Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V drugi recimo pri ene 30kmh, al pa v tretji, ko sem dodal gas... Ali pa res pri nežnem gasu. A je to izklop valjev?

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

V drugi recimo pri ene 30kmh, al pa v tretji, ko sem dodal gas... Ali pa res pri nežnem gasu. A je to izklop valjev?

X186 nima izklopa valjev, pri meni nikoli nič ne trese..... :nevem:

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Ta je g150

Ja pri G150  res malo občutiš izklop pri ustaljeni počasni vožnji ampak to je normalno pri tem motorju.... :nevem:

Napisano

Mazda izgleda ne zna tega dobro naredit. Ampak ja, če veš za kaj gre, potem sprejmeš. Verjetno tako kot šmarogaste blatnike. Večina ok, redki pa živčni zlom.

 

Pri Fordovem 1.5 3 cilindru, nisem nikoli zaznal nič.

Napisano

Se kar precej občuti ta izklop dveh valjev in je kar nadležno, koristi pa nobene.

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Drži, koristi ni čisto nobene, zato sem na servisu vprašal če to neumnost lahko izklopi, pa je rekel da ne.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Ko sem imel jaz sluzbeno skoda scalo 1.5tsi 150km turbak, super avto za vozit, ampak ko izklapja 2valja se pa vozis kot s traktorjem in pri skodi je tako opazno, da sem najprej pomislil da je kaj z avtom narobe...in to stalno vklapljanje/izklapljanje sigurno ni poceni😉🤣, učinka pa nobenega....spet neki eu eco green predpisi....

Napisano
pred 27 minutami je ignacij napisal:

Drži, koristi ni čisto nobene, zato sem na servisu vprašal če to neumnost lahko izklopi, pa je rekel da ne.


Saj pri mocnejsem motorju tega niti ne opazis… Vsaj jaz nisem pri prejsnji CX-5…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To se res minimalno opazi ravno tako kot pri X186, ko pri mali hitrosti 40-60 in malih obratih rahlo pospešiš in avto pospeši bolj kot pričakuješ glede na obrate ker mu pač pomaga elekrika.... 🤗😊😉

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

To se res minimalno opazi ravno tako kot pri X186, ko pri mali hitrosti 40-60 in malih obratih rahlo pospešiš in avto pospeši bolj kot pričakuješ glede na obrate ker mu pač pomaga elekrika.... 🤗😊😉

In kompresor. 

 

 

Napisano

V tednu dni sem bil štirikrat v Ljubljani. 

Dvakrat z premijsko cx30, dvakrat z krasotico 6-ko. In kaj sem ugotovil? 

Da pijeta do dcl enako na isti poti, pri podobnih hitrostih in podobnem prometu (brez zastojev). 

Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži  bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče. 

Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30. 

Ročni menjalnik je veliko boljši pri

CX-30. 

Na kratko, super sta obe. 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

V tednu dni sem bil štirikrat v Ljubljani. 

Dvakrat z premijsko cx30, dvakrat z krasotico 6-ko. In kaj sem ugotovil? 

Da pijeta do dcl enako na isti poti, pri podobnih hitrostih in podobnem prometu (brez zastojev). 

Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži  bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče. 

Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30. 

Ročni menjalnik je veliko boljši pri

CX-30. 

Na kratko, super sta obe. 

 

Ampak 6ka gre pa bolje v Vrhniški klanec, sigurno? 🤣😉....mal heca pa mora bit, ne more bit oboje isto...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 27 minutami je sportman333 napisal:

Ampak 6ka gre pa bolje v Vrhniški klanec, sigurno? 🤣😉....mal heca pa mora bit, ne more bit oboje isto...

V bistvu res. Z lahkoto si z 6-ko med najhitrejšimi v ta famozni klanec. 😄

 

 

Napisano
dne 30. 3. 2024 ob 20:26 je Alex napisal:

Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži  bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče

Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30. 

A ne @Alex ko rataš star se ti prioritete full spremenijo.

 

Ko smo bli mladi je moralo rohneti, sedeži so morali biti trdi, čimbolj dirkaški. Utrujenosti nismo poznali. Brisalcev tud če ni blo al pa so bli pokvarjeni, oko sokolovo je pa v temi videlo tud brez luči. Sam da je ena zbledela skoraj rumena luč gorela je blo čist dovolj sred najtemnejše noči.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

V tednu dni sem bil štirikrat v Ljubljani. 

Dvakrat z premijsko cx30, dvakrat z krasotico 6-ko. In kaj sem ugotovil? 

Da pijeta do dcl enako na isti poti, pri podobnih hitrostih in podobnem prometu (brez zastojev). 

Cx 30 je veliko tišja pri avtocestnih hitrostih, sedeži  bolj udobni. Sedenje je manj utrujajoče. 

Pri močnem vetru 6-ka bolje drži smer, 6-ka ima tudi višjo najvišjo hitrost brisalcev. Luči do boljše pri CX-30. 

Ročni menjalnik je veliko boljši pri

CX-30. 

Na kratko, super sta obe. 

 

Ti primerjaš prejšnjo 6tko. Moja, ki je zadnji FL ima vsej primerljive luči in tudi pri AC hitrostih ni glasnejša od Cx30

Napisano
pred 8 urami je Carot napisal:

Ti primerjaš prejšnjo 6tko. Moja, ki je zadnji FL ima vsej primerljive luči in tudi pri AC hitrostih ni glasnejša od Cx30

Res je. Pač primerjam moji dve mazdi. 

 

 

Napisano

Ali kdo od vas ve, kako je CX-30 povezana na internet, kjer sporoča pozicijo in podatke o vozilu v aplikacijo MY MAZDA? Mogoče vgrajena esim kartica, pogodba s kakšnim operaterjem?

Napisano

Kot si ze sam namignil, je povezava preko SIM kartice, ki se uporablja za eCall sistem… Kaksna je pa zadaj pogodba pa nimam pojma… menda naj bi delovalo po vsej Evropi… mogoce celo worldwide…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.