Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 56 minutami je DonFelipe napisal:

Če želiš izvedeti več o Mazdah CX3 in CX5 lahko povprašaš Viljema Turho kateri ima elektro storitve, eno črno pa imajo tudi v City Taxi. 


Ni glih vezano na temo, ampak, uno crno cx5 taxi sem pa glih zadnjic srecov na cesti. Me je mal presentu da je taxist v mazdi

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:


Ni glih vezano na temo, ampak, uno crno cx5 taxi sem pa glih zadnjic srecov na cesti. Me je mal presentu da je taxist v mazdi

A tale?

image.png

  • Haha 3
  • Začuden 2
Napisano

Kaj glasovno vodenje v Mazdini navigaciji je samo v angleščini? Ker vse ostalo je v slovenščini... 

Napisano

Odličen ročni menjalnik, brez turbine, a kljub temu varčen....pa "samo" dva minusa 🤔 Končna ocena 8 😄 

 

WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Pri Mazdi ne morejo iz svoje kože. Namesto obsežnejše prenove modela po nekaj letih raje vsako leto pripravijo izbor manjših novosti...

 

 

 

Napisano

Stikalo bi lahko imelo v nastavitvah možnost "izključeno po defaultu". Bi rekli naši južni bratje "sanjala svinja o kukuruzu". 😁

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Tale rdečka je pa kot deponirana pred hotelom..... 🥴😉

IMG_20240915_113213.jpg

Verjetno se voznik uči parkinga, ker na desni strani ima še pol metra fore, pa če bi šel še tist na levi mal tja, bi imeli še en frej parking...

Napisano

Tudi meni je rekel ličar, da moja posebna metalic rdeča je dejansko biserna s 3x nanosom. In da jo zelo malo ličarjev sploh pripravljeno barvat. Noben v okoli Radelj, tako da so ga v MB vozli.

 

Tako da bi celo verjel, da na barbo pazi. Ker ta Mazdina je tudi baje kar kočljiva za barvat.

Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Tudi meni je rekel ličar, da moja posebna metalic rdeča je dejansko biserna s 3x nanosom. In da jo zelo malo ličarjev sploh pripravljeno barvat. Noben v okoli Radelj, tako da so ga v MB vozli.

 

Tako da bi celo verjel, da na barbo pazi. Ker ta Mazdina je tudi baje kar kočljiva za barvat.

Jp, Mazda Selmar pa barva v Sl. Bistrici👌

Napisano (urejeno)

Ja samo tisto je Selmarjeva ličarska. Tako kot jo ima Ferk v Jarenini al tam nekje. Večina ostalih pa nima svoje in vozijo pogodbenim.

 

Se mi zdi, da imajo servisi, ki obstajajo res dolgo svoje ličarske in veliki. Ostalo pa je vse optimizacija.

 

Edit:

In točno Selmar, ki je veliki, jo ima od 2020. Ferk pa od začetka. Kar pokrije zgornjo dejstvo.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Ja samo tisto je Selmarjeva ličarska. Tako kot jo ima Ferk v Jarenini al tam nekje. Večina ostalih pa nima svoje in vozijo pogodbenim.

 

Se mi zdi, da imajo servisi, ki obstajajo res dolgo svoje ličarske in veliki. Ostalo pa je vse optimizacija.

 

Edit:

In točno Selmar, ki je veliki, jo ima od 2020. Ferk pa od začetka. Kar pokrije zgornjo dejstvo.

Vem, da je Selmarjeva ja. 👌

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Člani, kaj uporabljate za zaščito gum? Praktične izkušnje in priporočila zaželeni. 👍🙂

Čin-gum. 😊

Resno. Jaz uporabljam tole stvarco. 

 

https://www.operi-avto.si/premazi-in-cistila-za-pnevmatike/1054-meguiar-s-gold-class-endurance-tire-gel.html?search_query=Meguiers+Tyre+gel&results=218

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Alex napisal:

 

Ja, takšnega imam tudi jaz, ampak sem opazil, da po nekaj nanosih ostane na gumi sloj, zaradi katerega zgleda, kot da je guma razpokana. Je pa bolj obstojen kot pena. Ampak sem se prav zaradi izgleda vrnil nazaj na peno.

Popravljeno od etcho
Napisano

Taboljša roba je bil od TAC system, sam žal se ne dobi več pri nas kar sem gledal.

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 6 urami je etcho napisal:

 

Ja, takšnega imam tudi jaz, ampak sem opazil, da po nekaj nanosih ostane na gumi sloj, zaradi katerega zgleda, kot da je guma razpokana. Je pa bolj obstojen kot pena. Ampak sem se prav zaradi izgleda vrnil nazaj na peno.

Gume je potrebno vsake toliko dobro oprati in zdrsati stare nanose dol. 

Ne samo vedno znova in znova nanašati to gor. 

 

 

 

Napisano
pred 43 minutami je Alex napisal:

Gume je potrebno vsake toliko dobro oprati in zdrsati stare nanose dol. 

Ne samo vedno znova in znova nanašati to gor. 

 

 

Moja teorija je bila, da se ta premaz sicer sčasoma spere/posuši, kot se pena, ampak je očitno bolj vzdržjiv. Ja, nič, eno delo več. 😄

Napisano

Jaz tak po redko mažem, da ga do naslednjič ni več gor.

 

Ko pa avto perem, pa vedno ob felnah tudi po gumi en krog naredim z gobo.

Napisano

Bom po vsakem pranju dobro očistil gume, če ne bom imel gor sloj, kot pravi Alex, trdovraten in težek za očistit.

Napisano
pred 1 uro je etcho napisal:

Bom po vsakem pranju dobro očistil gume, če ne bom imel gor sloj, kot pravi Alex, trdovraten in težek za očistit.

Saj je skoraj normalno, da tudi gume očpeteš, ne? Jaz imam posebno grobo gobo samo za gume prat. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.