Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Napisano
pred 47 minutami je FuManchu napisal:

Eko usnje je plastika. Usnje je usnje. Kravo oskubit in na zic natakniti.

Lepša beseda za skaj.

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.

 

To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 4 minutami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Definitivno je, da se zadnja kolesa, tudi če je vse izklopljeno, ne vrtijo enako lahko, kot če zadnjega pogona ni. So polosovine in ostale zadeve... Poleg tega, je milijon senzorjev. 

Vsak sam ve, kaj rabi. Sam si ne znam predstavljat, da bi se ob normalni vožnji varneje peljal s 4x4. 

Drugo so tekmovalne zadeve in ovinkasti klanci. 

Napisano
pred 41 minutami je Tilen5 napisal:

Ejjj pššt, da te vegan sliši te bodo lovii z vilami pa baklami.

Kje pa bodo sirote uboge solatožerci imeli moč teči za mano🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

 

Quattro je zadeva, ki po mojem izboljša splošne vozne lastnosti, oziroma tudi splošno je boljši občutek pri vožnji in ni namenjen terenski vožnji, Mazdin AWD je pa samo zato, da te reši ven iz zagate in ni namenjen običajni vožnji. Skoraj da ni scenarija, da bi nekje obtičal, razen če zapelješ direkt v močvirje. Ampak a res to rabiš? A se redno dogaja, da moraš po najbližjega kmeta s traktorjem, da te potegne ven? Če ne, potem verjetno ne rabiš. S FWD še nikjer nisem nikoli obtičal, je pa seveda res, da nisem rinil nekje po brezpotjih ali po globokem snegu na zaledeneli podlagi, z navadno opel corso sem pred leti mirno in varno vozil 60 in več po popolnoma zasneženi regionalni cesti, ampak gume so bile pa dobre. Torej, če bi kupoval nov avto, pri katerem je konkretno doplačilo za AWD, ne bi dal, za quattro pa mogoče da ja. Pri CX-5 gledam G194 in tu je AWD pač serijsko, ne?

Jaz bi tako rekel. Če dobiš za enak denar AWD, ga vzemi. Jaz bi ga takoj vzel, če ne bi živel na obali. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.
 
To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.
Pač, naslednje sezono daš zadnje spredaj, govorim za fwd. In imaš enakomerno obrabljene po 2 sezonah recimo, pri awd pa po eni.
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Jaz bi tako rekel. Če dobiš za enak denar AWD, ga vzemi. Jaz bi ga takoj vzel, če ne bi živel na obali. 

Sej ga lahko kupiš, zakaj ne. Velik hodiš po dolomitih pozimi, ti zna prav priti, kaj a drugače pa ketne gor daješ? 😉

 

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Sem gledal na FURS strani kaj se šteje za novo vozilo in piše:

 

"Za novo prevozno sredstvo štejejo motorna vozila, ki so povsem nova iz tovarne ali so bila dobavljena pred potekom šestih mesecev po datumu, ko so bila dana prvič v uporabo ali če z njimi ni bilo prevoženih več kot 6.000 kilometrov."

 

A jaz to pravilno razumem, da morata biti izpolnjena oba pogoja, da se vozilo šteje, da ni več novo, torej:

- vozilo mora biti starejše kot 6 mesecev in hkrati

- vozilo mora imeti več kot 6k km

 

Torej četudi je vozilo staro 3 leta in ima npr. samo 4k prevoženih se še vedno šteje kot novo 🤔

 

Napisano (urejeno)

To sem tud našel na FURS strani, torej očitno oba pogoja :

 

3.1 Rabljena prevozna sredstva, za katera je obvezna predložitev obrazca DDV-PPS

 

DDV se v določenih primerih obračuna in plača od pridobitve rabljenega prevoznega sredstva.

 

Za rabljeno prevozno sredstvo se šteje prevozno sredstvo, ki izpolnjuje naslednje pogoje:

-       kopensko motorno vozilo je bilo dobavljeno po preteku šestih mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo, plovilo in zrakoplov pa po preteku treh mesecev od datuma, ko je bilo prvič dano v uporabo in

-       s kopenskim motornim vozilom je prevoženih več kot 6000 kilometrov, s plovilom preplutih več kot 100 ur in z zrakoplovom preletenih več kot 40 ur.

Oba pogoja morata biti kumulativno izpolnjena, da se prevozno sredstvo šteje za rabljeno.

Popravljeno od ignacij

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Poglej, kak je to pri sosedih lepo porihtano. Nikjer plastenke in steklenice. Če slučajno kdo v koš za smeti vrže le to, jo drug vzame ven in nese v trgovino. 7 centov je povratna embalaža. Tisti, ki želi mu je lahko to dodaten vir zaslužka. Jaz sem za to, da se uvede tako, kot je na Hrvaškem. To je MOJE mnenje. 
    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.