1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka...
2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička.
3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.
Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
čudovit video, lepo pokaže realno stanje...
...ki je za moje pojme v resnici še slabše
sem mlad pa neumen, pa so me učili da je delo vrednota
v eu trenutno delo ni več vrednota
to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno
mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah
verjamem da je severno od nas vse samo še slabše
in verjamem, da je cilj vsem automakerjem da bi vse se naredilo na kitajskem za 5k eur, pri nas prodajalo pa za 50k eur
in potem smo prišli v ta cikelj
mislim, da je realna zanesljivost vw koncerta in kako dobre avte delajo tu najmanjši problem
pač materiali so na kitajskem, gre se jim za dobiček, in boom, uspeh zagotovljen
če potem delaš še tako slabe avte, da moraš za pospeševanje prodaje nabijat davek konkurenci, pol veš kje smo
Danes, 2025-01-24, zamenjal akso z original rabljeno in obnovljeno, zadeva špila Dobil lepo ohranjeno na avtoodpadu, ista kataloška, avto je imel nekaj čez 100k km.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.