Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, zanima ali ima kdo kakšne izkušnje z nosilci koles, ki niso na vlečni kljuki?se pravi strešni in tisti za prtljažna vrata? 

ali menite, da je bolje, če se odločim za strešne nosilce, da prej namontiram še strešne sani, ker tisti ki se montirajo direktno na streho imajo sistem rok, ki gre med tesnila vrat in me skrbi kaj se lahko zgodi z gumo in barvo na karoseriji na dolgi rok.. kako se pa kaj obnesejo tisti za prtljažna vrata? Na cx-30 je "spojler" plastičen in dvomim da bi mu pasalo nositi težo dveh MTB koles..?

naj pač grem all in in namontiram vlečno kljuko (malo večji finančni zalogaj 🤕)?

Napisano

Priporočam nakup kljuke in potem ustrezni nosilec, vredno vsakega evra. Uporabljam Thule Coach 726 in sicer za 3 e bike in moram rečt da je super.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano

Vse ima svoje pluse in minuse:

 

Nosilci na strehi :

-vse skupaj je precej višje( garaže, veje...)

-tudi ko nimaš kolesa na strehi,voziš s seboj prtljažnik (poraba,hrup...)

-jaz s svojimi 173cm bi rabil pručko da bi spravil kolo na streho SUVa

+montaza je načeloma preprosta

+Cena

 

Kljuka

 

-cena

-tudi ko nimaš kolesa na kljuki,je problem voziti prazen prtljažnik naokoli (vsakič sproti ga snemati iz kljuke in ga dajati v garazo/klet je pa zoprno)

-nevarnost da ti kdo uniči kolesa ko se ti zaleti v rit

+Preprosto nameščanje kolesa (sploh kakšne e-bajke je kam drugam težko dati)

+Jaz osebno imam največ zaupanja v nosilec na kljuki

 

Tisti za na prtljazna vrata :

 

-zakrije luči,tablico, kolo zna opletati (fajn je dati prednjo feltno dol, kar spet zavzame nekaj prostora v avtu), avto postane širši, vse je bolj po domače narejeno.

-Ne moreš odpirati prltljaznika ko imaš nameščen bicikl

+Cena

+Ko ga ne uporabljaš,lahko voziš prtljažnik v avtu

 

Jaz vozim kolo v avtu. Če nebi bilo te opcije bi ga vozil na strehi , vkolikor bi kupoval nov avto,bi dal narediti kljuko in nanj dal prtljažnik.

 

Za vsakodnevno uporabo je nosilec na strehi ok (predvsem ker se lažje voziš naokoli s praznim stresnim prtljažnikom, kot tistim na kljuki). Za parkrat letno za iti na dopust na daljšo pot in s trugo na strehi, bi pa definitivno navijal za kljuko.

 

Fotr je kupil prtljažnik za na zadnja vrata in je bilo vse bolj po domače in je po hitrem postopku vrnil zadevo. Pa je šlo za precej dragega Thuleta. 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
Pravkar je Nejc1986 napisal:

-tudi ko nimaš kolesa na kljuki,je problem voziti prazen prtljažnik naokoli (vsakič sproti ga snemati iz kljuke in ga dajati v garazo/klet je pa zoprno)

Hmmm tole govoriš na pamet ali iz izkušenj???? Ti lahko povem da gre prav fajn v prtljažnik avta moj Coach 726 , nič ni zoprno . Drugače pa 100x raje ga vsakič dol dam kot pa tisto piskanje na strehi ko imaš montirane prečke ( prav moteče je ko se voziš).

Napisano

Na streho mi ni za dvigovat in spuščati kolesa. Je previsoko. Na zadnja vrata sploh pomislim ne. Vozim 4 odrasla kolesa na morje. Parkrat sem jih peljal na priklopu. Je bil pa avto čisto na tleh. Mi je vzmet počila na mazdi. Potem sem kupil prikolico in jih peljem na pokrovu prikolice. 

Za dnevno uporabo je na priklopu zakon. Biti mora tak nosilec,da gre lahko v avto, ko je prazen. Za polni avto in nosilec zadaj...jaz ne več. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Jaz imam strešne nosilce thule, 3 bike gredo gor bp, zdaj vzame mi cca.30min vse skupi, ali je to veliko ali ne, ne znam oceniti...in tistih 130 po AC peljem brez problema....za spravit jih gor/dol pa tudi ni neka znanost. Res pa je, da uporabljam to do 5x letno...

Napisano

Jaz sem na Mazdi 3 začel z nosilci na strehi, bah nikoli več...sem potem nabavil kljuko in tudi sedaj imam kljuko na CX-30, vredno vsakega evra. Tako da priporočam kljuko in nosilec.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

Hmmm tole govoriš na pamet ali iz izkušenj???? Ti lahko povem da gre prav fajn v prtljažnik avta moj Coach 726 , nič ni zoprno . Drugače pa 100x raje ga vsakič dol dam kot pa tisto piskanje na strehi ko imaš montirane prečke ( prav moteče je ko se voziš).

Po mojih izkušnjah zavzame dobršen del prtljažnika. Saj ne rečem,da se ne da. Je pa fajn to vnaprej vedeti. Če imaš psa v prtljažniku,zna biti že problem. 

pred 1 uro je Shrek napisal:

Na streho mi ni za dvigovat in spuščati kolesa. Je previsoko. Na zadnja vrata sploh pomislim ne. Vozim 4 odrasla kolesa na morje. Parkrat sem jih peljal na priklopu. Je bil pa avto čisto na tleh. Mi je vzmet počila na mazdi. Potem sem kupil prikolico in jih peljem na pokrovu prikolice. 

Za dnevno uporabo je na priklopu zakon. Biti mora tak nosilec,da gre lahko v avto, ko je prazen. Za polni avto in nosilec zadaj...jaz ne več. 

Ja res je. Zna biti jeba pri visokem pločniku, vstopu na trajekt. Kot rečeno; plusi in minusi .

Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Po mojih izkušnjah zavzame dobršen del prtljažnika. Saj ne rečem,da se ne da. Je pa fajn to vnaprej vedeti. Če imaš psa v prtljažniku,zna biti že problem. 

Ok zdaj pa že malo biksaš , ja kdaj pa greš kolesarit in maš psa zraven???Če pa greš na neko daljšo turo ( morje) pa tud če imaš psa neboš nekam dosti v prtlajžnik spravil , na lokaciji boš pa itak nosilec pospravil v apartma lai kam že. Če pa si slučajno omisliš kaj takega 

Thule nosilec za kolesa EasyFold XT 934, 3B, 13-pin | mimovrste=) pol pa sploh ni problema za pospravljanje.

pred 3 urami je Shrek napisal:

Na streho mi ni za dvigovat in spuščati kolesa. Je previsoko. Na zadnja vrata sploh pomislim ne. Vozim 4 odrasla kolesa na morje. Parkrat sem jih peljal na priklopu. Je bil pa avto čisto na tleh. Mi je vzmet počila na mazdi. Potem sem kupil prikolico in jih peljem na pokrovu prikolice. 

Za dnevno uporabo je na priklopu zakon. Biti mora tak nosilec,da gre lahko v avto, ko je prazen. Za polni avto in nosilec zadaj...jaz ne več. 

Hmmm tole si pa moral bit orng naložen , da ti je počila vzmet . Jaz vozim 3 e bike , vsak ima okrog 20kg pa se mi še kaj takega ni zgodilo in avto tud ni podnu .

Napisano
pred 21 minutami je robertk6 napisal:

Ok zdaj pa že malo biksaš , ja kdaj pa greš kolesarit in maš psa zraven???Če pa greš na neko daljšo turo ( morje) pa tud če imaš psa neboš nekam dosti v prtlajžnik spravil , na lokaciji boš pa itak nosilec pospravil v apartma lai kam že. Če pa si slučajno omisliš kaj takega 

Thule nosilec za kolesa EasyFold XT 934, 3B, 13-pin | mimovrste=) pol pa sploh ni problema za pospravljanje.

Hmmm tole si pa moral bit orng naložen , da ti je počila vzmet . Jaz vozim 3 e bike , vsak ima okrog 20kg pa se mi še kaj takega ni zgodilo in avto tud ni podnu .

Ja. Vsa prtljaga za 14 dni morja... 2 odrasla in 2 najstnika, strešni kovček...4 kolesa odrasla...

Že štirje odrasli in samo kolesa zadaj in prazen prtljažnik...pa je avto na tleh. Mazda6 08 HB sport.

Napisano
pred 31 minutami je scania napisal:

Tisti ki ste dodatno dali delat vlečno kljuko, koliko vas je pa prišlo?

Vertikalna skrita z 7 polno vtičnico 400€ ,to je komplet vse z vpisom v homologacijo. 

Napisano (urejeno)

Horizontalna nevidna s 13 polno vtičnico, komplet z homologacijo je bila lani 660€.

Mazda6 letnik 13 limuzina.

Popravljeno od Shrek
Napisano

Fantje, do določene mere ga lahko biksate, preveč pa ne...

 

Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.

 

Zdaj pa naj nekdo stehta nosilec za tri e-kolesa. Zraven dodajte še težo treh e-koles - spotoma preverite nosilnost nosilca, če sploh lahko nosi tako težo. Potem pa v dokumentih preverite še vertikalno obremenitev vlečne kljuke. Pa boste videli, koliko je še rezerve...

Enako naredite z nosilcem za štiri kolesa. In stehtajte tudi štiri kolesa. Pa da vidimo, koliko rezerve je še tam.

 

Nato pa preverite, koliko je lastna teža vozila in kolikšna je največja dovoljena teža vozila. Nato doma stehtajte posadko, dodajte težo nosilca in koles, pa da vidimo, koliko tovora še lahko peljete s seboj. Zavedajte se, da nosilnost avta ni podana v litrih prtlažnika in strešnega kovčka, ampak v kilogramih...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Slivka napisal:

Fantje, do določene mere ga lahko biksate, preveč pa ne...

 

Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.

 

Zdaj pa naj nekdo stehta nosilec za tri e-kolesa. Zraven dodajte še težo treh e-koles - spotoma preverite nosilnost nosilca, če sploh lahko nosi tako težo. Potem pa v dokumentih preverite še vertikalno obremenitev vlečne kljuke. Pa boste videli, koliko je še rezerve...

Enako naredite z nosilcem za štiri kolesa. In stehtajte tudi štiri kolesa. Pa da vidimo, koliko rezerve je še tam.

 

Nato pa preverite, koliko je lastna teža vozila in kolikšna je največja dovoljena teža vozila. Nato doma stehtajte posadko, dodajte težo nosilca in koles, pa da vidimo, koliko tovora še lahko peljete s seboj. Zavedajte se, da nosilnost avta ni podana v litrih prtlažnika in strešnega kovčka, ampak v kilogramih...

Nosilec za 3 e kolesa 18 kg ,njegova nosilnost je 60kg tovora, vertikalna nosilnost kljuke imam 90 kg ......katero omejitev kršim???

Popravljeno od robertk6
Napisano

Previs dvigne pritisk na zadnjo os. 4 odrasle osebe v avtu in nekaj prtljage zadaj...pa je preveč na zadnjo os. 

Drugače je to letelo name in poln avto pa še kolesa zadaj za na dopust...

Napisano
pred 15 urami je robertk6 napisal:

Nosilec za 3 e kolesa 18 kg ,njegova nosilnost je 60kg tovora, vertikalna nosilnost kljuke imam 90 kg ......katero omejitev kršim???

1.) Nihče ni rekel, da kršiš, ampak da preveri 

2.) Omenil se vse razen največje skupne teže vozila in osnega pritiska oz. obremenitve po posamezni osovini.

3.) Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problema. Mislim, ni težava to peljat, ampak ustavit ali pa se oviri izognit. Dokler je znotraj nosilnosti in dovoljenih obremenitev, je eno...

Napisano
pred 15 urami je robertk6 napisal:

Nosilec za 3 e kolesa 18 kg ,njegova nosilnost je 60kg tovora, vertikalna nosilnost kljuke imam 90 kg ......katero omejitev kršim???

 

Koliko je pa homologirana vrednost, ki je dovoljena s strani proizvajalca avta, ne kljuke? Recimo Mazda 6 karavan ima 75kg.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Slivka napisal:

1.) Nihče ni rekel, da kršiš, ampak da preveri 

2.) Omenil se vse razen največje skupne teže vozila in osnega pritiska oz. obremenitve po posamezni osovini.

3.) Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problema. Mislim, ni težava to peljat, ampak ustavit ali pa se oviri izognit. Dokler je znotraj nosilnosti in dovoljenih obremenitev, je eno...

Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.

 

Tukaj govorimo o dodatni teži 80kg če se zaradi tega nebom uspel ustavit ali pa izognit oviri potem nevem kak se oni , vleče počitniško prikolico. Sicer pa tipična tema foruma , nekdo lepo povpraša o izkušnjah z nosilci koles , mu lepo odgovorimo in potem se najde nek pametnjakovič , ki misli da je pojedel vse znanje tega sveta in se začne debata v popolnoma drugo smer. To ni letelo direktno na tebe @Slivkaampak na splošno skoraj v vsaki temi je tako .

Popravljeno od robertk6
Napisano

Jaz sem tudi visok 173cm in ni pogoja, da emtb spravim na streho. Navadnega mtb pa nekako gre. Odprta vrata, da lahko stopim više...

Zato sem se razjezil in kupil thule Velospace XT3 939. Zaenkrat zadovoljen😁

20210711_103205.jpg

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je AmpeR napisal:

Jaz sem tudi visok 173cm in ni pogoja, da emtb spravim na streho. Navadnega mtb pa nekako gre. Odprta vrata, da lahko stopim više...

Zato sem se razjezil in kupil thule Velospace XT3 939. Zaenkrat zadovoljen😁

20210711_103205.jpg

Pa saj ne vem če je sploh pametno e-bajk dajati na streho . Zna biti res vse skupaj  pretežko . 

Napisano

Kaj takega je tudi ok, cenovno, ce imas 4 kolesa (moj primer).

Imam pa tudi stresne nosilce, za krajse razdalje tudi ok

 

550.webp

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
pred 18 urami je robertk6 napisal:

Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.

 

Tukaj govorimo o dodatni teži 80kg ... ... ... ... ... ... če sebe... ... ... ...  @Slivka... ... ... ki temi je tako .

 

Mislim, da se nisva dobro razumela. Ja, zaradi 80 kg preveč, ki so obešeni čez zadnji previs, lahko vozilo pri izogibanju postane nestabilno.

 

Kar je bil moj namen, je to: pazite na obremenitve! Ne le vertikalna obremenitev vlečne kljuke ampak tudi obremenitev celega vozila in obremenitev posamezne osovine. Da ne bo iz lepega prostega časa nastal kup porkotov... Ker sem že videl, ko mi je mož razlagal, da bo avto že peljal, potem sem ga pa dva dni obiskoval v bolnici... 

 

Torej, se ti pri takih nosilcih in kolesih izide z obremenitvami? Ja? Odlično, uživaj! Sploh danes, ko je tak lep sončen dan!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ravno to me najbolj bega (in ne samo mene, haha). Zakaj pride do dima iz auspuha, če je avto v prostem teku, ko recimo stojim na rdeči luči (in avto noče v start-stop način). Če držim sklopko, dela vse BP! Avto zdaj po 1500km enak nivo olja kot takoj po dolivanju. Dopuščam možnost, da se ga je preveč odlilo stran, ko je prvič prišlo do teh težav. Sklopka ne drsi, avto lepo menja in kar se tiče tega ni težav. Je možno, da računalnik zmede nekaj, kadar želi preiti v start stop in poizkusi vklapljati regeneracijo ali kaj podobnega?  Sem upal, da je kdo že imel identični problem. Če ne bo druge, bom pač vedno tiščal sklopko na rdeči luči ali stanju v koloni in to bo to
    • Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.
    • Hahaha, Matej Rigelnik je sinko Hermana Rigelnika, ki bi ga človek lahko označil kot nepremičninskega tajkuna nekje med 20 najbogatejšimoi Slovenci. Ko vidim, da taki javkajo mi je takoj jasno, da tole ne bo slabo.
    • Ne vem kaj ni jasno. Prva nepremičnina je tam, kjer si prijavljen in prebivaš. Ostale si pa določiš po svoje in naslednja po znesku je lahko najdražja, ter zadnja najcenejša. To ni problem.   Davek je na nepremičnine in na nepozidane gradbene parcele. Navadno nepremičnine stojijo na zaključeni parceli. Če imaš več parcel in so vse z isto namembnostjo in lastništvom ter seveda, da so si sosednje jih lahko združiš v eno. Če jih imaš razdeljenje to pomeni, da so pripravljene za gradnjo vsaka posebej. Ali jim spremeni namembnost ali pa združi v eno ali pa naredi bajto na vsaki, če je to predvidel prostorski načrt in namembnost parcele za gradbeno.   Če si 1/2 lastnik dveh stanovanj si lahko prijavljen le v enem in verjetno tudi živiš v enem. Drugega pa pač ali oddajaj ali pa prodaj.   Zakaj pa ne? Če imaš več nepremičnin, ne smejo bit le kot naložba, ker to je skregano tako z okoljevarstvenimi načeli predvsem pa s tem zakaj se nepremičnine uporabljajo. Če nepremičnine oddajaš je to tvoj zaslužek iz gospodarske dejavnosti in tako kot so obdavčene plače kot zaslužek je treba obdavčit tudi nepremičnine. Zato pa imaš možnost kompenzacije z davkom od najemnin, da to zmanjšaš.   Glavni problem je to da se za brezveze gradi na tisoče nepremičnin, ki potem ne služijo namenu zakaj so sploh narejene. Davek je potreben, da bo več praznih nepremičnin šlo na trg in da se bo cena znižala. Seveda z nižjo ceno vseh nepremičnin bodo ljudje tudi manj plačevali davek na nepremičnine in tudi najemnine bodo lahko nižje, če bo ponudbe več.   Vse zahodna in srednja evropa ima davek na nepremičnine in to ni nek novotvor za Slovenijo zato mi ni čisto jasno zakaj tak revolt. A mate tolk nepremičnin, da vas je strah al kaj? Sej ne morete v vseh istočasno živet, viške prodajte pa denar naložite v kaj drugega, ker pač met nepremičnine zgolj kot naložbo je pač dokaj perverzno.    
    • A komu? Do VSEH svojih poštenih strank, je zelo prijazen in ustrežljiv, večini tudi podari CELOTEN popust, ki mu pripada v Euroton-u. Toliko o tem!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.