Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot je ze napisal Mazdaman... eni bodo zagovarjali eno... drugi drugo... 

 

Edino pri motorju bo po moje bolj enoten odgovor... in sicer X186 :) ...

 

Ce bi jaz izbiral zase, bi izbral avtomatski menjalnik ... :P

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 minutami je Jest napisal:

Ce bi jaz izbiral zase, bi izbral avtomatski menjalnik ... 

 

Jaz se tudi bolj k temu nagibam, sploh v kombinaciji z aktivnim tempomatom. Zanimivo, da je X motor tako očitna izbira :D

Napisano
pred 1 uro je Bosti napisal:

 

Jaz se tudi bolj k temu nagibam, sploh v kombinaciji z aktivnim tempomatom. Zanimivo, da je X motor tako očitna izbira :D

Pojdi na testno vožnjo, priporočam X186 in MT ! 👌😉

Dober nakup ti želim......:bravo:

Napisano (urejeno)

Najprej, poslušaj nas, ki imamo tak avto.😉 Obvezno 186 motor z Ročnim menjalnikom,če imaš rad, da ti voziš avto. Če ti je vseeno za dinamično vožnjo in ti bo le prevozno sredstvo od točke a do točke b, potem lahko tudi avtomatski. A zavedati se moraš, da je ročni Mazdin menjalnik ta, ki ga vsi novinarji (in mi uporabniki) hvalimo. 

Ni ga lepšega občutka kot je ta, da lahko SAM določiš pod kakimi vrtljaji in v kateri prestavi boš zapeljal v ovinek ali pa se boš priključil na avtocesto. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Probat naj gre tisto, kar ga najbolj zanima… Pomoje, da se CX-30 da dobit v različnih variantah pri razlicnih salonih… glede na to, da je trenutno najbolj prodajan model pri nas… 

 

A glede na želje mu bo pomoje najbolj všeč X186 z avtomatskim menjalnikom… Samo še barvo mora izbrat… Soul Red ali Machine Grey ;) … Pa stopnjo opreme… Jaz bi izbral “full option” ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz...bi priporočal Benz.

X motor 186k .Ročni menjalnik dela TOP...pa res maximalna oprema 😉😁pa zoom zoom 😉

Napisano
pred 11 urami je Bosti napisal:

Kaj pa motor, 150 ali 186? 

G150 je stara zasnova motorja, klasičen atmosferc.

 

X186 je nova zasnova motorja, ekstra svečke za nizke obrate pri izgorevanju in kompresorček za dodaten navor.

 

G150 nima praktično nobenih težav in ga lahko voziš do ogromno kilometrov, X186 je pa na trgu sedaj par let in je druga generacija X motorja, prvi je bil 180. Ta 186 zaenkrat še nima problemov. Bodo pa servisi malo dražji, ker moraš menjat te svečke na 60k, pa tukaj imaš še filter ki je podoben DPF, pa te vse novodobne ekološke fore.

 

G150 sploh ni slab v kombinaciji z ročnim menjalnikom, če pa hočeš AT pa ne razmišljaj sploh o G150, razen če si res umirjen voznik.

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

G150 je stara zasnova motorja, klasičen atmosferc.

 

X186 je nova zasnova motorja, ekstra svečke za nizke obrate pri izgorevanju in kompresorček za dodaten navor.

 

G150 nima praktično nobenih težav in ga lahko voziš do ogromno kilometrov, X186 je pa na trgu sedaj par let in je druga generacija X motorja, prvi je bil 180. Ta 186 zaenkrat še nima problemov. Bodo pa servisi malo dražji, ker moraš menjat te svečke na 60k, pa tukaj imaš še filter ki je podoben DPF, pa te vse novodobne ekološke fore.

 

G150 sploh ni slab v kombinaciji z ročnim menjalnikom, če pa hočeš AT pa ne razmišljaj sploh o G150, razen če si res umirjen voznik.

Ko pa jaz omenim, da je 2.5 star motor pa vsi v luft. 😉

Itak se bo na koncu sam odločil... za ročni menjalnik. 😉

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Ti napises, da je 2,5 zastarel motor... @NevLado pa je napisal, da je stara zasnova... Kar je ogromna razlika... Ker pri tvojem pisanju se na dalec vidi, da "zanicevalno" napises, da je 2,5 motor za v smeti... in da nima prihodnosti :) ... 

 

Tudi v nadaljevanju je @NevLado napisal, da G150 sploh ni slab motor... :P ... Ampak tako pac je... je pa bil prej razvit in je zto v primerjavi z X motorjem pac starejsi ... 

 

Ce nekdo zeli "bullet proof" motor... potem mora vsekakor vzeti G150 motor... X186 pa je zaenkrat se dokaj nov ... in nihce ne ve, kaj bo cez 5, 10 let ... oz. po prevozenih 200K, 300K ali vec km ... Zaenkrat kaze, da je tudi dokaj neproblematicen ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja.

 

Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš.

 

In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD.

  • Všeč 3
  • Haha 4
Napisano

nullSam imam dobro leto G-150 AWD MT , vozil sem pa tudi X-186 MT. Oba motorja sta dobra če se zavedaš, da je potrebno za bolj dinamično vožnjo motor malo bolj zavrteti. Pri cca 3200 rpm, kar je AC hitrost neke bistvene razlike v navoru in moči ter odzivnosti ni(sem) opazil.  

image.png

Napisano
pred 9 minutami je ignacij napisal:

AT spremeni vozniško izkušnjo za vedno. Luksuz vožnje z AT je neprimerljiv vožnji z MT. Enkrat AT, vedno AT.

 

Aha, ja, seveda. In nato svizec zavije... ... ...

  • Haha 1
  • Ljubim 3
Napisano
pred 48 minutami je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda. In nato svizec zavije... ... ...

Ja nič ne zavije, ker nima kaj zavijat.

Napisano (urejeno)

Nekje sem prebral, da so na začetku izumili avtomatske menjalnike za invalide, da so jim olajšali vožnjo. 

Nato so to čudo  množično vgrajevali v ameriške cestne križarke, kjer so bile hitrosti majhne, vožnja pa kot na balonu... in nato je prišla na vrsto še Evropa in ostali. 😉

pred 2 urama je dvorjan napisal:

X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja.

 

Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš.

 

In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD.

Preberi si malo nemške, angleške pa tudi slovenske teste o cx30. Še nihče ni pohvalil kombinacije z avtomatskim menjalnikom, medtem pa so vsi po vrsti hvalili odličen (med najboljšimi nasploh) ročni menjalnik. Da je edino ta kombinacija zanimiva za dinamično vožnjo. Z avtomatskim je bolj kot ne anemična vožnja. 

P. S. Naj prosim komentirajo lastniki cx30, drugi naj se oglašajo, ko bo govora o njihovih avtih in menjalnikih. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 34 minutami je Alex napisal:

P. S. Naj prosim komentirajo lastniki cx30, drugi naj se oglašajo, ko bo govora o njihovih avtih in menjalnikih. 


Forum je javen… in vsak lahko zapise svoje mnenje… Nikakor pa ni na mestu, da se vsiljuje svoje mnenje drugim… in zacne pisati nebuloze in druge zanicevati… kao… “vi nimate pojma”… :( … 

 

Ce ti ni vsec, kar drugi napisejo, potem se ti zacni obnasati letom primerno in se vsaj vcasih drzi tistega, kar drugim ocitas… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.

 

Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

Popravljeno od ignacij
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Hvala 2
Napisano
pred 5 minutami je ignacij napisal:

... ... ... ... ... ... Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

 

Sm kmet an s hribu doma, ma kolkr se jest spoznam na te zadeve, tisti, ki najbolj dinamično vozijo (rally, drag race, drift,...) nimajo avtomatikov...

Napisano
pred 9 minutami je ignacij napisal:

Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.

 

Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

 

Zakaj bi roka švicala?

Tej avtomatiki vam mal preveč potuhe dajejo :D

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.