Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, zanima ali ima kdo kakšne izkušnje z nosilci koles, ki niso na vlečni kljuki?se pravi strešni in tisti za prtljažna vrata? 

ali menite, da je bolje, če se odločim za strešne nosilce, da prej namontiram še strešne sani, ker tisti ki se montirajo direktno na streho imajo sistem rok, ki gre med tesnila vrat in me skrbi kaj se lahko zgodi z gumo in barvo na karoseriji na dolgi rok.. kako se pa kaj obnesejo tisti za prtljažna vrata? Na cx-30 je "spojler" plastičen in dvomim da bi mu pasalo nositi težo dveh MTB koles..?

naj pač grem all in in namontiram vlečno kljuko (malo večji finančni zalogaj 🤕)?

Napisano

Priporočam nakup kljuke in potem ustrezni nosilec, vredno vsakega evra. Uporabljam Thule Coach 726 in sicer za 3 e bike in moram rečt da je super.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano

Vse ima svoje pluse in minuse:

 

Nosilci na strehi :

-vse skupaj je precej višje( garaže, veje...)

-tudi ko nimaš kolesa na strehi,voziš s seboj prtljažnik (poraba,hrup...)

-jaz s svojimi 173cm bi rabil pručko da bi spravil kolo na streho SUVa

+montaza je načeloma preprosta

+Cena

 

Kljuka

 

-cena

-tudi ko nimaš kolesa na kljuki,je problem voziti prazen prtljažnik naokoli (vsakič sproti ga snemati iz kljuke in ga dajati v garazo/klet je pa zoprno)

-nevarnost da ti kdo uniči kolesa ko se ti zaleti v rit

+Preprosto nameščanje kolesa (sploh kakšne e-bajke je kam drugam težko dati)

+Jaz osebno imam največ zaupanja v nosilec na kljuki

 

Tisti za na prtljazna vrata :

 

-zakrije luči,tablico, kolo zna opletati (fajn je dati prednjo feltno dol, kar spet zavzame nekaj prostora v avtu), avto postane širši, vse je bolj po domače narejeno.

-Ne moreš odpirati prltljaznika ko imaš nameščen bicikl

+Cena

+Ko ga ne uporabljaš,lahko voziš prtljažnik v avtu

 

Jaz vozim kolo v avtu. Če nebi bilo te opcije bi ga vozil na strehi , vkolikor bi kupoval nov avto,bi dal narediti kljuko in nanj dal prtljažnik.

 

Za vsakodnevno uporabo je nosilec na strehi ok (predvsem ker se lažje voziš naokoli s praznim stresnim prtljažnikom, kot tistim na kljuki). Za parkrat letno za iti na dopust na daljšo pot in s trugo na strehi, bi pa definitivno navijal za kljuko.

 

Fotr je kupil prtljažnik za na zadnja vrata in je bilo vse bolj po domače in je po hitrem postopku vrnil zadevo. Pa je šlo za precej dragega Thuleta. 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
Pravkar je Nejc1986 napisal:

-tudi ko nimaš kolesa na kljuki,je problem voziti prazen prtljažnik naokoli (vsakič sproti ga snemati iz kljuke in ga dajati v garazo/klet je pa zoprno)

Hmmm tole govoriš na pamet ali iz izkušenj???? Ti lahko povem da gre prav fajn v prtljažnik avta moj Coach 726 , nič ni zoprno . Drugače pa 100x raje ga vsakič dol dam kot pa tisto piskanje na strehi ko imaš montirane prečke ( prav moteče je ko se voziš).

Napisano

Na streho mi ni za dvigovat in spuščati kolesa. Je previsoko. Na zadnja vrata sploh pomislim ne. Vozim 4 odrasla kolesa na morje. Parkrat sem jih peljal na priklopu. Je bil pa avto čisto na tleh. Mi je vzmet počila na mazdi. Potem sem kupil prikolico in jih peljem na pokrovu prikolice. 

Za dnevno uporabo je na priklopu zakon. Biti mora tak nosilec,da gre lahko v avto, ko je prazen. Za polni avto in nosilec zadaj...jaz ne več. 

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano

Jaz imam strešne nosilce thule, 3 bike gredo gor bp, zdaj vzame mi cca.30min vse skupi, ali je to veliko ali ne, ne znam oceniti...in tistih 130 po AC peljem brez problema....za spravit jih gor/dol pa tudi ni neka znanost. Res pa je, da uporabljam to do 5x letno...

Napisano

Jaz sem na Mazdi 3 začel z nosilci na strehi, bah nikoli več...sem potem nabavil kljuko in tudi sedaj imam kljuko na CX-30, vredno vsakega evra. Tako da priporočam kljuko in nosilec.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je robertk6 napisal:

Hmmm tole govoriš na pamet ali iz izkušenj???? Ti lahko povem da gre prav fajn v prtljažnik avta moj Coach 726 , nič ni zoprno . Drugače pa 100x raje ga vsakič dol dam kot pa tisto piskanje na strehi ko imaš montirane prečke ( prav moteče je ko se voziš).

Po mojih izkušnjah zavzame dobršen del prtljažnika. Saj ne rečem,da se ne da. Je pa fajn to vnaprej vedeti. Če imaš psa v prtljažniku,zna biti že problem. 

pred 1 uro je Shrek napisal:

Na streho mi ni za dvigovat in spuščati kolesa. Je previsoko. Na zadnja vrata sploh pomislim ne. Vozim 4 odrasla kolesa na morje. Parkrat sem jih peljal na priklopu. Je bil pa avto čisto na tleh. Mi je vzmet počila na mazdi. Potem sem kupil prikolico in jih peljem na pokrovu prikolice. 

Za dnevno uporabo je na priklopu zakon. Biti mora tak nosilec,da gre lahko v avto, ko je prazen. Za polni avto in nosilec zadaj...jaz ne več. 

Ja res je. Zna biti jeba pri visokem pločniku, vstopu na trajekt. Kot rečeno; plusi in minusi .

Napisano
pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Po mojih izkušnjah zavzame dobršen del prtljažnika. Saj ne rečem,da se ne da. Je pa fajn to vnaprej vedeti. Če imaš psa v prtljažniku,zna biti že problem. 

Ok zdaj pa že malo biksaš , ja kdaj pa greš kolesarit in maš psa zraven???Če pa greš na neko daljšo turo ( morje) pa tud če imaš psa neboš nekam dosti v prtlajžnik spravil , na lokaciji boš pa itak nosilec pospravil v apartma lai kam že. Če pa si slučajno omisliš kaj takega 

Thule nosilec za kolesa EasyFold XT 934, 3B, 13-pin | mimovrste=) pol pa sploh ni problema za pospravljanje.

pred 3 urami je Shrek napisal:

Na streho mi ni za dvigovat in spuščati kolesa. Je previsoko. Na zadnja vrata sploh pomislim ne. Vozim 4 odrasla kolesa na morje. Parkrat sem jih peljal na priklopu. Je bil pa avto čisto na tleh. Mi je vzmet počila na mazdi. Potem sem kupil prikolico in jih peljem na pokrovu prikolice. 

Za dnevno uporabo je na priklopu zakon. Biti mora tak nosilec,da gre lahko v avto, ko je prazen. Za polni avto in nosilec zadaj...jaz ne več. 

Hmmm tole si pa moral bit orng naložen , da ti je počila vzmet . Jaz vozim 3 e bike , vsak ima okrog 20kg pa se mi še kaj takega ni zgodilo in avto tud ni podnu .

Napisano
pred 21 minutami je robertk6 napisal:

Ok zdaj pa že malo biksaš , ja kdaj pa greš kolesarit in maš psa zraven???Če pa greš na neko daljšo turo ( morje) pa tud če imaš psa neboš nekam dosti v prtlajžnik spravil , na lokaciji boš pa itak nosilec pospravil v apartma lai kam že. Če pa si slučajno omisliš kaj takega 

Thule nosilec za kolesa EasyFold XT 934, 3B, 13-pin | mimovrste=) pol pa sploh ni problema za pospravljanje.

Hmmm tole si pa moral bit orng naložen , da ti je počila vzmet . Jaz vozim 3 e bike , vsak ima okrog 20kg pa se mi še kaj takega ni zgodilo in avto tud ni podnu .

Ja. Vsa prtljaga za 14 dni morja... 2 odrasla in 2 najstnika, strešni kovček...4 kolesa odrasla...

Že štirje odrasli in samo kolesa zadaj in prazen prtljažnik...pa je avto na tleh. Mazda6 08 HB sport.

Napisano
pred 31 minutami je scania napisal:

Tisti ki ste dodatno dali delat vlečno kljuko, koliko vas je pa prišlo?

Vertikalna skrita z 7 polno vtičnico 400€ ,to je komplet vse z vpisom v homologacijo. 

Napisano (urejeno)

Horizontalna nevidna s 13 polno vtičnico, komplet z homologacijo je bila lani 660€.

Mazda6 letnik 13 limuzina.

Popravljeno od Shrek
Napisano

Fantje, do določene mere ga lahko biksate, preveč pa ne...

 

Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.

 

Zdaj pa naj nekdo stehta nosilec za tri e-kolesa. Zraven dodajte še težo treh e-koles - spotoma preverite nosilnost nosilca, če sploh lahko nosi tako težo. Potem pa v dokumentih preverite še vertikalno obremenitev vlečne kljuke. Pa boste videli, koliko je še rezerve...

Enako naredite z nosilcem za štiri kolesa. In stehtajte tudi štiri kolesa. Pa da vidimo, koliko rezerve je še tam.

 

Nato pa preverite, koliko je lastna teža vozila in kolikšna je največja dovoljena teža vozila. Nato doma stehtajte posadko, dodajte težo nosilca in koles, pa da vidimo, koliko tovora še lahko peljete s seboj. Zavedajte se, da nosilnost avta ni podana v litrih prtlažnika in strešnega kovčka, ampak v kilogramih...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Slivka napisal:

Fantje, do določene mere ga lahko biksate, preveč pa ne...

 

Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.

 

Zdaj pa naj nekdo stehta nosilec za tri e-kolesa. Zraven dodajte še težo treh e-koles - spotoma preverite nosilnost nosilca, če sploh lahko nosi tako težo. Potem pa v dokumentih preverite še vertikalno obremenitev vlečne kljuke. Pa boste videli, koliko je še rezerve...

Enako naredite z nosilcem za štiri kolesa. In stehtajte tudi štiri kolesa. Pa da vidimo, koliko rezerve je še tam.

 

Nato pa preverite, koliko je lastna teža vozila in kolikšna je največja dovoljena teža vozila. Nato doma stehtajte posadko, dodajte težo nosilca in koles, pa da vidimo, koliko tovora še lahko peljete s seboj. Zavedajte se, da nosilnost avta ni podana v litrih prtlažnika in strešnega kovčka, ampak v kilogramih...

Nosilec za 3 e kolesa 18 kg ,njegova nosilnost je 60kg tovora, vertikalna nosilnost kljuke imam 90 kg ......katero omejitev kršim???

Popravljeno od robertk6
Napisano

Previs dvigne pritisk na zadnjo os. 4 odrasle osebe v avtu in nekaj prtljage zadaj...pa je preveč na zadnjo os. 

Drugače je to letelo name in poln avto pa še kolesa zadaj za na dopust...

Napisano
pred 15 urami je robertk6 napisal:

Nosilec za 3 e kolesa 18 kg ,njegova nosilnost je 60kg tovora, vertikalna nosilnost kljuke imam 90 kg ......katero omejitev kršim???

1.) Nihče ni rekel, da kršiš, ampak da preveri 

2.) Omenil se vse razen največje skupne teže vozila in osnega pritiska oz. obremenitve po posamezni osovini.

3.) Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problema. Mislim, ni težava to peljat, ampak ustavit ali pa se oviri izognit. Dokler je znotraj nosilnosti in dovoljenih obremenitev, je eno...

Napisano
pred 15 urami je robertk6 napisal:

Nosilec za 3 e kolesa 18 kg ,njegova nosilnost je 60kg tovora, vertikalna nosilnost kljuke imam 90 kg ......katero omejitev kršim???

 

Koliko je pa homologirana vrednost, ki je dovoljena s strani proizvajalca avta, ne kljuke? Recimo Mazda 6 karavan ima 75kg.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Slivka napisal:

1.) Nihče ni rekel, da kršiš, ampak da preveri 

2.) Omenil se vse razen največje skupne teže vozila in osnega pritiska oz. obremenitve po posamezni osovini.

3.) Dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problema. Mislim, ni težava to peljat, ampak ustavit ali pa se oviri izognit. Dokler je znotraj nosilnosti in dovoljenih obremenitev, je eno...

Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.

 

Tukaj govorimo o dodatni teži 80kg če se zaradi tega nebom uspel ustavit ali pa izognit oviri potem nevem kak se oni , vleče počitniško prikolico. Sicer pa tipična tema foruma , nekdo lepo povpraša o izkušnjah z nosilci koles , mu lepo odgovorimo in potem se najde nek pametnjakovič , ki misli da je pojedel vse znanje tega sveta in se začne debata v popolnoma drugo smer. To ni letelo direktno na tebe @Slivkaampak na splošno skoraj v vsaki temi je tako .

Popravljeno od robertk6
Napisano

Jaz sem tudi visok 173cm in ni pogoja, da emtb spravim na streho. Navadnega mtb pa nekako gre. Odprta vrata, da lahko stopim više...

Zato sem se razjezil in kupil thule Velospace XT3 939. Zaenkrat zadovoljen😁

20210711_103205.jpg

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je AmpeR napisal:

Jaz sem tudi visok 173cm in ni pogoja, da emtb spravim na streho. Navadnega mtb pa nekako gre. Odprta vrata, da lahko stopim više...

Zato sem se razjezil in kupil thule Velospace XT3 939. Zaenkrat zadovoljen😁

20210711_103205.jpg

Pa saj ne vem če je sploh pametno e-bajk dajati na streho . Zna biti res vse skupaj  pretežko . 

Napisano

Kaj takega je tudi ok, cenovno, ce imas 4 kolesa (moj primer).

Imam pa tudi stresne nosilce, za krajse razdalje tudi ok

 

550.webp

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
pred 18 urami je robertk6 napisal:

Omejitve niso za to, da se kršijo, ampak so z nekim razlogom.

 

Tukaj govorimo o dodatni teži 80kg ... ... ... ... ... ... če sebe... ... ... ...  @Slivka... ... ... ki temi je tako .

 

Mislim, da se nisva dobro razumela. Ja, zaradi 80 kg preveč, ki so obešeni čez zadnji previs, lahko vozilo pri izogibanju postane nestabilno.

 

Kar je bil moj namen, je to: pazite na obremenitve! Ne le vertikalna obremenitev vlečne kljuke ampak tudi obremenitev celega vozila in obremenitev posamezne osovine. Da ne bo iz lepega prostega časa nastal kup porkotov... Ker sem že videl, ko mi je mož razlagal, da bo avto že peljal, potem sem ga pa dva dni obiskoval v bolnici... 

 

Torej, se ti pri takih nosilcih in kolesih izide z obremenitvami? Ja? Odlično, uživaj! Sploh danes, ko je tak lep sončen dan!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.