Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • A bova tole fertik danes? 😆   Na Danskem bi tak avto koštal čez 70.000 € (čez prst stanejo 2 x toliko kot v Sloveniji ... njihov davek je cca 150% za vrednost osnove nad cca 30.000 €).   Ne morem napisat, da je avto na Nizozemskem stal 37k€, ker to ni res.   Kakšna manipulacija??? Je konkreten avto stal blizu 37.000 € ali ni?   Koliko je tedaj konkreten avto stal za morebitnega današnjega kupca in prodajalca ni važno. Važno je (to kroji ceno rabljenega), v kakšnem fizičnem stanju je (vključno z zgodovino), nekaj tudi poreklo (rent a car, testni, podjetje, 1. lastnik, 3. lastnik, itd) in predvsem, kakšno je povpraševanje na trgu in kakšna je ponudba, konkurenca.   Jaz bi ga zamenjal za manjšo Mazdo 3, pa imajo primerljive trojke oglaševane cene približno enake, kot Mazde 6. Recimo, da 6-ko prodam za 18.000 in kupim za 18.000 tole, 5 mesecev mlajšo trojko???   OK, prodam 6-ko tudi za 15.000, ampak če dobim tole 3-ko za 12.000. Lahko tudi za 10.000, če dobim tole trojko za 7.000. 😃            
    • https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20814824&display=Mazda CX-30 🤔 Mal velika je.... 🤔
    • Ha ha ha.   Tvoj litij se kopa z nafto. 😉 Zamisli se, kolko elektrike bi rabli za vse bagerje, tovornjake in vso ostalo gradbeno mehanizacijo na rudnikih, predelovalnih obratih .....   Nikoli ne bi bilo dovolj litija za enga ZOEta, ker bi naslednjih 15 let še delali baterije za delovne stroje in ladje, ki tvoj litij vozijo iz južne amerike in za ladje, ki vozijo baterije iz kitajske. Pa me zanima nosilnost ladje, ki bi z baterijami prišla lahko iz kitajske? 2 kontejnera max? 🤔
    • Mogoče le to, da verjetno na Danskem, kjer imajo enormne davke za avte pa je stal verjetno okoli 50k€. Če bi pošteno napisal in bi rekel, da je ta avto na Nizozemskem stal 37k€ verjemi, da se ne bi vtaknil. Tako si pa spustil podatek, da je bil avto s tako ceno in da je zato rabljena pač tolk vedna. To so pač triki prodaje in manipulacija do morebitnega kupca ter prikrivanje visoke prodajne cene. Upam, da ti rata prodat po željeni ceni in da se res najde en izmed teh treh potencialnih kupcev.   Aja, pa še to - cene Mazda v Sloveniji pred korono so bile izredno ugodne za kvaliteto avtomobilov in nikakor niso bile visoke. Tudi nizke ne v kategoriji Dacije, ampak dejasnko konkurenčne. Šele zdajle Mazda stopa v neke druge razrede, kjer bi rada delala konkurenco premijcem. A se ji bo splačalo bio pa pokazal čas.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.