Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Js sm ga gratis dobu z novimi gumi tepihi pa se ceno mal zbil😆

Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

Napisano

Meni so pri prejšnji menjali cel volanski drog na car garantie. Pustimo to, da to ni odpravilo težave

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

V sklopu CarGarantie so mi menjali zvočnik (Bose) v armaturki - po 4 letih. Je pa bil avto kupljen pri nas v Interclassu.

Sicer pa na Mazdi 3 G120 letnik 2015:

V desnih vratih je hreščal zvočnik, pa so na servisu "fiksirali konektor" in je hreščanje izginilo.

Občasno zatikanje pri prestavljanju v 3. prestavo - menjava olja v menjalniku in porblem je izginil.

In pa štekanje zadnje desne zavorne čeljusti.

Napisano
pred 22 urami je Alex napisal:

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

ma ja, sej to. Trenutno delam cca 25km relacije v eno smer (v službo in domov pa mogoče kak kino vmes :) ). bom mogu na mal dalšo turo it. Mogoče kr do trojan -> kranjska -> vršič -> kobarid -> most na soči -> mgoč mal obalo pogledat -> pol pa počas nazaj do zasavja.

Napisano

Po zapisanem bi potem v teoriji lahko rekli da je mazda CX-30 in CX-5 z najmanj težavami/problemi, kakorkoli bi se to že moralo pravilno zapisati (se izraziti) :) 

Napisano

Uf ja, pozabu sm vpisat še fotrovo 323F 2.0 DITD letnik 2000, lastnik je bil 9 let, pa je v vsem tem času menju samo diodno ploščo na altenatorju

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še malo počakaj, trenutno se ptičja gripa že lepo uči preskoka na sesalce. Potem pa še malo, pa bo pri nas. Pravzaprav je interesantno opazovati, kaj vse naredi z nekaj časa in dovolj velikim številom poizkusov. Brute force način. Pa če bi članek prebral, bi videl, da so se trudili tolmačiti rezultate in ne gledajo samo grobe presežnosti.   Bomo verjetno še zelo hvaležni za to kar smo se med COVID-om naučili o hitri izvedbi cepiv, ker tista pandemija ni bila zadnja, na žalost. Mogoče malo širši pogled z mislijo v prihodnje probleme oz. izzive. Se pa strinjam, da je COVID nekako izpadel ne preveč hudo in je v večini "samo" po starejših tolkel. Zgleda je treba malo bolj dobiti na gobec, da se pozabi na teorije zarote o cepivih.
    • Včasih je veljalo da je vse odvisno od "quality control" človeka in japončki so včasih imeli povsod svoje ljudi na teh funkcijah...danes verjetno temu ni tako (dokaz je bil pri hondi civic ki so jo sestavljali v UK....slaba kvaliteta sestave, izdelave, zato so po zaprtju vrnili vse skupaj na Japonsko, kar pa se negativno odraža v višjih cenah, ampak kvaliteta naj bi bila sedaj spet ok)....mogoče je v tem primeru lažje, ker so si lokacijsko bližje...
    • Čudno mi je da japonc zaupa kitajcu, kaj misliš..... 🤔
    • eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga?
    • Ma ne bo, se mi ne da ... kdor ne pogleda vseh aspektov dogajanja in vse zreducira na en graf... ma se ne splača niti debatirat. Sem mislil se tukaj ustavit pa mogoče samo še omemba DSO pa dogajanje tam in kratenje zdravniške pomoči tako njem kot vsem ostalim državljanom, ki so umirali za vsem mogočim, ker si niso upali oziroma niso imeli sploh možnosti obiskat bolnišnice. Ma ne, dost je sorry, da sem tole sploh privlekel na planu pa samo želel sem pokazat kako nek nepreverjen genski zvarek zdaj vpliva na celotno kulturo cepljenja. Tistega cepljenja za katerega desetletja vemo, da pomaga in rešuje marsikaj.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.