Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 37 minutami je FuManchu napisal:

Niso to avti za na dirke... Itak se več kot 130km/h ne smeš peljat pri nas.

 

Eni tu gor ga opisujejo k formulo.

Podpis.png

 

Napisano
pred 16 urami je sportman333 napisal:

Kaj pa turbo? To bi se prodajalo kot vroče žemljice....ne pa 2.5 140 km....kaj pa je to za ena bedna kombinacija ?!? (očitno se tud japončkom poslabšuje...)

za tako gajbico bo vredu

  • Všeč 2
  • Haha 4

 


image.jpeg

 

Napisano

Načeloma je tole čist OK. Velik navora bo zaradi kubikaže na voljo veliko prej. To pomeni, da bodo konji tudi pri nižjih obratih, kar je za vožnjo čist super in ga ne bo treba v obrate gnat. Tak kruzer bo to, ki bo konkuriral undersizanim turbačem pri tej konjaži.

  • Všeč 5
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Samo da 1.0 - 1.2 turboti spravijo skup 140 KS. 2.3 Fordov spravi ven 280 konjev. Torej 2x toliko, pa še ni prišel do 2.5 litraže.

 

Moje 1.5-1.6 že trgajo gate.

Pa s hibridno turbino imata oba navor po celi krivulji.

EngineGraph+(1)_16x9.png

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 30 minutami je g.Wankel napisal:

Pomoje bo admin koga tožu, ker je ta fotka že 3x na serverju 😀

 

 

Ne bo ... mogoče  bo edino @Slivka dodal tisto o Kajnu in Ablu :P ... 

  • Všeč 1
  • Haha 7

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 13 urami je godlike napisal:

Samo da 1.0 - 1.2 turboti spravijo skup 140 KS. 2.3 Fordov spravi ven 280 konjev. Torej 2x toliko, pa še ni prišel do 2.5 litraže.

 

Moje 1.5-1.6 že trgajo gate.

Pa s hibridno turbino imata oba navor po celi krivulji.

EngineGraph+(1)_16x9.png

 

 

Bolj gre za primerjavo zakaj klasičnega 2.0 Skyactiv-G zamenjat z 2.5 Skyactive-G . 2.0 ima na papirju solidno velik konjev, samo v praksi so čist preveč proti koncu skale obratov. Zato vožnja ni tako ostra kot bi od take konjaže pričakoval. Konjažo je treba spustit nižje po obratomeru, da je vožnja dinamična tud takrat, ko ni želje rohnet po vasi.

 

To pa pač rešuješ na dva načina al z dodajanjem turbine al pa povečevanjem kubature. Se pa strinjam, kar praviš in dejansko drži, da s turbino se reši res veliko dinamičnosti po celotnem območju obratov zato se turbaki, ki na papirju nimajo nekih ekscesnih konjev vozijo mnogo bolj suvereno kot pa enako močan atmosferc. Pa bi človek rekel 140KM je enako 140KM - v praksi je pa to daleč od resnice. 

33112_1.png

Napisano

O 2.5 motorju sem na nekem drugem delu foruma pisal že pred 3 meseci. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

 

zanima me ali kdo že kaj ve kakšna bo nova CX-30 leto 2025 oziroma ali se da kaj videti.

Napisano

Kot sem gledal Hrvaški konfigurator za modelno leto 2025, razen motorja nisem zasledil nobenih drugih sprememb.

 

 

33871_1.png

 

Napisano
dne 7. 7. 2024 ob 7:43 je tommaazz napisal:

Lahko da je napaka v članku in bo 140 kw in ne km..🤔. To je bolj logično, okoli 190 km kot ima motor sedaj...ne vem meni se zdi čisto ok odločitev, če hočeš preizkušen in vzdžljiv motor,zanimivo pa je, da so 2.0 ukinali...očitno velja there is no replacement for displacement 😁. Normalno pa ostane X motor. Pa spet gre cca. 1500 eur cena gor🙃

Kot je @Lentus povedal v eni drugi temi, lahko na hr strani že pogledaš podatke

 

Verjetno ima manjši izpust kot 2.0 motor, so pogruntali da manj požere?

 

 

Posnetek zaslona 2024-07-10 174139.png

Napisano (urejeno)

Žal so podatki o izpustih, porabi, pospešku in končni hitrosti slabši, če primerjam z dosedanjim G150 motorjem. Sicer ne veliko, ampak je korak nazaj in ne naprej. Glede same vožnje, pa bo verjetno lepše za vozit, čeprav G150 tudi nič ne manjka.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 34 minutami je Lentus napisal:

Žal so podatki o izpustih, porabi, pospešku in končni hitrosti slabši, če primerjam z dosedanjim G150 motorjem. Sicer ne veliko, ampak je korak nazaj in ne naprej. Glede same vožnje, pa bo verjetno lepše za vozit, čeprav G150 tudi nič ne manjka.

3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče... dvomim da se bodo tiste stotinke poznale, se bo pa verjetno poznal navor v nižjih obratih ki je višji za 1/4 :punk:

  • Haha 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 16 urami je NevLado napisal:

3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče...

 

:D haha ... word my man

33112_1.png

Napisano

Kaj pa CX-5? Napovedujejo predstavitev konec leta in dobava v 2025 ( če to drži...🤨). Kašne novice? slika?

Napisano

Jaz pa še vedno mislim, da gre za tiskarskega škrata.

2.5 litra in 140 konjev? Čemu?

 

To bo kar 1.5 litrski SkyActiv-G navit do konca in bo ravno 140 konjičev spravil iz sebe.

Napisano

Dvomim, da bi imeli na vseh straneh tiskarkega skrata... 

 

Tudi na mazda.at in mazda.de je ze na voljo CX-30 model 2025 s takim 2.5 motorjem ... 

 

 

https://www.mazda.at/konfigurator/MAZDA CX-30/5WGN/

image.png

 

 

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA CX-30/5WGN/

nullimage.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 14 minutami je dvorjan napisal:

Jaz pa še vedno mislim, da gre za tiskarskega škrata.

2.5 litra in 140 konjev? Čemu?

 

To bo kar 1.5 litrski SkyActiv-G navit do konca in bo ravno 140 konjičev spravil iz sebe.

Ampak 2.5 v primerjavi z 1.5 ni tako obremenjen pod polnim gasom, ponuja precej več navora v nizkih obratih (250Nm vs 210Nm za G150) in je verjetno odlična izbira za ponudbo 4x4 verzije, tudi odlična alternativa X motorju, ki pa še vedno velja za najboljšo opcijo iz vidika konjaže

 

Verjamem, da s tem ko mazda ponuja samo še 2 motorja, sprosti 1 linijo v tovarni, ki lahko štanca nekaj drugega :D 

Napisano
pred 16 urami je NevLado napisal:

3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče... dvomim da se bodo tiste stotinke poznale, se bo pa verjetno poznal navor v nižjih obratih ki je višji za 1/4 :punk:

 

Ko sedi zraven žena, je poraba zelo ugodna, ko se vozim sam, pa je nesramno visoka. (X motor)...

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Zmeden 1
  • Jest je spremenil naslov v Mazda CX-30
Napisano
pred 37 minutami je mazda3 2010 napisal:

Kaj pa CX-5? Napovedujejo predstavitev konec leta in dobava v 2025 ( če to drži...🤨). Kašne novice? slika?

 

Mislim da je bil clanek nekje, 2025 pride cx5 hibrid, niso pa nic o motorjih rekl. Jest bi reku da bo hibrid v kobinaciji z G194, kar bi pomenilo da bi z elektriko skupaj, lahko to kamot ene 260-270KM sistemske moci (ce bi bil elektromotor nekje med 40 in 50kW).

Napisano

Za MAzdo je najceneje, če nima veliko različnih motorjev, ampak enega, ki mu softwaresko prilagaja navor in moč. Ker je edini motor, ki ga tlačijo vsepovsod 2.5 litrski bi prej verjel, da bo ta notri kot pa nek 1.5, ki je pri Mazdi še veliko večja redkost kot 2.0.

 

Da pa ne bi skakal v zelje Skyactiv-X 185KM motorju so mu moč znižali in zato "le" 140KM. Ampak še 1x ta 2.5 je najbolj razširjen aktiven motor in ne glede, da je že leta na trgu tudi verjetno najbolj vzdržljiv in preizkušen. Zato ta izbira in po drugi strani za trge, kjer ni Skyactiv-X motorjev se mu poljubno izbira moč in bo imel verjetno tam tudi 190KM ali pa celo 250KM s turbino.

33112_1.png

Napisano
pred 49 minutami je Jest napisal:

Dvomim, da bi imeli na vseh straneh tiskarkega skrata... 

 

Tudi na mazda.at in mazda.de je ze na voljo CX-30 model 2025 s takim 2.5 motorjem ...

To, da se tipkarski škrat prikrade v CMS, ki ga uporabljajo vse spletne strani, je tudi možno.

 

1.5 litrski mild hybrid in 140 konjev je vseeno bolj logično kot 2.5 litrski stroj zadušen na 140 konjev ...

 

Saj jaz bi raje videl, da je 2.5 litrski ... veš kak tuning potencial je potem to ... 😃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečem, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
    • Saj smo to že vse jemali v tej temi.   ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.   Tako da ZOE avtocestna potovalna je lepo 110 km/h na tempomatu in vsakič po gasu na 120-130 km/h, ko se kaj dohiti, da ne ovira drugih udeležencev pri prehitevalnem manevru Drži kot pribito. 😃   Bla-bla-bla. Natankaj za 48,38€ v prazem tank pa se pelji - s katerimkoli od tvojih vozil. Pa boš prebral številko, ko se ustaviš. S tem, da ti celo puščam možnost, da tankaš na lokalni bencinski črpalki in ne tisti avtocestni - po avtocestnih cenah, kot to jaz počnem.   Poleg tega - sem tudi že večkrat napisal - tudi če bi elektrika ob avtocestah stala še več - bi bilo za preživeti, saj teh polnilnic ne koristiš vsak dan, ampak parkrat letno, ko kam greš. Ves ostali čas pa prihraniš z domačim polnjenjem.   V Črni Gori v marini sem danes polnil celo za 0,20€/kWh. Torej 2,5€/100 km za lokalne poti ozr 3€/100 km za po AC - če vam preračunam v vam razumljive metrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.