Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

danes sem zasledil, da v kolikor je moja M2 na mestu in obračam volan levo-desno 1/8 kroga, slišim nekakšno pokanje.

Zdi se mi da se sliši vsakokrat ko obrnem volan v drugo smer. Seveda mora bit to obračanje zvezno/konstantno.

Pok je vsakokrat en, ni jih več. Slišim ga v kabini in v okolici koles.

 

Med vožnjo tega ne slišim.

 

Preveril sem na drugem avtu (Ford Focus) in tega ne slišim.

 

Ima kdo kakšno idejo kaj bi to lahko bilo.

 

Lp,

godlike

Napisano (urejeno)

Sprosti rocico za nastavitev volana in potem potegni volan ene parkrat ven in noter ter skrajno levo in desno. Tako bos podmazal volanski drog. To isto foro je imela sestka prve generacije. Problem je, da se kao mast nabere na skrajno levem ali desnem delu in ni pravilno podmazano in zaradi tega potem poka.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Huh, to sem našel na internetu za M6.

Samo M2 2010 nima po globini nastavljivega volana, je samo po globini.

 

Je pa volan redno na skrajnih legah, ker le tako lahko zapeljem na ulico.

 

Bom pa vseeno probal jutri gor/dol, levo/desno, če že not/ven ne gre.

Javim, če bo kaj haska.

Napisano
Napisano

Sem odprl "haubo" in poslušal pri ležajih. Občutek imam res da prihaja nekje okoli koles.

 

pred 4 urami je Deeyan napisal:

js sm mel podobno pokanje prisotno na 323F BA, takrat sm zamenju stabilizator štangice pa je bil mir

Hmm, pa bi se to slišalo če avto stoji? Ker ne bi rekel, da kaj se kaj spreminja obremenitev stabilizatorja in štangic.

Moram ga gor dvignit in kolo probat sem/tja, bolj nekak sumim končnike.

Napisano

Ležaj amortizerja moraš poslušati pri vpetju na vrhu. Najlažje tako, da nekdo vrti volan na mestu, ti pa poslušaš in z roko preverjaš vibracije na vijaku.

 

Ležaj kolesa pa preveriš tako, da dvigneš kolo v luft in ga na roko zavrtiš. Ko se vrti daš roko na feder. Če feder vibrira je ležaj fuč :prstgor:

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Sem odprl "haubo" in poslušal pri ležajih. Občutek imam res da prihaja nekje okoli koles.

 

Hmm, pa bi se to slišalo če avto stoji? Ker ne bi rekel, da kaj se kaj spreminja obremenitev stabilizatorja in štangic.

Moram ga gor dvignit in kolo probat sem/tja, bolj nekak sumim končnike.

 

na mestu ja, med vožnjo nism slišu nič

Napisano

Preveril sem še kolesni ležaj in končnike.

Oboje je ok.

 

Ko se na mestu volan premika, vidim da najbolj se premikajo stabilizator štangice.

Moti me tudi to, da jih lahko premaknem z golo roko levo in desno. Na Focosu, se ne mignejo niti milimeter.

Tako da sem naročil nove stabilizator štangice.

 

Napisano

Ponavadi pokajo stabilizator štangice. 

Drgače pa sem jaz lani na M6 imel "problem" z pokanjem sprednje spodnje desne roke.

Nikjer ni bilo nič lufta, vse gumice v dobrem stanju, sem menjal stabilizator štangice in ni nič pomagalo. Pol mi je kolega rekel da je imel že primer da je pokala puša ko pride spodaj prišraufan amortizer na roko. 

Zato sem demontiral in podmazal in je bilo vredu kak mesec dni pol pa spet isto. 

Na koncu sem naročil novo roko, menjal in zdaj je mir. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zamenjane palčke stabilizatorjev.

Zvok še vedno slišim, ampak dosti majn. Tudi drugačen je.

 

Trenutno sem zadovoljen in bom tako pustil. Zdi se mi tudi, da je drugačen občutek pri polno zmotanem volanu, ob izvozu čez obcestni jarek.

 

 

Hvala vsem za napotke in pomoč.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.