Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 16 minutami je GregorV napisal:

Avto kupujem za min. 10 let. Ne kupujem avta vsaki dve leti.

 

Kaj pa vem, ne vem zakaj bi naj nabavil X186? Se dodatnih 40 KM res tako močno pozna? Je toliko boljši, varčnejši od G140? 

 

Sedaj samo raziskujem, obisk trgovcev, testna vožnja sledi.

Tudi še kakšno drugo znamko pogledam.

 

Lej, par dejstev:

- Mazde so v vrhu zanesljivosti

- CX-30 postaja uveljavljen model avtomobila, brez večjih težav ga označiš kot zelo zanesljiv

- glede motorja se boš pa moral sam odločit, a bi 10 letno preverjeno klasiko, ali novejšo zadevo, ki je šla že čez 2 izboljšavi.

 

Jaz mislim, da je na trgu trenutno zelo malo konkurence - sploh iz vidika zanesljivosti bencinskih motorjev :) 

 

Tistih 40 KM se čuti samo če boš ful žgal! V neki normalni vožnji med 1k in 3k obratov, ima G140 večji navor :) Zna pa X bit bolj varčen :) 

 

Predlagam, da probaš oba motorja, in se odločiš.

Napisano
pred 19 minutami je NevLado napisal:

- Mazde so v vrhu zanesljivosti

Tu se ne strinjam.

Z ostalim pa se.

 

Niso porazne, kot VAG. Ampak pri 50.000 km, da se pri tovarniškem olju sliši veriga in da pri teh kilometrih gre ABS/ESP enota.

 

Ja ja vem, moja je bila 2010, pa ni bil dizel. Ampak ja.

 

Če ne bi verige reševal sam, z redkejšim in kvalitetnejšim oljem, bi strošek presegel dodatne stroške na Alfi.

 

So pa lepe, imajo inovativne motorje, unikatne, tudi po legi so v zgornji polovici. Glede na ponudbo trga so super.

Napisano (urejeno)

Pa še enkrat, zakaj je 2,5 motor tako uglajen - dobro vleče tudi pri nižjih obratih, nižji porabi, nižjem hrupu. 

 

Če vzameš srednjo opremo Centre line, G140 MT, s kovinsko barvo z doplačilom 500 €, se ga da dobit za 27 k€. Pa kakšen gratis servis zraven, tepihe, ... Nižje pa menda zelo težko. 

 

Z novim letom so zvišali ceno za 500€, ostaja pa popust 3.000 € na cene cenika. Ta popust naj bi bil siguren do konca marca, za naprej pa menda ni 100%, lahko ostane, bo višji, nižji, lahko se spremeni cenik. ... 

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud  preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vsi se bomo vozili v električnih avtih, ker bo zaradi AI tehnika tako zelo napredovala, da bodo avti vozil na 9V baterije. 
    • Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud  preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate. 
    • Pa še enkrat, zakaj je 2,5 motor tako uglajen - dobro vleče tudi pri nižjih obratih, nižji porabi, nižjem hrupu.    Če vzameš srednjo opremo Centre line, G140 MT, s kovinsko barvo z doplačilom 500 €, se ga da dobit za 27 k€. Pa kakšen gratis servis zraven, tepihe, ... Nižje pa menda zelo težko.    Z novim letom so zvišali ceno za 500€, ostaja pa popust 3.000 € na cene cenika. Ta popust naj bi bil siguren do konca marca, za naprej pa menda ni 100%, lahko ostane, bo višji, nižji, lahko se spremeni cenik. ...   
    • Tu se ne strinjam. Z ostalim pa se.   Niso porazne, kot VAG. Ampak pri 50.000 km, da se pri tovarniškem olju sliši veriga in da pri teh kilometrih gre ABS/ESP enota.   Ja ja vem, moja je bila 2010, pa ni bil dizel. Ampak ja.   Če ne bi verige reševal sam, z redkejšim in kvalitetnejšim oljem, bi strošek presegel dodatne stroške na Alfi.   So pa lepe, imajo inovativne motorje, unikatne, tudi po legi so v zgornji polovici. Glede na ponudbo trga so super.
    • Lej, par dejstev: - Mazde so v vrhu zanesljivosti - CX-30 postaja uveljavljen model avtomobila, brez večjih težav ga označiš kot zelo zanesljiv - glede motorja se boš pa moral sam odločit, a bi 10 letno preverjeno klasiko, ali novejšo zadevo, ki je šla že čez 2 izboljšavi.   Jaz mislim, da je na trgu trenutno zelo malo konkurence - sploh iz vidika zanesljivosti bencinskih motorjev     Tistih 40 KM se čuti samo če boš ful žgal! V neki normalni vožnji med 1k in 3k obratov, ima G140 večji navor  Zna pa X bit bolj varčen     Predlagam, da probaš oba motorja, in se odločiš.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.