Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evola, rezultati so tu. 😊

Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi. 

Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100, 

                Mazda cx-30, X186...5,5l/100.

Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor. 

Tako, da je ta x motor res šparovček. 

Naslednjič naredim primerjavo na avtocesti. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

Evola, rezultati so tu. 😊

Prevoženih pri obeh natanko 50 kilometrov, z obema ista cesta, enaka hitrost, enaki pogoji (27°C),burja. V obeh avtih dve odrasli osebi. 

Rezultat: Mazda 6, dizel, 150...5,3l/100, 

                Mazda cx-30, X186...5,5l/100.

Sem pa opazil, da je največja razlika pri porabi, ko se pelješ v hrib v korist dizla. To cx30 nadoknadi po ravnini, pri 110/ uro, kjer nekako bolj "jadra". Tudi pri počasni vožnji z okoli 2000 obrati je nižja poraba pri cx30, saj ji takrat najbolj pomaga kompresor. 

Tako, da je ta x motor res šparovček. 

Naslednjič naredim primerjavo na avtocesti. 

Če všteješ še regeneracijo, pa je tam tam ... ups, sem pozabil, da je verjetno že nakaj časa ni več ... na CD mislim 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 4
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 10 minutami je Lentus napisal:

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

to je za moje pojme za tak motor čisto ok poraba, ker verjetno je X186 kljub vsemu boljši pri navoru in moči kot pa G150.....smile-i na tvoj post pa ker je to realno prebrati oz. realna situacija, sem sam pisal ravno to par post-ov nazaj, da če hočeš biti z navadnim atmosfercem hiter v hrib se boš vozil v 4.prestavi.....no jaz pri sebi v 3 pa res nisem nikoli rabil dajati :) , z dizlom se pa pelješ ali normalno ali pa hitro v klanec z 6.prestavo, ne spomnim se da bi kdaj z dizlom 2.2. moral v bilo kateri klanec prestavljati v 5.prestavo.....

 

ampak to je že off-topic, tudi mene bolj zanimajo + in - za samo CX-30 (pustimo motor).

Napisano
pred 28 minutami je Lentus napisal:

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

A ti imaš 150?...Jaz nisem dal v tretjo nikoli v Franciji, pa je bila mazda full naložena in štirje noter. Vrhniški klanec z lahkoto prevoznim v šesti brzini, če hočeš bit res hiter pa daš v peto in gas. 😊 Je kar nekaj razlike med tema motorjem, najbrž. 😉

 

 

Napisano
pred 56 minutami je sportman333 napisal:

.....no jaz pri sebi v 3 pa res nisem nikoli rabil dajati :) , z dizlom se pa pelješ ali normalno ali pa hitro v klanec z 6.prestavo, ne spomnim se da bi kdaj z dizlom 2.2. moral v bilo kateri klanec prestavljati v 5.prestavo.....

 

 

Saj tudi jaz nikoli nebi v 3. prestavo, ampak me je tip s Passatom razpi...l in pač sem. Saj se motor rad vrti :D. Mi je še prodajalec svetoval, naj ga ne šparam.

In kot praviš, tudi jaz nikoli nisem na AC imel potrebo prestavljati v 5. prestavo. Je vse šlo v šesti. S turbo bencinarjem seveda.

 

 

 

 

 

33871_1.png

 

Napisano
Pred eno uro je Lentus napisal:

Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.

 

V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri.  Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.

 

Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti :D , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.

 

O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.

 

 

 

 

Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉

Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju,  oba sta zelo lena motorja... 

Napisano

Sedaj je kar naenkrat en kup "novincev", ki kao vozijo cx 30. 😊

Ne me basat. 😉

 

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Sedaj je kar naenkrat en kup "novincev", ki kao vozijo cx 30. 😊

Ne me basat. 😉

 

teb sledijo :) 

Napisano
Pravkar je TBA napisal:

teb sledijo :) 

A v avtih ali samo tu na forumu? 😊

Kje se je pa "joda" zgubil? 

 

 

Napisano
pred 27 minutami je Filovic napisal:

Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju,  oba sta zelo lena motorja... 

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

Napisano
pred 50 minutami je NevLado napisal:

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

Samo to se pri speljevanju ne pozna, samo pri 60 v 6ti.....😂

Pred eno uro je Filovic napisal:

Kok pa ste kaj zadovoljni s 150 konjsko cx-30...? Men je kr zal, da nisem vzel mocnejse, ceprav ko sem jih preizkusal nisem opazil neke razlike v pospesavanju,  oba sta zelo lena motorja... 

Kaj pa imaš, g122 🤔

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

:blink: Nočem takega avta... 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Jp, 36konjev in 20 navora več je tudi nekaj.... 😉

Drugače je pa tako menjalnik za to, da se šalta in slaba uteha je dizlašem samo to, da daš v 6to in se pelješ od starta do cilja, kaj pa zvok bencinarja v visokih obratih, to je balzam za ušesa..... 😊😂🤣

Ej...se strinjam 👍👍👍😁😆jaz sem zadovoljen z mojo cx30 x186 k motor v vseh pogledih..TOP avto.. za mene ...zoom zoom 😄

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

A v avtih ali samo tu na forumu? 😊

Kje se je pa "joda" zgubil? 

to v avtih ne vem, sam zgleda da so se tu kr nate vpiknal vsi :D

hes gone with the force.

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Ne šparat z gasom, ker pol ti preklaplja na dva cilindra in je vse skupaj precej leno.

Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.

Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

:blink: Nočem takega avta... 

Hočeš, hočeš. 😊

pred 1 uro je TBA napisal:

to v avtih ne vem, sam zgleda da so se tu kr nate vpiknal vsi :D

hes gone with the force.

Ah, to nekaj držijo nos. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Lentus napisal:

Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.

Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.

Točno tako, zato sem se odločil jaz za X186 motor, ker cx30 je pretežak avto za g150 motor. Za premik v gužvi je ok, ko pa rabiš kaj več je bil pa dosti bolj mrtev od 3ke g120, ki je dosti lažji za cca150kg. Nekaj konjev ti pa vzame še AT... 😟

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 12 urami je Lentus napisal:

Len je zato, ker nima turbine. Na dva cilindra pa preklopi le pri enakomerni vožnji, brez pospeševanja ali zaviranja.

Ampak vseeno, motor na dva cilindra preklaplja prepogosto in preveč opazno, da je kar nadležno. In dvomim, da se s tem kaj privarčuje pri gorivu.

Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi.

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Zanimivo, da ima mazda cx 30, motor 2,5,avtomatski menjalnik (za ameriški trg) 186 konjičkov a le 186 Nm navora. 🤔

 

 

Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je NevLado napisal:

Ja, ampak to, da iz 1300 na 2000 obratov rabi par sekund je tezava vsakega atmosferskega motorja. Ko ga zavrtiš je pa veselje. Zato pa pravim, da malo večkrat po gasu pa malo manj varčevanja za tista 2 deci pa bo užitek pravi.

Res je pa tudi, da ti sedaj baterija doda malo moči-navora in, če imaš v pravi prestavi gre kar hitro tja na 2000 in naprej..... 😉👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Zanimivo, da ima mazda cx 30, motor 2,5,avtomatski menjalnik (za ameriški trg) 186 konjičkov a le 186 Nm navora. 🤔

Ja, ker gledaš navor, podan kot LB FT ... Torej moraš pomnožiti z 1,36, da dobiš navor v Nm.

 

1 ft-lb is equivalent to 1.3558 Nm.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 24 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ker gledaš navor, podan kot LB FT ... Torej moraš pomnožiti z 1,36, da dobiš navor v Nm.

 

1 ft-lb is equivalent to 1.3558 Nm.

Aha,to je to,se mi je zdelo ,da sem nekje zasledil navora 250....😊👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.