Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 19 urami je Alex napisal:

V naslednjih dnevih boste lastniki cx30 z x 186 motorjem dobili vpoklic za kontrolo hladilnega sistema. Mene so že kontaktiral iz btc v Ljubljani. Seveda sem gladko odklonil, da bi stopil še kdaj v ta njihov žgabucin. Se bom raje najavil v Avtoplus Kopru, čeprav je isti polom kot v Ljubljani. 

Ja...pa bomo peljali na preventivni pregled Mazdo CX30..saj je v GARANCIJI 😉😁😁😁za zdaj je vse ok👍👍👍👍😉zoom zoom😃

Napisano (urejeno)

Premium vpoklic ni kaj.🤪

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je Gelipter napisal:

Ja...pa bomo peljali na preventivni pregled Mazdo CX30..saj je v GARANCIJI 😉😁😁😁za zdaj je vse ok👍👍👍👍😉zoom zoom😃

Tudi, ko je izve garancije ti to velja.... 👍😉

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Tudi, ko je izve garancije ti to velja.... 👍😉

Vidiš, tako se skrbi za premium mazdine avtomobile, kot je cx 30 . Za ostale pa... Hja, kakor se kdo znajde. Eni ne vedo za vpoklic pa gre lahko kaj v maloro. 

 

 

Napisano

Ce ima uvoznik tvoje podatke... potem itak dobis posto... ali pa te poklicejo ... Ce pa opravljas servise na pooblascenem servisu te pa iz servisa poklicejo ali ti sporocijo, da je na voljo vpoklic ... in ga naredijo ob rednem servisu ali pa izredno... odvisno, kaksno prioriteto ima vpoklic ... 

 

Sicer pa, ce imas aplikacijo My Mazda, lahko tudi preko te dobis obvestila o vpoklicih ...

 

image.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 urami je Bini napisal:

Ko sem ravno govoril s servisoerjem sem vprašal za ceno drugega rednega servisa in se je podražil iz 230€ na 280€.... 😔

Tudi mojega olja nočejo več po direktivi direktorja.... :nevem:

 

Moj 2 servis je stal dobrih 350 eur.

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

S servisom "pod kozolcem" je problem samo ena stvar....nima digitalnega zapisa. Taksen servis pride v postev za starejsa vozila.

 

Osebno ko kupujem rabljeno Mazdo hočem digitalno mazdino servisno zgodovino, v nasprotnem primeru vozila raje ne kupim. Z digitalno zgodovino se vozilo tudi lazje in drazje proda, tko da za novejsa vozila jaz ne vidim kozolec kot prednost ampak slabost.

Napisano
pred 13 minutami je ignacij napisal:

S servisom "pod kozolcem" je problem samo ena stvar....nima digitalnega zapisa. Taksen servis pride v postev za starejsa vozila.

 

Osebno ko kupujem rabljeno Mazdo hočem digitalno mazdino servisno zgodovino, v nasprotnem primeru vozila raje ne kupim. Z digitalno zgodovino se vozilo tudi lazje in drazje proda, tko da za novejsa vozila jaz ne vidim kozolec kot prednost ampak slabost.

Jaz pa najbolj zaupam svojim očem in občutku. Kaj mi pomaga štempelj od uradnega servisa, ko pa tam delajo sami vajenci, napol usposobljeni. Lahko ti naredijo več škode na avtu kot koristi. Več je vreden en dober popoldanski mojster kot ducat pacientov na uradnem. 

 

 

Napisano

Se strinjam tudi s tabo. Sam vozim svojo mazdo na uradni servis samo zaradi digitalnega zapisa. Mogoče se motim, vendar predvidevam, da je uradni servis za veliko kupcev eden od pogojev da vozilo kupijo. Mazde se že tako ne prodajajo kot vroče žemljice in takšna stvar lahko odloča o tem a boš vozilo prodal ali ne.

Napisano

Svinčnik in papir. 

Koliko več daš za šlampast servis...pa odštej od cene vozila...

Mogoče dobiš več za avto, ko ga prodajaš, z digitalnim potrdilo servisa...dvomim pa, da toliko več, kot si pri pooblaščencu doplačal. 

Napisano

Ni vse samo končen finančni izračun, meni je pomembno, da vozilo sploh prodam v razumnem času. Gledam na avtonet, pa so gor ene in iste mazde dolgo časa, tako da je očitno problem prodat mazdo in si nočem prodaje še dodatno otežiti za par sto eurov razlike, ki jih bom mogoče še celo nazaj dobil na račun digitalnega zapisa. Ne trdim da je to zihr, sam so pa sigurno boljše možnosti pri prodaji.

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Ce ima uvoznik tvoje podatke... potem itak dobis posto... ali pa te poklicejo ... Ce pa opravljas servise na pooblascenem servisu te pa iz servisa poklicejo ali ti sporocijo, da je na voljo vpoklic ... in ga naredijo ob rednem servisu ali pa izredno... odvisno, kaksno prioriteto ima vpoklic ... 

 

Sicer pa, ce imas aplikacijo My Mazda, lahko tudi preko te dobis obvestila o vpoklicih ...

 

image.png

 

Ta aplikacija nič ne velja,serviserji imajo tisto tapravo.....😉

Sva z Alexsom preverila najprej to aplikacijo po VIN in ni nobenemu nič pokazalo čeprav je že on dobil poziv za vpoklic! Zato sem poklical na uradni servis in mi je tam pogledal za moj avto po VIN in je vpoklic !😇

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je ignacij napisal:

Ni vse samo končen finančni izračun, meni je pomembno, da vozilo sploh prodam v razumnem času. Gledam na avtonet, pa so gor ene in iste mazde dolgo časa, tako da je očitno problem prodat mazdo in si nočem prodaje še dodatno otežiti za par sto eurov razlike, ki jih bom mogoče še celo nazaj dobil na račun digitalnega zapisa. Ne trdim da je to zihr, sam so pa sigurno boljše možnosti pri prodaji.

daš ga za 1000€ ceneje, dobiš šverota 5min po objavi oglasa, verjemi mi, če se želiš pač avta na hitro znebiti in če je dober, ker on ne bo gledal ali imaš digitalno servisno ali si brez, on gleda samo da ga bo nekje/nekomu lahko dražje prodal kot ga je kupil in s tem zaslužil...ti moraš pa pač pozabiti teh par sto € minusa, ampak po drugi strani pa hitro prodaš avto...:)....

 

p.s. ko se ravno govori o prodaji, ali kdo še ve ali "ljubljanski sejem" tam na Viču še obstaja ("pod lipco" se je v starih časih reklo, ob nedeljah je bilo....)?

Popravljeno od sportman333
Napisano

1000€ ceneje? Sm kmet an ne zastpom lih tanartabl ne matematike ne ekonomije. Alora, ko kupim avto, ga vozim na servis, ki mu zaupam. A je to pooblaščeni ali ne, koga briga. Ko ima avto enkrat za seboj 300.000 km, ga ne prodam, ampak se ga znebim. In 13 let star avto z več kot 300.000 km je vreden 10 centov po kilogramu pa če ima servisno knjižico od NASE ali pa nima nobene servisne knjižice. 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Nr mešaj zdaj iztrošenih vozil, to vsi vemo, da niso nič vredna. Govorim o vozilih 15k +. Če vem, da bom avto zvozil do konca potem ga sigurno ne bom peljal na uradni servis, če ga pa mislim prodat ko je še kaj vreden, potem pa ga bom.

 

Aja pa te švercerji ti ne bodo ponudili samo 1k manj ampak kar malo več manj.

 

Kakorkoli, vsak ima svojo računico

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Ta aplikacija nič ne velja,serviserji imajo tisto tapravo.....😉

Sva z Alexsom preverila najprej to aplikacijo po VIN in ni nobenemu nič pokazalo čeprav je že on dobil poziv za vpoklic! Zato sem poklical na uradni servis in mi je tam pogledal za moj avto po VIN in je vpoklic !😇


 

Nevem… jaz sem dobil takole, kot je na sliki prej, v aplikaciji obvestilo… Sicer sta bila potem se dva druga vpoklica in so vse skupaj naredili naenkrat… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:


 

Nevem… jaz sem dobil takole, kot je na sliki prej, v aplikaciji obvestilo… Sicer sta bila potem se dva druga vpoklica in so vse skupaj naredili naenkrat… 

Aha, ti si dobil obvestilo, potem se pa nisva razumela, jaz sem mislil na tisto od "Mazda.si",ko se z VIN številko prijaviš in izveš stanje, pravzaprav nič ne izveš, ker napiše, da za tvoj avto ni vpoklica v resnici pa je... 😔😉

Kaj pa je bilo pri vpoklicu? 

Napisano

Trije vpoklici so bili… tale, za katerega sem dobil obvestilo je da se menda zaslon ugasne (softverski popravek)… potem je bil se en softverski popravek za 12V akumulator ;) … pa en hardverski, ki popravi napacen izracun kolicine goriva v rezervoarju…

 

WWW.CX70FORUM.COM


1. Recall on – Instrument Cluster Blackout Concern (# AP013A) for CX-60 PHEV is a reprogramming of the Instrument Cluster with MDARS.

2. Recall on - Improper indication of fuel tank gauge (# AP020A) for CX-60 PHEV is the removal of Fuel Pump and re-routing of fuel lines and cables inside and around fuel tank.

3. Recall on - 12V Battery running out (#AP015A) for CX-60 PHEV is the reprogramming of 2 modules individually, the ESU or Electric Supply Units and BCM or Body Control Unit via MDARS.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je Bossek napisal:

https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

tukaj se lahko preveri vpoklic

 

Za mojo:

image.png

Sem že zgoraj napisal,da je tole nezanesljivo in da imajo na uradnem servisu drugo aplikacijo,ki kao ni za širšo javnost! (bogsigavedi zakaj).....🤔

Pokliči svojega serviserja in preveri,da boš siguren in brez skrbi.....👍😉

Napisano

Ta mazdina  aplikacija nima veze z realnostjo. Mene so poklicali, da imam vpoklic, nato sem šel preverit še na to aplikacijo in je lepo, elegantno bilo zapisano, da za moje vozilo ni vpoklica. 

A ne bi raje zaprli tega, da ne zavajajo ljudi? 

 

 

Napisano

Hej družba, po kar nekaj letih abstinence 😂 se spet odločam za nakup Mazde. Navdušil sem se nad Mazdo CX-30, zdaj pa sem v dilemi glede izbire motorja (150 ali 186 konjev) ter ročni ali avtomatski menjalnik. Na testih je večina navdušena nad ročnim menjalnikom, jaz pa sem trenutno razvajen z 8-stopenjskim avtomatikom. Kaj je vaše mnenje? Moje vožnje so sicer večinoma avtocesta in nekaj mesta.

Napisano

Tukaj imamo voznike vseh kombinacij in vsak bo svojo zagovarjal.

Meni Mazdin AT odgovarja

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.