Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 11. 1. 2025 ob 9:20 je Janez007 napisal:

Menda je naša CX-30 nekje na morju, me Japonsko in Evropo. :) 

a si vzel rdečo?????

Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je sportman333 napisal:

a si vzel dinota ali x186

 

Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva). 

 

image.png

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva). 

 

image.png

image.png

 

image.png

Sam, da je bencinar.... :jupiii: 😉

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva). 

 

image.png

image.png

 

image.png

👍, boš malo poročal, da vidimo kaj to pomeni v praksi (realne izkušnje uporabnikov).....verjetno nisi dal M6 v menjavo?

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je sportman333 napisal:

👍, boš malo poročal, da vidimo kaj to pomeni v praksi (realne izkušnje uporabnikov).....verjetno nisi dal M6 v menjavo?

 

ne nisem dal, niti ni bilo posebnega interesa in ker lahko na trgu verjetno dobim več ... Kaj pa ti, še kupuješ?

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 urami je Janez007 napisal:

 

Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva). 

 

image.png

image.png

 

image.png

dobro si kupil, meni se tudi zdi da večino časa voziš do 4k, sploh na AT

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je NevLado napisal:

dobro si kupil, meni se tudi zdi da večino časa voziš do 4k, sploh na AT

 

Saj če bo kriza, se bo odklenil na 194 KM 😃... 140 KM bo čisto dovolj.


Na Mazdi 6 bi raje imel dinozaverskega 140 KM,kot vitkejšega G165. 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

ne nisem dal, niti ni bilo posebnega interesa in ker lahko na trgu verjetno dobim več ... Kaj pa ti, še kupuješ?

Kupujem preko časopisa 🤣...pa nič pametnega ne najdem...počasi

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

Kupujem preko časopisa 🤣...pa nič pametnega ne najdem...počasi

Se javiš ko boš prodajal m6🤣....ce je vsaj po 2021 letnik....

Napisano
pred 6 minutami je sportman333 napisal:

Se javiš ko boš prodajal m6🤣....ce je vsaj po 2021 letnik....

Kolikor jaz poznam @Janez007, bo to M6 prodal šele takrat, ko bo dobil dobro 3ko z G150 ali G140 motorjem :D

Napisano (urejeno)

Hmmm ... taka je samo 1 ... saj si si jo pred kratkim ogledoval @sportman333 ... Če dobro plačaš, jo morda žena dovoli prodati. Ji je pa malo močnejša Mazda 6 z AT menda postala všeč. Pravi, da bi ji bila všeč tudi Mazda 3 z G140 AT.

 

Sicer pa je fino, ker ima ta Mazda 6 l. 2023 v primerjavi z drugo l.2018 FL že tovarniško brezžično povezavo s telefonom in 6 let garancije, 5 let brezplačnega posodabljanja zemljevidov ... kilometrov pa je še vedno pod 20.000. :) Poraba v teh 2 tednih 7,3 l/100 km (v glavnem vožnja v kolonah po avtocestah).

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Hmmm ... taka je samo 1 ... saj si si jo pred kratkim ogledoval @sportman333 ... Če dobro plačaš, jo morda žena dovoli prodati. Ji je pa malo močnejša Mazda 6 z AT menda postala všeč. Pravi, da bi ji bila všeč tudi Mazda 3 z G140 AT.

 

Sicer pa je fino, ker ima ta Mazda 6 l. 2023 v primerjavi z drugo l.2018 FL že tovarniško brezžično povezavo s telefonom in 6 let garancije, 5 let brezplačnega posodabljanja zemljevidov ... kilometrov pa je še vedno pod 20.000. :) Poraba v teh 2 tednih 7,3 l/100 km (v glavnem vožnja v kolonah po avtocestah).

je nisem imel niti časa it pogledat :) , ker je izginila v parih dneh iz avtonet-a :), OK, zdaj vemo kam je šla, dober nakup 👍

Napisano

Nisem sam ničesar naredil je pa to storil vulkanizer. Zadnja leva guma mi je že od smučanja sem javljala, da se je  izpraznila za 0,5 bar. In to enkrat na teden. In seveda zraven cvili alarm za to  in je napis čez cel ekran. V gumi je bil žebljiček. 😎IMG_20250120_151140.jpg

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 4

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Nisem sam ničesar naredil je pa to storil vulkanizer. Zadnja leva guma mi je že od smučanja sem javljala, da se je  izpraznila za 0,5 bar. In to enkrat na teden. In seveda zraven cvili alarm za to  in je napis čez cel ekran. V gumi je bil žebljiček. 😎IMG_20250120_151140.jpg

E...ja sem ti rekel  da imaš verjetno žebelj  v gumi 😉😁.glede na to kaj ti dela in opozarja sistem 😉glavno da si rešil 😁

Napisano

Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. 
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona

Napisano
pred 22 minutami je Mladem napisal:

Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. 
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona

To te ne rabi skrbet, ker ni to niti h od hibridnega pogona :D Ena baterija pa mal logike na altenatorju

 

Preveri, da je res X186... prva verzija X180 je imela določene težave s kompresorji

 

Ali gre za nemški avto?

 

Preveri redne servise olja in pa da so bile svečke menjanje na 60kkm

 

Pri 120kkm jih boš mogu spet menjat, tam cca 400 eur te pride ker imajo pooblaščenci prizadete cene, imaš lahko dobro pogajalsko izhodišče.

 

Pri 100kkm zna bit tut že zavorni sistem znucan, sepravi bodo tudi že ploščice lahko pri konc - preveri tudi to mogoče v sklopu pogajanja.

Napisano
1 hour ago, NevLado said:

To te ne rabi skrbet, ker ni to niti h od hibridnega pogona :D Ena baterija pa mal logike na altenatorju

 

Preveri, da je res X186... prva verzija X180 je imela določene težave s kompresorji

 

Ali gre za nemški avto?

 

Preveri redne servise olja in pa da so bile svečke menjanje na 60kkm

 

Pri 120kkm jih boš mogu spet menjat, tam cca 400 eur te pride ker imajo pooblaščenci prizadete cene, imaš lahko dobro pogajalsko izhodišče.

 

Pri 100kkm zna bit tut že zavorni sistem znucan, sepravi bodo tudi že ploščice lahko pri konc - preveri tudi to mogoče v sklopu pogajanja.

Slovenski avto od 1. lastnika :)

 Super, hvala za info, mi je zelo pomagalo pri odločitvi

Napisano
pred 1 uro je Mladem napisal:

Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. 
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona

Če je x186 ga ti samo nabavi. Tankaj in vozi in to  poceni. Na dolge relacije ha lahko spraviš tudi krepko  pod 6 litrov. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Mladem napisal:

Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0. 
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona

 

Odvisno od ohranjenosti in cene. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka... 2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička. 3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.   Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
    • čudovit video, lepo pokaže realno stanje...   ...ki je za moje pojme v resnici še slabše   sem mlad pa neumen, pa so me učili da je delo vrednota   v eu trenutno delo ni več vrednota   to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno   mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah     verjamem da je severno od nas vse samo še slabše   in verjamem, da je cilj vsem automakerjem da bi vse se naredilo na kitajskem za 5k eur, pri nas prodajalo pa za 50k eur   in potem smo prišli v ta cikelj   mislim, da je realna zanesljivost vw koncerta in kako dobre avte delajo tu najmanjši problem     pač materiali so na kitajskem, gre se jim za dobiček, in boom, uspeh zagotovljen   če potem delaš še tako slabe avte, da moraš za pospeševanje prodaje nabijat davek konkurenci, pol veš kje smo    
    • Danes, 2025-01-24, zamenjal akso z original rabljeno in obnovljeno, zadeva špila  Dobil lepo ohranjeno na avtoodpadu, ista kataloška, avto je imel nekaj čez 100k km.
    • Če še niso bodo kmalu. Globalno segrevanje pa te zadeve. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.