Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Tja moraš priti, da izveš podrobnosti ... zakaj ne napišejo in objavijo javno, črno na belem ??? 🙃 😃

 

 

* Jamstvo Avtotehne VIS. Obseg posameznih sklopov vozila je deloma podvržen dodatnim omejitvam. Za podrobnosti pogojev jamstva se pozanimajte pri prodajnih svetovalcih v Avtotehni VIS.

** Trije brezplačni servisni pregledi zajemajo stroške dela rednega servisa. Strošek nadomestnih delov, drobnega materiala, dodatnih storitev in ekološke takse niso vključeni. Velja za 5.,6. in 7. servisno leto pri novih vozilih, kar je zavedeno tudi v nakupni pogodbi. Velja za 3.,4. in 5. servisno leto pri rabljenih vozilih, kar je zavedeno tudi v nakupni pogodbi.

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 urami je Sunking napisal:

Hvala vsem za mnenja. 

Povprašam še enkrat prodajalko, kako je s podvozjem. Prebral sem marsikaj in tega prav tako nisem zasledil. Oglase na Avto.net sem pregledal, se bom pa oglasil pri mojem lokalnem trgovcu, da vidim, kaj se da zmenit. X186+Exclusive line+morda avtomatik.

Homura ima pa nekaj vizualnih razlik, npr. črna platišča, zatemnjena zadnja stekla, rdeče šive na sedežih, in nekaj tehničnih dodatkov, kot npr. električen pomik prtljažnika. Pride tisočaka več kot Exclusive line.

 

Mene kljub temu še vedno vleče k ročnemu menjalniku. Ne vem, rad šaltam. Ampak, saj avtomatika lahko tudi izklopim če se mi zalušta. Morda veste, ali avtomatik v ročnem načinu zniža porabo ali ta ostane na enakem nivoju (po specifikacijah 0.5 litra več) kot v avtomatskem načinu?

Vzemi ročnega. Obvezno. Itak boste potem vsi električne vozili brez menjalnika.😊 Zato pa izkoristi, dokler se še da dobit ročne menjalnike. In ta od mazde je med boljšimi na trgu. 👍

Tudi ta x motor zaživi šele z ročnim menjalnikom. Preverjeno. 

Javi se kaj na obali pa da sprobano to kombinacijo z ročnim.

Poslušaj nas, ki imamo in vozimo  ta avto in ne modele, ki vozijo metuzalemske 2.5 benzinarje.😉 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Jaz vedno pravim, da mora vsak sam probat, kaj mu bolj ustreza… Nikakor mi pa ni vsec vsiljevanje… tako kot nekateri to pocnejo… ;) 

 

Lahko si preberes razlicna mnenja… nikakor pa se ne odlocaj samo na podlagi teh mnenj… Zarto pa tudi pri meni odpadejo tisti modeli, kjer mi ne omogocijo testne voznje tako, da imam avto vsaj en dan ... ne samo tisti "krog" pol urce, po moznosti se  s prodajalcem na sovoznikovem sedezu... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 15 urami je Sunking napisal:

Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.

 

Oziroma, kaj se je realno možno izpogajat s trgovci? Do kam lahko grem? Vis ima na prvo žogo, ampak s finaciranjem, res ugodne zadeve. Jaz bom avto odpeljal na gotovino. Kaj lahko, po vašem mnenju, izpogajam. Če res par servisov, pa še kaj? V konfigurator vnešen x186 z avtomatskim menjalnikom in rdeča barva pride 32.500. Malo pogrešam adaptivne žaromete. Ne vem, to je pomojem kar okej. So pa samo v design paketu. Kakorkoli, kaj na 32500 je lahko stvar pogovora?

Tudi sam bi obvezno izbral adaptivne žaromete, ker so zakon. Jih imam na M6 in CX30 in jih ne bi zamenjal.

  • Všeč 6
  • Ljubim 2
Napisano

Adapti ni so že na moji cx5 zakon kaj šele na teh novejših 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Jaz bi se tule rad zahvalil Alexu za sprejem, krog z njegovo Mazdo in drink po vožnji. Alex, najlepša hvala. Super je bilo.

 

Bi se pa navezal na še eno zadevo, ki sem jo omenil v mojih vtisih ob testni vožnji z novo Mazdo. Avto je imel vklopljeno zvočno opozorilo na prekoračitev hitrosti, ki ga uslužbenci niso znali izklopit. Malo sem pobrskal bo internetih in je zadeva taka, da gre pravzaprav za še eno neumnost, ki jo je Evropska unija vsilila svojim državljanom. Vsi novi avtomobili, mislim da od druge polovice 2023 dalje, morajo imeti aktivni sistem za opozarjanje na prekoračitev hitrosti. V infotainment sistemu se tega ne da več izklopit. Trenutno je edini način izklop vseh i-ACTIVSENSE opozoril s pritiskom na gumb, kar je seveda totalen nonsense, pa še to zgolj za trenutno vožnjo. Sistem se z vsakim novim zagonom avtomobila resetira in ga je potrebno ponovno ugasnit. Spodnje besedilo je sicer za trojko, velja pa tudi v ostalih modelih.

 

Mandatory equipment for new cars in the EU. ISA system - monitoring the speed and giving an acoustic signal if it is exceeded. This system, for example in Mazda 3, does not work properly and cannot be turned off. I understand that it is required by European legislation, but Mazda's solution makes it impossible to use the car. The ISA system in Mazda involves emitting an audible signal for approximately 5 seconds when exceeding the speed limit. This is a loud sound that lasts for several seconds. I don't need to write how irritating it is. Given the choice between sound and vibration, Mazda chose the most unpleasant option - sound. Additionally, the sound signal is loud and distracting to the driver. The signal is activated even when exceeding 2-3 km/h. Even though the menu is set to activate after exceeding the speed limit by 10 km/h, it is still activated even when the speed limit is exceeded by a minimum of 2-3 km/h. Additionally, the European legislator is aware that the system will not always work properly and recommends that it be possible to temporarily turn it off. Mazda doesn't have this option. There is only an option to turn off sounds for all security systems. I don't need to explain to anyone how dangerous this solution is.q

 

Popravljeno od Sunking
  • Všeč 3
  • Ljubim 3
Napisano
pred 40 minutami je Sunking napisal:

Jaz bi se tule rad zahvalil Alexu za sprejem, krog z njegovo Mazdo in drink po vožnji. Alex, najlepša hvala. Super je bilo.

 

Bi se pa navezal na še eno zadevo, ki sem jo omenil v mojih vtisih ob testni vožnji z novo Mazdo. Avto je imel vklopljeno zvočno opozorilo na prekoračitev hitrosti, ki ga uslužbenci niso znali izklopit. Malo sem pobrskal bo internetih in je zadeva taka, da gre pravzaprav za še eno neumnost, ki jo je Evropska unija vsilila svojim državljanom. Vsi novi avtomobili, mislim da od druge polovice 2023 dalje, morajo imeti aktivni sistem za opozarjanje na prekoračitev hitrosti. V infotainment sistemu se tega ne da več izklopit. Trenutno je edini način izklop vseh i-ACTIVSENSE opozoril s pritiskom na gumb, kar je seveda totalen nonsense, pa še to zgolj za trenutno vožnjo. Sistem se z vsakim novim zagonom avtomobila resetira in ga je potrebno ponovno ugasnit. Spodnje besedilo je sicer za trojko, velja pa tudi v ostalih modelih.

 

Mandatory equipment for new cars in the EU. ISA system - monitoring the speed and giving an acoustic signal if it is exceeded. This system, for example in Mazda 3, does not work properly and cannot be turned off. I understand that it is required by European legislation, but Mazda's solution makes it impossible to use the car. The ISA system in Mazda involves emitting an audible signal for approximately 5 seconds when exceeding the speed limit. This is a loud sound that lasts for several seconds. I don't need to write how irritating it is. Given the choice between sound and vibration, Mazda chose the most unpleasant option - sound. Additionally, the sound signal is loud and distracting to the driver. The signal is activated even when exceeding 2-3 km/h. Even though the menu is set to activate after exceeding the speed limit by 10 km/h, it is still activated even when the speed limit is exceeded by a minimum of 2-3 km/h. Additionally, the European legislator is aware that the system will not always work properly and recommends that it be possible to temporarily turn it off. Mazda doesn't have this option. There is only an option to turn off sounds for all security systems. I don't need to explain to anyone how dangerous this solution is.q

 

To je pojamral tudi kolega, ki je šel na testno z novo m3.

 

Kaj se pa zgodi, če vn potegneš SD kartico? A se pol dejansko zanaša samo na table, pa pač zacvili sam ko je res ziher? Bi bilo za probat.

 

Kako ti je bilo na vožnji z x186?

Napisano

Kdor zna nemsko, je v tem videu ze pred nekaj meseci to pojasnjeno, kako je s temi novimi EU regulativami ... Mislim, da je celo ta video ze nekdo enkrat share-al ... 

 

 

  • Všeč 2
  • Jezen 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Kdor zna nemsko, je v tem videu ze pred nekaj meseci to pojasnjeno, kako je s temi novimi EU regulativami ... Mislim, da je celo ta video ze nekdo enkrat share-al ... 

 

 

nich šprehen dojče... za kaj se gre ? :D

  • Haha 3
  • Zmeden 1

 

image.jpeg

 

Napisano

Slovenski test Mazde CX-30, modelno leto 2024. Tudi tukaj je pojamral nad opozarjanjem za prekoračeno hitrost.

 

 

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 48 minutami je Lentus napisal:

Slovenski test Mazde CX-30, modelno leto 2024. Tudi tukaj je pojamral nad opozarjanjem za prekoračeno hitrost.

 

 

Ravno pri njem sem videl v čem kje je problem. In šel raziskovat dalje.

 

NevLado, meni se je vožnja zdela odlična. Odziven je neprimerno bolje kot G122, ki sem jo vozil. Je pa res, da sem bil sovoznik. Alex mi je prijazno ponudil, naj se vsedem za volan, ampak pri vožnji avtomobilov, ki niso moji, nisem najbolj sproščen. Še enkrat res hvala Alexu.

 

Včeraj sem probal še 150 AT, slabih 20 km, in se tudi ne morem pritoževat. Plus je bil avtomatik, ki res omogoča sproščeno vožnjo. Čeravno morda res malo počasen in v dveh trenutkih pri prestavljanju malo zmeden. Minus pa ravno tako avtomatik, ki avto naredi malo bolj lenega :) Mi je pa prodajalec v Mazdinem salonu še enkrat omenil, da je v občutku vožnje med 150 in 186 razlika. Malenkost trši, ne vem. Se probam še kje dogovorit za probo.

 

Sicer pa jutri dobim ponudbe. Komaj čakam, da se tole konča in grem na prvo vožnjo. Falit ne morem z nobenim, znotraj tega se moram pa še sam s sabo malu uskladit.

Napisano

Glede avtomatika je ze bilo napisano, da se “uci” in tako sele po nekaj prevozenih kilometrih lahko realno ocenis… Jaz sedaj pri tretji mazdi z avtomatskim menjalnikom nimam pripomb… in se rad vozim …. Kot sem pa ze napisal, smo ljudje razlicni in je najbolje si ustvarit mnenje sam… 

 

Sicer je res CX-30 pozicionirana nizje kot sestica, CX-5 ali CX-60… vendar dvomim, da je menjalnik kaj dosti slabsi… Mozno je edino, da se pri sibkejsih motorjih mogoce drugace obnasa… vendar pa pri X186 ne bi smelo biti problemov, da bi bil zato kaj dosti bolj len… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A tole je bolj varno, da piska in živcira voznika? Se prav nervozen voznik je bolj varen od tistega, ki gre mal čez omejitev? To je EU logika. Sploh, ker sistem omejitev ni niti približno 100%. Sam sem že nekajkrat ugotovil na svoji, da pobira omejitve iz nalepk na zadku kamionov, potem s cest, ki so recimo nadvozi nad AC pol pa dobivaš na obvoznici omejitve, 40, 50 in celo 30km/h kjer je omejitev 110km/h. Se pravi lahko piska non stop.

33112_1.png

Napisano

Daš 30k + za avto in ti potem to skoz piska al kaj pa še izklopit ne moreš. Najboljš da dajo notri še sistem da ti avto sam zbremza na omejitev pol bom pa kar na svoji M6 do penzije ostal.

  • Všeč 5
  • Hvala 1
Napisano

A potem se to po novem ne da več izklopiti? Ker sedaj na moji 2021 imam v meniju nastavljeno, da mi samo utripa znak za hitrost, izklopljen zvok in vibriranje, ko je prekoračena...ker to bi me preveč živciralo sploh glede na to, da te oznake za hitrost ne kaže pravilno...pomoje se mora dat v meniju nastavit...

Napisano

Po novem more to bit opozorilo zvočno.

Dolgoročni namen je fiksno omejit.

 

Ko sem to prebral, sem šel v nabavo novega avta.

Moj še nima, baje nova Kona že ima. Mi je povedal kolega, da je to noro moteče.

Napisano
pred 3 urami je tommaazz napisal:

A potem se to po novem ne da več izklopiti? Ker sedaj na moji 2021 imam v meniju nastavljeno, da mi samo utripa znak za hitrost, izklopljen zvok in vibriranje, ko je prekoračena...ker to bi me preveč živciralo sploh glede na to, da te oznake za hitrost ne kaže pravilno...pomoje se mora dat v meniju nastavit...

Ne da se....:nevem:

Čepke v ušesa in gaaaaasssaaaaa.....🤗😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Jezen 1
Napisano

Tako je. Uradno se na Koni niti na uradnem servisu ne da. Razen če kdo crack-a kot v starih časih igrce.

Napisano

Glede na informacije, ki jih imajo prodajalci, bo zadeva menda kmalu posodobljena. Ampak to še vedno ne pomeni, da je ne bo treba vsakič znova ko se zažene motor izklopit. Mazda se je odločila, da se z izklopom nadzora prekoračitve hitrosti izklopi še druga varnostna opozorila. Verjetno bi se dalo tudi drugače. Kakorkoli, zvok oporila naj bi bil po posodabljanju prijetnejši (tole je za crknit smešno), možno pa bo nastaviti še jakost (visoka, srednja, nizka). Skratka, dajmo pustit, da nam EU birokrati posrkajo življenje iz življenja s svojimi briljantnimi idejami.

Napisano
pred 20 urami je Bini napisal:

Ne da se....:nevem:

Čepke v ušesa in gaaaaasssaaaaa.....🤗😉

Pa jaz im tak piskajoč avto nazaj na hof zapeljem pa ga naj imajo 😡. Samo to me pa res živcira, že tukaj ko mi tu pa tam kaj zapiska me dvigne, če bi mi pa skos piskalo kot na unem testu...adijo pamet naj ga majo 💩. Zato sem tudi sam šel v nakup pred temi vsemi bedarijami... ampak zdaj bo verjetno treba pazit, da nam ne naredijo kakšen nepotreben update na zadnjo verzijo, ker sem prepričan bodo enake težave kot na novih 🤔🤢

Napisano (urejeno)

Po testu sodeč to piska tako dolgo kot si nad omejitvijo, ki jo je avto zaznal, grozno, ko sem gledal tisti test me je zmrazilo...meni utripa znak in to je to, utripa tako dolgo ko se pelješ nad omejitvijo...tako bi moralo bit, da si nastaviš kot ti paše...se pravi ko ga na avtocesti malo poteraš to skos piska...lol

Popravljeno od tommaazz
Napisano

Zaenkrat so samo dve možnosti,vozit po predpisih+3km ali čepki za ušesa(slušalke niso dovoljene😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
    • Ah dej no, pišeš kot, da se je zgodovina začela 24.2.2022. Enostavno, če bi Ukrajina, ostala nevtralna in bi normalno priznavala manjšine kot vse normalne demokracije, se nič od tega ne bi zgodilo. Torej dejmo nehat pisat o ozemeljskih težnjah, ker to je tak BS. Zasedba ozemlja je le posledica, ker težko zaščitiš ljudi, če nimaš ozemlja, kjer ti živijo, pod nadzorom. Pa sej je vse dokumentirano, kaj se je dogajalo v obdobju dveh desetletij pred tem nesrečnim datumom. Al je boljš pač mižat in se delat neumne ter trobit, da se je vse zgodilo brez vzroka in povoda.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.