Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede GDPR si moral poklikati, da se strinjas, ko si namestil aplikacijo My Mazda in si ustvaril racun… ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Žal, to je res, čeprav nisem bral. Če pa je to razgaljanje podatkov vredno neke dodane prednosti aplikacije, bo moral verjetno vsak zase odgovorit.

Napisano
8 hours ago, etcho said:

Ali kdo od vas ve, kako je CX-30 povezana na internet, kjer sporoča pozicijo in podatke o vozilu v aplikacijo MY MAZDA? Mogoče vgrajena esim kartica, pogodba s kakšnim operaterjem?

A to deluje pri nas? 

Napisano

Ford, Škoda, BMW in Hyundai preverjeno deluje, tako da ne vidim razloga zakaj ne bi še na Mazdi.

Napisano
pred 36 minutami je SpEkTr napisal:

A to deluje pri nas? 

 

 

Da ... Pri recimo CX-60 celo se vec... lahko daljisnko vklopis klimo ali gretje ... zaklenes vrata, ce si jih pozabil zakleniti... preveris napolnjenost pnevmatik, napolnjenost baterije... skupni doseg... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 14 minutami je Jest napisal:

 

 

Da ... Pri recimo CX-60 celo se vec... lahko daljisnko vklopis klimo ali gretje ... zaklenes vrata, ce si jih pozabil zakleniti... preveris napolnjenost pnevmatik, napolnjenost baterije... skupni doseg... 

Pri CX-30 je podobno, mogoče kaj več v primeru avtomatskega menjalnika.

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

A pa vse verzije, ni nič odvisno od nivoja opreme?

Verjetno je pogoj, da ima avto eCall, pa da imaš aplikacijo MyMazda.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Živjo.

Berem, da je Mazdin lak ekstremno tanek in mi ga včeraj tip, ki se ukvarja z detailingom tudi pomeri. Havba ima nekje med 52 in 55 mikronov, ostala mesta malenkost bolje, tja od 62 do 80. Ste morda lastniki pomerili na svojih cx30? Je tako nizka številka ok? Moj merilec je bil kar malo presenečen češ da tako tankega sloja še pri nobenem avtomobilu ni videl.

Popravljeno od Sunking
Napisano (urejeno)

To je nova realnost za novejše modele Mazd, tudi evropski ga imajo manj in manj. Včasih so baje imeli evropejci okoli 150 mikronov (če se prav spomnim), pa se je v zadnjem času to dosti zmanjšalo tudi na 90.

Mazda je pa še posebej znana po tankem laku, ko sem imel svojo po par letih uporabe prvič na detailingu (imam 6 letnik 2019, 2022 sem bil na detailingu prvič), so bile ugotovitve iste kot jih imaš ti. Delala sva meritve pri prevzemu in ravno takrat je tam imel tudi čisto frišno mazdo 3, in je bila ista pesem.

Tule je pa prispevek iz tistega časa (sem dejansko mislil, da sem jo dal na detailing že 2020 pa očitno ne :D ) :

 

Popravljeno od 50keda
Napisano (urejeno)

Alex je enkrat nekaj meril pa je bil tanjši kot pri 6tki.😉

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Te naše nežne dame :)

 

Sicer pa je šel okoli avtomobila z lučko in se je na sovoznikovih vratih videlo par svetlo sivih krogov. Jaz sem isto videl dvakrat na sončni svetlobi, pa se mi je zdelo da gre morda za kak odboj svetlobe. Naj bi se barva popravljala že pri proizvajalcu. Kaj storit v tem primeru? It do prodajalca, pustit pri miru?

Popravljeno od Sunking
Napisano

Zanimivi pospeški. 

 

Moja "Japonka" pa rabi od 0 do 80 km/h tam okoli 27 sekund.

 

Mogoče bi bili pospeški kaj boljši, če bi bila keson in prikolica prazna. Ali pa, če bi prikolico kar odpel...

Napisano
pred 6 urami je etcho napisal:

Baje da precej pomaga pri pospešku, če je rdeče barve. 😉

Zato pa ima zverižene obrobe od pospeškov.... 😉

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.