Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 19 urami je Alex napisal:

V naslednjih dnevih boste lastniki cx30 z x 186 motorjem dobili vpoklic za kontrolo hladilnega sistema. Mene so že kontaktiral iz btc v Ljubljani. Seveda sem gladko odklonil, da bi stopil še kdaj v ta njihov žgabucin. Se bom raje najavil v Avtoplus Kopru, čeprav je isti polom kot v Ljubljani. 

Ja...pa bomo peljali na preventivni pregled Mazdo CX30..saj je v GARANCIJI 😉😁😁😁za zdaj je vse ok👍👍👍👍😉zoom zoom😃

Napisano (urejeno)

Premium vpoklic ni kaj.🤪

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 1 uro je Gelipter napisal:

Ja...pa bomo peljali na preventivni pregled Mazdo CX30..saj je v GARANCIJI 😉😁😁😁za zdaj je vse ok👍👍👍👍😉zoom zoom😃

Tudi, ko je izve garancije ti to velja.... 👍😉

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Tudi, ko je izve garancije ti to velja.... 👍😉

Vidiš, tako se skrbi za premium mazdine avtomobile, kot je cx 30 . Za ostale pa... Hja, kakor se kdo znajde. Eni ne vedo za vpoklic pa gre lahko kaj v maloro. 

 

 

Napisano

Ce ima uvoznik tvoje podatke... potem itak dobis posto... ali pa te poklicejo ... Ce pa opravljas servise na pooblascenem servisu te pa iz servisa poklicejo ali ti sporocijo, da je na voljo vpoklic ... in ga naredijo ob rednem servisu ali pa izredno... odvisno, kaksno prioriteto ima vpoklic ... 

 

Sicer pa, ce imas aplikacijo My Mazda, lahko tudi preko te dobis obvestila o vpoklicih ...

 

image.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 urami je Bini napisal:

Ko sem ravno govoril s servisoerjem sem vprašal za ceno drugega rednega servisa in se je podražil iz 230€ na 280€.... 😔

Tudi mojega olja nočejo več po direktivi direktorja.... :nevem:

 

Moj 2 servis je stal dobrih 350 eur.

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

S servisom "pod kozolcem" je problem samo ena stvar....nima digitalnega zapisa. Taksen servis pride v postev za starejsa vozila.

 

Osebno ko kupujem rabljeno Mazdo hočem digitalno mazdino servisno zgodovino, v nasprotnem primeru vozila raje ne kupim. Z digitalno zgodovino se vozilo tudi lazje in drazje proda, tko da za novejsa vozila jaz ne vidim kozolec kot prednost ampak slabost.

Napisano
pred 13 minutami je ignacij napisal:

S servisom "pod kozolcem" je problem samo ena stvar....nima digitalnega zapisa. Taksen servis pride v postev za starejsa vozila.

 

Osebno ko kupujem rabljeno Mazdo hočem digitalno mazdino servisno zgodovino, v nasprotnem primeru vozila raje ne kupim. Z digitalno zgodovino se vozilo tudi lazje in drazje proda, tko da za novejsa vozila jaz ne vidim kozolec kot prednost ampak slabost.

Jaz pa najbolj zaupam svojim očem in občutku. Kaj mi pomaga štempelj od uradnega servisa, ko pa tam delajo sami vajenci, napol usposobljeni. Lahko ti naredijo več škode na avtu kot koristi. Več je vreden en dober popoldanski mojster kot ducat pacientov na uradnem. 

 

 

Napisano

Se strinjam tudi s tabo. Sam vozim svojo mazdo na uradni servis samo zaradi digitalnega zapisa. Mogoče se motim, vendar predvidevam, da je uradni servis za veliko kupcev eden od pogojev da vozilo kupijo. Mazde se že tako ne prodajajo kot vroče žemljice in takšna stvar lahko odloča o tem a boš vozilo prodal ali ne.

Napisano

Svinčnik in papir. 

Koliko več daš za šlampast servis...pa odštej od cene vozila...

Mogoče dobiš več za avto, ko ga prodajaš, z digitalnim potrdilo servisa...dvomim pa, da toliko več, kot si pri pooblaščencu doplačal. 

Napisano

Ni vse samo končen finančni izračun, meni je pomembno, da vozilo sploh prodam v razumnem času. Gledam na avtonet, pa so gor ene in iste mazde dolgo časa, tako da je očitno problem prodat mazdo in si nočem prodaje še dodatno otežiti za par sto eurov razlike, ki jih bom mogoče še celo nazaj dobil na račun digitalnega zapisa. Ne trdim da je to zihr, sam so pa sigurno boljše možnosti pri prodaji.

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Ce ima uvoznik tvoje podatke... potem itak dobis posto... ali pa te poklicejo ... Ce pa opravljas servise na pooblascenem servisu te pa iz servisa poklicejo ali ti sporocijo, da je na voljo vpoklic ... in ga naredijo ob rednem servisu ali pa izredno... odvisno, kaksno prioriteto ima vpoklic ... 

 

Sicer pa, ce imas aplikacijo My Mazda, lahko tudi preko te dobis obvestila o vpoklicih ...

 

image.png

 

Ta aplikacija nič ne velja,serviserji imajo tisto tapravo.....😉

Sva z Alexsom preverila najprej to aplikacijo po VIN in ni nobenemu nič pokazalo čeprav je že on dobil poziv za vpoklic! Zato sem poklical na uradni servis in mi je tam pogledal za moj avto po VIN in je vpoklic !😇

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je ignacij napisal:

Ni vse samo končen finančni izračun, meni je pomembno, da vozilo sploh prodam v razumnem času. Gledam na avtonet, pa so gor ene in iste mazde dolgo časa, tako da je očitno problem prodat mazdo in si nočem prodaje še dodatno otežiti za par sto eurov razlike, ki jih bom mogoče še celo nazaj dobil na račun digitalnega zapisa. Ne trdim da je to zihr, sam so pa sigurno boljše možnosti pri prodaji.

daš ga za 1000€ ceneje, dobiš šverota 5min po objavi oglasa, verjemi mi, če se želiš pač avta na hitro znebiti in če je dober, ker on ne bo gledal ali imaš digitalno servisno ali si brez, on gleda samo da ga bo nekje/nekomu lahko dražje prodal kot ga je kupil in s tem zaslužil...ti moraš pa pač pozabiti teh par sto € minusa, ampak po drugi strani pa hitro prodaš avto...:)....

 

p.s. ko se ravno govori o prodaji, ali kdo še ve ali "ljubljanski sejem" tam na Viču še obstaja ("pod lipco" se je v starih časih reklo, ob nedeljah je bilo....)?

Popravljeno od sportman333
Napisano

1000€ ceneje? Sm kmet an ne zastpom lih tanartabl ne matematike ne ekonomije. Alora, ko kupim avto, ga vozim na servis, ki mu zaupam. A je to pooblaščeni ali ne, koga briga. Ko ima avto enkrat za seboj 300.000 km, ga ne prodam, ampak se ga znebim. In 13 let star avto z več kot 300.000 km je vreden 10 centov po kilogramu pa če ima servisno knjižico od NASE ali pa nima nobene servisne knjižice. 

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Nr mešaj zdaj iztrošenih vozil, to vsi vemo, da niso nič vredna. Govorim o vozilih 15k +. Če vem, da bom avto zvozil do konca potem ga sigurno ne bom peljal na uradni servis, če ga pa mislim prodat ko je še kaj vreden, potem pa ga bom.

 

Aja pa te švercerji ti ne bodo ponudili samo 1k manj ampak kar malo več manj.

 

Kakorkoli, vsak ima svojo računico

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Ta aplikacija nič ne velja,serviserji imajo tisto tapravo.....😉

Sva z Alexsom preverila najprej to aplikacijo po VIN in ni nobenemu nič pokazalo čeprav je že on dobil poziv za vpoklic! Zato sem poklical na uradni servis in mi je tam pogledal za moj avto po VIN in je vpoklic !😇


 

Nevem… jaz sem dobil takole, kot je na sliki prej, v aplikaciji obvestilo… Sicer sta bila potem se dva druga vpoklica in so vse skupaj naredili naenkrat… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:


 

Nevem… jaz sem dobil takole, kot je na sliki prej, v aplikaciji obvestilo… Sicer sta bila potem se dva druga vpoklica in so vse skupaj naredili naenkrat… 

Aha, ti si dobil obvestilo, potem se pa nisva razumela, jaz sem mislil na tisto od "Mazda.si",ko se z VIN številko prijaviš in izveš stanje, pravzaprav nič ne izveš, ker napiše, da za tvoj avto ni vpoklica v resnici pa je... 😔😉

Kaj pa je bilo pri vpoklicu? 

Napisano

Trije vpoklici so bili… tale, za katerega sem dobil obvestilo je da se menda zaslon ugasne (softverski popravek)… potem je bil se en softverski popravek za 12V akumulator ;) … pa en hardverski, ki popravi napacen izracun kolicine goriva v rezervoarju…

 

WWW.CX70FORUM.COM


1. Recall on – Instrument Cluster Blackout Concern (# AP013A) for CX-60 PHEV is a reprogramming of the Instrument Cluster with MDARS.

2. Recall on - Improper indication of fuel tank gauge (# AP020A) for CX-60 PHEV is the removal of Fuel Pump and re-routing of fuel lines and cables inside and around fuel tank.

3. Recall on - 12V Battery running out (#AP015A) for CX-60 PHEV is the reprogramming of 2 modules individually, the ESU or Electric Supply Units and BCM or Body Control Unit via MDARS.

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je Bossek napisal:

https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

tukaj se lahko preveri vpoklic

 

Za mojo:

image.png

Sem že zgoraj napisal,da je tole nezanesljivo in da imajo na uradnem servisu drugo aplikacijo,ki kao ni za širšo javnost! (bogsigavedi zakaj).....🤔

Pokliči svojega serviserja in preveri,da boš siguren in brez skrbi.....👍😉

Napisano

Ta mazdina  aplikacija nima veze z realnostjo. Mene so poklicali, da imam vpoklic, nato sem šel preverit še na to aplikacijo in je lepo, elegantno bilo zapisano, da za moje vozilo ni vpoklica. 

A ne bi raje zaprli tega, da ne zavajajo ljudi? 

 

 

Napisano

Hej družba, po kar nekaj letih abstinence 😂 se spet odločam za nakup Mazde. Navdušil sem se nad Mazdo CX-30, zdaj pa sem v dilemi glede izbire motorja (150 ali 186 konjev) ter ročni ali avtomatski menjalnik. Na testih je večina navdušena nad ročnim menjalnikom, jaz pa sem trenutno razvajen z 8-stopenjskim avtomatikom. Kaj je vaše mnenje? Moje vožnje so sicer večinoma avtocesta in nekaj mesta.

Napisano

Tukaj imamo voznike vseh kombinacij in vsak bo svojo zagovarjal.

Meni Mazdin AT odgovarja

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.