Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 37 minutami je Boss napisal:

Žalostno je, da je Ferrari sploh naredil SUV-a, tako kot nekoč karavana. To so butasti načini kako lovit kupce. Ferrari je nišna znamka superšportnih avtomobilov in ne trendovskih prevoznih sredstev.

 

Je pa drugač iz slike lepo razvidno kako bi CX-30 lepše izgledala z nekoliko manjšimi obrobami okoli blatnikov in karoserije. Verjetno bo na enem izmed prihodnjih FL-jev to popravljeno.

Prvi del izjave si kixnil, Ferrari že ve kaj dela....👌

Drugi del si pa zadel in upam,da to naredijo, popravijo.....:jupiii:

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Prvi del izjave si kixnil, Ferrari že ve kaj dela....👌

Drugi del si pa zadel in upam,da to naredijo, popravijo.....:jupiii:

Itak, da vedo, kaj delajo. Še nekaj let in tej športni, "potratni" Ferrariji bodo preteklost. Pač se prilagajajo povpraševanju na trgu. Kar se tiče pa obrob na cx30 pa ne verjamem, da jih bodo zmanjšali. To je zaščitni znak cx 30. To jo naredi prepoznavno. 

Zanimivo, da so veliki večini "neodvisnih" ljudi, ki niso na mazda forumu in niso obremenjeni z kometarji nekaterih, prav te obrobe zanimive.

Kakor tudi  ne motijo nobenega sanke na karavanski 6-ki.😉

 

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Žalostno je, da je Ferrari sploh naredil SUV-a, tako kot nekoč karavana. To so butasti načini kako lovit kupce. Ferrari je nišna znamka superšportnih avtomobilov in ne trendovskih prevoznih sredstev.

 

Je pa drugač iz slike lepo razvidno kako bi CX-30 lepše izgledala z nekoliko manjšimi obrobami okoli blatnikov in karoserije. Verjetno bo na enem izmed prihodnjih FL-jev to popravljeno.

Ja ko primerjaš obe sliki vidš kolk plastike ma cx-30

 

image.jpeg

 

Napisano

Mene rahlo moti okrog koles zato imam sivo, da ne izstopa... Drugje je pa tako ni veliko.... :prstgor:

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Mogoče bodo pogledali pri faceliftu proti cx-60 ;)

Up, da ne. Da je ne pogrešajo. 

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Itak, da vedo, kaj delajo. Še nekaj let in tej športni, "potratni" Ferrariji bodo preteklost. Pač se prilagajajo povpraševanju na trgu. Kar se tiče pa obrob na cx30 pa ne verjamem, da jih bodo zmanjšali. To je zaščitni znak cx 30. To jo naredi prepoznavno. 

Zanimivo, da so veliki večini "neodvisnih" ljudi, ki niso na mazda forumu in niso obremenjeni z kometarji nekaterih, prav te obrobe zanimive.

Kakor tudi  ne motijo nobenega sanke na karavanski 6-ki.😉

 

A ti neodvisni so lastniki Dacie. Ti imajo navadno nižje standarde glede ogromno plastike na avtih pa naj si to bodo obrobe al pa sanke na strehi. :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Kolega, s katerim hodiva skupaj na smučanje (to je tako imenovano moško druženje😊) ima Peugeota 5008 1,6 HDI. Lani smo šli z njegovim avtom na smučanje. Porabo je imel 6,6. In se je hvalil, kako mu malo pije. 😊

Sedaj,zadnjih dvakrat sva šla z mojo cx 30. 

Danes brez thuleta na strehi. Poraba na koncu 6,3/100.😊 Tako se je zapalil na cx30, da imamo izgleda novega kandidata za nakup. 😊 Pa je možakar visok preko 190 cm. 

Aja, smuči dolžine  172 cm gredo brez problema zadaj  v prtljažnik z spuščeno tretjino sedeža. Sem se bal, da ne bodo šle. Je pa to max dolžina. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 13 minutami je Alex napisal:

Kolega, s katerim hodiva skupaj na smučanje (to je tako imenovano moško druženje😊) ima Peugeota 5008 1,6 HDI. Lani smo šli z njegovim avtom na smučanje. Porabo je imel 6,6. In se je hvalil, kako mu malo pije. 😊

Sedaj,zadnjih dvakrat sva šla z mojo cx 30. 

Danes brez thuleta na strehi. Poraba na koncu 6,3/100.😊 Tako se je zapalil na cx30, da imamo izgleda novega kandidata za nakup. 😊 Pa je možakar visok preko 190 cm. 

Aja, smuči dolžine  172 cm gredo brez problema zadaj  v prtljažnik z spuščeno tretjino sedeža. Sem se bal, da ne bodo šle. Je pa to max dolžina. 

Kater letnik pa ima tega pežoja

Napisano (urejeno)

Ta dva avtomobila sta tako različna, da je primerjave porabe med njima nesmiselna.

Mislim, da bo kolega razočaran nad prostornostjo pri CX-30, saj je sedaj "razvajen" nad prostornostjo Peugeota 5008.

CX-30, je po prostornosti kabine in prtljažnika v velikosti golfa, ali pa še niti to ne, če prav je CX-30 po zunanjih merah bistveno večji.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 1 minuto je Lentus napisal:

Ta dva avtomobila sta tako različna, da je primerjave porabe med njima nesmiselna.

Mislim, da bo kolega razočaran nad prostornostjo pri CX-30, saj je sedaj "razvajen" nad prostornostjo Peugeota 5008.

CX-30, je po prostornosti kabine in prtljažnika v velikosti golfa, ali pa še niti to ne.

Ne bo, brez skrbi.😊

Je že zaljubljen v cx 30. Sicer pa cx 30 ni v kabini dosti manj placa kot v 6-ki. 

Želi si bolj športen avto. Otroci so že veliki, krompirja pa tudi ne rabi več prevažati okoli. 

Ima pa z puginem tudi en kup problemov. Francoz kot Francoz. 😉

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Sam to niti ni tolk težko, da mu je CX-30 bolj pri srcu. Prvič je vsaj desetletje novejši model, slabih 200kg lažji z bistveno boljšim motorjem kot je tisti podhranjeni mlinček od litra in pol HDI, ki zmore jedva 110KM in ene tolk navora kot Skyactiv-X. Zdaj pa računaj 1600kg pa 110KM - ma to na dober dan jedva da gre pod 13 sekund do 100km/h.

 

Pri tem anemičnem Pugiju si upam trdit, da bi bil tvoj kolega navdušen tud nad novi Dusterjem.😜

  • Všeč 1
  • Haha 4

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Sam to niti ni tolk težko, da mu je CX-30 bolj pri srcu. Prvič je vsaj desetletje novejši model, slabih 200kg lažji z bistveno boljšim motorjem kot je tisti podhranjeni mlinček od litra in pol HDI, ki zmore jedva 110KM in ene tolk navora kot Skyactiv-X. Zdaj pa računaj 1600kg pa 110KM - ma to na dober dan jedva da gre pod 13 sekund do 100km/h.

 

Pri tem anemičnem Pugiju si upam trdit, da bi bil tvoj kolega navdušen tud nad novi Dusterjem.😜

Njega niti ne moti toliko to, da je nepremičnina. Bolj ga motijo stalna popravila in ruzina na kolonah in vratih. Da ne govorimo o tem, da se mu lupi lak na sprednji havbi, kar je itak stalnica pri Francozih. 

Ja, cx30 je pravi space shutle proti temu njegovemu čudu od avta. 

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Njega niti ne moti toliko to, da je nepremičnina. Bolj ga motijo stalna popravila in ruzina na kolonah in vratih. Da ne govorimo o tem, da se mu lupi lak na sprednji havbi, kar je itak stalnica pri Francozih. 

Ja, cx30 je pravi space shutle proti temu njegovemu čudu od avta. 

 

Ampak, avto je star 13 let... logično je da ne bo vse tako kot pri novem. Če bi bilo to nepomembno kolk je star bi vsi vozili stare. 13 let za avto ni malo, vprašanje kolk kilometrov je že za njim, tako da je za pričakovat, da se bo kaj pokvarilo, tudi kakšen lak ni bil dobro narejen. Tudi pri Mazdah so nekateri v preteklosti imeli precej rjavenja, pa še danes se najdejo kakšne feltne, kjer lak odstopa.

 

Nikakor ne zagovarjam Francoza, ampak samo pač dejstva, da skoraj nov avto pač ni enak 13 let staremu. Zato je vedno subjektivni pogled nekoga, ko se iz 13 let starih jajc vsede v nov avto. Je razlika, ampak enako bi bilo, če bi se vsedel v večino novih avtov. Zato taka "navdušenja" vedno jemljem z rezervo.

 

Pa to ni nikakršno kurcanje čez karkoli ampak več ali manj ljudje tako funkcioniramo, ko naletimo na nekaj novega.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Lentus napisal:

Ta dva avtomobila sta tako različna, da je primerjave porabe med njima nesmiselna.

Mislim, da bo kolega razočaran nad prostornostjo pri CX-30, saj je sedaj "razvajen" nad prostornostjo Peugeota 5008.

CX-30, je po prostornosti kabine in prtljažnika v velikosti golfa, ali pa še niti to ne, če prav je CX-30 po zunanjih merah bistveno večji.

Tole je najpomembnejši komentar v tej temi.

 

5008 izpred 10 let nazaj je res kraljica prostornosti in prikaz izrabe enoprostorca v pravem pomenu besede.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Da zaključimo. Kolega je skupaj z ženo obiskal nekaj korejskih avtosalonov in ni našel nič pametnega. O peugeotih noče niti slišati več, Nemci ga ne zanimajo. 

Boss, všeč mu niso novi avtomobili na splošno, ampak konkretno cx30. 😉

 

 

 

Napisano
pred 17 urami je Alex napisal:

Da zaključimo. Kolega je skupaj z ženo obiskal nekaj korejskih avtosalonov in ni našel nič pametnega. O peugeotih noče niti slišati več, Nemci ga ne zanimajo. 

Boss, všeč mu niso novi avtomobili na splošno, ampak konkretno cx30. 😉

 

Lahko ga pa malo zapališ za audija, mu reč, da en tle na forumu predlaga nakup svetega nemca 😆 😉

 

 

Napisano
pred 7 minutami je MazdaBoy napisal:

Lahko ga pa malo zapališ za audija, mu reč, da en tle na forumu predlaga nakup svetega nemca 😆 😉

Ha, ha, pa prav na audije in bmw-je je alergičen. Pred pugijem je imel Toyoto. 

Ta pugi je bila napaka, priznava. Ga je pa uporabljal za voziti material, ko je obnavljal hišo. Sedaj hoče avto, da bi užival v njem... itak ne rabi več tovornega vozila. Otroci so veliki, hišo je dokončal in ne rabi voziti materiala, kilometrov pa ne dela več veliko (manj kot 10000 km). 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

 

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Zdravo,

Pa bom malo napisal po dobrih dveh mesecih uporabe cx 30 

Avto se pelje odlicno v ovinkih imas vcasih obcutek da se avto skoraj ne nagiba, hrup v kabini zelo majhen dobro edino avtocesta malo doda, motor odziven sicer ja pri nizkih obratih ne poskoci ko pa pride na obrate pa vlece in mu tudi ne zmanjka, poraba za tako mocen motor in bencinarja je 5,9l/100km kar se mi zdi dobro. Skratka zelo fin za vozit asistenci sistemi delujejo dobro itd. 

Aja pa zaslon itd res dobro izpade da ni na touch. Pa bose sound je pa vrhunski.
 

No sedaj pa se malo minusov.

Menjalnik sicer zelo natancen vendar se vcasih zgodi da kar ne gre zlahka v prestavo. Mogoce sedaj ko se je malo uteklo vse skupaj se to skoraj ne zgodi vec. Zapiranje vrat vcasih se avto sam zaklene vcasih ne ima kdo kasno idejo

 

Lp

 

 

Napisano
pred 39 minutami je klemen 77 napisal:

Zdravo,

Pa bom malo napisal po dobrih dveh mesecih uporabe cx 30 

Avto se pelje odlicno v ovinkih imas vcasih obcutek da se avto skoraj ne nagiba, hrup v kabini zelo majhen dobro edino avtocesta malo doda, motor odziven sicer ja pri nizkih obratih ne poskoci ko pa pride na obrate pa vlece in mu tudi ne zmanjka, poraba za tako mocen motor in bencinarja je 5,9l/100km kar se mi zdi dobro. Skratka zelo fin za vozit asistenci sistemi delujejo dobro itd. 

Aja pa zaslon itd res dobro izpade da ni na touch. Pa bose sound je pa vrhunski.
 

No sedaj pa se malo minusov.

Menjalnik sicer zelo natancen vendar se vcasih zgodi da kar ne gre zlahka v prestavo. Mogoce sedaj ko se je malo uteklo vse skupaj se to skoraj ne zgodi vec. Zapiranje vrat vcasih se avto sam zaklene vcasih ne ima kdo kasno idejo

 

Lp

 

 

To je feature, lahko izklopiš

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.