Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma bom jaz tudi raje ziheraš (kar dejansko sem 😁) in bom raje vzel g150,neke hudo velike razlike tudi ne more biti...če pa 1 s hitreje do 160 prileze pa mi tako ni pomembno😁

Napisano

ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne :P :P Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel ;)

 

Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jaz pa mislim, da je med 120 in 150 motorjem mala razlika

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 5 urami je 50keda napisal:

ja. mi G-ejarji (hahah) smo ziheraši ja, CD pa X je pa bolj tako, kot žmigovc, malo ja pa malo ne :P :P Pa da ne bo, kdo preveč resno vzel ;)

 

Eh, jst se za 8 let nebi veliko obremenjeval, je pa res, da neke razlike po mojem med G150 pa X186 ni, kvečjemu mogoče pri porabi pa še to neb smelo bit nekaj groznega?

Ja pa nekaj navora je več...😁

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Robert napisal:

Imam CX-30 X180 motor od 12/2019, nobenih težav.

Kaj tisto deaktivacijo dveh cilindrov še imaš ?

Kakšno imaš pa kaj porabo?👍

pred 9 urami je mazdaman napisal:

Jaz pa mislim, da je med 120 in 150 motorjem mala razlika

Če primerjaš staro 3ko 120 in cx30 150 je res ni,ker je avto cc200kg težji!

Sem poskusil to varjanto in zato sem se odločil za x186. 😉

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg :)...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃

Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima :) ...

WWW.AUTOMOTIVEWORLD.COM

The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine

 

Popravljeno od tommaazz
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

@Bini Skyactive X nima (nikol ni mel) deaktivacijo cilindrov. To ima Skyactive G.

 

Jaz imam po racunalniku porabo 6,5 na poraba.com pa 6,9. Sedaj ce grem v LJ cez Smrecje je v eno smer ponavadi cca. 6l nazaj pa slabih 7l. Danes sem sel cez Skofjo Loko, je na koncu voznje (ko ugasnes se izpise povprecna poraba) bla povprecna poraba 5.4.

 

Sam sem zaenkrat zelo zadovoljen z masino in za moje potrebe je ok. Je pa nekaj res .... pospesuje ok ni pa tistega kicka kot ga ma turbo ali dizel. Recimo pri C4 ki ima 1,2 masino ampak je turbo imas obcutek, da full bolj pospesi. Toda to je samo obcutek.

 

Moram pa neki povedat .... avto NI narejen za velike ljudi. Sam sem 170 in imam dovolj placa. Sodelavec je 202 .... kar zanimivo kako sedi :D

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 58 minutami je Bossek napisal:

@Bini Skyactive X nima (nikol ni mel) deaktivacijo cilindrov. To ima Skyactive G.

 

Jaz imam po racunalniku porabo 6,5 na poraba.com pa 6,9. Sedaj ce grem v LJ cez Smrecje je v eno smer ponavadi cca. 6l nazaj pa slabih 7l. Danes sem sel cez Skofjo Loko, je na koncu voznje (ko ugasnes se izpise povprecna poraba) bla povprecna poraba 5.4.

 

Sam sem zaenkrat zelo zadovoljen z masino in za moje potrebe je ok. Je pa nekaj res .... pospesuje ok ni pa tistega kicka kot ga ma turbo ali dizel. Recimo pri C4 ki ima 1,2 masino ampak je turbo imas obcutek, da full bolj pospesi. Toda to je samo obcutek.

 

Moram pa neki povedat .... avto NI narejen za velike ljudi. Sam sem 170 in imam dovolj placa. Sodelavec je 202 .... kar zanimivo kako sedi :D

Ali sploh lahko?...mislim da je kar "stisnjen"...

Napisano (urejeno)

Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano

Sej gre, sam drugač ga je treba vozit. Večino to navedeno moč razvije praktično malo pred blokado. V glvnem gont ga moraš kot opico pol pa gre. Turbači pa to moč dosežejo bistveno prej in jo tudi dlje držijo zato take razlike v občutku.

33112_1.png

Napisano
pred 56 minutami je sportman333 napisal:

Drugace pa fanje, za moje pojme malo preveč filozofirate, ne 120, ne 150 in ne 186km navaden atmosferc ni nič, razen tega da je verjetno vzdrzjiv...pozabite na kake hude pospeske....vsak turbak z 999kubiki in 3 valji ter 120km vas pahne kadar hoce...nic slabega nocem povedat, sam ne prevec pricakovat od takega motorja, je pa vsekakor to bistveno bolj zanesljiv motor kot ostali turbo mlincki😄😉👍 (vozim atmosferca 2.0 160km, da ne bo kakega pametovanja😄😁)

Noben turbak 3 cilindre s 120 konji nima  dobrih 8 sek do 100

Napisano
pred 4 urami je tommaazz napisal:

Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg :)...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃

Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima :) ...

WWW.AUTOMOTIVEWORLD.COM

The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine

 

Ko tole prečitaš se še lažje odločiš za x186...😊

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bossek napisal:

Evo prilagam zgodovino porab

IMG_1681.jpeg

Super poraba, dizlašem se že kolca.... 😀😂

Ko sem bil na testu z njo AVT+AWD mi je pila cc6.5,pa je nisem šparal! 👍

Bomo vidli kaka bo, popoldne grem po njo.... :jupiii:

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 29 minutami je Bini napisal:

Super poraba, dizlašem se že kolca.... 😀😂

Ko sem bil na testu z njo AVT+AWD mi je pila cc6.5,pa je nisem šparal! 👍

Bomo vidli kaka bo, popoldne grem po njo.... :jupiii:

@Bini pričakujemo slike 🙂 . Drugače pa obilo varnih kilometrov in užitkov v vožnji. Čestitam 🙂

Napisano
dne 23. 6. 2021 ob 15:59 je Civic napisal:

 

Ko smo ravno pri cx 30: poštar je prinesel priporočeno pismo z vpoklicom zaradi zapiranja/odpiranja zadnjih vrat (prtljažnika) ... sedaj se moram le zmenit za termin da napako odpravijo.

No pa se kar nabirajo: pred dnevi zaslišim glas biip biiip vsake toliko časa ... počasi mi je postalo jasno, da je to isti biip kot pri park senzorjih.  In včeraj sledi "nadgradnja" tega opozorila: na zaslonu se pojavi tloris avta in opozorilo "preverite okolico .... " in je zaslon neuporaben za vse ostalo. K sreči ob ponovnem zagonu tega ni več, ostanejo pa tisti biip biip ...

Ja in že nekaj časa se "dogaja" tudi šipi v šoferskih vratih: včasih dela pomik kot je zamišljeno, včasih pa moram gumb na vratih držati da se okno zapre ali do konca odpre.

Ostalo pa zaenkrat bp.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 4 urami je scania napisal:

@Bini pričakujemo slike 🙂 . Drugače pa obilo varnih kilometrov in užitkov v vožnji. Čestitam 🙂

Evo ena na brzino.... 😀😂🤣

IMG_20210820_151418.jpg

  • Všeč 11
  • Ljubim 3
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Ko te pričaka Mazda v salonu in ti tole zaželijo..... ?zmeden?

IMG_20210820_162006.jpg

Lepa gesta. 👍Naj ti dobro služi kot prejšnja mazdica. 

Bo potrebno pogledati stvarco v živo. 🤗

Popravljeno od Alex
  • Všeč 3
  • Hvala 1

 

 

Napisano

Lepa MAZDURINA 👍👍👍😁😁😁pa srečno 🍻🍻🍻

Zoom zoom ...se vidimo 😁🤣

  • Všeč 4
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pojavila se mi je nova težava... Ko sem avto kupil je imel kar precej iztrošene zavore, tako diske kot ploščice, pa še treslo je ob zaviranju. Komplet diske in ploščice sem zamenjal na vseh štirih koncih. Kupil sem brembo robo. Vse je bilo super približno 3 mesece oz 2500km, potem pa je začelo spet tresti, tokrat še huje kot prej. Ugotovil sem, da je sprednji levi disk skrivljen. Vsa pesta in podvozje so v dobrem stanju, tako da je dejansko samo en sprednji disk kriv. Po pogovoru z kar nekaj mehaniki ter dobavitelji delov so vsi rekli, da je brembo zadnja leta kar slaba roba.    Katere znamke diskov ter ploščic priporočate? S katerimi imate dobre izkušnje?   Hvaprej hvala vsem!
    • UPDATE: Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo. Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.   Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.  
    • Ti se kar tolaži. Da ne znaš brati, oziroma prebereš le tisto, kar ti paše, pa že vem.   Naj ti izpostavim: tries to bridge the impossible gap NI ENAKO manages to bridge the impossible gap  
    • Ta novi Qled od Sony je med top tremi tv, pa naj bo to oled, qled sli led tv.  Sony Bravia 9 review | Digital Trends WWW.DIGITALTRENDS.COM The Sony Bravia 9 tries to bridge the impossible gap between LCD and OLED, and it does a remarkable job...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.