Skoči na vsebino

Nosilci koles

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz se strinjam s Slivko, ker imet 80kg obešenega 2 metra za zadnjo osjo v primeru bočnega pospeška 1G povzroči 1600Nm vrtilnega moment na zadnji osi. Ob kakšnem los test manevru te lahko kaj takega lepo zavrti na cesti. To nisem napisal, da bi negiral uporabo ampak le kot rezumevanje, kaj pomenijo, da se tovor obeša ali pa nalaga izzven avta. Tudi za strešne nosilce veljajo take pripombe. Meni osebno, glede na moje znanje in razumevanje fizike je edini ustrezen prevoz, večje teže in dimenzij, s prikolico - po možnosti zaviralno. Pa še tam je potrebno biti zelo previden kako je naloženo in kje je center večine mase.

33112_1.png

Napisano

Mazdaši - gledam različne strani in videe, pa sem sedaj bolj zmeden kot prej. Od prejšnjega avta imam prečne palice (po mojem tole). Prejšnji avtomobili so imeli strešne nosilce, Mazda CX-5 (letnik 2016) pa ima na strehi neko plastično letvico, ki jo (kot vidim) lahko na štirih delih nekako dvigneš (še nisem poskušal). Tam notri je potem verjetno luknja za vijak? Katera zadeva mi torej manjka, da gre na eni strani v streho Mazde, na drugi pa drži tiste prečne palice?
Je to Thule 753?

Drugo vprašanje pa povezano z vlečno kljuko. Na strehi bi pač vozil navadna kolesa. Sedaj pa imam tudi e-MTB kolo. Zaradi tega seveda razmišljam tudi o vlečni kljuki (in nosilcu za kolesa na kljuki). Katero kljuko predlagate? Prikolice nimam, posebnih zahtev tudi ne.

Napisano (urejeno)

Horizontalno nevidno. Ko ni priklopa gor, se ne vidi NIČ. 

Vertikalno mislim.

Se opravičujem. 

Popravljeno od Shrek
Napisano (urejeno)

Hja, jaz bi se kar strinjal, omejitve so z nekim razlogom, mislim pa tudi, da je na teh 75kg ki se nanašajo na Mazdo 6, sigurno še kar nekaj tolerance vštete. Koles sicer ne vozim zadaj, vozim jih na strehi (ne e-bikes), vozim pa zadaj na kljuki počitniško prikolico. 

Vozim seveda tudi oboje hkrati :) Tukaj postane reč precej zanimiva. Sploh, kar se tiče obnašanja v vožnji. Nočem vedet s kakšno silo sicer butne dol ruda prikolica ob kakšnih luknjah ipd...

 

Ravno zaradi tega, sem si dal vgraditi dodatna amortizerja na zadnjo os in za to mi res ni žal. Razlika je res občutna, pa mislim da vse skupaj malce manj trpi  - sploh serijsko vzmetenje zadaj, plus avto ne sede toliko navzdol, kar posledično pomeni, da prvi konec ne gre toliko navzgor in je ta 'handling' precej boljši.

Še vedno pa to ne pomeni, da bi vozil nespametno, absolutno ne. No, pa saj s tem nimam težav.

 

Me je pa ob takih kombinaciji lansko poletje presenetila srna, ko smo se vračali z dopusta. Manever izogibanja je sicer delno uspel, ampak ta izogib oviri mi ni predstavljal tako težavo, kot bi jo če bi se moral do neke točke popolnoma ustaviti. 

Tako da ja, vsaka dodatna teža je hudič, včasih se tega premalo zavedamo. Sicer pa še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov :)

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
  dne 20. 4. 2022 ob 13:33 je robertk6 napisal:

hmmmm kje si ti dobil 2m res ne vem , širina nosilca je 80cm tak da niti blizu 2m.

Razširi  


2 metra je res mogoce malo pretirano… 80 cm pa je premalo… Zadnja os ni tam, kjer je kljuka… ampak kaksen meter od zadka…. Potem pa se kljuka ven strli… in je konec prtljaznika za kolesa blizu 2 metrov od zadnje osi ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 20. 4. 2022 ob 13:39 je robertk6 napisal:

Definitivno vertikalno skrito , no zgleda da jo eni imenujejo horizontalna😀

Razširi  

Imaš prav. Se opravičujem. Narobe sem napisal. Vertikalno je pravilno. Tako sem mislil. 

Napisano
  dne 20. 4. 2022 ob 14:27 je Jest napisal:


2 metra je res mogoce malo pretirano… 80 cm pa je premalo… Zadnja os ni tam, kjer je kljuka… ampak kaksen meter od zadka…. Potem pa se kljuka ven strli… in je konec prtljaznika za kolesa blizu 2 metrov od zadnje osi ;) 

Razširi  

Res je .....moja napaka

Napisano (urejeno)

Tudi sam razmišljam, da bi kupil Thule za na kljuko za 3 kolesa + adapter za četrtega. Gre za običajna gorska kolesa. Nimam pa še kljuke, pa ne zanima, katero snemljivo priporočate, pa da je z vgradnjo in homologacijo neke zmerne cene?

Popravljeno od tomaz108
Napisano (urejeno)

Pri mojemu je cca. 1.65m od zadnje osi do konca nosilca. Pomojem, če bi se znašel v "krizi" sigurno bi kaj pomagal sistem nadzora vozila. 

Popravljeno od AmpeR
Napisano
  dne 20. 4. 2022 ob 17:44 je AmpeR napisal:

Pri mojemu je cca. 1.65m od zadnje osi do konca nosilca. Pomojem, če bi se znašel v "krizi" sigurno bi kaj pomagal sistem nadzora vozila. 

Razširi  

 

A pri Alhambri? Mazda 6 ima od zadnje osi do konca odbijača cca 1,1m pa še kljuka in cel nosilec pa si na 2m.

33112_1.png

Napisano
  dne 20. 4. 2022 ob 11:34 je SpEkTr napisal:

... ... ... ...

:)a še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov 

:)

Razširi  

 

Hudič je v tem, da drugi ne tolerirajo tvoje velike velike mere predvidevanja dogodkov in če voziš z malenkost večjo varnostno razdaljo, to razumejo kot povabilo za vrivanje, prehitevanje,..., Skratka, vse drugo samo strpno vožnjo ne...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
  dne 20. 4. 2022 ob 11:34 je SpEkTr napisal:
Hja, jaz bi se kar strinjal, omejitve so z nekim razlogom, mislim pa tudi, da je na teh 75kg ki se nanašajo na Mazdo 6, sigurno še kar nekaj tolerance vštete. Koles sicer ne vozim zadaj, vozim jih na strehi (ne e-bikes), vozim pa zadaj na kljuki počitniško prikolico. 
Vozim seveda tudi oboje hkrati Tukaj postane reč precej zanimiva. Sploh, kar se tiče obnašanja v vožnji. Nočem vedet s kakšno silo sicer butne dol ruda prikolica ob kakšnih luknjah ipd...
 
Ravno zaradi tega, sem si dal vgraditi dodatna amortizerja na zadnjo os in za to mi res ni žal. Razlika je res občutna, pa mislim da vse skupaj malce manj trpi  - sploh serijsko vzmetenje zadaj, plus avto ne sede toliko navzdol, kar posledično pomeni, da prvi konec ne gre toliko navzgor in je ta 'handling' precej boljši.
Še vedno pa to ne pomeni, da bi vozil nespametno, absolutno ne. No, pa saj s tem nimam težav.
 
Me je pa ob takih kombinaciji lansko poletje presenetila srna, ko smo se vračali z dopusta. Manever izogibanja je sicer delno uspel, ampak ta izogib oviri mi ni predstavljal tako težavo, kot bi jo če bi se moral do neke točke popolnoma ustaviti. 
Tako da ja, vsaka dodatna teža je hudič, včasih se tega premalo zavedamo. Sicer pa še bolj kot običajno v takih pogojih velja pravilo, da se vozi z veliko veliko mero predvidevanja dogodkov 

Kake dodatne fedre si ti montiral, ne najdem več linka


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 21. 4. 2022 ob 10:31 je Slivka napisal:

 

Hudič je v tem, da drugi ne tolerirajo tvoje velike velike mere predvidevanja dogodkov in če voziš z malenkost večjo varnostno razdaljo, to razumejo kot povabilo za vrivanje, prehitevanje,..., Skratka, vse drugo samo strpno vožnjo ne...

Razširi  

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
  dne 25. 4. 2022 ob 9:13 je NevLado napisal:

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

Razširi  

To tudi mene jezi, ker potem avto bremza kot nor ... Najhuje je, če prileti kak motorist in ti zavije direkt pred havbo ...

Napisano (urejeno)
  dne 25. 4. 2022 ob 9:13 je NevLado napisal:

To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano :( 

Razširi  

 

to se še na 1. razdalji dogaja 🤦‍♂️

Popravljeno od Deeyan
Napisano
  dne 25. 4. 2022 ob 11:10 je Deeyan napisal:

 

to se še na 1. razdalji dogaja 🤦‍♂️

Razširi  

Jst sm probou dat na 1 ampak mi je kr mal srhljivo malo, pr 2ki se mi zdi pa preveč. Ampak po nekih pravilih naj bi bila razdalja takšna, da lahko notri vskoči nek drug avto, kar lahko za to 2ko potrdimo. Ampak sej pravim, pri 150/160kmh je čist preveč.

Napisano
  dne 25. 4. 2022 ob 13:50 je NevLado napisal:

Jst sm probou dat na 1 ampak mi je kr mal srhljivo malo, pr 2ki se mi zdi pa preveč. Ampak po nekih pravilih naj bi bila razdalja takšna, da lahko notri vskoči nek drug avto, kar lahko za to 2ko potrdimo. Ampak sej pravim, pri 150/160kmh je čist preveč.

Razširi  

Odvisno kako si navajen na var. razdaljo..... 😊

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  dne 21. 4. 2022 ob 17:56 je SpEkTr napisal:

 

MAD-SUSPENSIONSYSTEMS.COM
Razširi  

Kje si jih pa kupil. 

 

Ko imam nosilec za kolesa gor se malo posede zadaj in bi to bila rešitev.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

CX-30 od sredine zadnje osi do konca nosilca(Thule VeloCompact 927) 1,35m

 ?If you?re afraid to fail, then you?re probably going to fail.? ? Kobe Bryant

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ti poslikaj ter tipkaj,da se bo tipkovnica vžgala in objavi-vse nas zanima😃👍
    • Sem jo vozil tudi "na pes mater" v orng dežju...in pri meni sam auspuh vidiš...bi kdo rekel,da sem🤪...mogoče res malo😄...res zimska "adijo pamet" ...po moje boljša od Conti...mogoče je Michelin malenkost boljši pri oprijemu,a nimam izkušnje z "miškotom",tako,da ne morem trditi...bi ti moral dati za peljati... Če bi jo dobil za cca.200€/kom,takoj vzamem,tako pa...  
    • Jaz sem pa naletel na zemeljski plaz,ki je odnesel ogromen del poti (sem hotel iz Vrtovč na Brje po gozdi poti), sem nekaj palamudil po gozdu in med trtami sam mi ni ratalo se povzpet gor, da bi nadaljeval pot 😂. Tko, da sm mogu načrte spremenit, dobit drugo pot in se vrnit domov.   null
    • 20 najlepših kampov v Evropi: Na vrhu slovenski | 24ur.com WWW.24UR.COM Britanski Guardian je pred poletno turistično sezono pripravil seznam 20 najlepših kampov v Evropi. Na samem vrhu se je znašla Šenkova...  
    • Mate članke od naprav tam 2000 leta   Sam se rad lotevam res starih zadev. Trenutno zrihtal (popravilo pretvornika zvoka na slusalke) original sony walkman sinu, zdaj pa se lotevam radija EI Niš Simfonija. Ta rabi specifične dele.   Kdo pa pozna gramofone Kuzma, mam enega prvih 1989, ki ga bi rad za vsako ceno se imel. Ma pa Iztok vse kar je treba.   Ceprav me na leta že daje sluh (jebi ga kot študent dj 90ih, motorji, datacentri - vse kar vam mama reče okol zašcite sluha verjemte....) sem se kar audiofil, teli blututi pa streami niso enako Ce ima kdo se kake dele, izkusnje elektronacrte za to se priporocam
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.