Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo sem izvedel update, ki je sel lepo cez in je sedaj na verziji 11000.

 

Je pa problem (ki tudi pise v navodilih). Ne deluje voice recognition. Javi Microphone error.

 

V navodilih pise to to kar je na sliki. Kaj to samo odklopim - iz akumulatorja in pocakam par minut ter potem nazaj? Se to se kaj drugega resetira ... na 6 vem, da se je avtomatski premik stekel?

Screenshot 2022-04-27 at 11.04.05.png

Napisano

Nadaljevanje ....

 

Sem potem nasel, da se lahko resi tudi brez, da akumulator sklopis. Zaklenes avto in gres za cca 1 urco stran. Prides nazaj in dela :) 

Napisano
dne 27. 4. 2022 ob 8:48 je Lentus napisal:

Evo, v ponedeljek sem vplačal srebrno CX-30 G150AT/Plus/Style iz zaloge. Dobim jo že v petek.

Čeprav mi na testni vožnji ni bila všeč poraba in zelo počasno pospeševanje v nizkih do srednjih obratih, dopuščam možnost, da testni avto še ni bil dovolj utečen.

Če se spomnim za nazaj, ko je žena kupila nova Mazdo 2 G75 Takumi, je na začetku bil motor totalno mrtev in avto je bil nepremičnina. Dočim nekje po 2. servisu, pa se je motor dobesedno razživel in avto za svojih 75 konjev, leti ko sneta sekira. Poraba pa pade tudi na 4,5l na en tank goriva. Zato upam, da se bo tudi pri mojem zgodilo podobno. Ker avto mi je blazno všeč. Predvsem zadnji in sprednji del z temi lučmi, znotraj in tudi odličen položaj za volanom. Pa še dobil sem ga dokaj ugodno za trenutne razmere in tudi z zimskim alu kompletom koles. Tako, da nisem imel kaj razmišljati o čem drugem.

Čestitke za nakup in srečno vožnjo! :zoom-zoom:

 

Odločil si se za preverjeno kombinacijo in verjami, da ti na dolgi rok ne bo žal! Jaz sem imel točno takšno za nadomesten avto med servisom, ko sem imel CX-3 z G120. Moč je bila tam tam, čeprav ima motor več konjev, fora pa je v tem, da jih ima samo na 4k obratov, o čemer smo že večkrat razlagali na tem forumu v različnih temah. Ne je šparat pa boš super zadovoljen z njo! :D 

Napisano

Evo, en mali update. Naredil sem prvih 150 kilometrov in lahko samo rečem, da se avto res lepo pelje in mi ni niti malo žal, da sem ga kupil. Moči je že zdaj, ko motor še ni utečen čisto dovolj. Če ga pa že v kakšen hribček malo zmanjka, pa v trenutku lahko z obvolanskimi ročicami prestavim prestavo-dve dol.

Poraba po teh prvih kilometrih je 7,5l, kar se mi zdi v mejah normale. Edino moram spustiti tlak v pnevmatikah, ker so očitno v avtohiši pozabili spustiti zrak, ker so napolnjene na tovarniških 3,3 bara. Mimogrede, na koliko imate napumpane gume? Kot je predpisano, ali kaj več?

 

Edini minus, ki sem ga opazil je preglednost pri parkiranju. Avto ima namreč visoke boke, in nimam občutka, kako daleč sem oddaljen od sosednji vozil pri zavijanju med avtomobile in tudi zarisanih črt ne vidim. Tako, da kar na slepo zavijem med avtomobile. Upam, da se tega navadim, saj je moj prejšnji avto bil spet v drugo skrajnost, zelo dobro pregleden in nisem s tem imel nobenih težav.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Minimalno 2,7 jih pumpam jaz. Tudi 2,8. Spremljaj obrabo gum. Meni jih pobira ravno. 

Napisano (urejeno)
dne 1. 5. 2022 ob 1:50 je Lentus napisal:

Evo, en mali update. Naredil sem prvih 150 kilometrov in lahko samo rečem, da se avto res lepo pelje in mi ni niti malo žal, da sem ga kupil. Moči je že zdaj, ko motor še ni utečen čisto dovolj. Če ga pa že v kakšen hribček malo zmanjka, pa v trenutku lahko z obvolanskimi ročicami prestavim prestavo-dve dol.

Poraba po teh prvih kilometrih je 7,5l, kar se mi zdi v mejah normale. Edino moram spustiti tlak v pnevmatikah, ker so očitno v avtohiši pozabili spustiti zrak, ker so napolnjene na tovarniških 3,3 bara. Mimogrede, na koliko imate napumpane gume? Kot je predpisano, ali kaj več?

 

Edini minus, ki sem ga opazil je preglednost pri parkiranju. Avto ima namreč visoke boke, in nimam občutka, kako daleč sem oddaljen od sosednji vozil pri zavijanju med avtomobile in tudi zarisanih črt ne vidim. Tako, da kar na slepo zavijem med avtomobile. Upam, da se tega navadim, saj je moj prejšnji avto bil spet v drugo skrajnost, zelo dobro pregleden in nisem s tem imel nobenih težav.

Čestitke za odličen nakup in zadovoljstvo😊

Pumpaj kot ti piše na ploščici-nalepki pri vratih, to pa je 2.5.....😉

Popravljeno od Bini
Napisano

@Lentus: tudi jaz imam nagledano to kombinacijo (G150 AT Plus Style), v sredo grem na testno vožnjo.
Ali je predviden prostor za (zasilno) rezervno kolo?

Ali ima avto ob dobavi rezervno kolo ali oni kompresorček in spray za hitro krpanje?

...

Dogovarjam se še za dodatno opremo  "Sound paket" (Bose) in "Vlečna naprava snemljiva", kar oboje verjetno tudi vpliva na prostor za rezervno kolo.

Napisano

Če imaš sound paket nimaš rezervne gume, saj je tam woofer 😁

Napisano (urejeno)

Tudi pri meni, brez Sound paketa, ni zasilnega rezervnega kolesa, temveč je le set za popravilo pnevmatike.

Vlečno napravo "preklopno" pa bom dal naslednji teden vgraditi v  avtohiši, kjer sem avto kupil. In ni potreben dodatni prostor v prtljažniku.

 

P.s.

Me pa zanima, za koliko se bo dvignila cena novih Mazd, ki bi naj pričele veljati z 1.5.

Ravno sem gledal nov cenik za Corollo 2.0 TS Hybrid Executive in se je cena dvignila ta 4.200€. Noro.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Kaj si ja nor, to pa je bolano zvišanje😲...še dobro, da bo nekaj let mir z avtomobilom 😎

Napisano
pred 7 urami je akla napisal:

@Lentus: tudi jaz imam nagledano to kombinacijo (G150 AT Plus Style), v sredo grem na testno vožnjo.
Ali je predviden prostor za (zasilno) rezervno kolo?

Ali ima avto ob dobavi rezervno kolo ali oni kompresorček in spray za hitro krpanje?

...

Dogovarjam se še za dodatno opremo  "Sound paket" (Bose) in "Vlečna naprava snemljiva", kar oboje verjetno tudi vpliva na prostor za rezervno kolo.

Za vse kar te zanima vprašaj v salonu M, ker vsak paket ima zadaj drugače.... 🥴 Jaz imam komplet za popravilo in dvojno dno v prtljažniku, tako da rezerva gre nozri. Pri Bose pa lahko da ne, pozanimaj se.... 😉👍

Napisano

Ne pri BOSE ziher ne gre zaradi subwooferja, ki zaseda mesto namesto gume 😎

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

@tommaazz: vaš odgovor je napačen, v garaži imam novo cx-30 z bose globokotoncem v rezervnem kolesu.

...

Ali kdo od vas lastnikov cx-30 prakticira poslušanje tudi CD in DVD, če da, s katerim playerjem?

Napisano

Aha, hvala za popravek, sem bil prepričan da to ne gre, ampak očitno gre :)

Napisano
dne 3. 6. 2022 ob 9:16 je akla napisal:

@tommaazz: vaš odgovor je napačen, v garaži imam novo cx-30 z bose globokotoncem v rezervnem kolesu.

...

Ali kdo od vas lastnikov cx-30 prakticira poslušanje tudi CD in DVD, če da, s katerim playerjem?

 

Lažje je recimo z računalnikom zripat CD/DVD v 320kbps Mp3 format, ali še bolje v FLAC in ga prekopirat na mini USB ključek, da ni v napoto v predalu. 

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Hojla - hitro vprašanje. Sodelavec bo v naslednjih dneh dobil CX-30. Pa sva gledala po slikah notranjosti in nisva čisto ugotovila, kako se upravlja s tistimi režami za pihanje zraka?
Se jih lahko zapre? Je vse skupaj prilagodljivo, da ne piha sopotniku v peso?
Pri CX-5 lahko zaprem posamezne reže.

 

Napisano
pred 3 urami je kacnje napisal:

Hojla - hitro vprašanje. Sodelavec bo v naslednjih dneh dobil CX-30. Pa sva gledala po slikah notranjosti in nisva čisto ugotovila, kako se upravlja s tistimi režami za pihanje zraka?
Se jih lahko zapre? Je vse skupaj prilagodljivo, da ne piha sopotniku v peso?
Pri CX-5 lahko zaprem posamezne reže.

 

Sopotniku ne bo pihalo v "peso", če boš režo potisnil levo skrajno in s tem zaprl pihanje👍. Na enih režah je levo, drugih pa desno, saj občutiš ko gre na težje👍To je tisto ko usmerjaš pihanje levo-desno. 

Meni sicer niso ravno všeč in to je edina malenkost, ki me moti saj imajo premalo hoda gor, dol, levo, desno.... :nevem:

Napisano
pred 5 minutami je kacnje napisal:

Aha, razumem. Ni idealno, ampak je sprejemljivo 😆
Mu povem.

Pri 3ki je sicer še meni bolj moteče, ker sediš nižje dlede na armaturo in ti bolj piha v "peso"...... 😊😉

Napisano

Ste sicer z uporabnostjo CX-30 lastniki zadovoljni?
Mislim, da dobi avtomatika, 186 konjičkov.

Napisano

Jaz sem full zadovoljen z mojo CX30 bencin X motor 186.k.ročni menjalnik 👍😁 motor je odličen...navora dovolj lega in podvozje ok..😁

Zoom zoom 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je kacnje napisal:

Ste sicer z uporabnostjo CX-30 lastniki zadovoljni?
Mislim, da dobi avtomatika, 186 konjičkov.

Avtek je super, občutki odlični,vožnja z njim pa fenomenalna...... :rispekt:

:zoom-zoom:

Ps; avtomatski menjalnik v cx30 je bolj za lagodno vožnjo in po mestu, vsaj tak občutek sem dobil lani na testni vožnji s tem avtom.... :nevem:

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Avtek je super, občutki odlični,vožnja z njim pa fenomenalna...... :rispekt:

:zoom-zoom:

Ps; avtomatski menjalnik v cx30 je bolj za lagodno vožnjo in po mestu, vsaj tak občutek sem dobil lani na testni vožnji s tem avtom.... :nevem:

Seprav za 3/4 foruma k vsi tko šparate z gorivom :D 

Napisano
pred 3 minutami je NevLado napisal:

Seprav za 3/4 foruma k vsi tko šparate z gorivom :D 

Ma jaz nimam kaj šparat, delam premalo km..... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole si preberite.   V celotnem zivljenskem ciklu kateregakoli vozila skorajda NI razlike   The Environmental Impact of Battery Production for EVs EARTH.ORG While the principle of lower emissions behind electric vehicles is commendable, the...   Kjer je litij je kilometre naokoli vse pocrkalo, ker se vse mora cistiti s pomocjo rek.
    • Se pravi, drugi dino. 🤔
    • Verjetno noben od nas ni "fanatik, terorist ali ekstremist", karkoli " za ICE ali EV, vsak se naj sam odloči kaj mu ustreza. Sam kot uporabnik pa poskušam kritično oceniti ali priti do tega, kdaj je kaj ustrezno. Verjetno bo enkrat prišel tudi čas za EV, mogoče bo pa gorivo za EV v prihodnosti vodik... Sem zato, da se prehod, kakršenkoli že bo, zgodi naravno in s čim manj vpliva na okolje (saj to je verjetno bistvo, da ne poslabšamo stanja), ne pa forsirano kot sedaj z evropskimi voditelji ... in da bivamo v sožitju, kot npr. Mtb-jevci in planinci, ali kot pes in mačka ... . S trenutno tehnologijo nam pač na žalost fejst mečejo pesek v oči... Pa še: v izračunih CO2 glede na prevožene kilometre je vse upoštevano, kar ste zgoraj navajali (proizvodnja vseh komponent...) in šele pri ca. povprečno 100.000km ali najbolj optimalno po priloženem članku 65.000km si šele na istem z EVjem glede okolja in se izenačita EV in ICE . To so dejstva (razne študije, ki so jih delali inženirji...), vendar se jih more malo skriti, ne obešati na veliki zvon, ker na žalost trenutni EVji niso tako čisti kot bi nam radi povedali... Sigurno pa karkoli delamo, delamo škodo okolju, tudi s črpanjem nafte, ampak trenutno z litijem bistveno večjo škodo (pa litija brez nafte ni, ne pozabiti), ...   @Matick Mislm da se ponavljam ze kt stara lajna, ampak, tukaj ne mors samo CO2 racunat. Ker, ze samo kopanje litija toliko skode naredi okolju, pa ne z CO2 izpusti, ampak ker je to kopanje toliko umazano, en rudnik litija lahko celotne regije kmetijskih povrsin unici, koliko ciste vode se pri tem tudi porabi je nerealno, in ta voda more pol nekam it in kamorkoli gre, bo tam unicila tudi okolisko zemljo.   To je pa poleg vseh CO2-jev še najbolj žalostno in kot je tudi @Mraušk Mčk navedel to za odločevalce/kapitaliste ni neki problem in ni pod rubriko onesnaževanje in zeleni prehod na Zemlji (mogoče pa Musk kopa na Marsu pa še ne vemo 😁).      
    • Sej se zdaj prodaja m3 med oglasi....samo zamenjata 🤣
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.