Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 minutami je Slivka napisal:

Sicer test samo eno uro, ma dovolj, da me je prepričalo: ni šans!

Care to explain ?

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je NevLado napisal:

Nima veze, če greš do podna bo downshift.

Žal te moram razočarat, da si.se motil. Testiral 4, 5, 6, marčo nanročni način z pedalko do podna(na šus) in nič ne downshifta.

 

 

Sm pa pol razmišlu če je to mogoče samo pri novejših modelih?🤔

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

image.jpeg

 

Napisano

Pa si pohodil do konca? Je treba kar malo mocneje pohodit za kickdown…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 58 minutami je Slivka napisal:

Sicer test samo eno uro, ma dovolj, da me je prepričalo: ni šans!

 

Resno, kako to? Kaj te ni prepričalo? Motor, prostornost, poraba? Katerga si mel 150KM, 186KM? Avtomatik? Hvala. Si me pa presenetil, ker s komerkoli govorim, kdo ga ima, same pohvale slišim. 

 

 

Napisano
pred 14 minutami je MazdaBoy napisal:

 

Resno, kako to? Kaj te ni prepričalo? Motor, prostornost, poraba? Katerga si mel 150KM, 186KM? Avtomatik? Hvala. Si me pa presenetil, ker s komerkoli govorim, kdo ga ima, same pohvale slišim. 

 

Eni mogoče celo pretiravajo s temi pohvalami :)

Podpis.png

 

Napisano
Po testni vožnji z Mazdo CX-30 si ne morem kaj, da ne bi primerjal tega SUVa s prvim koritom na kolesih, ki sem ga premogel: Fiat Panda iz leta 1995.

Obakrat sem za sovoznico. Sicer tokrat skoraj tri desetletja starejšo, a pustimo podrobnosti. Cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.

Pa gremo:

1.) Test naslonjala
Če sem pri Pandi podrl naslonjala nazaj, je nastala ena zasilna zakonska postelja. In dovolj trpežna, da je zdržala marsikaj. Če podrem naslonjala v CX-30, se počutim, kot bi ležal v trugi... Pa pri Pandi se je dalo naslonjala podret bistveno hitreje. Ja, včasih kar zaželjena lastnost...

2.) Test kolen
CX-30 je tukaj žal pogorel na testu. Panda je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri CX-30 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez sredinsko konzolo velikosti letalonosilke. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka.

3.) Test desnega ovinka
Žal, CX-30 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s Pando peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri CX-30 se sovoznica ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?

4.) Test pogovarjanja
CX-30 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?

5.) Test hitrosti
Panda je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti CX-30, da to doživiš?

6.) Test pospeševanja
Sklopka, prva, gas, sklopka, druga, gas, sklopka, tretja, gas, sklopka, četrta, gas,... v Pandi si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In CX-30? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Ampak kdo si pa to želi?

7.) Test udobnosti
Končno test, kjer je CX-30 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V Pandi mi je ponavadi bruhala.
 
Toliko zaenkrat. Glej, razumem, da obstajajo moški, ki jim je tak avto všeč. Razumem, da obstajajo moški, ki raje natepavajo moške kot ženske. Razumem, da obstajajo moški, ki se onesvestijo, ko njihova žena rojeva. Razumem, da obstajajo moški, ki obožujejo električne avte. Ampak jaz nisem tak. Vsak po svoje in gremo dalje.
 
 
 
  • Všeč 3
  • Haha 8
  • Hvala 1
Napisano
pred 6 minutami je Slivka napisal:
Po testni vožnji z Mazdo CX-30 si ne morem kaj, da ne bi primerjal tega SUVa s prvim koritom na kolesih, ki sem ga premogel: Fiat Panda iz leta 1995.

Obakrat sem za sovoznico. Sicer tokrat skoraj tri desetletja starejšo, a pustimo podrobnosti. Cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.

Pa gremo:

1.) Test naslonjala
Če sem pri Pandi podrl naslonjala nazaj, je nastala ena zasilna zakonska postelja. In dovolj trpežna, da je zdržala marsikaj. Če podrem naslonjala v CX-30, se počutim, kot bi ležal v trugi... Pa pri Pandi se je dalo naslonjala podret bistveno hitreje. Ja, včasih kar zaželjena lastnost...

2.) Test kolen
CX-30 je tukaj žal pogorel na testu. Panda je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri CX-30 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez sredinsko konzolo velikosti letalonosilke. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka.

3.) Test desnega ovinka
Žal, CX-30 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s Pando peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri CX-30 se sovoznica ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?

4.) Test pogovarjanja
CX-30 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?

5.) Test hitrosti
Panda je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti CX-30, da to doživiš?

6.) Test pospeševanja
Sklopka, prva, gas, sklopka, druga, gas, sklopka, tretja, gas, sklopka, četrta, gas,... v Pandi si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In CX-30? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Ampak kdo si pa to želi?

7.) Test udobnosti
Končno test, kjer je CX-30 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V Pandi mi je ponavadi bruhala.
 
Toliko zaenkrat. Glej, razumem, da obstajajo moški, ki jim je tak avto všeč. Razumem, da obstajajo moški, ki raje natepavajo moške kot ženske. Razumem, da obstajajo moški, ki se onesvestijo, ko njihova žena rojeva. Razumem, da obstajajo moški, ki obožujejo električne avte. Ampak jaz nisem tak. Vsak po svoje in gremo dalje.
 
 
 

Podobno izkušnjo sem imel s peugeotom 306 GTI. Ko sem zapeljal hitro v desni ovinek, je sedanjo ženo (takrat že dekle) prisesalo name. In vedno v istem ovinku. 😊

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Podobno izkušnjo sem imel s peugeotom 306 GTI. Ko sem zapeljal hitro v desni ovinek, je sedanjo ženo (takrat že dekle) prisesalo name. In vedno v istem ovinku. 😊

In to tako močno,da je še vedno prilepljena nate.....😊😂😉

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 11. 1. 2023 ob 11:55 je TiEn napisal:

130km/h na začetku klanca (bil sem sam) potem pa počasi enakomerno pospeševanje v šesti do 175km/h na vrhu,.. nisem hotel zabiti gasa do konca ,da ni avtomatika dala marče dol,..mogoče bo moral naslednjič dat v ročni način in zabit pedalko do konca,..

 

Sprobano v nedeljo... pospeševanje sem začel nekje z okoli 123km/h seveda v 6. in to krepko že v klancu, tam kjer se začenja dolgi ovinek v desno cca 1km od priključka Vrhnika (N45°57'30.5" E14°18'20.5"). Po 2.5km tam nekje okoli 800m pred mostom sem spustil gas, ker je ovinek v levo pa cesta ni bila suha, da ne bi šlo kaj narobe.

 

Števec v avtu je kazal 182km/h, navigacija pa 176km/h. Če bi bilo idealno, suha cesta pa da bi lahko začel pospeševat iz 130km/h bi šlo do mosta verjetno nekje do dobrih 180km/h. V 5. prestavi pa verjetno tam nekje 185km/h. Kar je tam nekje kot mi je enako ratal s prejšno 6-ko ob idealnih pogojih s tem, da nisem imel kamere z GPS, tako da se spomnim edino podatka iz števca 190km/h, ki je lagal tam nekje 8km/h. Sicer manj konjev 140KM ampak bolj aerodinamične oblike.

 

Je vse posneto, ampak filmčka ne bo na youtubu, da ne bi koga kaj zamikalo.

  • Všeč 6
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

 

Sprobano v nedeljo... pospeševanje sem začel nekje z okoli 123km/h seveda v 6. in to krepko že v klancu, tam kjer se začenja dolgi ovinek v desno cca 1km od priključka Vrhnika (N45°57'30.5" E14°18'20.5"). Po 2.5km tam nekje okoli 800m pred mostom sem spustil gas, ker je ovinek v levo pa cesta ni bila suha, da ne bi šlo kaj narobe.

 

Števec v avtu je kazal 182km/h, navigacija pa 176km/h. Če bi bilo idealno, suha cesta pa da bi lahko začel pospeševat iz 130km/h bi šlo do mosta verjetno nekje do dobrih 180km/h. V 5. prestavi pa verjetno tam nekje 185km/h. Kar je tam nekje kot mi je enako ratal s prejšno 6-ko ob idealnih pogojih s tem, da nisem imel kamere z GPS, tako da se spomnim edino podatka iz števca 190km/h, ki je lagal tam nekje 8km/h. Sicer manj konjev 140KM ampak bolj aerodinamične oblike.

 

Je vse posneto, ampak filmčka ne bo na youtubu, da ne bi koga kaj zamikalo.

Mal si zabluzu, tu smo tisti z CX30 tkami.... 😁 Hec😉

Dober ti leti ni kaj, jaz grem minuto prej od doma in sva skupaj pri @Alex-u na kofetu.... 😊😉👌

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Mal si zabluzu, tu smo tisti z CX30 tkami.... 😁 Hec😉

Dober ti leti ni kaj, jaz grem minuto prej od doma in sva skupaj pri @Alex-u na kofetu.... 😊😉👌

 

 

Pa še poraba enaka ali manjša, s CX30. 😊 Kot praviš, pride še gelipter in so tri lepotice na kupu. 😉

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Alex napisal:

Pa še poraba enaka ali manjša, s CX30. 😊 Kot praviš, pride še gelipter in so tri lepotice na kupu. 😉

... ob treh starih dedcih 🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 9
Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

... ob treh starih dedcih 🤣

 

image.png

A se nam pridružiš? Potem bomo štirje. 

Samo tvoj avto bo na žalost kazil podobo. 😉

Mora že kaj bit na nas, da se nas ta mlade držijo. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

A se nam pridružiš? Potem bomo štirje. 

Samo tvoj avto bo na žalost kazil podobo. 😉

Mora že kaj bit na nas, da se nas ta mlade držijo. 😊

 

Verjetno isto kor pri vseh starih dedih z mladimi lepoticami.

Dnar?

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 26 minutami je godlike napisal:

 

Verjetno isto kor pri vseh starih dedih z mladimi lepiticami.

Dnar?

 

Ne verjamem da se okrog Alexa kjera plete zaradi karakterja :D Ali pač

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

 

Verjetno isto kor pri vseh starih dedih z mladimi lepiticami.

Dnar?

Mrbit. 😊

 

 

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Mal si zabluzu, tu smo tisti z CX30 tkami.... 😁 Hec😉

Dober ti leti ni kaj, jaz grem minuto prej od doma in sva skupaj pri @Alex-u na kofetu.... 😊😉👌

 

Sej veš, da je to bil sam test... ne vozim drugač tako hitro, ker ne pridobiš kej dosti pa še količina prometa je velika in rataš samo še bolj živčen.

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

 

Sej veš, da je to bil sam test... ne vozim drugač tako hitro, ker ne pridobiš kej dosti pa še količina prometa je velika in rataš samo še bolj živčen.

Pa poraba bi šla v višave s tako vožnjo. 😄 To pa tebi ne bi pristajalo.😄

Sicer sem pa bil včeraj na, snegu z mojo rdečo puščico. Čeprav je snežilo za domov sem nastavil tempomat na 145.

In poraba do Kopra (preko Cerknice) zanimivih 5,9/100. Se pozna, da je "odprta". 😊

.

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:

 

Ne verjamem da se okrog Alexa kjera plete zaradi karakterja :D Ali pač

 

A še nisi slišal, da lepa dekleta ljubijo barabe?

 

In kako veš, da se okrog Alexa vrtijo? Lahko, da so v bližini Alexa, ker je Alex v bližini koga, okoli katerega se lepotice vrtijo...

Pravkar je Alex napisal:

Pa poraba bi šla v višave s tako vožnjo. 😄 To pa tebi ne bi pristajalo.😄

Sicer sem pa bil včeraj na, snegu z mojo rdečo puščico. Čeprav je snežilo za domov sem nastavil tempomat na 145.

In poraba do Kopra (preko Cerknice) zanimivih 5,9/100. Se pozna, da je "odprta". 😊

.

 

 

Preko Cerknice s tempomatom na 145? Mislim, da si se malo zatipkal, najbrž si hotel natipkat 's tempomatom na 45'...

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je Slivka napisal:

 

A še nisi slišal, da lepa dekleta ljubijo barabe?

 

In kako veš, da se okrog Alexa vrtijo? Lahko, da so v bližini Alexa, ker je Alex v bližini koga, okoli katerega se lepotice vrtijo...

 

Preko Cerknice s tempomatom na 145? Mislim, da si se malo zatipkal, najbrž si hotel natipkat 's tempomatom na 45'...

No res , tisti del preko Rakeka do Cerknice  sem vozil počasneje. 😊 Sem pa malo užival v več kot pol metrski snežni odeji. Sem rdečko malo zapeljal po snegu. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Pa poraba bi šla v višave s tako vožnjo. 😄 To pa tebi ne bi pristajalo.😄

Sicer sem pa bil včeraj na, snegu z mojo rdečo puščico. Čeprav je snežilo za domov sem nastavil tempomat na 145.

In poraba do Kopra (preko Cerknice) zanimivih 5,9/100. Se pozna, da je "odprta". 😊

 

Ne vem, pri tej hitrosti sem gledal sam na cesto. Bi pa znalo bit tam nekje okoli 17l/100km. Bom videl, kolk se mi bo to huliganstvo poznalo na koncu tanka. Aja, čak hehe, sej sem tankal v ponedeljek.

 

image.png

Se ne pozna nič, bi moral očitno kar nekaj časa gnat, da bi to vplivalo na povrečje pri tanku.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

 

Ne vem, pri tej hitrosti sem gledal sam na cesto. Bi pa znalo bit tam nekje okoli 17l/100km. Bom videl, kolk se mi bo to huliganstvo poznalo na koncu tanka. Aja, čak hehe, sej sem tankal v ponedeljek.

 

image.png

Se ne pozna nič, bi moral očitno kar nekaj časa gnat, da bi to vplivalo na povrečje pri tanku.

 

 

Saj veš, da mi te tabele ne pomenijo nič. 😊

 

 

Napisano
Pravkar je Alex napisal:

Saj veš, da mi te tabele ne pomenijo nič. 😊

Jebat ga, če mi je pa tačrnih zmanjkalo. 😜

33112_1.png

Napisano

In nato svizec zavije čokolado...

 

Možakar, med metri in decimetri je precej razlike. 

 

Mazda CX-30 je od tal dvignjena 21 cm. Če se notri usede tak karakter, kot si ti, se avto še posede. Torej bi pri 20 cm snežni odeji že plužil sneg pred seboj. Ker ga ne bi odrival na kraj, bi ga zbijal pod avto, dokler ne bi nasedel na sneg. Se pravi, teoretično je že 20 cm za Mazdo CX-30 nepremagljivo (v praksi še precej manj...), 50 cm pa edino, če jo Caterpiler vleče. Še za BTjko z zimskimi gumami in verigami na vseh štirih kolesih je 25 cm hud zalogaj, pa je to komaj polovica od polmeterske snežne odeje...

 

Torej bi ti moral napisat, da si užival v malo več kot pol decimeterski snežni odeji, ne pa polmetrski...

No, dopuščam možnost, da si se precej nenatančno izrazil (ne bi bilo prvič), da je bila okolica pod polmetersko snežno odejo, cesta pa splužena in posuta...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.