Skoči na vsebino

Polomljena loputa turbine (male) mazda 6, 2,2 dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem šel iskati mojo mazdo na servis, kjer je bil opravljen redni servis. 

Ker je imel mehanik ravno pri roki zamenjajo turbino 6-ke, katero sem že  omenil pred kratkim, kjer so zamenjali obe turbini, sem jo slikal. 

V bistvu se je odlomil zatič, ki drži loputo in je ta padel v turbino. 

Tudi loputa je naredila kažin. 

Upam, ker je ta mazda 6 začetek 2014, da so to pri novejših letnikih popravili na bolje. Ker tako od blizu mi je vse skupaj izgledalo zelo bogo. 🙄

IMG_20220518_170007__01.jpg

 

IMG_20220518_170256.jpg

 

IMG_20220518_170307.jpg

 

 

Napisano

Uff....to je cela JEBA😉 stroški so veliki 😁

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Upam, ker je ta mazda 6 začetek 2014, da so to pri novejših letnikih popravili na bolje. Ker tako od blizu mi je vse skupaj izgledalo zelo bogo. 🙄

 

 

 

 

Seveda, da so brez skrbi. Tako kot so popravili bremze in zadnje čeljusti od 2003 do sedaj.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Ja ,pred časom je nekdo pisal, da naj bi bilo sedaj boljše. Če je res pa ne vem. 

Pa še smotano je, ker neke preventive pred tem niti ne moreš naredit. Razen da zamenjaš za atmosferski motor..

Napisano

Ja ja, to je znano, to sem imel na svoji prejšnji enako, sem celo razdru use potem pa poslal tu nekam na forum slikce. Ja novejše turbine, bi naj imele to zrihtano.

Moja je bla zgodni 2015, tk da vrjetno narjena 2014.

 

Predvsem je dobro to opazovat in mogoće razdret prej kot je prepozno in ta zatič popravit, če to gre seveda. Simptom se opiše podobno kot turbo liknjo, v obratih kjer je prej vleklo, ti kr naenkrat ne in potem še parkrat po gasu, da se ta loputa pravilno zapre in spet gre. To je moment, k bi jst dal turbino preverjat. Zakaj je vseeno bolje prej kot kasneje? Zarad tega da ti ta zatič ne potegne skos mašino.

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Ja ,pred časom je nekdo pisal, da naj bi bilo sedaj boljše. Če je res pa ne vem. 

Pa še smotano je, ker neke preventive pred tem niti ne moreš naredit. Razen da zamenjaš za atmosferski motor..

Selmar mehanik je dejal, da oni lopute zato preventivno zavarijo, strošek pa dobrih 100 €. Menda so novejše lopute nekoliko modificirane, ali to prepreči lom, pa ne vem. Sicer se loputo jasno sliši (kovinski udarec) kakšno sekundo ali dve, ko se motor ugasne.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je Bini napisal:

@Janez007, kaj pa ti pri Selmarju počneš, to je moj mehanik..... 😁 😊😉😄😂🤣

To je zgodovina 🙂, Borut pa je name naredil dober vtis. 👍

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 18. 5. 2022 ob 19:50 je Scr3am napisal:

Seveda, da so brez skrbi. Tako kot so popravili bremze in zadnje čeljusti od 2003 do sedaj.

Lp, poklopljiva ogledala

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
  • 2 meseca kasneje...
Napisano
dne 19. 5. 2022 ob 9:38 je Janez007 napisal:

Selmar mehanik je dejal, da oni lopute zato preventivno zavarijo, strošek pa dobrih 100 €. Menda so novejše lopute nekoliko modificirane, ali to prepreči lom, pa ne vem. Sicer se loputo jasno sliši (kovinski udarec) kakšno sekundo ali dve, ko se motor ugasne.

Živjo, od aprila si lastim cx-5 2.2 175 ks (11/2014). Zanima me, če gre za isto turbino kot pri Mazdi 6 in če kovinski udarec pomeni, da je že loputa odtrgana?

Hvala za odgovor

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
    • Več povratnih steklenic.   Ti dam primer. Donat se je ukinil, ker so ljudje pač komot. Raje plastiko, kot pa gajbo nazaj nest. Če bo moral plastenke nazaj nest, se bo prej odločil za flaše.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.