Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je zamex23 napisal:

Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial. 

261313483_265887355516641_5257006903727313790_n.jpg

Dobrodošel med nami in srečno vožnjo ....  :bravo: Zaenkrat ga ne teraj preveč in počakaj  vsaj do 2kkm,da se uteče motor in menjalnik 👍

Ta barva ji super paše......👌

Napisano

Lepa Mazdurina 👍😁😉😉veliko km...😁zoom zoom 😉

Napisano
14 hours ago, zamex23 said:

Od včeraj naprej tudi jaz lastnik mazde, oprema PLUS STYLE, G-122 mašina. Super avto, proti konkurentom. Menjalnik in volan športna, da bi ga lahko primerjal z mojim nekdanjim mini cooperjem, menjalnik še celo boljši feel. Več ko do 5k še nisem prišel na obratih, ker pač..avto še 100km nima. Bom pa kmalu stestiral polni potencial. 

261313483_265887355516641_5257006903727313790_n.jpg

Čestitke in pozdravljen med mazdaše!

Napisano

Hvala. Ja super avto, mogoče malo preveč drseč volan ali je pa še to za to ker je bol novo. Prav tako senzorji na vratih za odklepanje ne delajo najbolše sedaj ko je dež. Glede ostalih stvari pa nimam pripomb zaenkrat. Garaža pa upam, da drugo leto nova bližje vhoda hiše 😁

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo treba je bilo spet napolnit rezervar na cx30. Poraba se je malo dvignila iz 6.0 na 6.2,verjetno zaradi hladnejšega vremena ali pa več kratkih voženj 🤔 .Tokrat sem za probo tankal 100tko,da vidim,če bo kakšna razlika v porabi ali moči.....🙈

Jaz sem že s to porabo zadovoljen tako,da pičimo dalje in se veselimo......:zoom-zoom:

Napisano

Eno vprašanje za lastnike CX30, posebej motorja skyactive G; ali se vam motor na delovno temperaturo segreje v doglednem času - po par km, ali pa ostaja v "modrem" območju tudi več 10km?

Napisano (urejeno)

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.

Točno tako je pri meni in je bilo tudi na g120....😊👍

Napisano
20 minutes ago, Janez007 said:

Po mojem nima zveze dosti škatla avta (CX30, CX3, Mazda 3, Mazda 6), ampak predvsem zunanja temperatura in režim vožnje. Meni se ogrejeta (G120, G165) na minimalno delovno temperaturo (okoli 50 stopinj) po 2-3km vožnje po navadni cesti skozi naselje, ravno ko zapeljem na avtocesto je že za silo ogret.

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Napisano
pred 14 minutami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

 Tako delovanje ni OK, predlagam obisk servisa.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
31 minutes ago, Carot said:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Skyactiv motor rabi res občutno več časa v primerjavi z "navadnim bencinarjem", da se segreje na delovno temperaturo. Pri CX-3 ne morem spremljat kakšna je temperatura, ampak na šestici kjer dejansko obstaja indikator temperature vode sem ravno danes gledal - po 10km relacijske vožnje okoli 70kmh in klimi na "auto", voda še vedno ni bila na 95 stopinj ampak tam okoli 90. Je bil pa avto čez noč zunaj. Tako da zna trajat AMPAK TO, DA IMAŠ TI MODRO LUČKO PO VOŽNJI NA AC JE PA NEKAJ HUDO HUDO NAROBE. Preglej nivo vode v rezervoarju, mogoče ti je zaštekal termostat, da ne zapre vode ob hladen vžigu? Čim prej na servis!! Jaz bi šel kar z mazda asistenco do najbližjega pooblaščenca na tvojem mestu.

Napisano
pred 7 urami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

Zagotovo nekaj ni vredu,ker pri meni je ugasnila modra lučka pozimi sigurno po 3do4km,poleti pa po 1km.🤔

Napisano
pred 13 urami je Carot napisal:

Ja, se strinjam, da "škatla" nima dosti veze s tem. Zanimalo me je, ker so se "bencinci", ki sem jih do sedaj vozil, segreli na delovno temperaturo (70-80 stopinj) dokaj hitro, po par km, G120 pa je tudi po 60 km (50 po AC) ostala na minimalni temperaturi - slabih 50 stopinj, kar me je presenetilo.

 

Tole bi js sumu, da je neki s termostatom narobe

Napisano
pred 34 minutami je Deeyan napisal:

 

Tole bi js sumu, da je neki s termostatom narobe

:prstgor:možno.

Napisano (urejeno)

Ko je govora o termostatih. Pri meni 4 dan lastništva, pripeljem avto pred hišo da se ogreje zjutraj. Avto še ni imel 200km. Uglavnem pridem iz hiše, avto se mi je zdel ko da malo buhti od mašine zunaj, zunanja temperatura pa tudi -4C. Uglavnem se vsedem v avto, napaka na motorju, takoj na servis. Avto ponovno zaženem, nič se ni slišal da bi blo narobe, na temperaturo sploh nisem bil pozoren. Uglavnem v pol ure mi avto vrnejo s servisa, "zaštekal" digitalni termostat. Ne vem ali se je odštekal sam ko sem ponovno prižgal avto, ker drugač bi blo vrjetno kej fuč ali pa je bilo dovolj hladno. Uglavnem škode ni bilo.  Na servisu so sicer rekl, da ni blo razloga, da ne bi delal in da če še enkrat zataji, bojo pač menjal. Upam da je še kje kak senzor, da zasilno izklopi avto, če presežeš temperaturo? Če kdo kaj ve?

Sedaj ima avto za sabo slabe 1000km, napaka se mi še ni ponovila in upam, da tako ostane. Drugače pa meni se mašina ogreje zelo hitro, zdej ko sem bol pozoren na te zadeve. Nekje slabe 5 minut po regionalkih sm že na 100C. Povprečna poraba 400km regionalk, 400km avtoceste, trenutno 8.1L/100km...mogoče malo razočaran, trenutno še pazim, da ga ne teram, tako da ne vem kako vam rata s 6.5 povprečnimi, sploh stopite kej na gas ko speljujete? 
Bom pa rekel, da avto za to kar ga rabim jaz kar je za službo in kdaj malo naokoli super zadeva, saj do 100ke kar vleče. Tudi na avtocesti dokler je ravnina, 160-170kmh zelo tiha kabina, stabilna vožnja. Ko pa pride do hriba pa se konča. Avto zelo podhranjen na tem področju, mogoče celo malo več kot sem pričakoval, je pa res da nism glih šaltu v nižjo ker nisem hotel pridit nad 4000 obratov. Mi je pa jasno, zakaj je nekdo prodajal cx5 pred časom, s 120konji, ker to za na avtocesto ni. :D 

Danes mi je sicer bilo malo žal da nimam 4x4 ko mi je zametalo cesto do hiše, ampak v tretjem poskusu je vseeno šlo, za to kar mamo mi zime ga kaj dosti ne bom pogrešal.

Popravljeno od zamex23
Napisano

Je kdo že imel drugi servis na pooblaščenem servisu, kaj so zamenjali.... (filter notranje klime ?) in koliko je bila končna cena servisa za CX-30 Skyactive-X ? Jaz sem naročen 17.12.2021 BTC LJ.

Napisano
pred 7 urami je Robert napisal:

Je kdo že imel drugi servis na pooblaščenem servisu, kaj so zamenjali.... (filter notranje klime ?) in koliko je bila končna cena servisa za CX-30 Skyactive-X ? Jaz sem naročen 17.12.2021 BTC LJ.

Mislim,da boš prvi tukaj.....🤔

Koliko si dal za prvega? Poročaj koliko bo drugi servis....😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Malo sem se poigral. Da ne bomo zdaj razvijali preveč idej, škoda časa. 😊
    • Nisi razumel.   Adaptivno v Passatu vozim občasno. Nikakvo. Na normalno čudno plava. Na šport nabija a ne zbalansira tako dobro kot Fordovo ali Alfino športno. Nabija pa skoraj kot i20n.   Ni poanta podovzja, da je trdo. Tisto se pozna na vožnji po meji mogočega. Ampak da zbalansira luknje, neravnine, .... pri različnih hitrostih, brez odvečnega nabijanja, zibanja ali skakanja.   Na zadnje, ko sem jaz spremljal. Superb ni smel imeti led-a, ko ga je Passat imel. To je bilo 2019. 100% še kaj podobnega velja zdaj.   2019 ni tak davno nazaj. Ali?
    • Sem mislil malo več pa seveda večja kolesa in feltne ne smejo biti čisto črne. To ne paše ker zgleda, kot da bi bile klasične kovinske - feltne se morajo videt v vsej svoji raznolikosti pri črni pa padejo v povprečje.. Spodnjega roba na pragu je tud preveč. Dej pol ga naj bo samo črnega.
    • - sem, a mene je navduševal motor, da gre za avto in ne SUV, da ima ustrezno uporaben prtljažnik pa še vedno ne izgleda kot kinderjajček. Ja mogoče bi lahko bil še kakšen detajl manj, če ostanemo samo pri obliki. Ampak, še 1x - idealnega avta, ki bi mi bil 100% všeč pač ni zato pa vedno pride kakšen kompromis.   - davno je minil čas, ko je mogoče držalo, da so Škode oskubljeni VW-ji. Škoda ima natančno tako opremo kot VW in vso tehniko kot jo ima VW. Tko, da to ne drži   - Škoda ima dizajn, ki je lasten znamki in gre za evolucijo ter ne za revolucijo. Vseeno pa držijo v proizvodnji različice, ki so jih drugje opustili, kupci si jih pa še vedno želimo. Meni to veliko pomeni, da se upošteva želje kupcov ne pa da se jih sili v neke namišljene trende.   - Podvozje na moji prejšnji Mazdi 6 GTA je bilo tudi bistveno trše od tega na tej. Ja tista je bila veliko bolj gokart, tale je pa udobnejša. Zato imajo tudi pri VW-ju recimo možnost menjave vzmetenja za tršega oziroma celo adaptivnega. Ker enkrat si želiš mal dirkaškega vzdušja po srpentinah, drugič pa lagodnega udobja na AC-ju.  
    • Od vsega vag koncerna še najmanj dolgočasen avto na pogled. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.