Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je klemen 77 napisal:

Kasne plastike

Verjetno je mislil na črno plastiko na blatnikih. Zadnje tedne vroča tema.....

 

 

Napisano
pred 14 minutami je klemen 77 napisal:

Kasne plastike

Obrobe blatnikov.

N7rRRL1.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Zdravo.

 

Na cx-30, ko ugasnem motor, začne zelo hitro utripat rdeča lučka, na kateri je narisan avto in ključavnica. Tako hitro utripa nekje 40 sekund, potem pa nekje 1x na tri sekunde. Ali je to ok oziroma normalno, da tako hitro utripa toliko časa, ko se motor ugasne?

 

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

Popravljeno od sylver
Napisano

Možno je da se ti je prižgala opozorilna lučka da bo kmalu potrebna menjava baterije v ključu. 

Na omenjeni prometni sistem pa se ne zanašaj ker prebira vse znake in table, tudi reklamne in ti na koncu izračuna slabo vozno sliko. 

Napisano
pred 10 urami je sylver napisal:

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

 

Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....

 

Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.

Napisano

Samo to ima Mazda bogo porihtano.

V 4.5 letih Forda, mi je samo 1x iz kamiona pobral.

 

Pa težave imam če sem pri Tepanju smer MB na desni špuri, pol pobere izvoznega za črpalko. Ostalo dela super. Celo če imam tempomat imam tega ki poleg radarja upošteva omejitve.

Napisano
pred 16 urami je sylver napisal:

Zdravo.

 

Na cx-30, ko ugasnem motor, začne zelo hitro utripat rdeča lučka, na kateri je narisan avto in ključavnica. Tako hitro utripa nekje 40 sekund, potem pa nekje 1x na tri sekunde. Ali je to ok oziroma normalno, da tako hitro utripa toliko časa, ko se motor ugasne?

 

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

Da, meni pri m6 je skoraj isto, samo da blinka na ful ene 15s

 

pred 13 urami je DonFelipe napisal:

Možno je da se ti je prižgala opozorilna lučka da bo kmalu potrebna menjava baterije v ključu. 

Na omenjeni prometni sistem pa se ne zanašaj ker prebira vse znake in table, tudi reklamne in ti na koncu izračuna slabo vozno sliko. 

To bo direkt napisal da je treba menjat baterije

Napisano

In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.

Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.

V ponedeljek pa takoj z njim na servis.

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 10 minutami je Lentus napisal:

In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.

Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.

V ponedeljek pa takoj z njim na servis.

Mogoče kje zmrnjena voda?

Napisano

V ročni avtopralnici sem bil pred enim tednom. Voda pa ni mogla zmrzniti, ker je temperatura cel dan v plusu.

 

 

33871_1.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 2. 2. 2024 ob 10:09 je Bossek napisal:

 

Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....

 

Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.

Slabo....res slabo. Ostale znamke, vsaj nekatere, ki sem jih testiral, nimajo teh težav 😶

 

Sploh ni logike: včasih se peljem po cesti, ki je s tablo omejena na 40 km/h in jo kamera ne zazna, zato mi kaže omejitev na 60 km/h. Ali pa je je tabla zna 30 in sploh ne prebere...piše omejitev 50 še naprej, čeprav sem v coni 30.

 

Spet drugič mi lepo prebere znak za omejitev, ampak ga ne razveljavi po križišču - še naprej drži omejitev na npr. 50, čeprav je že 90.... res zelo zeloo slabo je to - praktično sploh ni uporabno!!

 

Imam seveda posodobljeno navigacijo na zadnje možne zemljevide in ja, kakor sem tudi sam pogruntal nekje "bere" omejitve iz svojih zemljevidov, nekje pa jih upošteva iz realnega sveta. Kako pa sistem nastavljen, kje bo upošteval svoje ali realne omejitve? Res ni nobene logike. Bolje bi bilo, da bi naredili samo eno varianto: prebiranje omejitev iz prometnih znakov in to je to. Čemu torej dvojni podatki za omejitev? Morda zato, da z notranjimi podatki razveljavijo omejitev (v smislu križišča, ko ga prevoziš, da je ponovno 90 - čeprav v praksi niti to ne deluje, kakor sem napisal že zgoraj)? Sistem je za moje pojme zmeden in ne ve kaj naj upošteva. Čim ni znaka za razveljavitev omejitve, je zgubljen in te drži še naprej na zadnji omejitvi, ki jo je prebral, pa čeprav je to lahko že 20 km nazaj, ko se ti že lepo voziš 130 km/h.

 

Brezvezna funkcija, ki je v resici samo distrakcija za voznika. Ja, res je, gre samo za pripomoček, na katerega se voznik ne sme zanašati, ampak ta ista funkcija (zaradi svojega nepravilnega delovanja) povzroča (hote ali nehote) zmedo in nepotrebno konstantno utripanje opozorila, da si v konstantni prekoračitvi... kaj šele, da bi imel zvočno opozorilo vklopljeno - pa to znoriš! Eni boste rekli, da je najbolje, da se ta funkcija ugasne in je mir - hvala lepa za tak nasvet - to ni rešitev. Če se funkcija proda v sklopu višje (če ne najvišje) opreme, potem se pričakuje, da mora delat. Morebiti pa gre za stvarno napako - torej funkcija ne deluje pravilno, kot bi morala.

Napisano
pred 1 uro je sylver napisal:

Spet drugič mi lepo prebere znak za omejitev, ampak ga ne razveljavi po križišču - še naprej drži omejitev na npr. 50, čeprav je že 90.... res zelo zeloo slabo je to - praktično sploh ni uporabno!!


 

Tega nobena navigacija ne zazna, ker je samo pri nas taksna zakonodaja, da krizisce razveljavi omejitev…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Primerjava Mazda CX-30 vs Mazda 3 z enakim motorjem 2.0 G122 ... pospesevanje od 0-180 km/h 

 

image.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Primerjava Mazda CX-30 vs Mazda 3 z enakim motorjem 2.0 G122 ... pospesevanje od 0-180 km/h 

 

image.png

 

 

Ta motor so totalka zjebali, sploh k se pelješ in se užge tist traktorski izklop cilindrov, adijo pamet

 

Na koncu tudi kuri več kot X186

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.