Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za napisano. EV ne pride v poštev, ker bo vedno problem polnjenje. Avtomatika smo se pa že tako navadili do zdaj, da ne verjamem, da bomo šli na ročnega.
    • Kakšen prekopalnik priporočaš? Nazadnje ko sem z njim delal, sem ga mislil zažgat na vrtu. Je sam skakal ko kenguru 
    • Če imaš mali vrt, vzemi prekopalnik. Če imaš malo njivo, pa muto, rotacijski plug in frezo.  Z muto ne morem v vrtu delat, ker imam ograjenega z robniki, pa ne pridem s frezo do konca. Sosed ima vrt in prekopalnik in se lepo igra... 
    • A na steroidih ti tud "stojko" zraste pa dobi sikspacke? Iz slike bi rekel, da ja.
    • @dvorjan nima pri tem nič, jaz sem mu rekel, kaj bi bilo idealno za kratke vožnje po mestu. In predlog EV-ja je edini primeren za kratke vožnje po mestu, kjer se ICE sploh še ne ogreje na delovno temperaturo. Jebat ga, tko je pa sam veš, da še zdaleč nisem navijač EV-jev.   Seveda pa to ne pomeni, da se kar koli vsiljuje, ampak vedno na začetku ljudje vključno z mano, dostikrat spregledamo ali pozabimo vzeti v obzir razno razne parametre. Potem pa se pojavi nezadovoljstvo in pol slišimo kako nekdo nerga pri novem avtu, da to ni to in da misli, da bo drugače. Pa tud, če je samo to nekoliko neravna plastika na obrobah blatnikov in podobno.   Pri taki uporabi, kot je recimo opisano pa z avtomatikom in mrzlim motorjem ves čas bo poraba verjetno nekje med 9-10 litrov. Če je to OK potem ni zadržkov, če pa ga stisne pri teh cifrah je pa treba premislilt a je to res ustrezna izbira.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.