Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

E...ja itak 😉se vsak odloči kaj mu bolj ustreza ...glede koliko km dela način vožnje in itd ....zoom zoom 😉😁😁😁

Napisano
Pred eno uro je Lentus napisal:

Kupi se ga edino zaradi boljših zmogljivosti.

Se strinjam s tabo. Nižja poraba je samo bonus. 😁

Napisano
pred 37 minutami je etcho napisal:

Se strinjam s tabo. Nižja poraba je samo bonus. 😁

Res je. Vse je bonus, predvsem pa nižja poraba. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 9 urami je sportman333 napisal:

Če na vse zadeve gledaš tako črnogledo potem je najbolje da hodiš peš in s svojim kolesom.....ali pa se voziš z Golf 2 dizl, ki je bil pa res neuničljiv motor :) oz. sploh ne greš nikamor in si kar samo doma, ker tam se ti nič ne more zgoditi, razen to da se skregaš z boljšo polovico :)

Janez je itak črnogled. Po njegovem so vsi mazdini motorji  problematični, razem dinozaverkega, ki ga razen zagrizeni mazdašev nihče ne mara. 

Dokaz je ta, da se mazde s takim motorjem ne da prodati za pametno ceno. 😉

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 7 urami je etcho napisal:

X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume.

 

Tole je pa čist nereprezantativno. Ribniica in Rakek sta na cca 500m nadmorske, Koper pa ob morju oziroma blizu 0m. Za realen podatek se bi moral vrniti na izhodišče.

 

To je tko k da bi se sam hvalil, Da iz Logatca do Ljubljane po regionalki imam porabo 3,2l/100km (Dejansko sprobano in drži) in bi trdil, da je to poraba CD150 dizla. Pač ni, ker je Logatec skoraj 200m višje kot Ljubljana.

33112_1.png

Napisano
pred 42 minutami je Alex napisal:

Dokaz je ta, da se mazde s takim motorjem ne da prodati za pametno ceno. 😉


Kje pa je ta “dokaz”? 🤨

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

 

Tole je pa čist nereprezantativno. Ribniica in Rakek sta na cca 500m nadmorske, Koper pa ob morju oziroma blizu 0m. Za realen podatek se bi moral vrniti na izhodišče.

 

To je tko k da bi se sam hvalil, Da iz Logatca do Ljubljane po regionalki imam porabo 3,2l/100km (Dejansko sprobano in drži) in bi trdil, da je to poraba CD150 dizla. Pač ni, ker je Logatec skoraj 200m višje kot Ljubljana.

To je poraba na tej relaciji, kar je vsakemu jasno, ker je jasno napisano. Povprečna poraba (avto nima še 2000 km) je 6,6 z vožno na Obali, kjer se večinoma vozim gor/dol. Prejšnja Mazda3 1,5 je imela povprečje 6,7. Point zapisa je, da avto kuri malo, s čimer sem več kot zadovoljen, če pa to smatraš za hvaljenje, je pač stvar tvojega razmišljanja.

Napisano

Že vidim, da bo treba kmalu organizirati poraba meeting in test. 😃

 

Jaz pripeljem dinozavra. Avtomatika. A bom imel liter fore že v izhodišču do teh ultra varčnih CX-30? 😃 Dva? 😃

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 49 minutami je dvorjan napisal:

Že vidim, da bo treba kmalu organizirati poraba meeting in test. 😃

 

Jaz pripeljem dinozavra. Avtomatika. A bom imel liter fore že v izhodišču do teh ultra varčnih CX-30? 😃 Dva? 😃

Liter? A, se hecaš. 😄 Po moje vsaj dva, če ne več. Pa saj smo že na prvem meetingu imeli ta motor zraven. Na drugem mestu. Takoj za 1. dizlom  "mehko nogo"- Boss-om. Že takrat smo se čudili, da nas je ostale dizelaše lepo uredno premagal. 😊

 

 

Napisano

Gledam graf navora Mazdinih motorjev. Z upoštevanjem podatka, da ima X motor maksimalni navor 240 Nm pri 4,000 rpm, to pomeni v uporabnem območju 1.000-6.000 obratov čez palec med 7-15 % večji navor v primerjavi z navadnim 2.0 G atmosfercem.

 

Cca. 2.000 € dražji bolj kompleksen motor za cca 10% večji navor in cca. 10% nižjo porabo?  Višji stroški vzdrževanja X motorjev v primerjavi z G motorji se približno kompenzirajo z nižjo porabo. Ostane cca 2.000€ višja cena novega za cca. 10% boljši navor. Dodaten navor ni nekaj velikega, je pa edino, kar je pri CX-30 na voljo (ni dizlov z neprimerno boljšim navorom ali turbo variant). 

image.png

 

 

image.png

image.png

 

https://mazdamediapacks.com/en/technology/press-releases/e-skyactiv-x-engine-technology.html

https://paultan.org/2017/08/08/mazda-announces-sustainable-zoom-zoom-2030-skyactiv-x-petrol-compression-ignition-coming-2019/mazda-skyactiv-x-torque-curve-comparison/

https://www.greencarcongress.com/2011/08/skyactiv-20110804.html

 

Napisano
pred 14 urami je etcho napisal:

To je poraba na tej relaciji, kar je vsakemu jasno, ker je jasno napisano. Povprečna poraba (avto nima še 2000 km) je 6,6 z vožno na Obali, kjer se večinoma vozim gor/dol. Prejšnja Mazda3 1,5 je imela povprečje 6,7. Point zapisa je, da avto kuri malo, s čimer sem več kot zadovoljen, če pa to smatraš za hvaljenje, je pač stvar tvojega razmišljanja.

 

Napisal sem sicer, da bi se jaz hvalil s porabo 3,2 od Logatca do Lj ampak glede na to, da te je zbodlo.... 😁

 

Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij. Si napisal kakšna je bila relacija, ampak ti zdajle povem da 90% forumašev ni vedelo iz glave, da je recimo Rakek na več kot 500m nad morjem in da od tam gre do Kopra samo navzdol. Večina pač ni opazila oziroma se ni ukvarjala s tem zelo pomembnim podatkom, ampak je ugotavljala, da sej to je pa tko oziroma celo bolje kot dizel. Ampak to ni realno in če se nekdo odloča o nakupu in mu je poraba zelo pomembna, pred tem pa prebira take navedbe (četudi resnične za tako pot) se bo pač oreng nasankal, ker povprečje nikoli ne bo tako.

 

Zato smo tudi 2x do zdaj forumsko izvedli poraba test in smo to opravili vedno tako, da smo se vrnili na izhodiščno pozicijo oziroma 1x celo na pozicijo, ki je imela višjo nadmorsko kot je bil start. Tako ne povzročimo napak oziroma morebitne neželjene manipulacije pri navajanju rezultatov.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

 

Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij.

Se oproščam vsem prizadetim za zavajanje. 😄

Mogoče sem to storil zanalašč, da vas usmerim v nakup X motorja.😜

Kot je nekdo v prejšnjem postu omenil, na spritmonitor  si lahko vsak ogleda za specifičen motor porabo, pa tudi na YT se najdejo posnetki testov porabe.

Napisano

Na sprit monitor je razlika v porabi približno 0.1l/100km, med G150 in X186. Dodatne parametre, ki sem jih dal je da, minimalno 15000km narejenih, in aktiven uporabnik v zadnjem mesecu.

Napisano

Te porabe je težko vkalupit, podobno, kot je težko pri električnem kolesu vedet, koliko dolžinskih km in koliko višinskih m bo kolo zmoglo.

Podatek povprečne porabe s teh portalov je nek približek, po kateremu se orientiraš glede na tovarniške podatke. Tisti, ki se bolj vozijo po hribih, v mestih ... bodo imeli povprečje višje, tisti, ki se vozijo po ravninah, na dolge relacije ... pa nižje. Jaz si lahko delam primerjavo samo glede na prejšnjo Mazdo, ker se vozim po istih poteh.

Napisano

Dobiš pa neko sliko kakšno porabo ima nek povprečen voznik. Če jest dam moj avto na spritmonitor sem jest mal pod povprečjem trenutno, pa če bi to prenesu na neki drugi avto, pol bi imel kar vredu sliko kakšno porabo lahko pričakujem.

Napisano
pred 36 minutami je Matick napisal:

Dobiš pa neko sliko kakšno porabo ima nek povprečen voznik. Če jest dam moj avto na spritmonitor sem jest mal pod povprečjem trenutno, pa če bi to prenesu na neki drugi avto, pol bi imel kar vredu sliko kakšno porabo lahko pričakujem.

Smo že ugotovili, da ta spritmonitor je približno  tako realen, kot ankete v Sloveniji o priljubljenosti strank in politikov. 😊 Se pravi - zero. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Napisal sem sicer, da bi se jaz hvalil s porabo 3,2 od Logatca do Lj ampak glede na to, da te je zbodlo.... 😁

 

Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij. Si napisal kakšna je bila relacija, ampak ti zdajle povem da 90% forumašev ni vedelo iz glave, da je recimo Rakek na več kot 500m nad morjem in da od tam gre do Kopra samo navzdol. Večina pač ni opazila oziroma se ni ukvarjala s tem zelo pomembnim podatkom, ampak je ugotavljala, da sej to je pa tko oziroma celo bolje kot dizel. Ampak to ni realno in če se nekdo odloča o nakupu in mu je poraba zelo pomembna, pred tem pa prebira take navedbe (četudi resnične za tako pot) se bo pač oreng nasankal, ker povprečje nikoli ne bo tako.

 

Zato smo tudi 2x do zdaj forumsko izvedli poraba test in smo to opravili vedno tako, da smo se vrnili na izhodiščno pozicijo oziroma 1x celo na pozicijo, ki je imela višjo nadmorsko kot je bil start. Tako ne povzročimo napak oziroma morebitne neželjene manipulacije pri navajanju rezultatov.

Jaz sem zgoraj napisal, koliko je poraba in sicer od Kopra do  Ljubljane, nazaj grede do Cerkniškega jezera (višina nekaj nad 500 m) in cilj v Kopru. 

Se pravi, ko greš iz Kopra do kozine je višinska razlika 500 m, nato se počasi spuščaš do Ljubljane. Nato se za nazaj zopet dvigneš na 520 m in nato hiter spust do morja. S tem, da sem vozil na avtocesti od zmernih 130/ uro do 160,ko je bilo možno in varno (radar te lahko ulovi press). 

Pred eno uro je etcho napisal:

Te porabe je težko vkalupit, podobno, kot je težko pri električnem kolesu vedet, koliko dolžinskih km in koliko višinskih m bo kolo zmoglo.

Podatek povprečne porabe s teh portalov je nek približek, po kateremu se orientiraš glede na tovarniške podatke. Tisti, ki se bolj vozijo po hribih, v mestih ... bodo imeli povprečje višje, tisti, ki se vozijo po ravninah, na dolge relacije ... pa nižje. Jaz si lahko delam primerjavo samo glede na prejšnjo Mazdo, ker se vozim po istih poteh.

Ne se sekirat, Bossu ne gre v glavo, kako lahko pijejo naše cx30 kot njegova dizelca.🤣

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Smo že ugotovili, da ta spritmonitor je približno  tako realen, kot ankete v Sloveniji o priljubljenosti strank in politikov. 😊 Se pravi - zero. 


To je spet (kot ponavadi) ugotovil samo eden… in nas zeli prepricati, da ima taisti vedno prav ;) 🤑

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Pa dobr, ko to berem si mislim očitno je CX30 res šparovec in grem mal pogledat spritmonitor.

 

Cx30 z X motorjem je poraba uporabnikov od najmanj 5 pa do največ 9 l. 

 

Pa pogledam še dinozaverski motor 2,5l v M6, ki je mimogrede težja in se poraba giba med 6 in 10l.

 

@Alex dej prosim razloži kaj je sedaj tolk šparovnega na tvoji premiumki napram drugim mazdinim bencinarjem.

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 13 minutami je ignacij napisal:

Pa dobr, ko to berem si mislim očitno je CX30 res šparovec in grem mal pogledat spritmonitor.

 

Cx30 z X motorjem je poraba uporabnikov od najmanj 5 pa do največ 9 l. 

 

Pa pogledam še dinozaverski motor 2,5l v M6, ki je mimogrede težja in se poraba giba med 6 in 10l.

 

@Alex dej prosim razloži kaj je sedaj tolk šparovnega na tvoji premiumki napram drugim mazdinim bencinarjem.

Tako pač je v realnosti. Pusti ti sprint motor. To je podobno, kot bi poslušal goloba in bi potem  mislil, da je najboljši predsednik vlade do sedaj. 😊

Realno je pač tako, da je v cx30 biser mehanike, motorjev, ki deluje kot dizli, zato tudi majhna poraba. Seveda ga lahko tudi  ženeš na 5000 obratov/min. Takrat bo pil 10 litrov. In letel. No,  dinozaver bo  imel pri istih obratih porabo  najbrž 20 litrov. 

 

 

Napisano (urejeno)

Še jaz dodam svoj piskerček k vprašanju bodočega lastnika.

Moj avto je star dva meseca in nekaj, prevoženih ima 4100 km. Način vožnje je dobesedno po jajcih. Štirikrat na teden relacija Kranj – Ljubljana-Kranj, cca 70 km na dan. Zjutraj vozimo v strnjeni koloni nekje med 90 in 110 km/h in je poraba nekje med 4.5 in 5.0. Cesta se spušča. V kontra smer poraba nekje cca 6.0 pri hitrosti 110 do 120 km/h. Nad 120km/ v smer Lj-Kr, kjer se cesta dviga, je poraba hitro 7, občasno tudi 8. Poleg delam tega seveda še nekaj mestne vožnje, placi okoli Kranja, kak izlet. Nekih hudih klancev še nisem vozil, mi pa strm, a kratek, ki ga vozim, dvigne porabo. Normalno, verjetno. Komplet po števcu imam skupno porabo od nakupa avtomobila 6.1. Namenoma ga še nisem resetiral, da vidim, kje se vrtim.

Sicer pa je menda tako, da ima nov avto vklopljeno programsko zaščito motorja, ki se izklopi na cca 7500 prevoženih kilometrov. Takrat naj bi poraba padla za cca 10%, odzivnost motorja pa naj bi se nekoliko povečala. Lahko da prodajam bučke, to so mi povedali na pooblaščenem servisu.

Pa še to naj dodam, da se v tem avtu res dobro počutim. Nekaj je na Mazdinem oblikovanju notranjosti, kar je za moj okus precej nad plastično sceno, ki jo ponujajo drugi proizvajalci avtomobilov te velikosti oziroma ranga.
 

Mimogrede, glede na to, da se avtomatske pralnice odsvetuje, kako potem po zaključku zimske sezone očistite podvozje?

Popravljeno od Sunking
Napisano
pred 16 minutami je Sunking napisal:

Mimogrede, glede na to, da se avtomatske pralnice odsvetuje, kako potem po zaključku zimske sezone očistite podvozje?

Poln plin čez veliko lužo. 😃 Če nisi pošteno zaglisiral, nisi opra(vi)l. 😃

Napisano
pred 19 minutami je Sunking napisal:

Še jaz dodam svoj piskerček k vprašanju bodočega lastnika.

Moj avto je star dva meseca in nekaj, prevoženih ima 4100 km. Način vožnje je dobesedno po jajcih. Štirikrat na teden relacija Kranj – Ljubljana-Kranj, cca 70 km na dan. Zjutraj vozimo v strnjeni koloni nekje med 90 in 110 km/h in je poraba nekje med 4.5 in 5.0. Cesta se spušča. V kontra smer poraba nekje cca 6.0 pri hitrosti 110 do 120 km/h. Nad 120km/ v smer Lj-Kr, kjer se cesta dviga, je poraba hitro 7, občasno tudi 8. Poleg delam tega seveda še nekaj mestne vožnje, placi okoli Kranja, kak izlet. Nekih hudih klancev še nisem vozil, mi pa strm, a kratek, ki ga vozim, dvigne porabo. Normalno, verjetno. Komplet po števcu imam skupno porabo od nakupa avtomobila 6.1. Namenoma ga še nisem resetiral, da vidim, kje se vrtim.

Sicer pa je menda tako, da ima nov avto vklopljeno programsko zaščito motorja, ki se izklopi na cca 7500 prevoženih kilometrov. Takrat naj bi poraba padla za cca 10%, odzivnost motorja pa naj bi se nekoliko povečala. Lahko da prodajam bučke, to so mi povedali na pooblaščenem servisu.

Pa še to naj dodam, da se v tem avtu res dobro počutim. Nekaj je na Mazdinem oblikovanju notranjosti, kar je za moj okus precej nad plastično sceno, ki jo ponujajo drugi proizvajalci avtomobilov te velikosti oziroma ranga.
 

Mimogrede, glede na to, da se avtomatske pralnice odsvetuje, kako potem po zaključku zimske sezone očistite podvozje?

V ročno a.p greš in tam je program za pranje podvozja, nekatere imajo to.... 👍😉

Napisano

Poraba ti bo padla že zaradi zunanje temperature, ki bodo sedaj višje kot so bile pozimi. 

Jaz imam skupno od oktobra do danes 6.2. Poleti pa od 5.8-6.0.

Tisto pri 7.500 je bilo pri meni na 3000kkm,lahko poiskusiš saj imaš že 4100kkm,če bo šla čez 5000 obratov..... :nevem:

Napisano

No jaz sem imel na M6 porabo 6,9l z 2.5l avtomatikom. 

 

Nič nimam proti X motorju, je tudi tehnološka zanimivost, samo na področju porabe, sploh v primerjavi z ostalimi mazdinimi notorji, pa tud ni takšen presežek kot ga želijo nekateri prikazati.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.