Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 23 minutami je Shrek napisal:

...ampak 3,9.

Tolk ima lahko samo Citronček.... 😂

Napisano
pred 23 minutami je Shrek napisal:

...ampak 3,9.

Največji šparavček, ki sem ga vozil je Golf 1.6 dizl. Občutek kot da ima avto astmo, dobesedno nepremičnina.

Ampak do Minhna in nazaj po omejitvah sem mel porabo 3.6 al celo 3.4 ( sem že pozabil).

 

Imam še zdaj nočne more,....

pred 30 minutami je Boss napisal:

Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.

Če ima ročnega.😉

No, tak sklepam, če mu samo svetuje.

Napisano

Naš bivši golf SDI je tud bore malo nafte spil. Nekje 1500km je mama naredila z enim tankom.

Je pa res, da tempomat ni v Višnjegorca držal 130km/h😁

Sem ga pa nateral nekje 190km/h po števcu. Potreboval je slab teden 🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.

Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉

Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍 

Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍

Popravljeno od Bini
  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉

Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍 

Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍

Sm že mislil, da o svoji mašini govoriš😉

Napisano
pred 7 minutami je Gregster napisal:

Sm že mislil, da o svoji mašini govoriš😉

Saj veš kako gre tisto,kdor misli nič .......😁😉👍

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉

Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍 

Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍

 

Čudno tole... mam tud sam sicer starejšega službenega Passata 2.0 TDI 140KM pa drži menjalnik na sport pri cca 2000 obratih in daleč od tega, da bi bil avto nepremičnina. Je pa pač DSG menjalnik bolj tko tko - fajn za lenuhe pa strašno tečen po lokalnih cestah z velik ovinki, kjer se odloča precej neumno in nelogično. Ampak OK je za prežvet.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je godlike napisal:

Če ima ročnega.😉

No, tak sklepam, če mu samo svetuje.

 

Ja pol pa edino če ne zna vozit dizlov. Ampak od kod mu pol sport program?

33112_1.png

Napisano

Ne poznam tak dobro VAG, lahko pa povem, da ima Focus in tudi Giulietta ga je mela.

 

Giulietta: trši volan, odzivnejši gas, če si sunkovito spustil gas je priložil pakne spredaj za sekundo, da je prej grablo in še limited slip na osnovi ESP-ja.

 

Focus: trši volan, odzivnejši gas, vgasne S&S.

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Boss napisal:

 

Čudno tole... mam tud sam sicer starejšega službenega Passata 2.0 TDI 140KM pa drži menjalnik na sport pri cca 2000 obratih in daleč od tega, da bi bil avto nepremičnina. Je pa pač DSG menjalnik bolj tko tko - fajn za lenuhe pa strašno tečen po lokalnih cestah z velik ovinki, kjer se odloča precej neumno in nelogično. Ampak OK je za prežvet.

Saj sem napisal da vozim sedaj na višjih obratih in to teh, ki si že napisal ti(cca2000) in potem gre kot je treba, aja pa ročni menjalnik je in ima sport program.... 👍😉 Pri teh obratih pa moja 30tka bencinc gre enako kot ta disel samo, da je lepši zvok.... 😊

Ps;znam vozit brez skrbi.... 👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Saj sem napisal da vozim sedaj na višjih obratih in to teh, ki si že napisal ti(cca2000) in potem gre kot je treba, aja pa ročni menjalnik je in ima sport program.... 👍😉 Pri teh obratih pa moja 30tka bencinc gre enako kot ta disel samo, da je lepši zvok.... 😊

Ps;znam vozit brez skrbi.... 👍

Sej vem, sam mal te dražim 🤪

  • Haha 1
  • Hvala 1

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Še enkrat več, dokaz, kakšen šparovček je x 186 motor. In to pri vseh prelazi v Dolomitih in vožnji velik del po avtocesti. IMG_20230621_134555.jpg

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

Še enkrat več, dokaz, kakšen šparovček je x 186 motor. In to pri vseh prelazi v Dolomitih in vožnji velik del po avtocesti. IMG_20230621_134555.jpg

Vau, tolk nizko še nisem pa nikoli imel na celi tank.... :aaaaa:

Zgleda, da z več skupnimi prevoženimi km se poraba niža, upam le, da bodo ti motorčki brneli, brneli in brneli.... 🤔😉

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Še enkrat več, dokaz, kakšen šparovček je x 186 motor. In to pri vseh prelazi v Dolomitih in vožnji velik del po avtocesti. IMG_20230621_134555.jpg

Ko se a sam voziš. Če bi 4 v avtu bili...bi bila poraba večja. 

Napisano

Tukaj se moja najnižja poraba na cx5
6b7128943421ca155fc532018402a4bb.jpg
In se potem ko sem šel tankate24ab0dfdc7730934468481a0cdc8eeb.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To je poraba na dobrih 300km,to je bila pri meni že pod 5l/100.... 🤔

Sem se pa vozil pretežno po ravnem in na dol..... :nevem:

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Še enkrat več, dokaz, kakšen šparovček je x 186 motor. In to pri vseh prelazi v Dolomitih in vožnji velik del po avtocesti. IMG_20230621_134555.jpg

😮 kaj si mel to skoz u leru in po klancu navzdol? 😆

 

 

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Še enkrat več, dokaz, kakšen šparovček je x 186 motor. In to pri vseh prelazi v Dolomitih in vožnji velik del po avtocesti. IMG_20230621_134555.jpg

Alex, ali si morda kdaj primerjal dejansko porabo napram prikazani na armaturi ?

Napisano
pred 37 minutami je akla napisal:

Alex, ali si morda kdaj primerjal dejansko porabo napram prikazani na armaturi ?

To je dejanska poraba na ta tank. Vsak tank obvezno resetiram. Prikazana poraba je do decilitra točno  kot računano  na roke. Je pa res, da se z vse več  prevoženimi  kilometri poraba manjša. Sedaj imam  prevoženih 20000 kilometrov. 

pred 11 urami je Shrek napisal:

Ko se a sam voziš. Če bi 4 v avtu bili...bi bila poraba večja. 

Ja, res je Šrek. Če bi pa nas bilo šest v avtu in bi zadaj vozil češko prikolico pa bi pila še več. Priden Šrek, sedi pet. 

p. s. Bila sva dva, mimogrede. 😉

 

 

Napisano
To je poraba na dobrih 300km,to je bila pri meni že pod 5l/100....
Sem se pa vozil pretežno po ravnem in na dol..... :nevem:

Jaz sem pa vozil iz MB do Linz-a kjer je šlo tudi navzgor. Sem pa vozil za avtobusom s katerim smo skupaj šli gor. Ostalo pa je bila potem samostojna pot od Linza čez Karavanke na Brnik na otvoritev, ter potem domov do Podlehnika.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jaz sem pa vozil iz MB do Linz-a kjer je šlo tudi navzgor. Sem pa vozil za avtobusom s katerim smo skupaj šli gor. Ostalo pa je bila potem samostojna pot od Linza čez Karavanke na Brnik na otvoritev, ter potem domov do Podlehnika.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sem pa včeraj pogledal senzor na sedalnim kolektorji in katastrofa 317ccbf857d34398e05b9ee8f1413f6a.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Všeč 3
  • Začuden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hja, no, ni ravno za se hudo hvalit.

 

Zastareli enoprostorec z dvolitrskim turbo dizlom je na 357.277 km porabil 22062,81 litrov. To niso samo vožnje z voznikom in enim potnikom v suhem vremenu. Tu so "vštete" tudi vožnje z verigami po snegu, vožnje z voznikom in šestimi potniki, vleke počitniške prikolice, prevozi pohištva (ravno tako s prikolico, le da s tovorno - 750 kilogramsko), skratka, vse vožnje, ki jih ena velika družina z vrha hriba potrebuje - brez da bi se avto komu kaj preveč smilil... 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Da izkoristim tole temo.

2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...

Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.

V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.

Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.

Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".

A je X186 res toliko boljsa masina od G150?

 

Napisano

Preveč črnila je bilo že na to temo...150 km dizla in 150 navadnega atmosferca sploh ne moreš primerjat....če se boš želel hitreje vozit boš moral voziti bencinarja 4k rpm in več....ni to dizelski traktor navor in vožnja z 1800-2200 obrati😉😄

Napisano
pred 40 minutami je MPero napisal:

Da izkoristim tole temo.

2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...

Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.

V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.

Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.

Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".

A je X186 res toliko boljsa masina od G150?

 

Ko bi šel na probno vožnjo pred nakupom bi to takrat ugotovil,da 150 konjev ni bogve kaj in jo nebi kupil! Zdaj ti ostane preizkus x186 in odločitev o menjavi. Če bolj zverinsko voziš ti tudi to ne bo dovolj.....🙂 Meni je super drugače ga ne imel....💪😉

Napisano
pred 6 minutami je Bini napisal:

Ko bi šel na probno vožnjo pred nakupom bi to takrat ugotovil,da 150 konjev ni bogve kaj in jo nebi kupil! Zdaj ti ostane preizkus x186 in odločitev o menjavi. Če bolj zverinsko voziš ti tudi to ne bo dovolj.....🙂 Meni je super drugače ga ne imel....💪😉

Ne razumi me narobe, sem vesel da imam cx-30, ker je sluzbeni avto, ki sem ga nasledil ob nastopu novega delovnega mesta. Sem bil prav vesel, da obstajajo podjetja, ki ne pogledujejo po VW, Skodah ipd. za sluzbene avte in sem samo upal da ne bo G122, ko so mi rekli, da me caka cx-30.

Prav tako ne vozim zverinsko, sem ze prestar za take fore. V bistvu vsako leto pocasneje in vedno bolj gledam na porabo, ceprav vecinoma trosim gorivo delodajalca.

 

Ampak vseeno na to gledam kot na neke vrste varnost, da ves da te avto pac v vecini situacij lahko hitro potegne iz neugodnega polozaja.

Torej vprasanje iz firbca se vedno ostaja, a masino potem drzite na 3000 obratih ko se vozite po kaki lustni in napol prazni regionalki?

 

Bomo videli tudi kako bo, ko se zbasemo s celo druzino in vso pripadajoco kramo na dopust 😂😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.