Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Nisem vedel, da v AVTOPLUSU za menjavo filtrov, za delo nič ne računajo. Odštejte še kakšnih 15 minut dela in smo pri dobrih 250€. Pa če bi bil Alex zvesta stranka, bi dobil še vsaj dodatnih 5% popusta in smo na dobrih 230 €.

In potem bi svizec zavil čokolado. 😉

Koliko je po tvojem, "strokovnem" mnenju, vredne tiste pol ure dela, ki ga za menjavo olja  opravi vajenec? 

Realno.

pred 2 urama je Bini napisal:

To je pa že Celjska cena.... :prstgor:

Manj, a še vedno vsaj 100€ preveč. 

 

 

Napisano (urejeno)

10 let nazaj so mi na hondinem servisu za 1/2 minute dela želeli zaračunati 50€....

 

Težko sodim, ampak take osnovne servise računajo cca 1% cene novega avta - tudi druge znamke. Zanimivo je, da za servise starih avtov objavljajo popuste ... a ni menjava olja pri mlajšem avtu še bolj čisto delo kot pri starem, vse ostalo enako?

 

Na računu ni podpisan vajenec, ampak odgovorna osrba servisa.🙂

 

Sam sem dolga leta vozil stare avte, jih servisiral po raznih garažah stanovanjskih hiš ... včasih te je kakšen mehanik prav tako ocuril, kaj zaj...l, itd.

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Po moje je za starejše avte več popusta, da je iniciativa, da bi se avti na uradne servise vozili še kasneje. Ponavadi se po garanciji ali kmalu čez konča ljubezen...

Napisano
pred 38 minutami je Agerg napisal:

Po moje je za starejše avte več popusta, da je iniciativa, da bi se avti na uradne servise vozili še kasneje. Ponavadi se po garanciji ali kmalu čez konča ljubezen...

A ni to normalno, da potem voziš avto k svojemu mehaniku, ki ti računa normalno in pošteno? 

Moj mehanik, ki je prej delal na Avto plusu vedno pravi, da avtohiše največ služijo na rednih servisih, nato pri  prodaji avtov  staro za novo  in šele na tretjem mestu s  prodaoj novih avtov. 

 

 

 

Napisano

Ja no, saj ga lahko. Nihče te ne sili, da ga voziš na uradni servis. Seveda je pa znano, da se danes v avtohišah služi z vzdrževanjem avtov in podobnim. Pri prodaji novega vprašanje koliko sploh ostane...

Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke. 

Svečke na X186 so identične kot na G192. :) 

  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Svečke na X186 so identične kot na G192. :) 

torej premium :) roba v dinotu....

  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Svečke na X186 so identične kot na G192. :) 

In potem zopet svizec zavije Milko, Lindt in gorenjko. 

 

 

Napisano (urejeno)

Če nisem čorov, gre za enake svečke za bencinske motorje G120, G145, G150, G165, G192, G194 in X180 ter X186 😀

 

In junija 2023 sem zanje v akciji plačal 19,18 € ... 🙃

 

Screenshot_20250224_184257.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ej no, pa ne morejo za X bit iste svečke kot za ostale plebejce. To nekak ne gre - premium svečke za premium baby SUV.

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Ej no, pa ne morejo za X bit iste svečke kot za ostale plebejce. To nekak ne gre - premium svečke za premium baby SUV.

 

 

Mogoce so pa enake svecke... samo jih Alexu na enem njegovih "nategunskih" pooblescenih servisih zaracunajo drazje ... po premium ceni  😅😂

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Hehe, tok časa je vpil kakšnega premiumca ima, da so se na mazdi odločili, da mu prisluhnejo tudi s ceno, notri pa mu tlačijo dele od dinota. 

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Če nisem čorov, gre za enake svečke za bencinske motorje G120, G145, G150, G165, G192, G194 in X180 ter X186 😀

 

In junija 2023 sem zanje v akciji plačal 19,18 € ... 🙃

 

Screenshot_20250224_184257.jpg

Seveda da so iste, saj je tudi @Bossek dal račun svojega servisa pred časom, pa sem že takrat preveril kataloško, pa me noben ne posluša…..

 

 

Napisano

Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne). Za dinota bodo v redu, za premium avte pa ne. Seveda bodo stlačili v ponudbo vse. Še dobro, da niso zraven  v kompatibilnosti vtaknili še 2.2 dizla. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zaradi 'narave dela' sestankujem in srečavam ljudi iz elektro omrežja. Lepo so mi razložili stanje, ki ga imamo in kam gremo...   Trend sončnih elektrarn je prinesel energijo ampak s tem tudi velik velik problem preobremenitve omrežja. Na normalen sončen dan je omrežje popolnoma preobremenjeno zato se elektro omrežje mora nujno regulirati, ampak ne zaradi obremenitev porabe ampak obremenitev 'proizvodnje'. Sončne elektrarne pridelajo izjemno visoke nenadne špice, s prihodi/odhodi žarkov, nihanja so ogromna tudi v nekaj sekundah, in da se omrežje ne sesede je potreba regulacija visoke stopnje. To zahteva ogromen strošek, sredstva, infrastrukturo, avtomatiko...itd.   Po domače 10kw elektrarna na hiši  nenadno obremeni priklop in omrežje navadne hiše toliko kot en strojni obrat čez cel dan.   Danes: - Trenutna regulacija je prinesla zahtevo po omrežnini sončnih elektrarn, vendar ta niti malo ne pokriva potreb... - Iz tega naslova so šli v več tarifni sistem, ker je pozimi omrežje bolj obremenjeno že zaradi porabnikov, predvsem TČ, termopeči in podobnih električnih napravc, se pravi tarifni sistem poizkuša pokrivati večjo potrebo po regulaciji    Načrti: - ena izmed verjetnejših variant je spet povečanje omrežnine. Za vse...v obe smeri... - dovoljenja za sončne elektrarne strogo omejijo, težko bo dobiti soglasje, še posebej tam, kjer so v omrežju že sončne elektrarne - vzpostaviti sistem, kjer lahko uporabniki SE direktno porabljajo pridobljeno energijo. Ker je za to potreben lasten sistem za shranjevanje energije, vemo kaj to pomeni, tega se ne bo smelo zahtevati, ampak naj bi šlo v smer 'da ne bo izbire'. To je sicer skrajni izhod v sili, ki si ga nihče ne želi. - investicija v totalno posodobitev omrežja tudi s hranilniki in regulatorji, to se seveda 'povrne' s strani gospodinjstev in ppdjetij...   Ni problem dobava energije, ampak preobremenjenost in regulacija.   Bi kdo rekel, zakaj se pa potem ne poceni elektrika, da bi se mogoce 'pobralo spice'....vsak odjemalec je spet obremenitev omrezja.   Električni avti zaenkrat ne predstavljajo problema, ker so regulirani z DC konverterji z omrezja   Enostavno smo spet zabluzili s trendom brez da bi očitno mislili na to. Da mora tud omrežje temu slediti in podpirati...   
    • Pojma nimam... Tako me je podučil foto majster...
    • Kako ukrades nekaj kar ne obstaja? To je pa res za Oceans 14
    • To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem   Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'. Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss   Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.   Joj pa to so res osnove no Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka'
    • Še številke na števcu komaj preberem, kje da bi opazil prah. Sicer pa kaj bom pucal, če ga bom prodal. 😀   A domet si opazil ... 916 km 🙂   Ko natankaš ti pa? Je vsaj 700 km? 😁
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.