Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi jaz imel vpoklic (priporočena pošta) in že opravil pregled v M BTC-ju. Vse ok, skupaj trajal pregled dobro uro, dodatno pa je bil naložen še software za Bose zvočnike in pa za radarski tempomat, kaj ne me spraševat.

Napisano

Vpoklic je moc preverit tudi tukaj: 

WWW.MAZDA.SI

 

 

 

Sem pa prejsnji teden naredil en super izlet v prekmurje. Vem, da sem ze omenil ampar radarski tempomat je TOP. Na vrhniki lepo 135 in potem tako lepo sproscena voznja do Lendave. Lepo v easy klepeat in samo drzis volan.

Polozaj za volonam sem sedaj uspel nastavit in mi je udobno. Bi pa rekel da avtomatik je ok, bi pa res bil lahko za malenkost boljsi. Predvsem ce od hise pocasi speljujem in tko pocasi lezes proti 50 se mi zdi da prehitro prestavlja gor in je malo neprijetno.

 

 

Napisano

A to pomeni, da je lane assist po novem dejansko uporaben? ker tastara verzija je bolj tako tako...avto gre ko pijanec od črte do črte, če je sreča :D

Napisano

Lane assist ni uporaben za to da avto sam vozi :) Je mazda tudi sama rekla da lane assist ni za to da ti bo sam vozil ampak samo pomaga.

 

Je pa potem tist traffic jam assist, ki pa NAJ BI sam vozil za avtom in po sredini .... v realnosti je tako kot si napisal. Vozi od crte do crte ko nek pijanc :D

Napisano

No ja, sej to razumem  da ne. Ne vem pa zakaj niso naredili tako (najbrž nameonma), da bi vozil vsaj po sredini.

Napisano
dne 27. 6. 2021 ob 20:18 je DavidMazda napisal:

Kateri model pa imata CX-30? Mogoce je kaj na tem. Jaz imam 2021. 

Konec leta 2019.

pred 22 urami je SpEkTr napisal:

No ja, sej to razumem  da ne. Ne vem pa zakaj niso naredili tako (najbrž nameonma), da bi vozil vsaj po sredini.

Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ... 

Napisano
11 hours ago, Civic said:

 

Mogoče pa je razlog v tem, da sredinske črte pri nas so (kakršne so že), rob vozišča pa dostikrat ni označen s črto ... 

 

Tole z odbijanjen med crtama je kar pogost problem povsod in pri vseh znamkah. Kak ford, kia, ... se naj bi vsi odbijal :)

Je pa to ko dejansko probas kar smesno. Avto lepo vozi za vozilom, ampak gre kar precej desno in potem se enkrat odloci in gre precej levo in potem spet desno, .... prov dejansko vozi "po sredini" samo da vijuga levo pa desno.

 

Mogoce je pa to namensko, da gume ogreva 🤔

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano

Bossek, zanima me ali tvoj X186 kaj cuka? ima kaksno "luknjo" pri pospesevanju, tam na nekje 2000 obratih?

nekateri so pisali pri prvih X masinah tudi o nekem Chewbacca zvoku, ki bi ga naj oddajal kompresor pri pospesevanju...

Napisano

Te težave so imele samo x180 izvedenke, so menjali kompresor. X186 teh težav nima. Drugače pa koliko se jaz spomnim vsaka mazda bencinar pri pospesevanju cuka ampak to ne da bi zdaj zelo opazno cukala ampak se bolj nezno kot ob vklopu klime, res tezko opazno.

Glede kompresorja v x motorju, ne pozabit na menjavo olja v kompresorju cez cas, saj so lezaji na obeh straneh v oljni kopeli.

Napisano

Tako nekako kot je @mito3000 napisal. Obcasno res malo pocuka in pa zvok motorja je tam ob cca. 2k obratih rahlo prasketajoc (kot nek drone). Ampak ta zvok je prisoten tudi ce nimas gasa (vozis po klancu navzdol) in je isti zvok.

Napisano

Evo, pa imamo novo debato. 

Le zakaj ima benzinar  prasketajoč zvok? 🤔

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

To je normalno zaradi visokega kompresijskega razmerja. 

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

@Bini kabummmm hahahaha

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Verjetno je res kompresija kriva,ker če poslušaš dizla ,ki ima še večjo kompresijo....... :aaaaa:  o joj verjetno sem pravkar stopil na mino......🥴.

Bom preveril v torek,ko svoj avto peljem na servis in vzamem x 186:bravo:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

Skoraj ja, ampak moj je skoraj neslišen, tišji kot ventilator..... 😇

Napisano (urejeno)

Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) :) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in  vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉

 Jp, pa še regeneracijo imaš zastonj vključeno

Napisano
17 hours ago, tommaazz said:

Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) :) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...

 

uvozit iz USA 2.5 Turbo :) saj vem da je nemogoce ... samo bi bilo pa top :)

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Glede na to,da imam sedaj modro barvo, gledam to modro na cx-30 in bolj jo gledam bolj mi je všeč😁. Pa dobro je, da jih ni veliko, je še nisem videl v živo...samo resno razmišljam o zaščiti s folijo (hauba, odbijači, prednji del) ker jo bom imel kar nekaj časa da ne bo napikana kot švicarski sir po treh letih.bom resno razmislil....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.