Ah ne no - G165 z ročnim menjalnikom Revolution Top je bla tam nekje okoli 32k€. To vem, ker je bla enaka cena za opremo nižje Revolution pri dizel 2.2 150KM.
Sem ne šteješ potovanja na dopust, recimo na Hrvaško, da dam najbolj množičen primer, pa polnilnic ni na vsakem vogalu?
Glede kratkih voženj, ne rečem.
Povprečen Slovenec potrebuje avto, ki mu bo zadostil potrebe po kratkih vožnjah in po dolgih vožnjah. Povprečen Slovenec si ne more privoščiti dveh različnih avtov. To si privoščijo nadpovprečni Slovenci.
Lej bumbarje. Kdo bo pa potem nove kupoval? 😁🤪 Na koncu je človek v povprečju malo elitistično bitje (sreča, da sam nimam takše miselnosti) in to pač špila.
Se hecam, mislim enako, samo ekonomija danes ne deluje tako. Konec koncev ima kar lep delež Slovenije delo od teh novih avtov, kot del dobaviteljske verige.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.