Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 55 minutami je sportman333 napisal:

Honda Insight, ki je še iz prazgodovine :), daj povej resen primer avta.....ravno zadnjič sem na uradnem servisu pri Seliču preverjal malo, in pravi, da so imeli oni res v svoji zgodovini celo 1.okvaro pri Insight.u, torej ima pač tvoj kolega smolo, kot mnogokdo pri nakupu novega, starega ali kakega drugega vozila.....na enem primeru delati dramo je brez veze.....

Ja, vsak določen model vrže slabo oziroma dobro luč na celotno znamko in njeno modelno paleto.

Računica je da se hibrid izplača oziroma pride njegova pozitivna lastnost na plan v kolikor delaš mestne relacije oziroma je vozilo stalno v pogonu (taxi in razne dostave ; prvi pri nas so imeli Priuse leta 2005 v bivšem podjetju Rumeni Taxi kateri se danes prodajajo. Priusi so znani po cekovanju baterij in slabih plastikah.

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Nimate samo lastniki X186 mild hybrid sistema ... Je vgrajen ze tudi v najsibkejsem modelu CX-30 e-SkyActive-G 122 in tudi ostali, cenejsi modeli kot so Mazda2, Mazda3 ...

 

In tudi, ko si kupil tako Mazdo, ne ves tega, kar je @Boss spraseval... kako velika je baterija :) ... 

Tudi nova CX-5 G194 ima mild hybrid system

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Ja, vsak določen model vrže slabo oziroma dobro luč na celotno znamko in njeno modelno paleto.

Računica je da se hibrid izplača oziroma pride njegova pozitivna lastnost na plan v kolikor delaš mestne relacije oziroma je vozilo stalno v pogonu (taxi in razne dostave ; prvi pri nas so imeli Priuse leta 2005 v bivšem podjetju Rumeni Taxi kateri se danes prodajajo. Priusi so znani po cekovanju baterij in slabih plastikah.

Ja res je zato bi pa tale debata spadala kam drugam ne pod temo CX-30..... :nevem:

Napisano
pred 10 urami je DonFelipe napisal:

Ja, vsak določen model vrže slabo oziroma dobro luč na celotno znamko in njeno modelno paleto.

Računica je da se hibrid izplača oziroma pride njegova pozitivna lastnost na plan v kolikor delaš mestne relacije oziroma je vozilo stalno v pogonu (taxi in razne dostave ; prvi pri nas so imeli Priuse leta 2005 v bivšem podjetju Rumeni Taxi kateri se danes prodajajo. Priusi so znani po cekovanju baterij in slabih plastikah.

Odkrito bluzis, kakih plastikah??? Kakšne baterije??? Baterije na prvih priusih so zdržale med 300000 in 400000. Menjava je prišla nekje 2000€. Koliko pride pri dizlu menjava sklopke z vztrajnikom? Koliko pride menjava turba? Koliko pride menjava pogonske verige? Koliko pride menjava šob? 

Mislim, da je jasno. 

Glede "priusov" yaris, auris, corrola, rav... Imajo enako tehnologijo in edina "težava" je hlajenje baterije pa še to je v 90% kriv uporabnik, namreč ventilator za hlajenje baterije ima zajem zraka na zadnji klopi na levi strani, folk pa tam odlaga stvari in celo stacionira ljubljenčke tako je omejen dotok zraka in dlake blokirajo filter, posledično prihaja do pregretja baterije. Po novem se ta filter pregleda vsak servis vsak drugi se pa menja. 

Glede plastike v notranjosti, da te spomnim mazda ima pleh kot papir...

 

Napisano

Prijatelj, vem jaz to in 2000€ za baterijo je kar precej.

Na teh 400-500.000 dodaj še najmanj 200.000km podlage. 

Vem, folk ne bere navodil in zadeva se pregreva ; zato pa določeni modeli nimajo funkcije gretja zadnjega prostora za noge in sedežev, pri nekaterih pa se ta višek toplega zraka usmerja v gretje zadnjega stekla tako kot se je pri legendarnih vozilih z motorjem zadaj kateri niso imeli omenjene funkcije (fičo, hrošč, R8, Tatra, ...).

 

Napisano

Kakšne bedarije, pol pa voz otroke zadaj, ...da se ti bo baterija pregrela :) Še ena stvar več, da mi služimo avtom in ne obratno...

Napisano
pred 14 minutami je DonFelipe napisal:

Prijatelj, vem jaz to in 2000€ za baterijo je kar precej.

Na teh 400-500.000 dodaj še najmanj 200.000km podlage. 

Vem, folk ne bere navodil in zadeva se pregreva ; zato pa določeni modeli nimajo funkcije gretja zadnjega prostora za noge in sedežev, pri nekaterih pa se ta višek toplega zraka usmerja v gretje zadnjega stekla tako kot se je pri legendarnih vozilih z motorjem zadaj kateri niso imeli omenjene funkcije (fičo, hrošč, R8, Tatra, ...).

 

2000€ za baterijo je dosti?? Sklopka, turbo, šobe 2000€ pa je malo? S tem da ti baterija špara gorivo po eni strani. In glede na to da si napisal na 200000km podlage torej zdrzijo še več kot je uradno. Če imaš zaradi baterije 1liter manjšo porabo na 100km v primerjavi z enakim modelom in navadnim motorjem. In narediš 400000km, pa reciva da je liter goriva 1,4€  je to 5600€ prihranka pri 400000km, torej se je baterija že davno amortizirala, pa tudi razlika v ceni se je pokrila. 

Za novega yarisa je razlika v ceni hybrid klasik 3000€, hybrid ima porabo povprečje 3,5 navadni ima 5, torej je razlika 1,5l. Baterija bi naj zdržala reciva povprečno 400000km, torej v teh km prišpara 8400€, odštejema razliko v ceni in novo baterijo pa še zmeraj imaš 3400€ profita. Pri dizlu pa redko kateri turbo, ketna i  šobe danes zdržijo 400000km in pod 1000€ ni nič.

V glavnem hybrida treba vozit tako kot vsak avto, najbolj škodi avtu mirovanje pa naj bo hybrid, dizel, bencinc al pa premog.

pred 5 minutami je SpEkTr napisal:

Kakšne bedarije, pol pa voz otroke zadaj, ...da se ti bo baterija pregrela :) Še ena stvar več, da mi služimo avtom in ne obratno...

Vodno hlajenje bi moralo bit tako kot imajo električni, ima pa samo inverter vodno hlajen. Drugace pa bi lahko ce mene vprasas, po tunelu na sredini ki ima dovod zraka na zadnjo klop speljali malo naprej in direkt do baterije, brez teh rozet ob strani in mirna bosna. Zdaj so celo nadgradili da se samonrezato dol vzame in menja filter, prej si moral pol klopi razdret da si prisel do filtra.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Bossek napisal:

Evo prilezel na 1/2 100k (50.000 km):

AIL4fc9DQoGHKWowDAA6xWhzutbQUlFw9BmmtGz6

 

Trenutno povprecna poraba je 6,78 l/100km.

Za AT odličen rezultat.....💪 Vse OK 🤔 Čez cca 3 tedne grem še jaz na 2.letni redni servis in hkrati na vpoklic ,ki ga imamo nekateri za cx 30......

A še komu ne odpre slik.....🤔

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Za AT odličen rezultat.....💪 Vse OK 🤔 Čez cca 3 tedne grem še jaz na 2.letni redni servis in hkrati na vpoklic ,ki ga imamo nekateri za cx 30......

A še komu ne odpre slik.....🤔

 

Zakaj pa imate odpoklic?

Napisano
Pravkar je Matick napisal:

 

Zakaj pa imate odpoklic?

Če imaš cx 30, 186,letnik od 2021 pa gor, ga imaš najbrž tudi ti. Pregledajo nekaj okoli  hladilnega sistema in nadgradijo softwer motorja. Po tej nadgradnji  gre cx 30 še bolj noro. 😉

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Matick napisal:

 

Zakaj pa imate odpoklic?

Vpoklic in ne odpoklic. Odpoklic je nekaj drugega. Če bi bil odpoklic vozila, bi šlo v prešo in ne na servis. 😃

  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Za AT odličen rezultat.....💪 Vse OK 🤔 Čez cca 3 tedne grem še jaz na 2.letni redni servis in hkrati na vpoklic ,ki ga imamo nekateri za cx 30......

A še komu ne odpre slik.....🤔

Ne odpre slik ja 👍

Pred eno uro je Alex napisal:

Če imaš cx 30, 186,letnik od 2021 pa gor, ga imaš najbrž tudi ti. Pregledajo nekaj okoli  hladilnega sistema in nadgradijo softwer motorja. Po tej nadgradnji  gre cx 30 še bolj noro. 😉

Ja ziher, še 1 ali 2 vpoklica in bo izgubil naziv premium vozila 😜

 

 

Napisano
pred 12 minutami je MazdaBoy napisal:

Ne odpre slik ja 👍

Ja ziher, še 1 ali 2 vpoklica in bo izgubil naziv premium vozila 😜

Dokler so takšni vpoklici, ko ti že tako super motor še nadgradijo, naj kar kličejo. 😊Zaradi mene lahko vsak mesec. 😉

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Spoštovana družba, 

 

sem pred nakupom avtomobila in oko se mi je ustavilo na  mazdi xc-30 bencin, verjetno 150 hp.  Preletaval sem ta forum po dolgem in počez, vendar nisem zasledil (lahko, da sem spregledal) ali ima kdo s tem avtom narejenih recimo tam blizu 100 k in kakšna so vaše izkušnje  zanesljivostjo? Se mi zdi pomembno, glede na to, da gre za relativnega mladca. BI prosil za kakšen odgovor, ali nasvet, kje lahko pridem do teh inf. 

Napisano

Motor 2.0,150hp je preizkušen in nima težav,za x186hp pa še ne vemo. Načeloma so Mazdini bencinski motorji TOP....👌

Napisano

Glede na to, da je SkyActiv G motor skoraj nespremenjen od leta 2012, je zelo zanesljiv. Visoka kilometrina ob rednem vzdrževanju ne bi smela biti vprašljiva. Če boš pa menjal sam olje na 10k km, pa jo lahko še dodatno podaljšaš.

 

En mojster piše o 2014 letniku s 720.000 km ...

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Gal napisal:

Spoštovana družba, 

 

sem pred nakupom avtomobila in oko se mi je ustavilo na  mazdi xc-30 bencin, verjetno 150 hp.  Preletaval sem ta forum po dolgem in počez, vendar nisem zasledil (lahko, da sem spregledal) ali ima kdo s tem avtom narejenih recimo tam blizu 100 k in kakšna so vaše izkušnje  zanesljivostjo? Se mi zdi pomembno, glede na to, da gre za relativnega mladca. BI prosil za kakšen odgovor, ali nasvet, kje lahko pridem do teh inf. 

Brez skrbi boš s tem motorjem naredil 300kkm, to so super motorji.

Napisano

Hvala hvala, da ste se oglasili. Popravite me, če ne govorim prav. Mar ni ta skyactive x motor (bencin), ki poganja Cx-30 star šele tri leta.  Mislim ta tehnologija oz kombinacija kompresijski vžig, pa el. vžig in še mild?

Napisano
pred 24 minutami je Gal napisal:

Hvala hvala, da ste se oglasili. Popravite me, če ne govorim prav. Mar ni ta skyactive x motor (bencin), ki poganja Cx-30 star šele tri leta.  Mislim ta tehnologija oz kombinacija kompresijski vžig, pa el. vžig in še mild?

Preberi še enkrat moj odgovor! 👍😉

Napisano (urejeno)

@Alex Ti boš kmalu odpiral Šampanjc ? Eno leto z cx-30.

 

Gledam slučajno glih tle excel tabelo uporabnikov Mazda foruma

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 36 minutami je Gal napisal:

Hvala hvala, da ste se oglasili. Popravite me, če ne govorim prav. Mar ni ta skyactive x motor (bencin), ki poganja Cx-30 star šele tri leta.  Mislim ta tehnologija oz kombinacija kompresijski vžig, pa el. vžig in še mild?

 

 

G122 in G150 sta SkyActive-G motorja... SkyActive-X pa je bil na zacetku 180 konjev, zelo hitro pa so menjali na X186 ... torej 186 KS ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 7 urami je Tilen5 napisal:

@Alex Ti boš kmalu odpiral Šampanjc ? Eno leto z cx-30.

 

Gledam slučajno glih tle excel tabelo uporabnikov Mazda foruma

Je že mimo. In 20000 km tudi. Zelo uspešnih. 😊

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.