Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 39 minutami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Js sm ga gratis dobu z novimi gumi tepihi pa se ceno mal zbil😆

Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

No , meni tudi cargarantie niso hoteli ker je bil avto uvožen iz Nemčije. No zdej je že mimo tko da mi je vseeno in sem prišparal 500eur :D

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

Napisano

Meni so pri prejšnji menjali cel volanski drog na car garantie. Pustimo to, da to ni odpravilo težave

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

To je stališče Mazde Slovenija, ker me moti, da se pogosto govori kar na pamet:

Opcija “Full” CarGarantie pomeni kritje v enakem obsegu kot tovarniška 3-letna garancija. Pri CarGarantie ne bo težav z uveljavljanjem garancije oz. jamstva v Sloveniji.

V sklopu CarGarantie so mi menjali zvočnik (Bose) v armaturki - po 4 letih. Je pa bil avto kupljen pri nas v Interclassu.

Sicer pa na Mazdi 3 G120 letnik 2015:

V desnih vratih je hreščal zvočnik, pa so na servisu "fiksirali konektor" in je hreščanje izginilo.

Občasno zatikanje pri prestavljanju v 3. prestavo - menjava olja v menjalniku in porblem je izginil.

In pa štekanje zadnje desne zavorne čeljusti.

Napisano
pred 22 urami je Alex napisal:

Enako. Samo, da, sem prišparal malo manj - 350€.😊 Itak so tej na uradnih servisih eni nategatorji. Ko prideš tja ne velja garancija-jamstvo za, to, pa za to, pa za ono. V glavnem, dokler nimaš problemov z avtom je vse ok. Potem pa... 

ma ja, sej to. Trenutno delam cca 25km relacije v eno smer (v službo in domov pa mogoče kak kino vmes :) ). bom mogu na mal dalšo turo it. Mogoče kr do trojan -> kranjska -> vršič -> kobarid -> most na soči -> mgoč mal obalo pogledat -> pol pa počas nazaj do zasavja.

Napisano

Po zapisanem bi potem v teoriji lahko rekli da je mazda CX-30 in CX-5 z najmanj težavami/problemi, kakorkoli bi se to že moralo pravilno zapisati (se izraziti) :) 

Napisano

Uf ja, pozabu sm vpisat še fotrovo 323F 2.0 DITD letnik 2000, lastnik je bil 9 let, pa je v vsem tem času menju samo diodno ploščo na altenatorju

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.