Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, imam mazdo6 GH in mi ne delajo več parkirni senzorji. Sumim na stikalo pod prestavno ročico, saj ko dam v rikverc, mi je včasih 2x zapiskalo, da si vedel, da maš v vzratni prestavi. Sedaj pa mi to ne naredi več.

Je ime kdo že kak tak problem?

Napisano

Meni na H.Accord (sicer ni Mazda, lahko da je ista zadeva), mi je pregorela zarnica v stikalu, s katerim parking senzorje lahko ročno izklopim/vklopim in mi niso delovali :), zamenjal žarnico in vse bp (mi je pa comp javljal error - check senzor system), tako da mogoče poglej še to, če ima Mazda tudi kaj podobnega...

Napisano

Kakšna žarnica v stikalu 🤔 najbrž je mišljena novejša različica, kjer s tipko prižigaš park senzorje? Tukaj se vse dogaja s prestavno ročico.

Hvala vseeno za odgovor. 

Napisano

Predvidevam, da s stikalom prižge sprednje park senzorje.

pred 15 urami je Freak napisal:

Pozdravljeni, imam mazdo6 GH in mi ne delajo več parkirni senzorji. Sumim na stikalo pod prestavno ročico, saj ko dam v rikverc, mi je včasih 2x zapiskalo, da si vedel, da maš v vzratni prestavi. Sedaj pa mi to ne naredi več.

Je ime kdo že kak tak problem?

Zelo verjetno nimas OEM senzorjev in ti je crknu racunalnik za parksenzorje. Stikalo za vzratno nima veze, ker so parksenzorji vezani na vzvratno luc in ko das v rikverc dobijo parksenzorji 12v

Napisano

Čist taka osnovnošolska... a je možno, da bi imel izklopljene senzorje s stikalom? Te se namreč ne prižgejo samodejno nazaj, tudi ko avto ponovno zaženeš.

33112_1.png

Napisano

Aha pol verjetno niso original senzorji gor. Moralo bi biti takole. Zato dvomim, da je stikalo pri prestavni ampak je vezano na rikverc lampo.

 

 

33112_1.png

Napisano

Svašta, te tipke jaz nimam. Imam pa opremo TE plus, kjer naj bi bili dodatno senzorji, xenonke in bose ozvočenje?? 🤔 Ker rikverc luč mi drugače dela 🤔

Napisano

Na 09 letniku imam tako, na 08 pa ni te tipke. Senzorji na obeh avtih spredaj in zadaj.

Napisano

Jaz mam 08 M6 GT opremo, senzorji spredaj in zadaj in imam tipko za izklop, s katero izklopiš vse senzorje. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Pri moji mazdi so senzorji samo zadaj in sem brez te tipke. Prva registracija je 2/2009. Bom probu se mal varovalke preverit, sam mi je čudno, ker vzratna luč normalno sveti. 

 

Hvala vam za odgovore. 

Napisano

Samo GT je imela original senzorje zadaj (ne vem če tudi spredaj) pri letniku 2008. Že takoj naslednja po opremi GTA pa ni imela senzorjev in so jih naknadno montirali na željo kupcev. Zato je to vezano na rikverc. So pa meni še v času garancije crknili teli aftermarket senzorji (to se je celo čudežno zgodilo, ko so avto imeli na rednem servisu) in so jih zamenjali v okviru garancije.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Pa saj sem rekel, da ima aftermarket senzorje. In ce modul crkne logicno,da ni nobenega piska, ko prestavis v vzvratno.

 

Kupi nov komplet pa je. Strosek 20-30e pa slabe dve ure dela.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Jaz sem imel, nekje desno za oblogo v prtljažniku, če se dobro spomnim.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj sem v enem YT video zasledil CX-30 z 2,5L in 277 PS. Je to morda napaka, ali to res obstaja v USA...? Če je res na voljo takšen motor, kakšen vzdevek ima potem? 😁 Baby dino ni, dino prav tako ne (ta ima 191 PS), morda king dino... 🤣
    • Vozil sem avtomobile, ki si jih ti videl le na daleč. 😉 Če malo poguglaš po netu (upam, da še znaš) in poiščeš teste za cx30 ali mazde 3, boš v vseh lahko prebral, da močno priporočajo ročni menjalnik, ki je med najboljšimi na tržišču (precej podoben kot v mazdi mx5). Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo. Druga zgodba pa je z novim avtomatskim menjalnikom, ki je v cx60.  Tudi v mazdi 6, dizelci je vrhunski. Niti ne veš, kdaj menjaš. 😊
    • Imaš enega v MB na Gosposki je Urar Jože Vidovič, ki dela čudeže.   NA 40 let stari stenski uri je menjaval zobnike, ležajne osi brusil.....
    • Vse iz prve roke.  Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa: - je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke ) - je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".    
    • Še moja 2 centa smetenja 😎   Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski. Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA. i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo. 1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.   Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.   Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....   Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.