Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Napisano
11 hours ago, mario3 said:

Zdravo.

 

Od zadnjega servisa sem prevozil malo čez 13k km, pa se mi je prižgala lučka za olje. Nivo sem preveril in je res blizu minimuma. Zanima me, ali je taka poraba olja normalna? Gre pa za motor g150, ki ima cca. 50k km. 

Če gre za nov motor bi še razumel, če ima pa za seboj nevem 50 in več tisoč km, bi pa rekel da to ne more bit normalno ??

Napisano

Vprašanje je tudi, koliko olja so na servisu dolili. Če je bil npr. do polovice na šipki ali manj, je čisto možno, da se je prižgala lučka.

Zdaj ni več navade, da se kontrolira nivo olja, kot včasih, ko smo to delali pred vsako daljšo potjo ali pa vsaj enkrat na mesec - pa ne bi škodilo.

 

Pač dolij pol litra, pol litra vozi pa s seboj v prtljažniku, če se ti še kdaj ponovi ta scenarij.

Napisano
pred 1 uro je mario3 napisal:

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Ja, tega 0w20 bo bolj pilo. Ne sekiraj se, dotoči liter olja in vozi dalje.

 

Aja pa super, da ima CX-30 dejansko senzor olja, ker do zdaj še nisem slišal da bi katera mazda prižgala rumeno lučko ko pride na minimum.

Napisano

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega. Če bo hotu stalno olje preverjat, pa razmišljat če bom mel dost olja od A do B, pol bi bil še kar na oplu :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Ja, tega 0w20 bo bolj pilo. Ne sekiraj se, dotoči liter olja in vozi dalje.

 

Aja pa super, da ima CX-30 dejansko senzor olja, ker do zdaj še nisem slišal da bi katera mazda prižgala rumeno lučko ko pride na minimum.

tako ja, ker ponavadi, ko se prižge lučka je že too late :)

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega.

Saj pravim, ne vemo, koliko je bilo olja natočenega, če avtor teme ni tega delal sam, niti pogledal za mehanikom.

 

Imaš tudi mehanika, ki najprej nalije 4 litre, zalaufa mašino, pol pa pozabi natočiti še zadnji liter ...

 

Najboljša novica pri vsem tem je pa res to, da ima avto senzor in opozori voznika na prenizek nivo olja. V tem primeru pač takoj ustaviš in doliješ olje.

Napisano
pred 5 urami je mario3 napisal:

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Sigurno se pozna to olje saj je bolj redko, jaz bi točil 5w-30 kot se je prej. 😉

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

Kdaj pa kdaj treba haubo odpret... 

Pa tud pogledat mal tekočine zraven:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tisti, ki imamo Mazde, odpiramo pokrove motorja, brez skrbi. Jaz sem do zdaj na Mazdah odpiral pokrove motorja redno vsakih šest let - ko je odpovedal akumulator. 

 

No, zadnje čase pa po vsakem servisu, da sem pozabljeno orodje ven pobral...

Napisano

Jaz jo odprem po vakem pranju, da obrišem svinjarijo okoli motorja in natočim tek.za pranje šajb in luči.... 😊

Napisano

Očitno tole s kontrolo olja ni brez veze. Starejši zaposleni na Mazda servisu me je enkrat posebej opozoril, češ da so Mazdini bencinski motorji res skoraj neuničljivi, vendar 1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

  • Haha 5
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

Porabiš manj olja.... 😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Jaz jo odprem po vakem pranju, da obrišem svinjarijo okoli motorja in natočim tek.za pranje šajb in luči.... 😊

Pozabil si še na blinker fluid😁

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 53 minutami je FuManchu napisal:

Pozabil si še na blinker fluid😁

 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

 

Odlično, vidim da obvladaš posel in hvala za navodila. Bi pa rabil še nasvet kako pravilno zamenjat letni zrak v gumah za zimskega in kako se znebit dead pixlov na led žarometih. S pirotehniko imam izkušnje, tako da bom pravilno proženje airbagov lahko testiral sam, rabil bi pa še optimizator klime na prihajajoči vpliv El Ninja, pa ADblocker za radijske postaje, ker mi grejo njihove reklame že resno na organ.

 

33112_1.png

Napisano

Imamo enega mazdaša več. 😊

Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.

Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬

Sedaj, ko so  njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊

Znanec je bil zmenjen  da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

... ... ... ... ... ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

 

pred 14 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Seveda, @Boss, a še nisi slišal, da se pri Mazdah maši sito v karterju. Če zraven olja naliješ še vitrex, se motor od znotraj lepo očisti...

 

Sam osebno tega sicer nisem prakticiral, ker sem avto prodal, ko ni imel niti polnih 360.000 km, ampak nekateri so baje kar imeli težave s tem sitom. Sem trdno prepričan, da vsi tisti, ki so imeli težave s sitom, niso nalivali vitrex k olju...

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Imamo enega mazdaša več. 😊

Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.

Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬

Sedaj, ko so  njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊

Znanec je bil zmenjen  da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍

 

Lahko bi se zmenil na Mazdi za provizijo :) od vsake prodane cx-30...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.