Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evola, rezultati so tu. 😊

Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi. 

Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100, 

                Mazda cx-30, X186...5,5l/100.

Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor. 

Tako, da je ta x motor res šparovček. 

Naslednjič naredim primerjavo na avtocesti. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

Evola, rezultati so tu. 😊

Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi. 

Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100, 

                Mazda cx-30, X186...5,5l/100.

Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor. 

Tako, da je ta x motor res šparovček. 

Naslednjič naredim primerjavo na avtocesti. 

Če všteješ še regeneracijo, pa je tam tam ... ups, sem pozabil, da je verjetno že nakaj časa ni več ... na CD mislim 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 4
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 10 minutami je Lentus napisal:

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

to je za moje pojme za tak motor čisto ok poraba, ker verjetno je X186 kljub vsemu boljši pri navoru in moči kot pa G150.....smile-i na tvoj post pa ker je to realno prebrati oz. realna situacija, sem sam pisal ravno to par post-ov nazaj, da če hočeš biti z navadnim atmosfercem hiter v hrib se boš vozil v 4.prestavi.....no jaz pri sebi v 3 pa res nisem nikoli rabil dajati :) , z dizlom se pa pelješ ali normalno ali pa hitro v klanec z 6.prestavo, ne spomnim se da bi kdaj z dizlom 2.2. moral v bilo kateri klanec prestavljati v 5.prestavo.....

 

ampak to je že off-topic, tudi mene bolj zanimajo + in - za samo CX-30 (pustimo motor).

Napisano
pred 28 minutami je Lentus napisal:

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

A ti imaš 150?...Jaz nisem dal v tretjo nikoli v Franciji, pa je bila mazda full naložena in štirje noter. Vrhniški klanec z lahkoto prevoznim v šesti brzini, če hočeš bit res hiter pa daš v peto in gas. 😊 Je kar nekaj razlike med tema motorjem, najbrž. 😉

 

 

Napisano
pred 56 minutami je sportman333 napisal:

.....no jaz pri sebi v 3 pa res nisem nikoli rabil dajati :) , z dizlom se pa pelješ ali normalno ali pa hitro v klanec z 6.prestavo, ne spomnim se da bi kdaj z dizlom 2.2. moral v bilo kateri klanec prestavljati v 5.prestavo.....

 

 

Saj tudi jaz nikoli nebi v 3. prestavo, ampak me je tip s Passatom razpi...l in pač sem. Saj se motor rad vrti :D. Mi je še prodajalec svetoval, naj ga ne šparam.

In kot praviš, tudi jaz nikoli nisem na AC imel potrebo prestavljati v 5. prestavo. Je vse šlo v šesti. S turbo bencinarjem seveda.

 

 

 

 

 

33871_1.png

 

Napisano
Pred eno uro je Lentus napisal:

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉

Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju,  oba sta zelo lena motorja... 

Napisano

Sedaj je kar naenkrat en kup "novincev", ki kao vozijo cx 30. 😊

Ne me basat. 😉

 

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Sedaj je kar naenkrat en kup "novincev", ki kao vozijo cx 30. 😊

Ne me basat. 😉

 

teb sledijo :) 

Napisano
Pravkar je TBA napisal:

teb sledijo :) 

A v avtih ali samo tu na forumu? 😊

Kje se je pa "joda" zgubil? 

 

 

Napisano
pred 27 minutami je Filovic napisal:

Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju,  oba sta zelo lena motorja... 

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

Samo to se pri speljevanju ne pozna, samo pri 60 v 6ti.....😂

Pred eno uro je Filovic napisal:

Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju,  oba sta zelo lena motorja... 

Kaj pa imaš, g122 🤔

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

:blink: Nočem takega avta... 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉

Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣

Ej...se strinjam 👍👍👍😁😆jaz sem zadovoljen z mojo cx30 x186 k motor v vseh pogledih..TOP avto.. za mene ...zoom zoom 😄

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

A v avtih ali samo tu na forumu? 😊

Kje se je pa "joda" zgubil? 

to v avtih ne vem, sam zgleda da so se tu kr nate vpiknal vsi :D

hes gone with the force.

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.

Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

:blink: Nočem takega avta... 

Hočeš, hočeš. 😊

pred 1 uro je TBA napisal:

to v avtih ne vem, sam zgleda da so se tu kr nate vpiknal vsi :D

hes gone with the force.

Ah, to nekaj držijo nos. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Lentus napisal:

Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.

Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.

Točno tako, zato sem se odločil jaz za X186 motor, ker cx30 je pretežak avto za g150 motor. Za premik v gužvi je ok, ko pa rabiš kaj več je bil pa dosti bolj mrtev od 3ke g120, ki je dosti lažji za cca150kg. Nekaj konjev ti pa vzame še AT... 😟

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 12 urami je Lentus napisal:

Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.

Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.

Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Zanimivo, da ima mazda cx 30, motor 2,5,avtomatski menjalnik (za ameriški trg) 186 konjičkov a le 186 Nm navora. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je NevLado napisal:

Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi.

Res je pa tudi, da ti sedaj baterija doda malo moči-navora in, če imaš v pravi prestavi gre kar hitro tja na 2000 in naprej..... 😉👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Zanimivo, da ima mazda cx 30, motor 2,5,avtomatski menjalnik (za ameriški trg) 186 konjičkov a le 186 Nm navora. 🤔

Ja, ker gledaš navor, podan kot LB FT ... Torej moraš pomnožiti z 1,36, da dobiš navor v Nm.

 

1 ft-lb is equivalent to 1.3558 Nm.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 24 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ker gledaš navor, podan kot LB FT ... Torej moraš pomnožiti z 1,36, da dobiš navor v Nm.

 

1 ft-lb is equivalent to 1.3558 Nm.

Aha,to je to,se mi je zdelo ,da sem nekje zasledil navora 250....😊👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.