Na CX-30 je tipka, ki izklopi piskanje ob prekoračitvi hitrosti. To tipko moraš ob vsakem zagonu pritisniti, če ne želiš poslušati piskanja. Drugo ni nadležno. Bolj je nadležno, da, če želiš izklop kakšnega pomagala, v menuju na osrednjem ekranu poiskati zadevo in ob vsakem zagonu to ponoviti.
Zakaj je vse vklučeno ob zagonu motorja? Tako je Mazda dobila vse možne zvezdice glede varnosti na NCAP...
To pa nisem vedel, da je Qashqai problematičen, hvala za info.
Letno delam cca. 8K km. Torej se mi računica v 10 letih ne izide.
170K km bom dosegel v 20 letih 😀. Takrat pa mene več ne bo ali pa avta. Vsekakor je želja, da enkrat po 10 letu menjam avto.
Morda kdo ve, kako je z asistenčnimi sistemi, se da vse enostavno izklopiti, posebna tipka...?
LP
Bo treba znati brati ...
Up to ... pomeni DO. Ne pa "je enako". Skratka ekstrem. Po taki logiki je tudi bencin do 3€/liter ali še več, ker se na kakšnem otoku na pumpi izpiše taka cena. Malo resnosti prosim. Od kjerkoli že si to skropucalo kopiral, vedi, da ne drži, niti malo. Ker je pač nekdo napačno vnesel v sistem. Kaj res misliš, da je v ITA cena 24€/kWh kje? No, ni. Je pa 24€ na polnilno sejo mogoče, sploh na AC-polnilnici. Se že svetlika? Jaz vam tudi ne mečem naprej, da se v Sloveniji polni po 0,15€/kWh na javnih polnilnicah, če je to skoraj izoliran primer, ki pa vendarle obstaja v praksi.
Lahko se na svojih poteh ustaviš ma malodane na katerikoli polnilnici, poskeniraš QR-kodo in nam prilepiš cene, ki ti jih ponudi - pa ne boš prišel na številke, ki jih tule kopiraš (razen s fotošopom).
In ja, Ionity je 0,39€/kWh z naročnino, kar seveda imaš, če se kot poslovnež ali popotnik voziš z EV po evropskih državah. Itak že po prvem polnjenju noter prineseš naročnino.
Ionity v Franciji je 0,4€ na 50kW postaji, na 350kW postaji je 0,70€, povprečna cena v Franciji je pa 0,55€ - to je pa moj rajon
Nič ne teoretiziram....to je dejstvo. mogoče ti sam hočeš prikazati. 0,39€ v Franciji je samo za mesečne naročnike....
dajmo biti realni pa dati naš okoliš....ki je že dražji od bencina - to je realnost. do 60€ v nemčiji za 100km, do nam priljubljene italije kjer je 100km lahko tudi 300€!!!!! ...Balkan je še poceni zaenkrat ampak tole bo šlo vse močno v tej smeri da bo povprečen kWH 1,5-2€ verjemi mi, al se bodo pa lahko vsi samo še zaprli
V italiji sem vsak drug teden, pred industrijsko halo v Bologni so polnilci, nihče ne fila, sem vprašal angleža ki je prišel sem delat s teslo - je ne polni, se vozi z busom. Na polnilnici je cena bila 2 leti nazaj 7€/kwh, zdaj je pa 19€. Moja ekipa je prišla z električnim kangoojem prvič, zdaj že 2 leti hodijo s Fiat Doblo...pot jih pride 3x ceneje (!!) Ker je treba tam tudi vsak dan se premika...
Saj tvoje besede samo potrjujejo kar nam razlagaš, jaz te razumem, splača se če filaš doma, pa da greš malo tu in tam, ampak tole se bo dolgoročno sesulo, ker ljudje rabijo avte za premike, cene v evropi pa so povprečno že nad ceno goriva! To je dejstvo, pa tudi če našteješ eno polnilnico tu, pa drugo tam, glej globalno
Lani sem šel s prikolo v Apulijo, hybrid 10L/100km = 17€, primerljiva pot pri porabi 30kW/100 s prikolo = bi me prišla 34€ / 100km, točno 2x več, pot pa 2500km.....tudi brez prikolice bi bilo enako ker bi obema padla poraba za pol
@dvorjan tole je moj zadnji post na to temo. Ker nima več smisla, jaz ti želim veliko užitka v tebi ustrezni vožnji. Imej se.
Slovenia
Slovenia adds around 11,500 EVs and 1,600 charging stations.
The price in AC is 0.89 euros/kWh, and in DC from 0.16 to 1.12 euros/kWh.
Spain
Spain continues to advance in the transition to electric mobility, with around 154,000 zero-emission vehicles and more than 30,000 charging stations.
Refueling in AC has a price that reaches 1.65 euros per kWh, while in DC it is up to 0.97 euros/kWh
Germany
Despite the removal of several incentives, Germany remains one of the leaders in the electrification of its national fleet.
Thus, it ended 2023 with more than 1,300,000 zero-emission vehicles sold and around 130,000 charging points.
The price of energy in AC reaches up to 4 euros per kWh, while in DC, it reaches 2.79 euros/kWh.
.
Italy
Finally, Italy has registered more than 233,000 EVs and installed approximately 42,000 charging stations.
Both AC and DC charging have a cost that reaches up to 24.59 euros/kWh, making it one of the most expensive countries to power an electric car.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.