Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Napisano
11 hours ago, mario3 said:

Zdravo.

 

Od zadnjega servisa sem prevozil malo čez 13k km, pa se mi je prižgala lučka za olje. Nivo sem preveril in je res blizu minimuma. Zanima me, ali je taka poraba olja normalna? Gre pa za motor g150, ki ima cca. 50k km. 

Če gre za nov motor bi še razumel, če ima pa za seboj nevem 50 in več tisoč km, bi pa rekel da to ne more bit normalno ??

Napisano

Vprašanje je tudi, koliko olja so na servisu dolili. Če je bil npr. do polovice na šipki ali manj, je čisto možno, da se je prižgala lučka.

Zdaj ni več navade, da se kontrolira nivo olja, kot včasih, ko smo to delali pred vsako daljšo potjo ali pa vsaj enkrat na mesec - pa ne bi škodilo.

 

Pač dolij pol litra, pol litra vozi pa s seboj v prtljažniku, če se ti še kdaj ponovi ta scenarij.

Napisano
pred 1 uro je mario3 napisal:

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Ja, tega 0w20 bo bolj pilo. Ne sekiraj se, dotoči liter olja in vozi dalje.

 

Aja pa super, da ima CX-30 dejansko senzor olja, ker do zdaj še nisem slišal da bi katera mazda prižgala rumeno lučko ko pride na minimum.

Napisano

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega. Če bo hotu stalno olje preverjat, pa razmišljat če bom mel dost olja od A do B, pol bi bil še kar na oplu :D 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

Ja, tega 0w20 bo bolj pilo. Ne sekiraj se, dotoči liter olja in vozi dalje.

 

Aja pa super, da ima CX-30 dejansko senzor olja, ker do zdaj še nisem slišal da bi katera mazda prižgala rumeno lučko ko pride na minimum.

tako ja, ker ponavadi, ko se prižge lučka je že too late :)

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega.

Saj pravim, ne vemo, koliko je bilo olja natočenega, če avtor teme ni tega delal sam, niti pogledal za mehanikom.

 

Imaš tudi mehanika, ki najprej nalije 4 litre, zalaufa mašino, pol pa pozabi natočiti še zadnji liter ...

 

Najboljša novica pri vsem tem je pa res to, da ima avto senzor in opozori voznika na prenizek nivo olja. V tem primeru pač takoj ustaviš in doliješ olje.

Napisano
pred 5 urami je mario3 napisal:

Sem zdaj pogledal račune iz servisa in ugotovil, da so lani uporabili olje Supra 0W-20, prejšnje leto pa Ultra 5W30, tako da bi lahko bil vzrok tudi v tem. Bom vprašal še na servisu.

Sigurno se pozna to olje saj je bolj redko, jaz bi točil 5w-30 kot se je prej. 😉

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

Kdaj pa kdaj treba haubo odpret... 

Pa tud pogledat mal tekočine zraven:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Tisti, ki imamo Mazde, odpiramo pokrove motorja, brez skrbi. Jaz sem do zdaj na Mazdah odpiral pokrove motorja redno vsakih šest let - ko je odpovedal akumulator. 

 

No, zadnje čase pa po vsakem servisu, da sem pozabljeno orodje ven pobral...

Napisano

Jaz jo odprem po vakem pranju, da obrišem svinjarijo okoli motorja in natočim tek.za pranje šajb in luči.... 😊

Napisano

Očitno tole s kontrolo olja ni brez veze. Starejši zaposleni na Mazda servisu me je enkrat posebej opozoril, češ da so Mazdini bencinski motorji res skoraj neuničljivi, vendar 1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

  • Haha 5
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

Porabiš manj olja.... 😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Jaz jo odprem po vakem pranju, da obrišem svinjarijo okoli motorja in natočim tek.za pranje šajb in luči.... 😊

Pozabil si še na blinker fluid😁

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 53 minutami je FuManchu napisal:

Pozabil si še na blinker fluid😁

 

 

image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Sem pa tja se najde kdo, ki tako razume. Zato se popravljam, da ne bi še kdo (poleg @Boss) narobe razumel: "1x na mesec pa je vseeno priporočljivo preveriti nivo olja ... To sam tudi počnem - preverjam nivo motornega olja s posebej namenjeno šibko s plastičnim rumenim ročem. Zraven (ne v odprtino za motorno olje, tudi ne v posodo za zavorno olje, tudi ne v posodo hladilne tekočine s kovinskim pokrovčkom) dolijem še tekočino za stekla, in sicer v posebno plastično posodo v sprednjem levem kotu motornega prostora, gledano s perspektive mehanika, ki stoji pred avtom, obrnjen proti avtu. Ta posoda za tekočino vetrobranskega in zadnjega stekla (pri HB ali karavan izvedbah) ima moder okrogel plastičen pokrovček. Tisti, ki so bolj vešči, lahko to tekočino dolijejo sami, za Bossa in podobne priporočam Pelkota ali pooblaščen Mazdin servis."  

🤣

 

image.png

 

Odlično, vidim da obvladaš posel in hvala za navodila. Bi pa rabil še nasvet kako pravilno zamenjat letni zrak v gumah za zimskega in kako se znebit dead pixlov na led žarometih. S pirotehniko imam izkušnje, tako da bom pravilno proženje airbagov lahko testiral sam, rabil bi pa še optimizator klime na prihajajoči vpliv El Ninja, pa ADblocker za radijske postaje, ker mi grejo njihove reklame že resno na organ.

 

33112_1.png

Napisano

Imamo enega mazdaša več. 😊

Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.

Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬

Sedaj, ko so  njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊

Znanec je bil zmenjen  da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

... ... ... ... ... ... To sam tudi počnem, zraven dolijem še tekočino za stekla.

 

 

 

pred 14 urami je Boss napisal:

 

A to tud k olju doliješ - zanimivo 🤪

 

Seveda, @Boss, a še nisi slišal, da se pri Mazdah maši sito v karterju. Če zraven olja naliješ še vitrex, se motor od znotraj lepo očisti...

 

Sam osebno tega sicer nisem prakticiral, ker sem avto prodal, ko ni imel niti polnih 360.000 km, ampak nekateri so baje kar imeli težave s tem sitom. Sem trdno prepričan, da vsi tisti, ki so imeli težave s sitom, niso nalivali vitrex k olju...

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Imamo enega mazdaša več. 😊

Do sedaj je vozil hondo accord. Atmosferca.

Pravi, da mu pije 9-9,5/100.😬

Sedaj, ko so  njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊

Znanec je bil zmenjen  da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍

 

Lahko bi se zmenil na Mazdi za provizijo :) od vsake prodane cx-30...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.