Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 4 minutami je klemen 77 napisal:

Kasne plastike

Verjetno je mislil na črno plastiko na blatnikih. Zadnje tedne vroča tema.....

 

 

Napisano
pred 14 minutami je klemen 77 napisal:

Kasne plastike

Obrobe blatnikov.

N7rRRL1.jpg

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Zdravo.

 

Na cx-30, ko ugasnem motor, začne zelo hitro utripat rdeča lučka, na kateri je narisan avto in ključavnica. Tako hitro utripa nekje 40 sekund, potem pa nekje 1x na tri sekunde. Ali je to ok oziroma normalno, da tako hitro utripa toliko časa, ko se motor ugasne?

 

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

Popravljeno od sylver
Napisano

Možno je da se ti je prižgala opozorilna lučka da bo kmalu potrebna menjava baterije v ključu. 

Na omenjeni prometni sistem pa se ne zanašaj ker prebira vse znake in table, tudi reklamne in ti na koncu izračuna slabo vozno sliko. 

Napisano
pred 10 urami je sylver napisal:

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

 

Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....

 

Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.

Napisano

Samo to ima Mazda bogo porihtano.

V 4.5 letih Forda, mi je samo 1x iz kamiona pobral.

 

Pa težave imam če sem pri Tepanju smer MB na desni špuri, pol pobere izvoznega za črpalko. Ostalo dela super. Celo če imam tempomat imam tega ki poleg radarja upošteva omejitve.

Napisano
pred 16 urami je sylver napisal:

Zdravo.

 

Na cx-30, ko ugasnem motor, začne zelo hitro utripat rdeča lučka, na kateri je narisan avto in ključavnica. Tako hitro utripa nekje 40 sekund, potem pa nekje 1x na tri sekunde. Ali je to ok oziroma normalno, da tako hitro utripa toliko časa, ko se motor ugasne?

 

Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza. 

 

 

Da, meni pri m6 je skoraj isto, samo da blinka na ful ene 15s

 

pred 13 urami je DonFelipe napisal:

Možno je da se ti je prižgala opozorilna lučka da bo kmalu potrebna menjava baterije v ključu. 

Na omenjeni prometni sistem pa se ne zanašaj ker prebira vse znake in table, tudi reklamne in ti na koncu izračuna slabo vozno sliko. 

To bo direkt napisal da je treba menjat baterije

Napisano

In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.

Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.

V ponedeljek pa takoj z njim na servis.

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 10 minutami je Lentus napisal:

In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.

Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.

V ponedeljek pa takoj z njim na servis.

Mogoče kje zmrnjena voda?

Napisano

V ročni avtopralnici sem bil pred enim tednom. Voda pa ni mogla zmrzniti, ker je temperatura cel dan v plusu.

 

 

33871_1.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 2. 2. 2024 ob 10:09 je Bossek napisal:

 

Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....

 

Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.

Slabo....res slabo. Ostale znamke, vsaj nekatere, ki sem jih testiral, nimajo teh težav 😶

 

Sploh ni logike: včasih se peljem po cesti, ki je s tablo omejena na 40 km/h in jo kamera ne zazna, zato mi kaže omejitev na 60 km/h. Ali pa je je tabla zna 30 in sploh ne prebere...piše omejitev 50 še naprej, čeprav sem v coni 30.

 

Spet drugič mi lepo prebere znak za omejitev, ampak ga ne razveljavi po križišču - še naprej drži omejitev na npr. 50, čeprav je že 90.... res zelo zeloo slabo je to - praktično sploh ni uporabno!!

 

Imam seveda posodobljeno navigacijo na zadnje možne zemljevide in ja, kakor sem tudi sam pogruntal nekje "bere" omejitve iz svojih zemljevidov, nekje pa jih upošteva iz realnega sveta. Kako pa sistem nastavljen, kje bo upošteval svoje ali realne omejitve? Res ni nobene logike. Bolje bi bilo, da bi naredili samo eno varianto: prebiranje omejitev iz prometnih znakov in to je to. Čemu torej dvojni podatki za omejitev? Morda zato, da z notranjimi podatki razveljavijo omejitev (v smislu križišča, ko ga prevoziš, da je ponovno 90 - čeprav v praksi niti to ne deluje, kakor sem napisal že zgoraj)? Sistem je za moje pojme zmeden in ne ve kaj naj upošteva. Čim ni znaka za razveljavitev omejitve, je zgubljen in te drži še naprej na zadnji omejitvi, ki jo je prebral, pa čeprav je to lahko že 20 km nazaj, ko se ti že lepo voziš 130 km/h.

 

Brezvezna funkcija, ki je v resici samo distrakcija za voznika. Ja, res je, gre samo za pripomoček, na katerega se voznik ne sme zanašati, ampak ta ista funkcija (zaradi svojega nepravilnega delovanja) povzroča (hote ali nehote) zmedo in nepotrebno konstantno utripanje opozorila, da si v konstantni prekoračitvi... kaj šele, da bi imel zvočno opozorilo vklopljeno - pa to znoriš! Eni boste rekli, da je najbolje, da se ta funkcija ugasne in je mir - hvala lepa za tak nasvet - to ni rešitev. Če se funkcija proda v sklopu višje (če ne najvišje) opreme, potem se pričakuje, da mora delat. Morebiti pa gre za stvarno napako - torej funkcija ne deluje pravilno, kot bi morala.

Napisano
pred 1 uro je sylver napisal:

Spet drugič mi lepo prebere znak za omejitev, ampak ga ne razveljavi po križišču - še naprej drži omejitev na npr. 50, čeprav je že 90.... res zelo zeloo slabo je to - praktično sploh ni uporabno!!


 

Tega nobena navigacija ne zazna, ker je samo pri nas taksna zakonodaja, da krizisce razveljavi omejitev…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Primerjava Mazda CX-30 vs Mazda 3 z enakim motorjem 2.0 G122 ... pospesevanje od 0-180 km/h 

 

image.png

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Pred eno uro je Jest napisal:

Primerjava Mazda CX-30 vs Mazda 3 z enakim motorjem 2.0 G122 ... pospesevanje od 0-180 km/h 

 

image.png

 

 

Ta motor so totalka zjebali, sploh k se pelješ in se užge tist traktorski izklop cilindrov, adijo pamet

 

Na koncu tudi kuri več kot X186

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Točno to jaz premišljujem že ves čas in preračunavam in premišljujem, kaj sem zgrešil, ker tudi meni ne gre v račun, o kakšnem zaslužku ljudje govorijo...     Pa sem mislil, da ne razumem zato, ker sm kmet an s hribu doma...  
    • Tudi mene velikokrat bolijo ušesa, ko poslušam vse te nadebudne muzkontarje...
    • V bistvu ne.   To so v osnovi "ježevke". Ampak tam, kjer so jih delali, je nek Tunizijec. In je ratalo, da so zdaj "ježevke" brez "bodic". Torej, bolj zimske gume, kot so te, že skoraj ne bi mogel dobiti...
    • ...pol je pa rekel..."neće oni nama...." In neumna raja mu je ploskala in sledila v morijo. In vse samo zaradi denarja. Kdor še ni videl....zanimivo👍...sem že enkrat nekje prilimal,pa nič ne škodi,če še enkrat.  
    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.