Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Tisto je drugo, ima pomoje še kup drugih senzorjev in kamer, seveda pa vse lahko crkne.  To so sigurno tudi predvideli oz bodo predvideli, ko bodo tako daleč. Trenutno pa pooje še nismo tam, upam da tudi še ne bomo nekaj časa :D

Edino, če bodo dodali vsem tem pomagalom grelce, da bo sproti topilo sneg. 🤔

 

 

Napisano

Sigurno, manj prekinitev bi bilo. Še vedno pa bi moral obstajat nek plan B ali C,..lahko se zgodi marsikaj, odpoved komponent...ali pa duplirat sisteme, kar pa sigurno ne bo :D

Napisano
pred 14 minutami je SpEkTr napisal:

Sigurno, manj prekinitev bi bilo. Še vedno pa bi moral obstajat nek plan B ali C,..lahko se zgodi marsikaj, odpoved komponent...ali pa duplirat sisteme, kar pa sigurno ne bo :D

Po moje bo plan B ta, da te bo opozoril računalnik v avtu, da se čim prej, ko je mogoče, varno parkiraj. In počakaj na boljše vreme. Ali pa asistenco. Kar bo prej. 😋

 

 

Napisano
pred 9 urami je Civic napisal:

Situacija je bila sledeča: sobota popoldan - AC Lj.-Mb. odsek čez Trojane popoldan, snežilo je kot sredi zime ... in na avtu se nabere snega in ledu na sprednjem delu kar nekaj, vetr. sreklo pa le mokro, saj se sneg sproti topi AMPAK na armaturo prileti opozorilo, da naj vozim na izi, ker elektonska pomagala trenutno niso v  funkciji ... in res: ni tempomata, ni ohranjanja voznega pasu, ni "pametnih" luči in radio utihne ... in ker je bila temperatura okoli 0 st.C led ni odpadel ali se stalil do g.hiše v Celju. No tam se je potem le toliko ogrel, da je bilo na poti domov vse ok.

 

Pa mi pride na misel: kako bi se v tem vremenu "izkazal" samovozeč avto?

Zato je pa mazda ženskega spola... Ne zna vozit v snegu ali dezju.. :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem v fazi nakupa Mazde CX-30 in se odlocam med avtomatikom ali rocnim menjalnikom. Oba sem peljal na testno voznjo in po moji izkusnju (na testnih vozilih), mi avtomatik ni bil najbolj vsec. Pri speljevanjih in njizjih prestavah ni tako smooth, kot sem navajen na svojem BMW F30 (razumem, da ima BMW 8-stopenjski menjalnik in verjetno enega izmed najboljsih na trgu, a vseeno edino to primerjavo poznam). Pravtako na avtocesti mi je malce pocasi "down-shitftal" kadar sem hotel na hitro prehitet (nisem uporabljal Sport mode, tudi na BMW ga ne ). Tako da se nekako nagibam pravzaprav k rocnemu, saj se mi ne zdi vredno dodatnih 2.000 EUR za avtomatika. 


Nisem pa uspel dodobra stestirati kaksne ostale funkcionalnosti z rocnim, npr. Dinamicni Tempomat.. sklepam, da bi to lahko bilo malce nerodno z rocnim menjalnikom? No.. morda na avtocestah imas lahko konstantno v 6. prestavi z dinamicnim tempomatom, cetudi kdo pred tabo pocasneje vozi. Vendar verjetno ko se nek tovornjak odloci prehitevat, pa bo verjetno treba prestaviti v nizjo prestavo.. a se pri tem izklopi tempomat?

 

So morda se kaksne poidobne zadeve, ki nekako "slabse" delujejo z rocnim menjalnikom?

Kako ste se vi kaj odlocali med tema dvema nacinoma?

PS: Stanujem in delam v Ljubljani, kjer se zarad prometa zdi smiseln avtomatik, ampak me res ni preprical ravno pri teh nizjih prestavah. Je pa res, da ce bi bil ujet v gneci, je definitivno lazje spuscat zavoro .. kakor zmeraj regulirati s sklopko.. tako da se zmeraj malce tuhtam ali naj doplacam 2000 EUR zaradi tega.

 

 

Napisano

Jst sm vozil testno cx30 ko, bencinar, 150km, avtomatik. Men se je zdel ok. Res je, da je klasičen avtomat, zato malo manj uglajen kot dvosklopčni. Ampak če mene vprašaš, se navadiš tega. Fascinantno mi je, da kolikor sem jo teral, poraba nikol ni šla nad 9L, pa sem jo do duše gnal. Tko da pomojm je še vedno bols kt ročni. Sam mam dirkalico na cx5, ampak mam klasičen tempomat, tko da ni primerjave. Za i stop more bit pa v leru pa stat na mestu, da se vzge. Mene scer ne moti, sm se navadu, da dam v to pozicijo, vrjamem pa, da kakega picajzla bi pa tut to motilo.

Napisano
1 hour ago, J.J. said:

Jst sm vozil testno cx30 ko, bencinar, 150km, avtomatik. Men se je zdel ok. Res je, da je klasičen avtomat, zato malo manj uglajen kot dvosklopčni. Ampak če mene vprašaš, se navadiš tega. Fascinantno mi je, da kolikor sem jo teral, poraba nikol ni šla nad 9L, pa sem jo do duše gnal. Tko da pomojm je še vedno bols kt ročni. Sam mam dirkalico na cx5, ampak mam klasičen tempomat, tko da ni primerjave. Za i stop more bit pa v leru pa stat na mestu, da se vzge. Mene scer ne moti, sm se navadu, da dam v to pozicijo, vrjamem pa, da kakega picajzla bi pa tut to motilo.

 

Na prejsnem avtomobilu sem navajen kar ta Start-Stop ugasnit ob vklopu vozila. F30 znajo imeti tezave z pretirano obrabo verige in velik del k temu pripomore Start-Stop, ker ugasa ugasa in priziga avto v kratkih intervalih (recimo ce se ustavis na rdeci, in vbistvu v par sekundah je zelena) + motor je se hladen. 

Sem pa bral da Mazda ima narejeno tako, da i-Stop pricne delovat sele kadar je motor (olje?) dovolj ogret. Na rocnem pa kot si omenil itak ga moras dati v ler da se sprozi i-Stop, tako da imas neko kontrolo nad tem. Na avtomatiku pa sklepam da podobno dela kot prej opisano, le da malce bolj inteligentno (torej da mora biti dovolj ogret motor).

 

Sicer midva gledava 122 KM (90 kW), ce to morda kaj vpliva pri takih odlocitvah glede menjalnika. 

 

 

Napisano (urejeno)

Kar se tiče  i-stop pri avtomatiku, le ta deluje bistveno bolj kontrolirano kot pri ročnem menjalniku. Vklopi se ti če prestaviš v N recimo, ali pa če malce bolj pohodiš zavoro. Se pravi, če se ustaviš pred semaforjem normalno, z normalnim zaviranjem ti sploh ugasnil ne bo. Če vidiš, da je do konca intervala recimo še 120s, pa pač malce bolj stopiš na zavoro in se ugasne.

 

Je pa tako, da primerjat BMWjevo avtomatiko s tole od Mazde, ki je prej kot ne generična za več znamk, ni lih pošteno. Je pa pri tej preverjeni tehnologiji prednost ravno v tem, da je robustnejša in manj občutljiva na okvare.

Popravljeno od SpEkTr
Napisano

 

6 minutes ago, SpEkTr said:

Kar se tiče  i-stop pri avtomatiku, le ta deluje bistveno bolj kontrolirano kot pri ročnem menjalniku. Vklopi se ti če prestaviš v N recimo, ali pa če malce bolj pohodiš zavoro. Se pravi, če se ustaviš pred semaforjem normalno, z normalnim zaviranjem ti sploh ugasnil ne bo. Če vidiš, da je do konca intervala recimo še 120s, pa pač malce bolj stopiš na zavoro in se ugasne.

 

Je pa tako, da primerjat BMWjevo avtomatiko s tole od Mazde, ki je prej kot ne generična za več znamk, ni lih pošteno. Je pa pri tej preverjeni tehnologiji prednost ravno v tem, da je robustnejša in manj občutljiva na okvare.

 

Hvala za info.

 

Se vedno nisem ravno odlocen, nevem zakaj se mi je tako tezko odlociti - nekako se ne morem cist prepricat da je res vredno 2000 EUR nadgradnje za avtomatik. Po drugi strani pa zivim in delam v LJ, kjer bi avtomatik prav prisel, ker se zna veckrat narediti gneca na cesti.. 

 

Kako pa kaj deluje rocni menjalnik z Dinamicnim Tempomatom? A ce moras prestaviti v nizjo prestavo, ker se ti nekdo pocasen postavi pred teboj, se ti deaktivira dinamicen tempomat?

Napisano

Če ne pa naredi še kako testno vožnjo, da se prpričaš. Pomoje je bolj bistven komfort ki ti ga (ne)nudi avtomatika recimo. To da je menjalnik malenkost počasnejši, se itak navadiš. Razen, če bi konstantno vozil na nož.

 

Skupaj s tempomatom se mi zdi čisto v redu. Ne nič ti ga ne deaktivira, tempomat je vedno aktiven, če ga aktiviraš. Če imaš stop & go kar mislim da ima, ti tudi speljuje v primeru zelo počasnega prometa. Mislim da mora avto stati na mestu nekaj sekund (5-10) da se potem šele deaktivira.

Napisano

No jst zdej v sestki 2.5 bencinar furam ze let pa pol avtomatika, pa je tako kot pravis v normal modu je zelo "uglajen" ne bo kr tako prestavu v nizjo. Se tudi pozna kako hitro pohodis stopalko, ce gres pocasi pa uglajeno, ponavad sploh ne prestavi navzdol. Ce pa na hitr pohodis do polovice pa prestav eno nizje.

Meni to nekako ugaja, ker ce mislim prehitevat al pa pospesvat mam za to al sport mode al pa kickdown.

Napisano
5 minutes ago, 50keda said:

No jst zdej v sestki 2.5 bencinar furam ze let pa pol avtomatika, pa je tako kot pravis v normal modu je zelo "uglajen" ne bo kr tako prestavu v nizjo. Se tudi pozna kako hitro pohodis stopalko, ce gres pocasi pa uglajeno, ponavad sploh ne prestavi navzdol. Ce pa na hitr pohodis do polovice pa prestav eno nizje.

Meni to nekako ugaja, ker ce mislim prehitevat al pa pospesvat mam za to al sport mode al pa kickdown.

Se strinjam s tem, meni je bolj vsec uglajen nacin, dejansko si zelis comfort. Sem pa ugotovil, da ko sem testiral avtomatika, da sem ob prizigu avtomobila prehitro zelel speljati, baje da je dobro pocakati 10 sekund preden se premaknes.. no ker sem hotel takoj speljat, se mi je avto pricel cudno obnasat, ker sem moral dati dovolj plina da "sprosti" rocno zavoro je potem nekako skorajda poletel iz mesta in sem se skoraj zaletel na parkiriscu, ceprav sem imel obcutek da "pocasi" pritiskam na plin. 


Pravtako sem imel nenavadno izkusnjo ob prikljucitvi iz prikljucevalnega pasu na avtocesti, kjer sem pohodil malce bolj na plin, da bi speljal pred avtom, ki je bil na desnem pasu in je malce pocasneje vozil, je avtomatika verjeno "down-shiftala" zaradi nenadnega plina ampak izkusnja je bila malce neprijetna ker so bili ekstremno visoki obrati v tem trenutku. Sicer vem, to je pricakovano, na plin sem pohodil in avto se je zelel cimprej odzvati. Se mi zdi da v takem primeru bi morda z rocnim vedel malce bolj speljat. 

9 minutes ago, SpEkTr said:

Če ne pa naredi še kako testno vožnjo, da se prpričaš. Pomoje je bolj bistven komfort ki ti ga (ne)nudi avtomatika recimo. To da je menjalnik malenkost počasnejši, se itak navadiš. Razen, če bi konstantno vozil na nož.

 

Skupaj s tempomatom se mi zdi čisto v redu. Ne nič ti ga ne deaktivira, tempomat je vedno aktiven, če ga aktiviraš. Če imaš stop & go kar mislim da ima, ti tudi speljuje v primeru zelo počasnega prometa. Mislim da mora avto stati na mestu nekaj sekund (5-10) da se potem šele deaktivira.

 

OK, tale Stop & Go se mi zdi zanimivo in bi moral kaj vec o tem pogledat. A je to morda tale CTS (Cruising & Traffic Support) ? Jaz sicer gledam CX-30 z vsemi dodatnimi paketi razen Luxury paketa. Edino nisem preprican ali je ta CTS namenjen za mestno voznjo ali po avtocestah.

Napisano (urejeno)

Ja mazda to imenuje stop & go. Možno pa da je podobno CTS, pač bistvo je, da vozilu pred tabo sledi do popolne zaustavitve in če ta zaustavitev ni predolga, zna potem samodejno speljat spet in slediti avtu pred teboj, do pač nastavljene hitrosti na tempomatu oz hitrostu avta pred teboj.

 

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-30/cx-30_8hq1ee19i/contents/05282600.html?kw=stop %26 go&hw=stop %26amp%3B  go

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
9 minutes ago, SpEkTr said:

Ja mazda to imenuje stop & go. Možno pa da je podobno CTS, pač bistvo je, da vozilu pred tabo sledi do popolne zaustavitve in če ta zaustavitev ni predolga, zna potem samodejno speljat spet in slediti avtu pred teboj, do pač nastavljene hitrosti na tempomatu oz hitrostu avta pred teboj.

 

https://owners-manual.mazda.com/gen/en/cx-30/cx-30_8hq1ee19i/contents/05282600.html?kw=stop %26 go&hw=stop %26amp%3B  go

 

U to pa je dobro. Morda edino vprasanje kako dobro ta sistem deluje z rocnim menjalnikom? Imas ti morda izkusnje Spektr?

Napisano (urejeno)

Uh, mestna vožnja in ročni menjalnik...mislim, da se boš po mesecu dni tepel po glavi, sploh če si prej imel F30 AT. Ena skrb manj in udobje, kar omogoča AT v mestu je neprecenljivo. Jaz sem pri nakupu imel le AT za pogoj. Na koncu se je izbor zožil na ali F31 ali M6. F31 mi je bil bolj všeč, sploh zaradi AT, ampak je izredno težko dobiti bež ali belo notranjost pri BMW (drugi pogoj). Ko sem videl belo usnjeno notranjost v M6 pa je bilo konec dvomov. Priznam pa, da je vožnja v F30/31 AT boljša:ouje:. Pa srečno.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Par tednov imam zdaj avtomatika (prej ga v življenju vozil 2x) ne bi šel več nazaj, ni šans. Se strinjam, da v navadnem načinu (pre)počasi downshifta, ampak saj zato pa je sport mode, ki je bistveno bolj odziven glede tega in paddli :)

 

Napisano

Fantje,

 

Evo sem bil na testni voznji pa prihajam ravno z obratnim obcutkom. Rocni menjalnik all the way. Ravno sem ga testiral 1h 30min in je mnogo boljsi kot Mazdin AT (tega sem predhodno 2x vozil an testni voznji po 2h). Neverjetno, z rocnim menjalnikom kakor da ima avto 50 konjev vec. So mi pa razlozili da pri Mazdinih AT nimajo DSG sistema, zato je precej bolj pocasno pospesevanje (+ kupujeva benzinerja), medtem kot sem z rocnim lahko prakticno poletel v na semaforjih. 


Res je da izgubim udobje in pac ja, v mestih je treba potem precej pogosto posect po menjalniku, AMPAK ... spet neverjetno (to sem dosedaj samo pri Mazdi obcutil) ... ta avto speljuje v drugi prestavi cisto normalno. Pravtako ne "crkne" v drugi prestavi ce imam obe nogi prosti (torej niti sklopke ne drzim in tudi plina ne), se pelje z 14 km/h na uro naprej in potem lahko tudi potegne iz druge ko dam plin.


Sicer vas je nekaj tu povedalo da je AT res zakon, in spostujem to mnenje, ampak nekako me je preprical rocni tako da grem z rocnim v nakup CX-30ke. Prihajam iz F30 kjer je AT menjalnik res TOP, ampak lahko povem, da se bom komot navadil na tale rocni menjalnik.

 

BTW, se tole dodam, sem potestiral CTS (tale Traffic Jam assist) in tudi z rocnim deluje. Nastavis na tempomatu zeljeno hitrost (recimo 50km/h) in potem se vkljucis CTS, kot zazna avto pred teboj in stranske crte vozisca, te prakticno sam pelje. Velika prednost je visoko kompresijsko razmerje motorja, kar pomeni da lahko v 6 prestavi vozis tudi 50km/h, tako da ne rabis pogosto posegat za menjalnikom nasploh.

 

Evo, tole se bile moje izkusnje. Se pa moram zahvaliti @SpEkTr ki mi je dal idejo de dejansko grem le potestirati se enkrat (ceprav sem ze 2x imel avto ne testni voznji, ampak obakrat je bil AT) Mazdo.

  • Všeč 5
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

No fajn da si ugotovil kaj ti pase. Mene pri mojem AT moti edino to da v obicajnem nacinu vcasih pozabi prestaviti nizje ce pohodis gas, kar je lahko tudi nevarno ce se spravis prehitevati.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 1 minuto je DavidMazda napisal:

Fantje,

 

Evo sem bil na testni voznji pa prihajam ravno z obratnim obcutkom. Rocni menjalnik all the way. Ravno sem ga testiral 1h 30min in je mnogo boljsi kot Mazdin AT (tega sem predhodno 2x vozil an testni voznji po 2h). Neverjetno, z rocnim menjalnikom kakor da ima avto 50 konjev vec. So mi pa razlozili da pri Mazdinih AT nimajo DSG sistema, zato je precej bolj pocasno pospesevanje (+ kupujeva benzinerja), medtem kot sem z rocnim lahko prakticno poletel v na semaforjih. 


Res je da izgubim udobje in pac ja, v mestih je treba potem precej pogosto posect po menjalniku, AMPAK ... spet neverjetno (to sem dosedaj samo pri Mazdi obcutil) ... ta avto speljuje v drugi prestavi cisto normalno. Pravtako ne "crkne" v drugi prestavi ce imam obe nogi prosti (torej niti sklopke ne drzim in tudi plina ne), se pelje z 14 km/h na uro naprej in potem lahko tudi potegne iz druge ko dam plin.


Sicer vas je nekaj tu povedalo da je AT res zakon, in spostujem to mnenje, ampak nekako me je preprical rocni tako da grem z rocnim v nakup CX-30ke. Prihajam iz F30 kjer je AT menjalnik res TOP, ampak lahko povem, da se bom komot navadil na tale rocni menjalnik.

 

BTW, se tole dodam, sem potestiral CTS (tale Traffic Jam assist) in tudi z rocnim deluje. Nastavis na tempomatu zeljeno hitrost (recimo 50km/h) in potem se vkljucis CTS, kot zazna avto pred teboj in stranske crte vozisca, te prakticno sam pelje. Velika prednost je visoko kompresijsko razmerje motorja, kar pomeni da lahko v 6 prestavi vozis tudi 50km/h, tako da ne rabis pogosto posegat za menjalnikom nasploh.

 

Evo, tole se bile moje izkusnje. Se pa moram zahvaliti @SpEkTr ki mi je dal idejo de dejansko grem le potestirati se enkrat (ceprav sem ze 2x imel avto ne testni voznji, ampak obakrat je bil AT) Mazdo.

Prav si se odločil. 👍

Ročni menjalnik Mazde je med najboljšimi. Jaz sem se tudi odločal med obema in sem zelo zadovoljen, da sem se odločil za ročnega. Malo capljamo za Ameriko, kjer so avtomatski menjalniki prevladovali zadnjih 50let. so prav sedaj največji hit čez lužo- ročni menjalniki. Kdor vozi ročnega je tam car. 🤗

 

 

Napisano

Pred nakupom Mazde CX-30 (SKYACTIVE-X motor) konec leta 2019 sem testiral tako varianto z avtomatskim menjalnikom kot ročnim. Precej na hitro sem se odločil za ročni menjalnik, ker je bolj odziven kot avtomatski, drugih pripomb za avtomatskega nimam. Bo pa verjetno naslednje vozilo z AT menjalnikom (glede na EMŠO).

Napisano

Ja, seveda. Menjalnik s torque converterjem pomoje ogromno izgubi moči na prenosu oz pri prenosu..Tako pač je. Si kar predstavljam kaka raketa bi bila moja šestica zdej z ročnim...ker je že z avtomatskim precej :D

Napisano
pred 7 minutami je Robert napisal:

Pred nakupom Mazde CX-30 (SKYACTIVE-X motor) konec leta 2019 sem testiral tako varianto z avtomatskim menjalnikom kot ročnim. Precej na hitro sem se odločil za ročni menjalnik, ker je bolj odziven kot avtomatski, drugih pripomb za avtomatskega nimam. Bo pa verjetno naslednje vozilo z AT menjalnikom (glede na EMŠO).

Ne razumem, ko napišete, da ko boste starejši, boste kupili vsi suve in avtomatski menjalnik.🤔

Pa saj ne boste kar naenkrat vsi invalidi Jaz bi takoj vozil vsak športen avto, če mi ga le dajo. Nižji kot je, boljši je. Bolj kot sediš bliže tlom, večji je užitek. Več kot telovadiš z ročnim menjalnikom, bolj je zanimivo. Boljši kot so pospeški, vešji gušt je. Bolj kot je avto trd in stabilen, bolj je športna vožnja. 🤗

 

 

 

Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Ja sej Alex, pri SUVjih je vožnja bolj trda :)

Kako to misliš? Če se vozi zraven na sovoznikovem sedežu brhka mladenka na pol oblečena, verjamem, da je vožnja "bolj trda" . V nasprotnem primeru pa je verjetno "bolj mehka". 😋

 

 

Napisano

@DavidMazda prav si se odločil pa ne zato, ker bi bil sam hud nasprotnik avtomatike, čeprav jo mam zaradi službenih avtov vrh glave dost.

 

Pri klasičnih torqueconverter avtomatikah pač rabiš konjažo oziroma bolje rečeno navor. Pri Mazdi je tega dovolj le pri bencinarju 2.5 al pa pri dizlih. V teh se AT pelje super, pri ostalih je pa pač tako tako. Če zahteve niso prevelike ja, v vseh ostalih primerih pa pač ročni all the way.

 

Sicer se nisem hotel prej oglašat, da ne bi zvenelo pristransko, ampak sam sem se ravno zaradi tega, kar piše @Alex odločil za ročnega in mi ni niti v enem trenutku žal. Ročni menjalnik je tako super, da tiste parkrat letno, ko bi si mogoče zaželel avtomatiko v kakšni napol stoječi koloni, odtehta malo več telovadenja s sklopko.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.