Alex Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 Evola, rezultati so tu. 😊 Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi. Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100, Mazda cx-30, X186...5,5l/100. Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor. Tako, da je ta x motor res šparovček. Naslednjič naredim primerjavo na avtocesti. 2 Citiraj
Janez007 Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 (urejeno) dne 10. 8. 2022 ob 13:17 je Alex napisal: Evola, rezultati so tu. 😊 Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi. Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100, Mazda cx-30, X186...5,5l/100. Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor. Tako, da je ta x motor res šparovček. Naslednjič naredim primerjavo na avtocesti. Razširi Če všteješ še regeneracijo, pa je tam tam ... ups, sem pozabil, da je verjetno že nakaj časa ni več ... na CD mislim 😉 Popravljeno 10. avgust, 2022 od Janez007 2 Citiraj
Lentus Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS. V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri. Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter. Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno. O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti. 2 4 1 Citiraj
Janez007 Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 14:23 je Lentus napisal: O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti. Razširi Me zelo zanima, upam da čimprej. 🙂 1 Citiraj
sportman333 Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 14:23 je Lentus napisal: Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS. V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri. Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter. Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno. O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti. Razširi to je za moje pojme za tak motor čisto ok poraba, ker verjetno je X186 kljub vsemu boljši pri navoru in moči kot pa G150.....smile-i na tvoj post pa ker je to realno prebrati oz. realna situacija, sem sam pisal ravno to par post-ov nazaj, da če hočeš biti z navadnim atmosfercem hiter v hrib se boš vozil v 4.prestavi.....no jaz pri sebi v 3 pa res nisem nikoli rabil dajati , z dizlom se pa pelješ ali normalno ali pa hitro v klanec z 6.prestavo, ne spomnim se da bi kdaj z dizlom 2.2. moral v bilo kateri klanec prestavljati v 5.prestavo..... ampak to je že off-topic, tudi mene bolj zanimajo + in - za samo CX-30 (pustimo motor). 1 Citiraj
Alex Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 14:23 je Lentus napisal: Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS. V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri. Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter. Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno. O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti. Razširi A ti imaš 150?...Jaz nisem dal v tretjo nikoli v Franciji, pa je bila mazda full naložena in štirje noter. Vrhniški klanec z lahkoto prevoznim v šesti brzini, če hočeš bit res hiter pa daš v peto in gas. 😊 Je kar nekaj razlike med tema motorjem, najbrž. 😉 3 Citiraj
Lentus Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 14:38 je sportman333 napisal: .....no jaz pri sebi v 3 pa res nisem nikoli rabil dajati , z dizlom se pa pelješ ali normalno ali pa hitro v klanec z 6.prestavo, ne spomnim se da bi kdaj z dizlom 2.2. moral v bilo kateri klanec prestavljati v 5.prestavo..... Razširi Saj tudi jaz nikoli nebi v 3. prestavo, ampak me je tip s Passatom razpi...l in pač sem. Saj se motor rad vrti :D. Mi je še prodajalec svetoval, naj ga ne šparam. In kot praviš, tudi jaz nikoli nisem na AC imel potrebo prestavljati v 5. prestavo. Je vse šlo v šesti. S turbo bencinarjem seveda. 1 Citiraj
Bini Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 14:23 je Lentus napisal: Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS. V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri. Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter. Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno. O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti. Razširi Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉 Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣 2 1 1 Citiraj
Filovic Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju, oba sta zelo lena motorja... 2 Citiraj
Alex Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 Sedaj je kar naenkrat en kup "novincev", ki kao vozijo cx 30. 😊 Ne me basat. 😉 1 3 Citiraj
TBA Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 16:25 je Alex napisal: Sedaj je kar naenkrat en kup "novincev", ki kao vozijo cx 30. 😊 Ne me basat. 😉 Razširi teb sledijo 2 Citiraj
Alex Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 16:29 je TBA napisal: teb sledijo Razširi A v avtih ali samo tu na forumu? 😊 Kje se je pa "joda" zgubil? Citiraj
NevLado Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 16:19 je Filovic napisal: Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju, oba sta zelo lena motorja... Razširi Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno. 3 Citiraj
Bini Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 16:48 je NevLado napisal: Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno. Razširi Samo to se pri speljevanju ne pozna, samo pri 60 v 6ti.....😂 dne 10. 8. 2022 ob 16:19 je Filovic napisal: Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju, oba sta zelo lena motorja... Razširi Kaj pa imaš, g122 🤔 Citiraj
FuManchu Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 16:48 je NevLado napisal: Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno. Razširi Nočem takega avta... 1 1 Citiraj
Gelipter Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 15:34 je Bini napisal: Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉 Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣 Razširi Ej...se strinjam 👍👍👍😁😆jaz sem zadovoljen z mojo cx30 x186 k motor v vseh pogledih..TOP avto.. za mene ...zoom zoom 😄 2 1 Citiraj
TBA Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 16:30 je Alex napisal: A v avtih ali samo tu na forumu? 😊 Kje se je pa "joda" zgubil? Razširi to v avtih ne vem, sam zgleda da so se tu kr nate vpiknal vsi . hes gone with the force. Citiraj
Lentus Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 16:48 je NevLado napisal: Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno. Razširi Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja. Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu. 4 Citiraj
Alex Napisano 10. avgust, 2022 Prijavi Napisano 10. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 18:43 je FuManchu napisal: Nočem takega avta... Razširi Hočeš, hočeš. 😊 dne 10. 8. 2022 ob 19:08 je TBA napisal: to v avtih ne vem, sam zgleda da so se tu kr nate vpiknal vsi . hes gone with the force. Razširi Ah, to nekaj držijo nos. 😊 1 Citiraj
Bini Napisano 11. avgust, 2022 Prijavi Napisano 11. avgust, 2022 (urejeno) dne 10. 8. 2022 ob 19:10 je Lentus napisal: Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja. Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu. Razširi Točno tako, zato sem se odločil jaz za X186 motor, ker cx30 je pretežak avto za g150 motor. Za premik v gužvi je ok, ko pa rabiš kaj več je bil pa dosti bolj mrtev od 3ke g120, ki je dosti lažji za cca150kg. Nekaj konjev ti pa vzame še AT... 😟 Popravljeno 11. avgust, 2022 od Bini 4 Citiraj
NevLado Napisano 11. avgust, 2022 Prijavi Napisano 11. avgust, 2022 dne 10. 8. 2022 ob 19:10 je Lentus napisal: Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja. Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu. Razširi Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi. 3 1 Citiraj
Alex Napisano 11. avgust, 2022 Prijavi Napisano 11. avgust, 2022 Zanimivo, da ima mazda cx 30, motor 2,5,avtomatski menjalnik (za ameriški trg) 186 konjičkov a le 186 Nm navora. 🤔 1 Citiraj
Bini Napisano 11. avgust, 2022 Prijavi Napisano 11. avgust, 2022 (urejeno) dne 11. 8. 2022 ob 7:29 je NevLado napisal: Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi. Razširi Res je pa tudi, da ti sedaj baterija doda malo moči-navora in, če imaš v pravi prestavi gre kar hitro tja na 2000 in naprej..... 😉👍 Popravljeno 11. avgust, 2022 od Bini 2 Citiraj
dvorjan Napisano 11. avgust, 2022 Prijavi Napisano 11. avgust, 2022 dne 11. 8. 2022 ob 7:53 je Alex napisal: Zanimivo, da ima mazda cx 30, motor 2,5,avtomatski menjalnik (za ameriški trg) 186 konjičkov a le 186 Nm navora. 🤔 Razširi Ja, ker gledaš navor, podan kot LB FT ... Torej moraš pomnožiti z 1,36, da dobiš navor v Nm. 1 ft-lb is equivalent to 1.3558 Nm. 1 1 Citiraj
Bini Napisano 11. avgust, 2022 Prijavi Napisano 11. avgust, 2022 dne 11. 8. 2022 ob 8:04 je dvorjan napisal: Ja, ker gledaš navor, podan kot LB FT ... Torej moraš pomnožiti z 1,36, da dobiš navor v Nm. 1 ft-lb is equivalent to 1.3558 Nm. Razširi Aha,to je to,se mi je zdelo ,da sem nekje zasledil navora 250....😊👍 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.