g.Wankel Napisano petek ob 21:21 Prijavi Napisano petek ob 21:21 Mazda Slovenije, glej in se uči: ''Nova Mazda CX-30, 8cm več od sosedov za vašo boljšo polovico '' 1 4 Citiraj
ignacij Napisano petek ob 22:32 Prijavi Napisano petek ob 22:32 (urejeno) pred 2 urama je GregorV napisal: Ta novica bo pa verjetno deal breaker za mene: Citat Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu je skrit v meniju infozabavnega sistema. @GregorV a lahko pojasniš kateri sistemi tebe pravzaprav motijo. Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu zagotovo ne more biti med njimi, zadeva je čist nenadležna. Sam imam nastavljeno na rahlo vibriranje in dostikrat prav pride ko nisem z mislimi na cesti, da me opozori. Sistem je dober, ni nadležen in dejansko koristen. Vozim mazde že 18 let in me moti samo en sistem in to je pretirano hiter odziv varnostnega zaviranja, ki je zoper v primeru ko voznik pred teboj zavija desno v ulico, ti pa se mu ne smeš preveč približati, z namenom da ga obvoziš, saj zazna oviro in zavira z vso silo. Sicer lahko to izklopim, vendar se nisem odločil za to opcijo, ker mi bo sistem morda nekoč pa rešil kožo. Enkrat mi jo že, ko sem šel na polno rikverc in spregledal oviro pa je sam zaviral in preprečil trčenje. Prav tako je neuporaben sistem samostojne vožnje, saj vozilo manevrira med sredinsko črto in robom kot, da je našmrkan in se ne more umiriti, ampak to preprosto ne vklopiš in zadeva rešena. Popravljeno petek ob 22:34 od ignacij Citiraj
dvorjan Napisano sobota ob 09:21 Prijavi Napisano sobota ob 09:21 Po moje je daleč največji problem piskanje ob vsaki prekoračitvi hitrosti. Pri čemer še znakov ne zna zanesljivo brati in ti na avtocesti iz vsakega kamiona pobere 80 ali 90 km/h ... To pa takoj postane nadležno pri mestni vožnji. 4 Citiraj
etcho Napisano sobota ob 11:23 Prijavi Napisano sobota ob 11:23 To je rešeno s tipko za izklop zvoka. Moraš se samo navadit, da po pritisku na tipko za zagon motorja sledi še pritisk na tipko za izklop zvoka. 😉 1 Citiraj
Janez007 Napisano sobota ob 11:35 Prijavi Napisano sobota ob 11:35 (urejeno) pred 13 urami je ignacij napisal: @GregorV a lahko pojasniš kateri sistemi tebe pravzaprav motijo. Izklop sistema za ohranjanje voznega pasu zagotovo ne more biti med njimi, zadeva je čist nenadležna. Sam imam nastavljeno na rahlo vibriranje in dostikrat prav pride ko nisem z mislimi na cesti, da me opozori. Sistem je dober, ni nadležen in dejansko koristen. Vozim mazde že 18 let in me moti samo en sistem in to je pretirano hiter odziv varnostnega zaviranja, ki je zoper v primeru ko voznik pred teboj zavija desno v ulico, ti pa se mu ne smeš preveč približati, z namenom da ga obvoziš, saj zazna oviro in zavira z vso silo. Sicer lahko to izklopim, vendar se nisem odločil za to opcijo, ker mi bo sistem morda nekoč pa rešil kožo. Enkrat mi jo že, ko sem šel na polno rikverc in spregledal oviro pa je sam zaviral in preprečil trčenje. Prav tako je neuporaben sistem samostojne vožnje, saj vozilo manevrira med sredinsko črto in robom kot, da je našmrkan in se ne more umiriti, ampak to preprosto ne vklopiš in zadeva rešena. Tukaj se pa ne strinjam - moje mnenje je popolnoma drugačno. Zato imam nastavljeno na nizko občutljivost in zgolj zvočno brnenje. Mi je nekajkrat pri 120km/h v blagem ovinku na avtocesti zatrzal volan in tega nočem več, ker rad vozim tik ob notranji črti ovinka. Poleg tipke za zvok prekoračene hitrosti, pri meni še tipka i-Stop ... počasi bo v Mazdah pri štartu kot v avionu, ček-lista zadev, ki jih moraš izklopit/vklopit, predno štartaš. Sem pa vesel, ko sem zadnjič izvedel, da so pri Mazdah visoki štartni vrtljajih (cca 1.500) mrzlega avta namenjeni doseganju ECO standardov, ne pa v namen daljše življenjske dobe motorja. Popravljeno sobota ob 11:37 od Janez007 Citiraj
etcho Napisano sobota ob 12:11 Prijavi Napisano sobota ob 12:11 (urejeno) Meni je zanimivo, ko že omenjaš vrtljaje, da x186, ko je segret, drži minimum na 600 o/min. Kar je zelo malo. Popravljeno sobota ob 12:12 od etcho 1 Citiraj
Alex Napisano sobota ob 12:37 Prijavi Napisano sobota ob 12:37 pred 25 minutami je etcho napisal: Meni je zanimivo, ko že omenjaš vrtljaje, da x186, ko je segret, drži minimum na 600 o/min. Kar je zelo malo. Naše cx 30 tega nimajo, ker ne rabijo. Dizelce pa ja. No, moja nima. Citiraj
ignacij Napisano sobota ob 13:30 Prijavi Napisano sobota ob 13:30 pred 1 uro je Janez007 napisal: Poleg tipke za zvok prekoračene hitrosti, pri meni še tipka i-Stop . Pa kakšne probleme sploh imate s tem i-stop sistemom? Ko se ustaviš pac ne stisneš zavote v podn in se sistem ne vklopi. Sploh se ne spomnim kdaj se mi je nazadnje avto ob ustavitvi ugasnil zaradi tega sistema. Citiraj
Bini Napisano sobota ob 13:48 Prijavi Napisano sobota ob 13:48 V leru se ugasne, ko spustiš sklopko. 😉 1 1 Citiraj
ignacij Napisano sobota ob 15:01 Prijavi Napisano sobota ob 15:01 (urejeno) Aha, na to nisem pomislil. Torej mazdr z ročnim. Popravljeno sobota ob 15:01 od ignacij 2 Citiraj
Boss Napisano sobota ob 15:59 Prijavi Napisano sobota ob 15:59 pred 47 minutami je ignacij napisal: Aha, na to nisem pomislil. Torej mazdr z ročnim. Ja z ročnim je tole precej zatežena zadeva. Lahko sicer tiščiš sklopko in obremenjuješ ležaj ampak to ni to. Sem nekajkrat pozabil izklopit i-stop in se mi je na cca 5 zaustavitev zgodilo to, da ravno takrat, ko se je motor ustavljal bi bilo treba speljat. Čist na začetku, ko je bil avto še dokaj nov sem reagiral malo nespretno in sem na hitro prtisnil na gumb za zagon misleč, da bo takoj zagnalo motor ter sem ga seveda ugasnil. Pol pa še enkrat za zagon, zadi pa na hupah (ne ni bilo v Lj ampak na križišču pri Solkanskem mostu). V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje. Pri AT menjalnikih je to mnogo bolj pripravno rešeno in je točno tako kot opisuješ. V Passatu ne vem če sem 2x gumb za izklop uporabil, ker je bil z DSG menjalnikom in si samo z rahlo zavaro naredil vse kar je bilo potrebno. 3 Citiraj
Alex Napisano sobota ob 16:43 Prijavi Napisano sobota ob 16:43 pred 40 minutami je Boss napisal: Ja z ročnim je tole precej zatežena zadeva. Lahko sicer tiščiš sklopko in obremenjuješ ležaj ampak to ni to. Sem nekajkrat pozabil izklopit i-stop in se mi je na cca 5 zaustavitev zgodilo to, da ravno takrat, ko se je motor ustavljal bi bilo treba speljat. Čist na začetku, ko je bil avto še dokaj nov sem reagiral malo nespretno in sem na hitro prtisnil na gumb za zagon misleč, da bo takoj zagnalo motor ter sem ga seveda ugasnil. Pol pa še enkrat za zagon, zadi pa na hupah (ne ni bilo v Lj ampak na križišču pri Solkanskem mostu). V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje. Pri AT menjalnikih je to mnogo bolj pripravno rešeno in je točno tako kot opisuješ. V Passatu ne vem če sem 2x gumb za izklop uporabil, ker je bil z DSG menjalnikom in si samo z rahlo zavaro naredil vse kar je bilo potrebno. Pri cx 30 je to narejeno tako, da niti ne veš, kdaj se motor ugasne in kdaj se zopet zažene. Pri tem je v veliko pomoč elektrika, tako, da se to izpelje zelo tekoče. Nasprotno, pri 6-ki ga vedno izklopim, ko sem v kakem mestu. Je zelo nadležno. 1 1 Citiraj
Boss Napisano sobota ob 17:04 Prijavi Napisano sobota ob 17:04 V bistvu ti najbolj pomaga svečka in sistem, ki ustavi motor v takem položaju, da svečka vžge že pripravljeno mešanico in z lahkoto zavrti motor. Prav dosti si ne pomaga z elektriko in zaganjačem. Pri dizlu pa vžigalnih svečk ni, tako da ni druge kot zalaufat motor z zaganjačem, kar načeloma ni tako elegantno kot pri bencinarju. 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano sobota ob 19:45 Prijavi Napisano sobota ob 19:45 Pri štart štop sistemu na dizlu z DSG je štart štop v določenih situacijah nevaren. Govorim iz izkušen s svojim in pa tudi s službenimi avti. Pa toliko enih varnostnih sistemov ti (za velike dnarje) nabašejo v avto. Pa ni edini nevaren sistem. V mojem škodilaku je še dodan sistem "city lights" ki je tudi nevaren. To je to. Če projetirajo avte ljudje ki se na šiht zgleda da vozijo z bicikli. 2 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
GregorV Napisano sobota ob 20:52 Prijavi Napisano sobota ob 20:52 Jaz tipko za start stop v mojem sedanjem avtu avtomatično stisnem. Že skoraj podzavestno izklopim. Če stisnem zraven še eno tipko za "hitrost" sploh ni problema. Glede lane assist pa moram priznati, da še nisem vozil avta s tem. Bom na testni vožnji videl kako to izgleda. Raje tega ne bi imel... LP Citiraj
godlike Napisano sobota ob 22:35 Prijavi Napisano sobota ob 22:35 pred 6 urami je Boss napisal: V ostalih primerih pa če pride i-stop procedura ti pa moraš startat je treba čakat, da se motor popolnoma ustavi in se šele potem spet samodejno zažene. To je hitro 2 sekundi nepotrebne nervoze. Zato večino časa tole striktno izklapljam oziroma preklapljam le v primerih, ko vem da se bo čakalo dlje. Ford ali Hyundai, tudi v postopku ugašanja s pritiskom na sklopko takoj zlaufata nazaj. Alfa je bila bolj opisane sorte. Si pohodil kuplungo in čakal, da se je do konca vgasnil in takoj za tem vžgal. Ga pa vgašujem pozimi na i20n, ker se avto tako ali tako počasneje greje in ni treba, da ga še to trpinči pri gretju. Ima kar več hladilne in večji hladilnik (poleti fanj, pozimi pa kontra), tako da pod 5°C, kar trpi oziroma se izredno težko zagreje na delovno temperaturo. Citiraj
GregorV Napisano ponedeljek ob 12:29 Prijavi Napisano ponedeljek ob 12:29 Sicer to verjetno ni za ta forum ampak vseeno me zanima kakšne težave ima Nissan Qashqai, problematični motorji? Je bilo napisano na prejšnji strani. Hvala Citiraj
jures Napisano ponedeljek ob 14:16 Prijavi Napisano ponedeljek ob 14:16 (urejeno) dne 15. 2. 2025 ob 20:45 je Mraušk Mčk napisal: Pri štart štop sistemu na dizlu z DSG je štart štop v določenih situacijah nevaren. Govorim iz izkušen s svojim in pa tudi s službenimi avti. Pa toliko enih varnostnih sistemov ti (za velike dnarje) nabašejo v avto. Pa ni edini nevaren sistem. V mojem škodilaku je še dodan sistem "city lights" ki je tudi nevaren. To je to. Če projetirajo avte ljudje ki se na šiht zgleda da vozijo z bicikli. Res je, še posebej v rondojih, ko misli da se boš ustavil. Ampak VAG ma to prednost, da lahko vse naštimaš in prilagodiš, tudi izklopiš preko OBD. Isto za luči, prva stvar ki jo jaz vključim na vagih je 'scandinavian lights' to pomeni ful dnevne luči in ZADNJE dnevne luči ves čas Dnevne luči so nekaj najnevarnejšega kar je človek pogruntal...jaz se vsako zimo vključujem v megli, zmrznjenim ogledalom na popolnoma slepo. pol pridejo pa brlivkarji, ki se sploh nezavedajo da so nevidni tako spredaj kot zadaj.... Popravljeno ponedeljek ob 14:18 od jures 3 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bini Napisano ponedeljek ob 14:26 Prijavi Napisano ponedeljek ob 14:26 CX-30 ima dnevne luči zelo bleščeče tako, da ni problem. 👍 1 Citiraj
Jest Napisano ponedeljek ob 14:27 Prijavi Napisano ponedeljek ob 14:27 Pravkar je Bini napisal: CX-30 ima dnevne luči zelo bleščeče tako, da ni problem. 👍 Ampak samo sprednje… 2 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano ponedeljek ob 15:13 Prijavi Napisano ponedeljek ob 15:13 pred 45 minutami je Bini napisal: CX-30 ima dnevne luči zelo bleščeče tako, da ni problem. 👍 Verjemi da v megli je zelo šibko to, LED svetilka ali pa LED usmerjen žaromet sta kot dan in noč. Ja če je jasna noč, se vsaka led luč dobro vidi 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
etcho Napisano ponedeljek ob 15:16 Prijavi Napisano ponedeljek ob 15:16 Jaz recimo, vozim s kratkimi, ali je sonce ali megla, dnevne sploh ne uporabljam. 2 Citiraj
Alex Napisano ponedeljek ob 17:40 Prijavi Napisano ponedeljek ob 17:40 pred 5 urami je GregorV napisal: Sicer to verjetno ni za ta forum ampak vseeno me zanima kakšne težave ima Nissan Qashqai, problematični motorji? Je bilo napisano na prejšnji strani. Hvala Problemi so z motorjem, z vodno pumpo, z ogledali (ja, tudi na dve leti starem se ogledala ne preklapljajo)😊 baterija (mala za shranjevanje elektrike) Citiraj
Janez007 Napisano ponedeljek ob 17:55 Prijavi Napisano ponedeljek ob 17:55 (urejeno) pred 26 minutami je Alex napisal: Problemi so z motorjem, z vodno pumpo, z ogledali (ja, tudi na dve leti starem se ogledala ne preklapljajo)😊 baterija (mala za shranjevanje elektrike) Res hudi problemi Nissana Qashqaia. 😁 Pri dizelskih Skyactiv Mazdah 2013-2018 pa imaš lahko probleme z ogledali, podložkami injektorjev, injektorji, turbino, odmično gredjo, zabitim filtrom sita in posledično z verižico oljne črpalke, puščanjem antifriza na glavi motorja (glava se zaradi bližine vročega DPF filtra rada zvije - večinoma zaleže menjava tesnila glave, sem pa tja je potrebno zamenjati glavo), sajami v EGR ventilu in izpušnem kolektorju (posledično prepogoste regeneracije), senzorji (sploh prvotni "plastični" senzor izpuha gre vsakemu med 50-100.000 km), dvomasno sklopko, itd. Vse izčrpno piše na tem forumu. Popravljeno ponedeljek ob 18:06 od Janez007 2 3 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.