Boss Napisano 8. december Prijavi Napisano 8. december pred 1 uro je Alex napisal: Res je. S tem motorjem sem na poti do smučišča z lahkoto držal ritem vožnje z Audijem benzinarjem 4.0 tsi ki je bila kar krepko preko omejitev. S tem, da smo pogledali na koncu in je bila njegova poraba 7,9/100,pri mojem pa 6,8100. Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni. 4 2 Citiraj
godlike Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december pred 8 urami je Alex napisal: Audijem benzinarjem 4.0 ts Prosim prevedi. Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem. Isto je BMW začel glumit. Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina.... 1 Citiraj
Alex Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december pred 22 minutami je godlike napisal: Prosim prevedi. Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem. Isto je BMW začel glumit. Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina.... Ma audiji imajo kar neki oznake, da izgledajo bol kul. Jaz sem mislil, da ima kako hudo mašino noter, na koncu pa je to 2.0 turbo benzinar, mild hybrid, 201 konjiček. Vseeno kar gre to. pred 6 urami je Boss napisal: Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni. Hitro voziš tam, kjer veš, da lahko. Kot pri nas, ko veš, kje so radarji. 1 Citiraj
Bini Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december Bistvo je to, da z enako hitro vožnjo je manjša poraba! A res eni mislite, da bi se Mazda zapletala s tem X motorjem in ga dala na trg,če nebi imela dobrih razlogov za to..... 🤔🤗😉 1 Citiraj
etcho Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december Sveti gral med motorji. Lahko smo ponosni tisti, ki smo lastniki X-a. 😊 1 1 Citiraj
ignacij Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december Pa sej motor je očitno vredu, ni pa dosegel pričakovanj, zato so ga umaknili in vrnili preizkušen in najboljši njihov 2.5l motor. 2 1 1 Citiraj
Jest Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december pred 1 minuto je ignacij napisal: Pa sej motor je očitno vredu, ni pa dosegel pričakovanj, zato so ga umaknili in vrnili preizkušen in najboljši njihov 2.5l motor. Saj ga niso umaknili... 2,5l motor nadomesca G122 in G150 motorje ... X186 pa se vedno ostaja kot najvišji model... in je cenovno nekaj jurjev drazji pri enaki opremi ... Pa AWD kot kaze ni na voljo pri G140 motorju... samo pri X186 ... Vsaj ce gledam po ceniku ... 2 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Bini Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december Saj ga niso umaknili.... 🤔 Škoda, da niso naredili še "X 2.5" bi imel verjetno kakih 220KM in malo manjšo porabo. A verjetno je ceneje in z manjšo težavo narediti običen preizkušen, trpežen motor za vse večne čase.... 1 Citiraj
Janez007 Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december (urejeno) Menda je fora v evropskih predpisih glede emisij CO itd. ... In potem proizvajalci iščejo kombinacijo motorjev svojega "portfelja", da zadostijo tem pogojem. Popravljeno 9. december od Janez007 2 Citiraj
NevLado Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december pred 18 urami je Bini napisal: Ja, skoraj deset, če še malo zaokrožimo navzgor ali pa 8,če smo bolj natančni.... 🤔 Je čisto dovolj za tak avto in je nadpovprečna. Večina avtov je nekje med 8 in 11 za ta razred. Mislim pa, da nihče pri vsakodnevni vožnji tako ne vozi... Je še pa tudi kaj drugega pomembno pri vožnj Vsak kupi kar mu paše a ne.... 🤗😉 Pol so pa nesreče na grosuplje vzhod in šmarje sap ker folk pri vključevanju na avtocesto zabije celoten pas ker negre nikamor 1 1 Citiraj
Bini Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december pred 5 minutami je NevLado napisal: Pol so pa nesreče na grosuplje vzhod in šmarje sap ker folk pri vključevanju na avtocesto zabije celoten pas ker negre nikamor S cx-30 X186 sugurno ne 😂 Jih ni tolk, da bi tako gužvo delal.... 😁😉 2 1 Citiraj
DonFelipe Napisano 9. december Prijavi Napisano 9. december Vse to se dogaja ker so lastniki precenjene nemške svete trojice nepotrpežljivi in nimajo občutka za promet 2 Citiraj
Alex Napisano 11. december Prijavi Napisano 11. december Zopet se je sveti gral od motorja cx30 izkazal. Za domov povprečje 5,6/100. Fantastično.💪 3 Citiraj
dvorjan Napisano sobota ob 18:36 Prijavi Napisano sobota ob 18:36 dne 11. 12. 2024 ob 22:28 je Alex napisal: Zopet se je sveti gral od motorja cx30 izkazal. Za domov povprečje 5,6/100. Fantastično.💪 Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ... SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli. Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃 3 1 Citiraj
Alex Napisano sobota ob 19:14 Prijavi Napisano sobota ob 19:14 pred 32 minutami je dvorjan napisal: Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ... SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli. Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃 Ha, ha, saj ni še prvi april.😄 Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile. Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji. 1 2 Citiraj
NevLado Napisano sobota ob 20:32 Prijavi Napisano sobota ob 20:32 Pred eno uro je Alex napisal: Ha, ha, saj ni še prvi april.😄 Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile. Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji. Kje si dobil to statistiko Citiraj
dvorjan Napisano sobota ob 20:39 Prijavi Napisano sobota ob 20:39 pred 6 minutami je NevLado napisal: Kje si dobil to statistiko Nasanjal jo je. 😃 1 Citiraj
DonFelipe Napisano sobota ob 21:07 Prijavi Napisano sobota ob 21:07 Vse je odvisno kaj bi rad in kako si navajen voziti in krmiliti zadevo. Res je, japonci so klasika za nas tradicionaliste in ne za bahače tako kot precenjena nemška sveta trojica. Drugače pa ja, res je, tudi z 1,0 motorjem in manjšimi kubaturami se da lepo vključiti v promet ; pred kratkim sva šla z prijateljem in njegovim VW Golf II 1,1 s 4-stopenjskim ročnim menjalnikom brez težav vklopila na avtocesto ter jo mahnila proti štajerski metropoli. Jaz pa se tudi v kratkem odpravljam z APE-jem na obisk do prijatelja v Požarevac. Vedite da se najlepše pelje ko se ti ne mudi in motor lepo poje ter imaš primerno družbo in cilj. Pa en lep pozdrav z Mango Boosterjem. 2 1 Citiraj
Boss Napisano sobota ob 21:22 Prijavi Napisano sobota ob 21:22 pred 2 urama je dvorjan napisal: Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ... Vozit v enakomerni koloni po regionalki nekje s povprečno med 60-70km/h se tudi meni uspelo med Vrhniko in LJ peljat s porabo 3,5l/100km. Se da, če so pogoji pravi. Ampak bolj je zanimiv point, da so se odločali za 2,5 n/a. Ljudje so se navadili na turbo mlinčke, da jih ne rabiš gnat v visoke obrate in da do 4000 obratov naredijo že vse za 90% vseh voznikov. To so tudi pri Mazdi ugotovili, da jih verjetno niti 10% sploh še nikoli ni šlo do obratov, kjer imajo n/a motorji največjo moč in zato običajni vozniki potarnajo, da Mazde 2.0 niso tako poskočne. In kako nadomestiš manjko turba? Hja povečaš prostornino motorja in s tem navor. Tako lahko nastaviš, da je ta mnogo prej na voljo in v obratih, kjer se ljudje največ vozijo. Običajni uporabniki bodo bolj zadovoljni z 2.5 kot z X motorjem. Tisti, ki bi pa radi nekoliko več od avta pa sigurno bolje imet X-a. M ije pa zanimivo, da glede porabe je povprečje uporabnikov na Spritmonitorju bolj varčnih s 150KM 2.0 kot pa z X-motorjem in to za cca 3-4 deci na 100km. Verjetno ravno zaradi tega kar sem napisal v drugem odstavku. Je pa trenutno gor podatek samo o enem 140KM, tako da bo za to informacijo potrebno še kar počakati. 4 Citiraj
Boss Napisano sobota ob 21:27 Prijavi Napisano sobota ob 21:27 pred 17 minutami je DonFelipe napisal: Jaz pa se tudi v kratkem odpravljam z APE-jem na obisk do prijatelja v Požarevac. Vedite da se najlepše pelje ko se ti ne mudi in motor lepo poje ter imaš primerno družbo in cilj. Čak ne me jebat, a ti treniraš za vozit Tuk tuk taxi v Indoneziji. Kaj jim je Filipincov zmanjkal? 1 1 Citiraj
Bini Napisano ponedeljek ob 08:13 Prijavi Napisano ponedeljek ob 08:13 dne 14. 12. 2024 ob 22:22 je Boss napisal: Vozit v enakomerni koloni po regionalki nekje s povprečno med 60-70km/h se tudi meni uspelo med Vrhniko in LJ peljat s porabo 3,5l/100km. Se da, če so pogoji pravi. Ampak bolj je zanimiv point, da so se odločali za 2,5 n/a. Ljudje so se navadili na turbo mlinčke, da jih ne rabiš gnat v visoke obrate in da do 4000 obratov naredijo že vse za 90% vseh voznikov. To so tudi pri Mazdi ugotovili, da jih verjetno niti 10% sploh še nikoli ni šlo do obratov, kjer imajo n/a motorji največjo moč in zato običajni vozniki potarnajo, da Mazde 2.0 niso tako poskočne. In kako nadomestiš manjko turba? Hja povečaš prostornino motorja in s tem navor. Tako lahko nastaviš, da je ta mnogo prej na voljo in v obratih, kjer se ljudje največ vozijo. Običajni uporabniki bodo bolj zadovoljni z 2.5 kot z X motorjem. Tisti, ki bi pa radi nekoliko več od avta pa sigurno bolje imet X-a. M ije pa zanimivo, da glede porabe je povprečje uporabnikov na Spritmonitorju bolj varčnih s 150KM 2.0 kot pa z X-motorjem in to za cca 3-4 deci na 100km. Verjetno ravno zaradi tega kar sem napisal v drugem odstavku. Je pa trenutno gor podatek samo o enem 140KM, tako da bo za to informacijo potrebno še kar počakati. Si kar zadel bistvo te primerjave le, da je poraba ravno obratna glede cx x186 motorja in g120. Verjetno bi bila 0.5 litra razlike, če bi imel ta X motor v 3ki. Meni pa v bistvu ni toliko pomembna poraba kot pa izgled uporabnost in užitek v sami vožnji, ker delam premalo km, da bi se mi kaj v žepu poznalo.... 1 Citiraj
ignacij Napisano ponedeljek ob 08:40 Prijavi Napisano ponedeljek ob 08:40 Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč. Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil. 4 Citiraj
Alex Napisano ponedeljek ob 10:40 Prijavi Napisano ponedeljek ob 10:40 pred 1 uro je ignacij napisal: Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč. Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil. Saj tudi jaz ne gledam samo porabe. Cx 30 mi je všeč, ker se lepše pelje kot Mazda 6, je bolj komot, bolj pregledna in bolje zatesnena proti hrupu koles na avtocesti. Bolj ko greš hitro z njo, bolj je tiha. Da ne govorimo o motorju, ki ko se ogreje, ga sploh ne slišiš na mestu. Marsikdo me vpraša, če je električen. Skratka, avto in pol. Bi bil pa še boljši, če bi ", pomotoma" vgradili kak turbo vanj, da bi imel krepko preko 200 konjičkov. Takrat bi bil popoln. 2 Citiraj
Alex Napisano torek ob 09:04 Prijavi Napisano torek ob 09:04 https://www.zurnal24.si/avto/so-pri-mazdi-znoreli-v-c-segmentu-zdaj-25-litrski-motor-433809 Še posebej pade v oči tale odstavek:. So pri Mazdi znoreli? V C segmentu zdaj 2,5-litrski motor! WWW.ZURNAL24.SI Mazda ponovno dokazuje, da razmišlja drugače. Najnovejšo različico evro 6 in bodoči evro 7... 1 3 1 Citiraj
etcho Napisano torek ob 10:56 Prijavi Napisano torek ob 10:56 (urejeno) Spoštovani avtor članka A.L. Sevuplè "e-skyactive" napiši prosim pravilno: "e-skyactiv", brez e.🙄 p.s.: Bini, sorry, imaš tudi ti narobe napisano. 😉 Popravljeno torek ob 11:03 od etcho 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.