Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje čase se precej vozim s 6-ko,veliko več kot s CX-30. Bolj ko se vozim, bolj spoznavam, da je predvsem  za dolge vožnje 6-ka zakon. Stisneš gas in enostavno poleti tudi v 6 brzini, sredi klanca. Saj tudi cx30 potegne a na drugačen način. Je pa cx30 za mestno vožnjo in regionalke res dobra izbira z manjšo porabo.

Sem pa ravno na zadnji vožnji v petek, ko smo šli s 6-ko na smučanje, ugotovil, da pri veliko večji hitrosti pije manj kot CX30. Te atmosferce "ubijejo" predvsem klanci, kjer je razlika v porabi največja. V korist dizla in navora. In teh je bilo na tej vožnji kar nekaj. 

Zanimivo, da je bila poraba na koncu, kljub veliki povprečni hitrosti še vedno  pod 6 l/100.

Tej naši Mazdini dizli so res super in učinkoviti. Če dela na njih vse, kot mora, seveda.😊

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

Moja prva objava na tem forumu. 😃

Kmalu bom kupoval nov avto in imam kar nekaj vprašanj glede CX-30. Sicer bom šel na ogled, testno vožnjo različnih modelov (znamk), ampak Mazda CX-30 mi je kar všečna.

 

Zanima me verzija G140 z ročnim menjalnikom. Ali ima kdo avto s tem motorjem? Kakšna je realna poraba? Predvsem me zanima poraba pri mestni vožnji.

Zakaj govorite o »dino«, »dinozaver«? Zato ker ima netipično zasnovo za današnje čase, 2,5L in samo 140 KM? Če že ima kdo ta motor, kako ste zadovoljni z navorom in ostalimi karakteristikami motorja…?

 

Ali se da enostavno izklopiti vse asistenčne  sisteme (ena tipka)? Vsekakor ne bom kupil avta, kjer bi moral pred vsako vožnjo 10 min izklapljati vse te zadeve.

 

Sedaj ima Mazda popust 3K EUR. Odlično opremljena verzija »Exclusive line« v rdeči barvi pride 30.310 EUR (BOSE, elek. prtljažnik, napredni žarometi, 360 kamera…).

Ali pa npr. Center line + DASO = 28.990 EUR. Rad bi imel boljši zvočni sistem, ter obvezno ogrevanje volana.

 

Ali morda veste, če saloni ponujajo še kakšne dodatne popuste oz. ugodnosti (npr. dodatna platišča in gume, vinjeto itd…), oz so cene pri Mazdi zacementirane?

Morda veste kakšni so pogoji Mazda financiranja, na spletni strani ne najdem podrobnosti.

 

In še zadnje vprašanje 😁, kakšna je čakalna doba, če avto ni na voljo v kombinaciji, ki si jo želim?

 

Se opravičujem za veliko vprašanj. Morda še kakšno sledi…

Hvala

LP

Napisano

Jaz ti lahko priporočim prodajalca iz Avtotehne VIS, zelo prijazen, vse ti bo povedal.

Neil: 030 640 055

Napisano
pred 10 minutami je GregorV napisal:

Pozdravljeni

 

Moja prva objava na tem forumu. 😃

 

Kmalu bom kupoval nov avto in imam kar nekaj vprašanj glede CX-30. Sicer bom šel na ogled, testno vožnjo različnih modelov (znamk), ampak Mazda CX-30 mi je kar všečna.

 

 

Zanima me verzija G140 z ročnim menjalnikom. Ali ima kdo avto s tem motorjem? Kakšna je realna poraba? Predvsem me zanima poraba pri mestni vožnji.

 

Zakaj govorite o »dino«, »dinozaver«? Zato ker ima netipično zasnovo za današnje čase, 2,5L in samo 140 KM? Če že ima kdo ta motor, kako ste zadovoljni z navorom in ostalimi karakteristikami motorja…?

 

 

Ali se da enostavno izklopiti vse asistenčne  sisteme (ena tipka)? Vsekakor ne bom kupil avta, kjer bi moral pred vsako vožnjo 10 min izklapljati vse te zadeve.

 

 

 

Sedaj ima Mazda popust 3K EUR. Odlično opremljena verzija »Exclusive line« v rdeči barvi pride 30.310 EUR (BOSE, elek. prtljažnik, napredni žarometi, 360 kamera…).

 

Ali pa npr. Center line + DASO = 28.990 EUR. Rad bi imel boljši zvočni sistem, ter obvezno ogrevanje volana.

 

 

 

Ali morda veste, če saloni ponujajo še kakšne dodatne popuste oz. ugodnosti (npr. dodatna platišča in gume, vinjeto itd…), oz so cene pri Mazdi zacementirane?

 

Morda veste kakšni so pogoji Mazda financiranja, na spletni strani ne najdem podrobnosti.

 

 

 

In še zadnje vprašanje 😁, kakšna je čakalna doba, če avto ni na voljo v kombinaciji, ki si jo želim?

 

 

 

Se opravičujem za veliko vprašanj. Morda še kakšno sledi…

 

Hvala

 

 

 

 

LP

 

Maribor Ferk 0€ popusta.

Drugje okoli so bolj prijazni. Je že pisalo na foromu, da bolj ko greš proti obali, večji so bili popusti.

 

Dinozaver, je za to, ker ni turbo mašina. Za moč/navor zahteva vrtljaje. Kar ni nič slabega, če se zavedaš tega.

 

Čakalna doba je po navadi višja, kot pri drugih evropejcih, ker se čaka na ladje iz vzhoda.

 

pred 9 minutami je dvorjan napisal:

Samo nasvet: Naredi si uslugo in si v letu 2025 kupi vozilo z avtomatskim menjalnikom.

Vzami kaj ti ustreza, bom raje jaz rekel 😉

Napisano

Hvala za odgovore.

 

Potem bo Ferk verjetno odpadel...

VIS sem preveril in imajo celo neko akcijo, da dobiš platišča, gume, vinjeto, ne vem pa kakšno imajo osnovno ceno, če je kaj višja?, bom še moral preveriti.

 

Ročni menjalnik mara biti zato, ker bo avto občasno vozila tudi starejša oseba, ki avtomatike ne bi osvojila.

 

Ima kdo že iskušnje z porabo tega motorja? Iščem na spletu, pa nič pametnega ne najdem.

 

LP

 

Napisano (urejeno)

Dobavni rok je odvisen od zaloge (eni so že v salonih - takoj, eni na poti med Barcelono in Koprom - 2 tedna, drugi med Hirošimo in Barcelono - cca 3 mesece).

 

Glede tega motorja mi je dober poznavalec Mazd povedal: " ...z bencinskim motorjem, ki je pri Mazdi resnično “Sveti gral” motorjev v smislu zanesljivosti. ...… Še posebno (G140) je fantastičen motor za CX-30 (pa ne da bi bilo z 2.0 kaj narobe, ampak 2.5 bencinski motor je izredno prijeten za vozit in zelo kultiviran – TOP izbor!)."

 

Sam bi kupil pri Močniku ali Selmarju. Avtotehna ima na prvi pogled super ponudbo, ampak jaz imam raje zastonj 1. servis kot zastonj delo za 5., 6., 7. servis. itd.

 

Povprečna poraba bo odvisna od načina vožnje, dolžine relacij, hitrosti, premagovanja klancev, nekje med 6 in 8 l/100 km.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Glede "bi imel boljši zvočni sistem": sem imel CX30 z Bose sistemom (dodatni zvočniki v kabini, subwoofer v prtljažniku), sedaj imam CX30 z navadnim audio sistemom, torej ne-Bose).
Po mojem občutku ima navadni sistem za poslušalce na sprednjih sedežih opazno boljši zvok, zato pri nakupu 2. CX30 zavestno nisem izbral Bose. (seveda je odvisno, kaj poslušaš; moje subjektivno mnenje velja za rock, jazz, klasiko in pop)

Popravljeno od akla
Napisano (urejeno)

Ime dinozaver mu je nadel član foruma, ki ni navdušenec nad tem motorjem ker je po njegovem mnenju stara tehnologija.

 

Ne oziraj se na ta vzdevek, pomembno je zgolj to, da je to izredno zanesljiv in vzdržljiv motor, z zadostnim navorom v nizkih obratih da se lepo dinamično voziš in ima ugodno porabo. Sam vozim M6 z 2,5l motorjem g194, ki je težje vozilo, že 5 let in imam povprečno porabo 7,2l. 

 

Če ti je CX30 všeč s tem motorjem in top opremo nimaš kaj zgrešiti. 

Popravljeno od ignacij
Napisano

Hvala za link glede porabe in druge komentarje.

 

Ja, vem da gre za nov motor za EU, ki bi naj izpolnjeval Euro 6e normo, če se ne motim (zamenjava za G122 in G150).

Če prav razumem, pa gre za zelo podoben oz. morda celo isti motor, ker je v US in kateri ima 194 KM.

 

Morda kdo ve, kako ima mazda urejeno z asistenčnimi sistemi, se lahko na hitro vsi izlopijo?

 

Dodatno vprašanje 😃, ali pomočnica Alexa dela pri nas? Sem gledal nemške YT in lepo dela, za uporabo pa se ne potrebuje Amazon Prime naročnine, zadošča že običajen račun na Amazon.

 

Hvala

 

LP

 

Napisano
Pred eno uro je akla napisal:

Glede "bi imel boljši zvočni sistem": sem imel CX30 z Bose sistemom (dodatni zvočniki v kabini, subwoofer v prtljažniku), sedaj imam CX30 z navadnim audio sistemom, torej ne-Bose).
Po mojem občutku ima navadni sistem za poslušalce na sprednjih sedežih opazno boljši zvok, zato pri nakupu 2. CX30 zavestno nisem izbral Bose. (seveda je odvisno, kaj poslušaš; moje subjektivno mnenje velja za rock, jazz, klasiko in pop)

Se strinjam. Navadni sistem ima zelo kvalitetne Pioneer zvočnike in radio. 

Pa še equilizer ima, ki ga Bose nima. 

Zvok je spredaj veliko kvalitetbjejši kot pri Bose ozvočenju, ki je precenjeno in precej  srednjetonsko uglašen. 

Za še bolj kakovosten zvok sem sam zamenjal visojotonce z  Rainbow svilnatimi  visokotonci  v stebričku. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Pozdravljeni

 

Moja prva objava na tem forumu. 😃

 

Kmalu bom kupoval nov avto in imam kar nekaj vprašanj glede CX-30. Sicer bom šel na ogled, testno vožnjo različnih modelov (znamk), ampak Mazda CX-30 mi je kar všečna.

 

 

Zanima me verzija G140 z ročnim menjalnikom. Ali ima kdo avto s tem motorjem? Kakšna je realna poraba? Predvsem me zanima poraba pri mestni vožnji.

 

Zakaj govorite o »dino«, »dinozaver«? Zato ker ima netipično zasnovo za današnje čase, 2,5L in samo 140 KM? Če že ima kdo ta motor, kako ste zadovoljni z navorom in ostalimi karakteristikami motorja…?

 

 

Ali se da enostavno izklopiti vse asistenčne  sisteme (ena tipka)? Vsekakor ne bom kupil avta, kjer bi moral pred vsako vožnjo 10 min izklapljati vse te zadeve.

 

 

 

Sedaj ima Mazda popust 3K EUR. Odlično opremljena verzija »Exclusive line« v rdeči barvi pride 30.310 EUR (BOSE, elek. prtljažnik, napredni žarometi, 360 kamera…).

 

Ali pa npr. Center line + DASO = 28.990 EUR. Rad bi imel boljši zvočni sistem, ter obvezno ogrevanje volana.

 

 

 

Ali morda veste, če saloni ponujajo še kakšne dodatne popuste oz. ugodnosti (npr. dodatna platišča in gume, vinjeto itd…), oz so cene pri Mazdi zacementirane?

 

Morda veste kakšni so pogoji Mazda financiranja, na spletni strani ne najdem podrobnosti.

 

 

 

In še zadnje vprašanje 😁, kakšna je čakalna doba, če avto ni na voljo v kombinaciji, ki si jo želim?

 

 

 

Se opravičujem za veliko vprašanj. Morda še kakšno sledi…

 

Hvala

 

 

 

 

LP

 

zmeni se za prvi zastonj servis ;) 

Napisano
pred 21 minutami je GregorV napisal:

Hvala za link glede porabe in druge komentarje.

 

Ja, vem da gre za nov motor za EU, ki bi naj izpolnjeval Euro 6e normo, če se ne motim (zamenjava za G122 in G150).

Če prav razumem, pa gre za zelo podoben oz. morda celo isti motor, ker je v US in kateri ima 194 KM.

 

Morda kdo ve, kako ima mazda urejeno z asistenčnimi sistemi, se lahko na hitro vsi izlopijo?

 

Dodatno vprašanje 😃, ali pomočnica Alexa dela pri nas? Sem gledal nemške YT in lepo dela, za uporabo pa se ne potrebuje Amazon Prime naročnine, zadošča že običajen račun na Amazon.

 

Hvala

 

LP

 

Ne, v Sloveniji je za to zadolžen Alex z mazda foruma. Vprašaj, če te kaj zanima. 😉

Ta motor je dino ali dinozaver, ker ga že celo večnost vgrajujejo v vse mogoče Mazde in vedno ponudijo kot "nov". 

Je pa zelo zastarela izvedba. Ta motor je v bistvu nadomestilo za vstopne 2.0 motorje. Tudi avtomatski menjalnik, ki ga ponavadi vsiljujejo zraven je že krepko v letih in ga ne pohvalijo preveč. Tudi dino med avtomatskim menjalniki.

Če hočeš moderen cx30 kupi x186 motor, ki je pravi dragulj med armosferslimi motorji. Pije dva litra( ali še več) manj kot dinozaver in če ga kombiniraš z ročnim menjalnikom si zmagal. Mazdini ročni menjalniki so med najboljšimi na trgu. 

 

  • Všeč 2
  • Haha 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 27 minutami je GregorV napisal:

Dodatno vprašanje 😃, ali pomočnica Alexa dela pri nas? Sem gledal nemške YT in lepo dela, za uporabo pa se ne potrebuje Amazon Prime naročnine, zadošča že običajen račun na Amazon.

 

 

Alexa deluje OK (vsaj na drugih Amazonovih izdelkih - Echo, Echo Show,...)... vendar pa se moras z njo pogovarjati v anglescini ali nemscini ... Lahko si namestis na telefon in probas, kako deluje... podobno potem deluje tudi v avtu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je GregorV napisal:

Ročni menjalnik mara biti zato, ker bo avto občasno vozila tudi starejša oseba, ki avtomatike ne bi osvojila.

 

Pa prav starejši doživijo ob avtomatiku celo razodetje. Kako so lahko celo življenje bili brez ... Vem, ker je taka situacija doma.

 

Torej še dodaten razlog za avtomatika - da starejša oseba ne uničuje menjalniške drobovine po nepotrebnem.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 40 minutami je Alex napisal:

Ne, v Sloveniji je za to zadolžen Alex z mazda foruma. Vprašaj, če te kaj zanima. 😉

Ta motor je dino ali dinozaver, ker ga že celo večnost vgrajujejo v vse mogoče Mazde in vedno ponudijo kot "nov". 

Je pa zelo zastarela izvedba. Ta motor je v bistvu nadomestilo za vstopne 2.0 motorje. Tudi avtomatski menjalnik, ki ga ponavadi vsiljujejo zraven je že krepko v letih in ga ne pohvalijo preveč. Tudi dino med avtomatskim menjalniki.

Če hočeš moderen cx30 kupi x186 motor, ki je pravi dragulj med armosferslimi motorji. Pije dva litra( ali še več) manj kot dinozaver in če ga kombiniraš z ročnim menjalnikom si zmagal. Mazdini ročni menjalniki so med najboljšimi na trgu. 

 

No, o tem sem govoril. 

Napisano

Saj meni je beseda dinozaver čisto simpatična. 😄

Kakšen motor imaš? Ja, dinozavra imam noter... 🤣

 

Na temo avtomatika je bilo že 1000 besed doma, pa ne gre, ni variante, razen, da postavim osebo pred dejstvo, kar pa mi ni ravno všeč...

 

Saj bi imel X186 samo to je zopet 2K več itd, ni konca ne kraja..., moj limit je tam do 30K, že to je veliko preveč.

 

Še to, če kdo ne ve...

Hrvati že imajo novi konfigurator, ki vsebuje nov motor in nove pakete opreme za 2025.

 

https://www.mazda.hr/konfigurirajte/MAZDA CX-30/5WGN/#

 

Pri nas bo morda čez pol leta... 🙄

 

Paketi opreme pa so sedaj takšni (to mi je posredoval eden prijazen prodajelec):

 

2024 vs. 2025

Prime line = Prime line

Exlusive line = Center line

Exlusive Line DASO DESI = Exlusive Line

Homura = Homura

Nagisa = Nagisa

 

Oz drugače povedano, Center line + DASO + DESI = Exclusive line. Vsak od teh dveh paketov je cca. 1500 EUR, kot je tudi razvidno v konfiguratorju...

 

Kaj zvok BOSE je res tako slab? Potem je morda bolje, da grem v after market vgradnjo...? Se mi pa vsekakor ne dopade razkopavanje avtomobila. Nikoli potem več ni isto, kot je bilo iz tovarne.

Morda pa imam samo prevelik predsodek, seda morda kaj lepše to naredijo na avto akustikah...?

 

LP

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Še enkrat ponavljam, kaj mi je rekla oseba, ki se z Mazdami profesionalno ukvarja in se nanje spozna:

 

G140 je fantastičen motor za CX-30 (pa ne da bi bilo z 2.0 kaj narobe, ampak 2.5 bencinski motor je izredno prijeten za vozit in zelo kultiviran – TOP izbor!)

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 49 minutami je dvorjan napisal:

Pa prav starejši doživijo ob avtomatiku celo razodetje. Kako so lahko celo življenje bili brez ... Vem, ker je taka situacija doma.

 

Torej še dodaten razlog za avtomatika - da starejša oseba ne uničuje menjalniške drobovine po nepotrebnem.

Odvisno.

 

Če menjava, ga medeš, če ga daš 100% na avtomatik je penzioner vesel.

Napisano

Raje vzemi X motor in nižjo opremo, ki nima Bose ozvočenja, ima ravno tako ogrevanje volana itd..... Pri nakupu Mazda financiranje ne dobiš tistega popusta 3k€,ki velja na gotovinsko plačilo ali kredit. 

Ne vem zakaj ne greš v salon in vse izveš iz prve roke 🤔

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

Lej, če odkartaš 30k ne gledat na 1k gor dol, ker ti bo žal čez pol leta. Izberi tisto kar si želiš in se čimbolje izpogajaj. Verjetno vozila ne kupuješ za 1 leto ampak boš z njim užival dolgo časa.

 

Meni je bilo še pri vsaki stvari naknadno žal če sem šparal in nisem dobil tiatega kar sem res želel.

Popravljeno od ignacij

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni pa to po OCD-ju (OKM slovensko) ni všeč, da ne polnilm do polnega.   Bencin vedno butnem do roba. Čeprav ni ok, telefon filam do 100%, pa kljub temu drži 3-4 leta.
    • Kaj se negiram?! Spet si nekaj izmišljujete.   Dajmo biti konkretni: upoštevati povprečno ceno elektrike 0,44€/kWh pri EV je neumnost, če je vsem jasno, da se EV-ji večinoma (80-90 %) polnijo doma - na gospodinjski tarifi elektrike. Tako ceno so pač izbrali, da se je izšlo sporočilo, ki so ga želeli dati "raji". Pač, še naprej kupujte izpuharje, sicer nam gospodarstvo klecne.   @Slivka: Ti si kar določil, da rabiš 11 kW polnilnico doma. Čemu? Da boš v petih urah nafilal baterijo? Saj ne delaš vsak dan 400-500 km. Pri nas doma, nekaj deset kilometrov severneje od tebe, smo še do nedavnega imeli priključek 1x 25A. Pa sta se doma brez problema polnila dva EV-ja (ne pa istočasno). Čez noč je več kot dovolj časa, da se dotoči več kot polovica energije v baterijo.   Tako da se ponoči polni s 16A (cca. 3,5 kW efektivno), kar pomeni, da dobiš 28 kWh v baterijo. Pri ZOE je to 54 %, idealno za polnjenja 20-70+% za optimalno kondicijo baterije. ČE rabim več, pustim dlje. Zelo redko, edino pred kako daljšo potjo.   In še enkrat vam bom dejal: nimate praktičnih izkušenj, pametujete pa kot da desetletja vozite EV-je.
    • Prejsnji teden si nas s 1000km potjo prepriceval ravno obratno s hitrimi polnilnicami in danes negiras samega sebe...  Se pravi danes je argiment filanje doma in ne vec iti na morje, daljse poti...ok Velikokrat obrnes plosco samo da mas ok situacijo. Jaz ne prepricujem nikogar samo dejstva dajem.  Normalno da doma ne damo toliko za kwh - ampak doma zato dalj traja....fizika Drugace pa 0.44 je poceni!!! Izredno poceni   Cenik polnjenja na javnih električnih polnilnicah | Petrol WWW.PETROL.SI Oglejte si cenik polnjenja na javnih električnih polnilnicah znotraj Petrolove infrastrukture...   Se pravi ce mam 100% el avto pa gledam 'ta pocen' bencin moram gledat da pripuzam dam al pa da grem na 'pocasno' pplnilnico   Res, ne hvala  
    • Stare hiše majo trofazni strom, ampak problem je napeljava delana se s sistemom nicenja in starimi trdimi kabli. Pri starših marlesova 1980 je to no1 problem ki kriče po obnovi
    • Pisal sem za hise... Stanovanja v blokih pa imajo seveda tudi enofazne prikljucke ...      Komot  ... Itak bi bilo faj se spet malo dobit na kaksnem meetu  ... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.