Skoči na vsebino

Skladiščno mesto novih Mazd - Kajuhova, Ljubljana

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Jest je zadel bistvo. Lansko leto je avtomobilskim prodajalcem posel cvetel - v smislu dobička. Tudi  ACosmos bi se moral  postaviti na noge, pa se ni. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 25 minutami je Jest napisal:

Pomoje v tem primeru tudi nima zveze s tem… Pomoje je Acosmos zafural se to… po fiasku z BMW predlani… ko so izgubili tudi lokacijo na Celovski…

Zadel žebljico na glavico...sem že omenjal,da ko sem jaz v BTCju naročil svojo CX-5...in pol čakal nanjo eno dobro leto...je med čakanjem moj prodajalec,pri katerem sem avto naročil medtem že zamenjal delodajalca.Je šel k Interclass-u....je že vedel zakaj🤫.

Malce je nakazal,a konkretneje ni povedal...si pa dobil en tak "občutek".

Da ne bo pomote-prodajalec,kateri je prevzel moj primer pri Acosmosu-res vsa čast-vsega so se držali in niso "zahinavili",ker moj primer je bil res "poseben"...bi lahko komot rekli:"tukaj imaš svoj polog" in bi avto za par jurjev več prec šel...pa niso-res "kapo dol"👍

In tudi uvoznik-vsa čast k niso zahinavili z leasingom,in so se držali,kar je pisalo v pogodbi,čeprav je minilo več kot leto🤕

 

Kako pa je z vodstvom Acosmosa,njihovo politiko,financami itd. pa je druga pesem. Mi je "tanov" prodajalec Acosmossa na vprašanje kako so preživeli krizo z Covidom in upadom prometa-dobav izjavil,da so imeli preklemano srečo,da so točno pred korono pokupili vse vse kar je bilo v prihodu...kot da bi vedeli...in,da jih je to rešilo,da so sploh imeli kaj za prodajati...

Sem pa opazil za časa popolnega zaprtja,da so imeli zunaj polno BMWjev (rabljenih seveda)...in teh seveda več kot Mazd...ti da za misliti....🤨

 

Ko sem pa prevzemal avto (konec Maja lani) in sem spet povprašal,kako gre biznis,je rekel:"to kar tukaj vidite je vse kar imamo" (cca. 10 avtov)...nekdaj pa so imeli baje minimalno 30 kom....in včasih tudi po 70 kom.

Napisano
pred 3 minutami je skritikrt napisal:

Zadel žebljico na glavico...sem že omenjal,da ko sem jaz v BTCju naročil svojo CX-5...in pol čakal nanjo eno dobro leto...je med čakanjem moj prodajalec,pri katerem sem avto naročil medtem že zamenjal delodajalca.Je šel k Interclass-u....je že vedel zakaj🤫.

Malce je nakazal,a konkretneje ni povedal...si pa dobil en tak "občutek".

Da ne bo pomote-prodajalec,kateri je prevzel moj primer pri Acosmosu-res vsa čast-vsega so se držali in niso "zahinavili",ker moj primer je bil res "poseben"...bi lahko komot rekli:"tukaj imaš svoj polog" in bi avto za par jurjev več prec šel...pa niso-res "kapo dol"👍

In tudi uvoznik-vsa čast k niso zahinavili z leasingom,in so se držali,kar je pisalo v pogodbi,čeprav je minilo več kot leto🤕

 

Kako pa je z vodstvom Acosmosa,njihovo politiko,financami itd. pa je druga pesem. Mi je "tanov" prodajalec Acosmossa na vprašanje kako so preživeli krizo z Covidom in upadom prometa-dobav izjavil,da so imeli preklemano srečo,da so točno pred korono pokupili vse vse kar je bilo v prihodu...kot da bi vedeli...in,da jih je to rešilo,da so sploh imeli kaj za prodajati...

Sem pa opazil za časa popolnega zaprtja,da so imeli zunaj polno BMWjev (rabljenih seveda)...in teh seveda več kot Mazd...ti da za misliti....🤨

 

Ko sem pa prevzemal avto (konec Maja lani) in sem spet povprašal,kako gre biznis,je rekel:"to kar tukaj vidite je vse kar imamo" (cca. 10 avtov)...nekdaj pa so imeli baje minimalno 30 kom....in včasih tudi po 70 kom.

Andrej je sedaj tudi edini pomoje na Interclassu?

Napisano

Mazdi tržni delež pada in prodajo le dober procent vseh avtov v Sloveniji in so padli še za eno mesto na 20. med proizvajalci. Še brezvezen Jeep jo je prehitel. Pred korono so prodali skoraj 1400 avtov letno zdaj pa le 575. To je premalo, da bi vsi prodajni saloni preživeli in edino jih rešuje samo še servis.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Mazdi tržni delež pada in prodajo le dober procent vseh avtov v Sloveniji in so padli še za eno mesto na 20. med proizvajalci. Še brezvezen Jeep jo je prehitel. Pred korono so prodali skoraj 1400 avtov letno zdaj pa le 575. To je premalo, da bi vsi prodajni saloni preživeli in edino jih rešuje samo še servis.

Še malo pa bo tudi že Tesla spredaj...

WWW.AMZS.SI

Lani v Sloveniji prodali le 46.339 novih osebnih avtomobilov

 

Napisano

Kako je z rednim servisom v tujini...Avstriji? Prvi lastnik moje prejšnje šestice je bil iz Koroške in servisiral v Avstriji. 

Napisano

Velja, če gre v digitalno servisno

 

Če bi rad uveljavljal garancijo pri nas pa lahko na izpisku vidiš ali ima doplačano 5 let jamstvo ali samo 3 leta osnovne garancije

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je NevLado napisal:

Andrej je sedaj tudi edini pomoje na Interclassu?

Ne vem če je edini...a on je šel k Interclassu.On je moj "prvi" prodajalec...njemu se lako samo zahvalim...on je vse znesel na papir,da sem dobil Mazda-brezobrestni leasing kljub več kot enoletnemu čakanju...,je ostal "na žogi" in je vztrajal pri uvozniku,čeprav je tačas že zamenjal delodajalca-se ni otepal odgovornosti-res vsa čast....k to,da danes dobiš tako financiranje,in k folk čaka avte k blesav...

 

In tudi drugače že po komunikaciji itd...-g.Andrej Brlečič👍

 

Še enkrat-tudi Aleksander Marinič pri Acosmoss-u...samo pohvale!!!...a kot rečeno prodajalec ni kriv za tisto,kar vodstvo dela...vprašanje kakšni grehi so bili odzadaj že od prej,k pri denarju se hitro neha....🙄

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Mazdi tržni delež pada in prodajo le dober procent vseh avtov v Sloveniji in so padli še za eno mesto na 20. med proizvajalci. Še brezvezen Jeep jo je prehitel. Pred korono so prodali skoraj 1400 avtov letno zdaj pa le 575. To je premalo, da bi vsi prodajni saloni preživeli in edino jih rešuje samo še servis.

V bistvu je bila mazda vedno bolj eksotika in bolj proti repu prodaje. Avtohiše propadajo že od prej (v Kopru obstajajo samo še štiri, vse ostalo je prevzel avtoplus) in tudi v avtoplusu je postala  mazda  bolj obrobna znamka. 

Vse ta boljše mehanike so iz Mazdine delavnice  prekvalificirali, da sedaj popravljajo skoraj izključno le mercedese. Tisti res najboljši so pa odšli na svoje. Tudi prodaja mazd je tukaj bolj boga, ker nimajo kaj prodajati. Zato pa sem moral sam po avto v avtosalon v Ljubljano. In glej ga zlomka, tudi tam propade. 🙄

  • Haha 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

V bistvu je bila mazda vedno bolj eksotika in bolj proti repu prodaje. Avtohiše propadajo že od prej (v Kopru obstajajo samo še štiri, vse ostalo je prevzel avtoplus) in tudi v avtoplusu je postala  mazda  bolj obrobna znamka. 

Vse ta boljše mehanike so iz Mazdine delavnice  prekvalificirali, da sedaj popravljajo skoraj izključno le mercedese. Tisti res najboljši so pa odšli na svoje. Tudi prodaja mazd je tukaj bolj boga, ker nimajo kaj prodajati. Zato pa sem moral sam po avto v avtosalon v Ljubljano. In glej ga zlomka, tudi tam propade. 🙄

Sem bil v obdobju 15let parkrat v BTC, ker se nisem imel kam dat pa sem dobil en čuden filing, da to ni to. Eh sem tako že parkrat o tem pisal in so eni ful zagovarjali in hvalili ta BTC zdaj pa vidijo kako to gre.... :danzoman:

Izgovori o vodstvu ni na mestu, če ti prodaja ne laufa. 😟Je pa odnos do "vsakega" kupca  pomemben in ne samo do kolegov ter poznanih starih strank.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano

Jaz sem ponavadi "pohvalil" samo servis... ker s prodajnim salonom nisem imel stikov... samo kadar sem bil tam in pocakal, da uredijo avto, da sem malo pocvekal z Andrejem ... :P  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Bini napisal:

Sem bil v obdobju 15let parkrat v BTC, ker se nisem imel kam dat pa sem dobil en čuden filing, da to ni to. Eh sem tako že parkrat o tem pisal in so eni ful zagovarjali in hvalili ta BTC zdaj pa vidijo kako to gre.... :danzoman:

Izgovori o vodstvu ni na mestu, če ti prodaja ne laufa. 😟Je pa odnos do "vsakega" kupca  pomemben in ne samo do kolegov ter poznanih starih strank.... :nevem:

Tudi jaz, v salonu. Kot da bi že v naprej vedeli, da ne bom nič kupil ... in niso se motili. 😃 (Še slabše je bilo v Audi salonu na Verovškovi). Pač eni ne kupujemo novih avtov, ampak nekaj let stare. :) 
 

Na servisu kasneje sem že poznal sprejemnike iz Celovške (Blaž, Brane) in sem se z njima dobro razumel. Marijan pa se je itak spoznal na svoj posel.

 

Če mene vprašate, je odnos vodstva do zaposlenih, ki delajo s strankami, še kako pomemben za zadovoljstvo in občutek strank.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 14. 2. 2023 ob 5:44 je Alex napisal:

V bistvu je bila mazda vedno bolj eksotika in bolj proti repu prodaje. Avtohiše propadajo že od prej (v Kopru obstajajo samo še štiri, vse ostalo je prevzel avtoplus) in tudi v avtoplusu je postala  mazda  bolj obrobna znamka. 

Vse ta boljše mehanike so iz Mazdine delavnice  prekvalificirali, da sedaj popravljajo skoraj izključno le mercedese. Tisti res najboljši so pa odšli na svoje. Tudi prodaja mazd je tukaj bolj boga, ker nimajo kaj prodajati. Zato pa sem moral sam po avto v avtosalon v Ljubljano. In glej ga zlomka, tudi tam propade. 🙄

Tudi meni je bilo v Kopru rečeno, da jim Mazda ni več prioriteta in da bi na novo Cx-5 čakal celo leto, ker nimajo dovoljšne kvote in imajo zelo malo dobavo.

Napisano
dne 13. 2. 2023 ob 20:25 je Senad napisal:

... Da je sedaj Interclass edini prodajalec v Ljubljani.

 

Menda zaenkrat. Ko pa sem bil konec januarja na servisu pri njih sem ujel, da spomladi uleti na Celovško nov prodajalec. 

Napisano
pred 2 minutama je Civic napisal:

 

Menda zaenkrat. Ko pa sem bil konec januarja na servisu pri njih sem ujel, da spomladi uleti na Celovško nov prodajalec. 

Superca, sam do takrat bom že skoraj imel doma novo mašino 😇

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
pred 15 minutami je DonFelipe napisal:

Smem mimogrede vprašati, a na Tržaški cesti pa še nihče od vas ni bil?

 

?zmeden? Beres dokaj selektivno…. Interclass je na Trzaski… oz. tocen naslov je Gorjupova ulica 1… Napisanega je ze veliko… Edino ce mogoce beres samo negativne komentarje ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja malo sem bil odstoten zadnjih par mesecev. 

 

Opažam pa da so glede tega večinoma negativni komentarji. 

 

Bomo videli kaj bo pokazal čas in kateri salon in servis bosta najboljša.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
    • Saj smo to že vse jemali v tej temi.   ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.   Tako da ZOE avtocestna potovalna je lepo 110 km/h na tempomatu in vsakič po gasu na 120-130 km/h, ko se kaj dohiti, da ne ovira drugih udeležencev pri prehitevalnem manevru Drži kot pribito. 😃   Bla-bla-bla. Natankaj za 48,38€ v prazem tank pa se pelji - s katerimkoli od tvojih vozil. Pa boš prebral številko, ko se ustaviš. S tem, da ti celo puščam možnost, da tankaš na lokalni bencinski črpalki in ne tisti avtocestni - po avtocestnih cenah, kot to jaz počnem.   Poleg tega - sem tudi že večkrat napisal - tudi če bi elektrika ob avtocestah stala še več - bi bilo za preživeti, saj teh polnilnic ne koristiš vsak dan, ampak parkrat letno, ko kam greš. Ves ostali čas pa prihraniš z domačim polnjenjem.   V Črni Gori v marini sem danes polnil celo za 0,20€/kWh. Torej 2,5€/100 km za lokalne poti ozr 3€/100 km za po AC - če vam preračunam v vam razumljive metrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.