Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ti kaj ogledalo trese na AC? Meni se levo, desno je ok. Morm mal povpra?at.

Normalna stvar.Izgleda,da pride v neko resonanco. Vedno samo na voznikovi strani.

 

 

Napisano

Normalna pri Mazdi si hotu re?t :) Ja, jaz bom na servisu probal kaj uredit. Glede na to, da je na eni strani samo, se mora o?itno dat zrihtat tako, da tresenja ni :) Po dopustu bo akcija :)

Napisano

Normalna pri Mazdi si hotu re?t :) Ja, jaz bom na servisu probal kaj uredit. Glede na to, da je na eni strani samo, se mora o?itno dat zrihtat tako, da tresenja ni :) Po dopustu bo akcija :)

Ah, to so malenkosti.Koliko krat pa gleda? to ?ipco na avtocesti?Ko prehiteva? za del?ek sekunde in to je to. Va?no je, da ne odpade.

 

 

Napisano

Malo se "igram" s konfiguracijo Mazde CX-30 na Mazda AT portalu pa vidim, da mi pri sestavi ro?ni menjalnik, pogon 4WD, Skyactive-X motor, vsa oprema (kjer so predvidena 18' plati??a in gume) ni mo?no kod dodatno opremo nabaviti 16' plati??a in gume (za zimo) zaradi 4WD pogona.Ali mogo?e kdo kaj ve o tem ?

Napisano

O?itno ne more? downgrejdat. Re?itev: proda? nove 18 col in nabavi? 16 od nekoga, ki bi rad imel 18 ter hkrati kak?nih 200 EUR zaslu?i?. :)

 

Dvomim, da so zavore ve?je, vsaj pri nobeni izmed trenutnih mazd z opcijo FWD/AWD ni tako.

Napisano

Sem pred dilemo ali vzeti bele usnjene prevleke ali ?rne v novi M CX-30 in ali je vredno dokupiti stre?no okno. Sam imam namre? v M6 usnjene prevleke (olivno zelene barve, ki so bile takrat opcijska izbira - leto 2008) in so poleti na soncu hudi?evo vro?i. Ali so bele kaj manj in kako je z umazanostjo le-teh oziroma ?i??enjem. Bi bilo sicer super, da bi bili ventilirani (sede?i) a te mo?nosti na ?alost ni.

Napisano

?rne bodo bolj vro?e kakor so bile zelene, bele pa manj.  :zvizga:

 

Bele bo? pa moral malo bolj ?istiti, seveda je odvisno kdo se bo noter vozil.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Bele bodo zelo hitro umazane, ?rne pa hudi?evo vro?e. Be? bi bila super opcija, a je ?al ni na izbiro. Enkrat sem imel be? usnjene sede?e (volvo v70) in to je verjetno edina opcija, kompromis med ne prevro?i in se ne uma?ejo prehitro.

Napisano

Sem pred dilemo ....novi M CX-30 in ali je vredno dokupiti stre?no okno.

A ta opcija bo?

In ali se ve koliko ? bo ta stro?ek?

Napisano

Fak 35.000? za awd auto bencinarja??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj ne bo prav, edino ?e so spet nelogi?ne kombinacije motorjev in opreme...

 

X 25.390

X + AT 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD + AT 34.390 (+ 9.000 EUR)

 

G 22.290

G + AT 25.690 (+ 3.400 EUR)

G + AWD 29.690 (+ 7.400 EUR)

G + AWD + AT 31.690 (+ 9.400 EUR)

 

edit: o?itno bo nekaj na tem, saj pri X opcije AT menjalnik ne more? vzeti posebej, temve? nujno zraven pride tudi najvi?ji paket opreme z 18 col in usnjenimi sede?i. Torej ?e si nekdo za?eli avtomatski menjalnik, je potrebno dopla?ilo 6.200 EUR.

 

edit 2: ?e ?eli? stre?no okno, ga lahko dopla?a? samo pri X, pri G ni te kombinacije, pa ?e to samo pri najvi?ji stopnji opreme (GT plus).

 

Sre?no s prodajo ob taki nefleksibilni politiki paketov. <_<

Napisano

Ja nekaj podobnega majo na mazdi3 tudi, sicer tam pravijo, da majo neke pakete. Ker vem, ko sem se zanimu za X motor, je reko, to ?e mate GT opremo avtomatsko. Sploh ne bojo prodajal X motorja z ?ist osnovno opremo. Pa ?e ni mi jasno, zakaj M3 konfigurator ?e kr nima X motorjev o.O

Sicer pa kolikor razumem pri mazdi nikoli niso mel kaj extra flexibilne izbire dodatnih zadev ne?

Napisano

Niso imeli, ?e bi jih imeli, sem prepri?an, da bi se bolje prodajale. Vsaj v Evropi, kjer so kupci zahtevnej?i kot v ZDA, kjer ni nekih individualnih dopla?il, ampak vzemi paket ali pa ni?

Napisano

Nekaj ne bo prav, edino ?e so spet nelogi?ne kombinacije motorjev in opreme...

 

X 25.390

X + AT 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD 31.590 (+ 6.200 EUR)

X + AWD + AT 34.390 (+ 9.000 EUR)

 

G 22.290

G + AT 25.690 (+ 3.400 EUR)

G + AWD 29.690 (+ 7.400 EUR)

G + AWD + AT 31.690 (+ 9.400 EUR)

 

edit: o?itno bo nekaj na tem, saj pri X opcije AT menjalnik ne more? vzeti posebej, temve? nujno zraven pride tudi najvi?ji paket opreme z 18 col in usnjenimi sede?i. Torej ?e si nekdo za?eli avtomatski menjalnik, je potrebno dopla?ilo 6.200 EUR.

 

edit 2: ?e ?eli? stre?no okno, ga lahko dopla?a? samo pri X, pri G ni te kombinacije, pa ?e to samo pri najvi?ji stopnji opreme (GT plus).

 

Sre?no s prodajo ob taki nefleksibilni politiki paketov. <_<

Ja ocitno je tole nekaj narobe ker ne more biti avto malega razreda (se vedno je to krizanec mazde 2 in 3) na primer 6000-8000? drazji od mojega ki je vecji razred od cx5??? Pa manel kjluko, el panoramo s sibedahdom in AWD DSG (pa mocnga dizla)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja zgleda da bomo vsi mogl na seate it :D

Tole je prav sme?no ja, sam kolkor berem mazda smatra to avto ve?ji kot cx-3 ... torej bi to naj blo vsaaaj v rangu trojke ... ?eprav po videnim ni o.O

Napisano

Ni samo seat....dobis marsikaj za 35k danes....pa je vsaj pol metra vecje :), tudi druzinski Citroen je bil cenejsi full option

 

To je ocitno mazdin premium vstop v svet SUVjev....

Ce mene vprasas so tele opcije posledica nizanja stroskov v fabrki, ne da se vec tole pa tole, anpak samo vse ali nic, in to drago. Se pravi izdelujejo ze v naprej dolocene modele

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jure ne pretiravaj, saj ni tako drago, ?e primerja? VW grupo. 

 

Seat Ateca te tudi hitro pride DSG 4WD 2,0 TSI 38.000?

post-24-0-19561800-1564742745_thumb.jpg

 

tudi tukaj si vezan ?e nekaj vzame? mora? ?e drugo vzeti. Je pa res da si lahko bolj izbira? in kljuka?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Moj je tudi bil 43 po ceniku, samo ceniki pri VAGu so imaginarni, medtem ko so pri Mazdi skorajda kon?ni. Mogo?e so pa za?eli tudi s to igro pa da dobi? popust?

 

s panoramo...pa verjetno dobi? ?e nekaj na tole zlahka

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13459595&display=Seat%20Ateca%201.5%20ECOTSI%20ACT%20Xcellence%20DSG%20...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni samo seat....dobis marsikaj za 35k danes....pa je vsaj pol metra vecje :), tudi druzinski Citroen je bil cenejsi full option

 

To je ocitno mazdin premium vstop v svet SUVjev....

Ce mene vprasas so tele opcije posledica nizanja stroskov v fabrki, ne da se vec tole pa tole, anpak samo vse ali nic, in to drago. Se pravi izdelujejo ze v naprej dolocene modele

 

Jap tole se pa popolnoma strinjam, definitivno je to posledica ni?anja stro?kov + v salonu znajo povedat, da se pa? teh custom opcij ni veliko prodajalo, in so posplo?il = zni?al stro?ke v fabriki.

Napisano

Ja ...cena je visoka za novi x motor benz...verjetno bo kak popust..od prodajalca vedno so dali...pa bojo tudi zdaj .lp

Napisano

Pocasi se nagibam k novemu vozu in moram priznat da mi je tale CX-30 kar vsec. Pogoj je avtomatik, radarski tempomat, android auto :)

 

In ko opremis tole CX-30 ... G122 avtomatik, ena barva (450 eur), SA, ST in SO paketi pride cena 28.640 EUR. Nekako malo prevec kot sem pripravljen dat.

Nekaj let nazaj sem gledal in imel mejo cca 20k EUR pa se je dobilo dobro opremljen avtomatik, potem je v parih letih ta cena zrastla na 23, sedaj pa cene kar lepo gredo gor (recimo focus je tak primer).

 

Sploh ce racunas potem da vzames na leasing in obresti kar precej nanesejo rata to kar lep znesek. Mogoce ce bi bila akcija leasing brez obresti (kot je trenutno za CX-3).

 

Se mi zdi, da trenutno moja Mazda 6 je malo velika za moje potrebe in bi nek manjsi avto. In tile "mini" SUVi so zelo zanimivi.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.