Ionity te pride 0,39€/kWh - po skoraj celi Evropi. V Franciji okoli 0,3€, Češka 0,47€ ... Če že teoretiziraš. Sicer pa električna petka ni avto, namenjen poslovnim uporabnikom, ki delajo 500+ km v kosu. To je menda vsem jasno ...
Zdaj bo takoj en skocil ja saj mas subvencijo. Mas ampak avto moras kupit, oddat vlogo, jo morajo odobrit (roka za odlocbo ni) in 60-90 dni po odlocbi dobis subvencionirano financiranje!!!! Tako dela BORZEN. Vseeno je to 19k za 40KW torej 200km baterijo...
Sorry komur paše naj to vzame, zame je to totalna norija ce ne ze velik nateg.
Gremo naprej, pise poraba 15kw na 100. Ok ce filam doma reci pisi do 3€ na 100. Ampak jaz potem z najboljsim dosegom (realnim stestirano 320km) moram paziti da ne grem dlje od bajte kot je 160km...pa potem cakati cez noc, buh ne daj da kaj vmes pride, za tujino, konkreten dopust, resno uporabo... rabim drug avto....
Ce grem pa na pot pa menpride 15kw x 0.70€ na hitri polnilnici ker jaz moram naprej 10.5€ kar je vec kot benz....
Kaj smo res tako dalec prisli da elektriko prodajamo samo se kot marketinski produkt....ker ko odpres katalog tele 'petke' vidis da je to avto namenjen samo enemu - šmekeriji in tistim ki se samo preseravajo...
Ta nova 'petka' je 27-34k....
Ja to je pa res mala petka
S tem da je treba doplacat vzdrzevanje 5 let (?????) 1100€ ter ce hoces se jamstvo 1400€ (?????)
Kansinja nor za 'mali mestni avto'. Ful prsparas ni kej
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.