, pa je avto že kr neki časa zuni

 

Še na avtonasvetih tako pravijo: 

  • S pogostimi težkimi okvarami se obravnavano vozilo zaenkrat ne sooča. :)

 

 

Karavan manjka zelo. Vsaj meni:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je FuManchu napisal:

Karavan manjka zelo. Vsaj meni:D

 

ja se strinjam, sm pozabu dopisat :) s tem so se pomoje konkretno zaj****, ker bi mel pomoje dost večjo prodajo. 159 se je lih karavanov največ prodal

Napisano (urejeno)
pred 54 minutami je FuManchu napisal:

Karavan manjka zelo. Vsaj meni:D

Zato je pa Mazda 6 bencinar, po možnosti G192 ali G194 (žal samo avtomatski menjalnik) odlična alternativa problematičnim dizlom. Pa še pri Mazdi ostaneš. Tudi G165 ali G145 z ročnim menjalnikom (motor je za avtomatskega in težo M6 podhranjen) sta čisto OK, ko se navadiš. Zanesljivost-neproblematičnost vsaj meni pomeni več kot dober navor. Nekaj mesecev brez avta, ker je bil na popravilu, potem pa še cena popravila, za katero sem sam medtem kupil super ohranjenega 12 let starega Cliota. In nobene garancije, da se pri popravljeni mašini poleg regulatorja ne zgodi še kaj zoprnega. V zadnjih 2 letih malo spremljam in je bilo naprodaj kar nekaj dizelskih Mazd 6 letnik 2013-2018 v okvari, nekaj po tem, ko so lastniki vanje že vložili po nekaj 1.000 evrov za popravila. 😔

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Žalosten 1
Napisano

Zakaj so pa japonci tako zakompliciral s tem dizlom? 

Sem gledal tist zgornji film in me je vse minilo res:blink:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Zakaj so pa japonci tako zakompliciral s tem dizlom? 

Sem gledal tist zgornji film in me je vse minilo res:blink:

So hoteli narediti nekaj novega, modernega. Ta dizel motor, moramo vedeti, da je med najlažjimi, ima najmanjšo kompresijo. So se pa malce zajebali, ker so blok motorja naredili z tankimi stenami (na račun teže). 

Tudi ta bi - turbo je dobra ideja a malce slabše izvedeno. Ravno z temi loputami je problematično. 

Največ problemov pa je na račun ekologije, kjer pa imajo probleme tudi ostale znamke (dpf, egr, imv, zabasanost kolektorja). 

To se pa dogaja predvsem zato, ker  namesto, da bi zpušni plini prosto prehajal skozi izpuh ven, imajo veliko pregrad in ovir. Posledično se vse zabaše kljub kao izgorevanju saj v dpf filtru. Velikokrat je krivda  za še večjo zabitost in s tem preveliko dimnost  kak slab injektor, pa bakrene podložke, (ravno včeraj sem bral, kako pomembna je menjava teh podložk, če opazimo preveliko dimljenje oziroma slabo izgorevanje=preveč bogata mešanica z gorivom). Tudi tukaj pride do prehitrega zabitja dpf filtra (posledično kratki intervali regeneracije), zabita oba egr ventila, zabit kolektor, umazani senzorji,večja poraba... 

Seveda je velika krivda tudi v kratkih vožnjah, kjer se motor niti ne segreje na delovno temperaturo.

Vse pa se začne pri pravilnem delovanju motorja. 

 

 

 

Napisano

Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev:

- kratkih voženj

- neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo)

- voženj z nizkimi obrati

- prekinjenih regeneracij

- slabše kakovosti goriva

- pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...)

 

Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...

 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Motor 2.2 Skyactiv-D je najpogosteje žrtev:

- kratkih voženj

- neustreznega intervala menjave olja (20.000 km je ob povprečnem olju predolgo)

- voženj z nizkimi obrati

- prekinjenih regeneracij

- slabše kakovosti goriva

- pomanjkljivega vzdrževanja (brez menjave podložk, peskanja kolektorja, čiščenja EGR ...)

 

Jaz bi vsem lastnikom priporočal temeljito čiščenje motorja (npr. med 120.000 in 150.000 km) in prepolovitev intervala menjave olja (na 10.000 km), saj mu boste s tem praktično podvojili življenjsko dobo. Pa ne bojte se ga (vsaj občasno) pritisniti na obrate ...

Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km? :unsure:

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Pa pomaga zgoraj predlagano pojačano vzdrževanje kaj loputi turbine, da ne odleti v lopatice rotorja, ali verižici oljne črpalke, da se ne pretrga že pred 200.000 km? :unsure:

 

Loputi turbine pomaga tako, da miga (ker gres cez 2500 rpm) in se ne "zasedi", verigi oljne črpalke pa vsekakor, saj se manj napreza, ker je manj usedlin v olju.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.