Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.

 

Moje konkretne izkušnje:

 

CX-3, G120, MT,  model 2015

- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava

image.png

- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava

 

M6, CD175, MT, model 2015

- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- velika obraba površine volana

image.png

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

image.png

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)

- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)

image.png

- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)

- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic

- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)

- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)

- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema

- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji

 

M6, G165, MT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK

- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)

- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)

https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE

- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava

 

M6, G194, AT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)

 

M3, G120, MT, model 2017

- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava

image.png

 

Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki :)

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

A lahko kaj vec poveš o tem? Poka samo ob odpiranju / zapiranju, ali tudi med vožnjo?

Amortizerji vrat?

Screenshot_20220605-222629.jpg

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je SpEkTr napisal:

A lahko kaj vec poveš o tem? Poka samo ob odpiranju / zapiranju, ali tudi med vožnjo?

Amortizerji vrat?

Screenshot_20220605-222629.jpg

Samo ob odpiranju-zapiranju ... vsakič enkrat (pk ... pk). Mazanje ne pomaga (na enem pooblaščenem servisu so omejevalec na debelo napackali z belo mastjo, pa ni pomagalo). Je pa to manjša zadeva, s katero bi lahko celo živel, samo vsakič dobiš občutek, da bo omejevalec prej ali slej počil.

 

Je pa to verjetno pogosta napaka pri Mazdah 6, sam pa sem jo imel pri modelu 2015 in 2019, težavo pa so prvič opazili sami na pooblaščenem servisu.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Brane napisal:

Ti pa res nimaš sreče, v glavnem same banalne stvari.Edina dobra stvar da so ti menjavali pod garancijo ker tisti zaslon ni glih poceni.

Moja žena pol naštetih stvari ne bi (in dejansko ni) niti opazila, kaj šele, da bi jo motile (pokanje omejevalca, škripanje amortizerjev zadnjih vrat, zviti sprednji zavorni diski, ...). :)

 

Če bi veliko lastnikov tukaj objavilo podobne spiske napak, ki so jih sami doživeli, bi lahko naredili eno skupno pregledno tabelo.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Dobra ideja s katero se popolnoma strinjam👍

Zaenkrat nimam kaj napisat glede kakršnih koli težav pa nisem "tvoja žena" :prstgor: Sem pa zato zelo vesel in upam da še dolgo ostane tako... :jupiii:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Tole z volanom je verjetno tudi težava tvoje strukture Ph rok, da se takole obrablja. Meni se na nobenem avtomobilu niti približnno tako, pa jih je bilo par z 200.000+ km.

 

Kar pa zadeva Mazdo. Mazda 6 letnik 2015 - edini resen minus so slabe zavore, ki se rade zvijajo. Ob skoraj vsakem zaviranju v sili (kot nekateri že veste), pa tudi sicer sem moral prednje diske (in ploščice) menjati na nekako cca. 30.000 km, kar je brez primere glede na izkušnje z drugimi avtomobilskimi znamkami, ki sem si jih lastil.

 

Imela je par tovarniških vpoklicev (v glavnem SW narave), so pa zamenjali tudi zadnje zavorne čeljusti.

 

Omejevalniki vrat niso pokali (tudi pri 230.000 km ne), prtljažnih vrati nisem nikoli dobil na glavo ...

 

Ostale okvare: stikalo položaja avtomatskega menjalnika (ne zazna položaja P ob normalnem vračanju ročice) in pa lučka osvetlitve položajev menjalnika.

 

Ostalo je del rednega vzdrževanja: olje, filtri, žarnice, gume ...

 

Še akumulator je po 7 letih prvi ...

Napisano (urejeno)

Mazda 323c 1.5i (1996):

- menjava zadnjih stabilizator štangic (strošek 30€, delal sam)

 

Mazda 323F V6 GT (1997):

- menjava sprednjih stabilizator štangic (strošek 25€ delal sam)

- menjava sprednjega kolesnega ležaja (strošek 60€ z delom vred)

- menjava fartajlerja (strošek 120€)

- menjava sklopke, dejansko jo je razpolovilo čez pol (prehod na športno 6 peresno (strošek 300€ z delom vred)

- ob obnovi karoserije zamenjani vsi deli podvozja iz preventive, ta strošek pa itak ne šteje

 

Mazda 3 1.6 CD110 (2006):

- menjava zadnjih zavornih ploščic in diskov (60€, delal sam)

- menjava egr ventila (100€, delal sam)

- menjava podložk na injektorjih (10€ delal sam)

- čiščenje sesalnega kolektorja in ventil dekla, menjava tesnil (strošek 30€, delal sam)

- čiščenje sita pod karterjem (0€, delal sam)

 

Mazda Demio 1.3i (1999)

- popravilo pragov zaradi rjavenja (strošek 200€)

 

Mazda 323F 1.5i (1995)

- popravilo zadnjih obrob na blatnikih zaradi rjavenja (stroše 40€, delal sam)

 

Mazda 6 CD175 skyactiv awd

- čiščenje sesalnega kolektorja + vse ostalo kar spada zraven (strošek 12€, delal sam)

- menjava podložk na injektorjih + 1 tesnila injektorja (strošek 40€, delal sam)

- menjava cedila pod karterjem (strošek 60€ + 90€ delo lokalnega mehanika z menjavo olja vred)

- menjava sprednjih ploščic in diskov (160€ + 40€ delo lokalnega mehanika)

- oblačenje volana v umetno usnje (strošek 10€, delal sam)

 

 

 

 

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Mene zanima tole:
"- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti"

Kaj je sploh to, tisto ko ti piše BRAKE? al kaka druga lučka?

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
On 6/5/2022 at 10:41 AM, Janez007 said:

Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.

 

Moje konkretne izkušnje:

 

CX-3, G120, MT,  model 2015

- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava

image.png

- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava

 

M6, CD175, MT, model 2015

- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- velika obraba površine volana

image.png

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

image.png

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)

- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)

image.png

- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)

- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic

- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)

- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)

- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema

- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji

 

M6, G165, MT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK

- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)

- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)

https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE

- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava

 

M6, G194, AT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)

 

M3, G120, MT, model 2017

- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava

image.png

 

Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki :)

 

 

Kje so opravili: "Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)?" Uradni servis?

 

On 6/5/2022 at 10:41 AM, Janez007 said:

Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.

 

Moje konkretne izkušnje:

 

CX-3, G120, MT,  model 2015

- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava

image.png

- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava

 

M6, CD175, MT, model 2015

- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- velika obraba površine volana

image.png

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

image.png

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)

- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)

image.png

- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)

- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic

- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)

- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)

- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema

- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji

 

M6, G165, MT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK

- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)

- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)

https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE

- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava

 

M6, G194, AT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)

 

M3, G120, MT, model 2017

- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava

image.png

 

Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki :)

 

"20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava" Meni je enako napokal. kakšen je bil strošek menjave?

Napisano

Kok enih odgovorov pa samo Janez in Dejan pripomogla k temi!! Dejmo fantje mal na kup info ane :) 

 

@Janez007 a imaš sliko kako napoka zaslon na dotik?

 

Pri meni bivša CX-3 2016 Revolution G120:

- menjan kondenzator klime

- menjava ležajev na amortizerjih (2x)

- menjava motorčka stranskih ogledal (2x)

- menjava volana (ker je ratou grozen, na enih koncih precej bel) + menjano vodilo za nastavitev volana po višini/globini

 

Trenutna Mazda6 2017 Nakama Intense G192:

- menjava motorčka stranskih ogledal (isto 2x: enkrat v Nemčiji levi pod garancijo, enkrat pa pri meni, ker so mi ga zjebal na parkingu)

- volan začenja cvetet in bo vsak čas ratal tak, kot na CX-3-> nočejo menjat pod garancijo, ker je uvožena :mellow:

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

Mazda 6 2018 G165 revolution.

do sedaj:

- do 25000km menjani 2x sprednji diski

- 3x menjani motorčki v ogledalih

- menjan volan

 

Drugače pa sem do sedaj (95000km) že 2x menjal olje v menjalniku, hladilno tekočino in svečke, ostalo so pa normalni servisi vsakih 10000km.

Popravljeno od scania
Napisano

Ja ne vem kaj naj pišem:

 

Mazda 6 2,2 revolution - 40.000km, samo redni servisi. Vse ostalo od gum, zavor pa je originalno gor.

33112_1.png

Napisano

A lahko tud za druge znamke napišemo kaj smo menjavali ? :)

 

Pomojem bi se videlo,da so razlike manjše, kot bi si mogoče kdo želel verjeti . 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 31 minutami je scania napisal:

Mazda 6 2018 G165 revolution.

do sedaj:

- do 25000km menjani 2x sprednji diski

- 3x menjani motorčki v ogledalih

- menjan volan

 

Drugače pa sem do sedaj (95000km) že 2x menjal olje v menjalniku, hladilno tekočino in svečke, ostalo so pa normalni servisi vsakih 10000km.

Pazi, da ne boš navojev znucal :lol:

  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Kok enih odgovorov pa samo Janez in Dejan pripomogla k temi!! Dejmo fantje mal na kup info ane :) 

 

@Janez007 a imaš sliko kako napoka zaslon na dotik?

 

Pri meni bivša CX-3 2016 Revolution G120:

- menjan kondenzator klime

- menjava ležajev na amortizerjih (2x)

- menjava motorčka stranskih ogledal (2x)

- menjava volana (ker je ratou grozen, na enih koncih precej bel) + menjano vodilo za nastavitev volana po višini/globini

 

Trenutna Mazda6 2017 Nakama Intense G192:

- menjava motorčka stranskih ogledal (isto 2x: enkrat v Nemčiji levi pod garancijo, enkrat pa pri meni, ker so mi ga zjebal na parkingu)

- volan začenja cvetet in bo vsak čas ratal tak, kot na CX-3-> nočejo menjat pod garancijo, ker je uvožena :mellow:

To, da ti nočejo menjati ne drži vode. 

Meni so v garanciji zamenjali motorčka ogledal, pa je tudi uvožena iz Nemčije. 

Garancija velja (3leta v Nemčiji) pet let drugje za celotno območje EU. Že pri prvi 6-ki, ki je bila uvožena iz Italije so mi vse uredili v garancijskem roku pri nas. Tako, da jaz bi vztrajal s tem do konca. Ali pa zamenjaj uradni servis-pojdi na drugega. Včasih si vodje servisov vzamejo vodenje le-teh  malo po "kavbojsko", po domače in kakor se njim zdi, da je prav. 

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Vse gre preko Celovca, če Štefan gor ne požegna, se lahko ta pri nas na glavo postavi.

Če je avto v garanciji ti morajo zamenjati vse, kar spada pod garancijo, pa ni važen ne Štefan ne Franz v Avstriji. Drugače pa prijaviti na tržno inšpekcijo. To si privoščijopri nas zato, ker si ljudje  mislijo, ja nič, mi ne pripada. Ker ne poznajo svojih pravic. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.